Προς το περιεχόμενο

skalos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    40
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    ΕΣΤΙΑΣΗ
  • Τόπος
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή skalos

0

Φήμη

  1. Έχω κι εγώ αυτή την κεφαλή και θέλω να την δώσω άμα σε ενδιαφέρει (θα μπεί και αγγελία φυσικά). Εγώ προσωπικά έπαθα πλάκα με τους bugera όταν αγόρασα έναν V22 κι έτσι σκέφτηκα να αγοράσω και τον 333 αλλά ήθελα κάτι πιο κοντά σε Mesa οπότε θέλω να τον δώσω και να πάρω έναν Mesa... Είναι πολύ καλός all around ενισχυτής με τα καθαρά του να είναι ΠΟΛΥ καθαρά (λίγο αρνητικό για το γούστο μου) και το Crunch και lead να έχουν αρκετό gain για τους μεταλάδες.
  2. Ευχαριστώ Περικλή... Υπάρχει κανένας στην Θεσσαλονίκη;
  3. Καλησπέρα, έχω στην κατοχή μου ένα Hammond X77 και ένα Leslie Χ77 που χρειάζεται λίγη δουλειά. Δουλεύει κανονικά (έχω κάνει και τα checks που έχει στο βιβλιαράκι) απλά έχουν σπάσει τα αρκετά απ τα tabs απ τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και χρειάζεται καινούργιο ιμάντα για τον leslie (υπάρχει ο παλιός αλλά είναι σε άσχημη κατάσταση) όπως και χρειάζομαι hammond oil... Γνωρίζει κανείς αμα υπάρχει κανείς στην Θεσσαλονίκη που να ασχολείται με το άθλημα και που θα μπορούσα να βρω ανταλλακτικά;
  4. Ναι, έχει δίκιο... Ζητώ συγνώμη γι αυτό το σχόλιό μου.
  5. Αυτό που συνέβη ήταν οτί ενω όλα τα αντικείμενα ήταν σε στόκ, δεν στάλθηκαν όλα! Και άντε πες οτι ο bugera ήταν ένα θέμα, αλλά το πετάλι;;; Το πετάλι ήταν in stock απ την αρχή που έγινε η παραγγελία... Και άντε πες ΟΚ δεν πρόλαβαν να τα βάλουν στο πρώτο πακέτο (το οποίο έφυγε μετά απο 3ς βδομάδες απο την μέρα που έγινε η παραγγελία ενώ όλα τα αντικείμενα του πρώτου πακέτου ήταν σε στοκ απ την αρχή) μετα γιατί χρειάστηκε να τους πάρω τηλέφωνο για να θυμηθούν οτι δεν μου έχουν στείλει τα άλλα δύο αντικείμενα;!; Κι ενω δέχονται οτι το "ξέχασαν" δεν ζητάν ούτε ένα συγνώμη; Αυτό το περιμένεις απο μια Ελληνική εταιρία (για τις οποίες ξέρουμε οτι δεν υπάρχει customer support) αλλά απο μια τόσο μεγάλη εταιρία αυτού του μεγέθους...;
  6. Ευχαριστώ παιδιά για την ηθική υποστήριξη!!! Αρχικά να πω οτι το θέμα μου δεν ήταν οτι μου άλλαζαν τις ημερομηνίες παράδοσεις αλλά το γεγονός οτι είχαν/έχουν το ενισχυτή και το πετάλι "in stock" (κι αυτό το ξέρω κι απ το site αλλά και απο έλληνα πωλητή) και δεν μου τα έστειλαν!! Αυτό είναι το "απαράδεκτο" της υπόθεσης!!! Το πετάλι ποτέ δεν ήταν "out of stock" (αλλά δεν μου το έστειλαν στο πρώτο πακέτο) και ο ενισχυτής (ο οποίος είναι διαθέσιμος μια βδομάδα τώρα στο κατάστημα) ακόμα δεν έφυγε απ την Γερμανία και άμα δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο θα είχαν ξεχαστεί!! Και το πιο τραγικό είναι η συμπεριφορά των υπαλλήλων στο τηλέφωνο που αντί να προσπαθήσουν να διορθώσουν την κατάσταση και να κάνουν κάτι, απλά αδιαφορούν σαν να είναι κάτι φυσιολογικό οτι "ξέχασαν" δύο αντικείμενα απ την παραγγελία! Δεν είμαι κάποιος που δε ξέρω πως λειτουργεί η αγορά, λάθη γίνοντε σε όλες τις εταιρίες (μου εχουν συμβεί και στο thomann και στο DV247 κτλ) αλλά όταν γίνουν, το ανάλογο department προσπαθεί να διορθώσει το λάθος και να φανεί οτι ενδιαφέρονται για τον πελάτη...
  7. Δεν θέλω να γράψω κάτι υπο μορφής κουτσομπολιού ή να δυσφημίσω το musicstore.de αλλά είμαι ιδιαίτερα ενοχλημένος με την τροπή των πραγμάτων και την συμπεριφορά των πωλητών του musicstore. Σας επισυνάπτω το email που έστειλα στο κατάστημα απλά για να αναφέρω την ενόχληση μου για την συμπεριφορά τους και θα ήθελα να μου προτείνετε την κατάλληλη οδό για να ακουστούν τα παράπονα μου σε κάποιον υπεύθυνο του καταστήματος (το έχω ήδη στείλει στο [email protected] απλά και στο παρελθόν που έστειλα email εκεί δεν έλαβα κάποια απάντηση). Συγχωρέστε με για το γεγονός οτι το mail είναι στα Αγγλικά απλά ήθελα να το κάνω copy-paste αυτούσιο. Dear Sir/Madame, my name is ------- (Customer No -------) and I placed an order at your online store (Order No --------) at 15/9/2011 knowing that one of the items was on backorder, but it had arrival date 16/9/2011. The next day I noticed that the date on the item that was on backorder changed to 25/9. I sent an email with no reply to the Greek department of your store and later called the department to ask if they could brake the package in two different packages (something that thomann.de does often in such cases), because I needed some items of my order as soon as possible (item: http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Fame-Throne-D4000-round/art-DRU0014624-000 and item: http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Drums/Drums/Fame-FP4000-Single-Pedal-/art-DRU0015343-000 that were in stock at the time) and your representative told me that this is something they [musicstore.de] do automatically after a few days and not to worry. Of course nothing happened the next few days and I called again the Greek department only to be told that the item that was missing (bugera V22 amplifier) would soon arrive and that they couldn't break the packages because the rest of the order wasn't of any big value [!]. Fast farward a couple of days to 4/10 where after a few phonecalls to the Greek department of your store I wasn't getting anywhere, one of your representatives (I dont recall names but it was a female) told me that the bugera could be really late and she could break the packages to two different shipments. Later that day the bugera was finally in stock at your website, so I decided to call again and see if you could sent all the items in one single package. Your representative told me that he double checked and everything was in stock and the items were scheduled for shipment. The next day (5/10) I called again because I didn't receive any tracking number and again your representative told me that my order has been routed for shipment and that I will soon receive by email the tracking number. On Thursday 6/10 I received the tracking number for my package! Today the shipment arrived but with two items missing!!! The bugera V22 and the Fame FP4000 were missing! The FP4000 was in stock from the beggining and the Bugera was in stock when the shipment left your store. I called the Greek department only to find out that they didn't have any knowledge that those items were in stock during the date that my shipment left the store (6/10) and they were saying that is not in stock and this is why it never left from your store. Of course after checking they noticed that the items were in stock but they simply never left the warehouse!!! A month after I placed my order at your website I still haven't received my order, with the items being in stock, and if I haven't called I wouldn't received anything in the end. All I can say is that your store lacks the customer support that you should have when your employees don't even know how to say a simple "Sorry" to the customer that is not served as he should been and try their best to "fix" errors that they did. This is how you lost me as a customer (I am still waiting for the new tracking number and having to wait a WEEK for the items that were missing from my package) Kind regards, ------------
  8. Γι αυτούς που απαντήσανε στο πρώτο ερωτηματολόγιο κάνω ενα copy το εισαγωγικό γράμμα (γιατί στο αρχικό site δεν μου έδινε αυτή τη δυνατότητα). Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητέ συμμετέχοντα Ο στόχος της έρευνας: Αυτή η έρευνα διεξάγεται απο τον υποψήφιο διδάκτορα Στέφανο Καλοτεράκη για το τμήμα Lancaster Institute of the Contemporary Arts του πανεπιστημίου του Λάνκαστερ για να κατανοήσουμε καλύτερα την επίδραση της διαδικασίας της ηχογράφησης στην δημιουργική διαδικασία. Ο σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τους μουσικούς και τους ηχολήπτες έτσι ώστε να μπορέσουν να εργαστούν σ ενα πιο δημιουργικό περιβάλλον. Στο προσεχές μέλλον η έρευνα αυτή θα δημοσιοποιηθεί και τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα προέρχονται απο τα δεδομένα που εσείς, οι συμμετέχοντες αυτης της έρευνας, μας παρείχατε. Τρόποι διεξαγωγής της έρευνας και χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης: Θα σας παρακαλούσα να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο. Εφόσον το κύρος της έρευνας εξαρτάται απο τον αριθμό απαντημένων ερωτηματολογίων, η συμμετοχή σας είναι ιδιαίτερα συμμαντική για την επιτυχία της έρευνας. Ο χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι περίπου έξι μήνες. Προσωπικά δεδομένα και πώς αυτά θα προφυλαχθούν. Η επιστροφή του ερωτηματολογίου είναι ταυτόχρονα και η προσωπική σας δήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην έρευνα. Να είστε σίγουροι οτι όλες οι απαντήσεις σας θα είναι τελείως εμπιστευτικές. Όλες οι απαντήσεις σας θα περαστούν σε κατάλληλο λογισμικό και τα ερωτηματολόγια θα αποθηκευτούν για ένα σύντομο χρονικό διάστημα μετά την συλλογή των δεδομένων για ακαδημαϊκούς λόγους. Καμία πληροφορία προσωπικού δεδομένου δεν θα υπάρχει στην έρευνα όταν αυτή δημοσιοποιηθεί. Οφέλη απο τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα πιθανά οφέλη απ την ολοκλήρωση της έρευνας είναι η καλύτερη κατανόησή μας στο τρόπο ηχογράφησης της μουσικής και πως αυτή η διαδικασία επιρεάζει την δημιουργική διαδικασία. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν ενημέρωση για τα αποτελέσματα της έρευνας στέλνοντας email στο [email protected]. Πληροφορίες και πιθανές ερωτήσεις. Εφ’ οσον έχετε ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την έρευνα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον: Όνομα: Στέφανος Καλοτεράκης Email: [email protected] Τα δεδομένα αυτής της έρευνας διέπονται από τις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αυτές αναφέρονται στο Ν. 2742/97 και ολόκληρο το ερευνητικό σχέδιο και η επεξεργασία των πληροφοριών γίνεται σύμφωνα με τη δεοντολογία της επιστημονικής έρευνας η οποία εγγυάται την εμπιστευτικότητα και το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων. Ελπίζω να συμμετέχετε σ’ αυτήν την έρευνα. Με ιδιαίτερη εκτίμηση, Στέφανος Καλοτεράκης
  9. Παιδιά αλλαγή URL.... To ερωτηματολόγιο μεταφέρθηκε εδώ https://spreadsheets0.google.com/embeddedform?formkey=dEk5NTRCbzNETjhNUk1SUUZPbkxKcGc6MQ . Έχουν γίνει κάποιες διορθώσεις αλλά όσοι συμπλήρωσαν το πρώτο ερωτηματολόγιο δεν χρειάζεται να συμπληρώσουν κι αυτό. ΥΓ. Υπάρχει τρόπος να κάνω τροποποίηση το πρώτο post μου;
  10. Παιδιά είστε φοβεροί, σας ευχαριστώ όλους απ τα βάθη της καρδιάς μου! Και η συζήτηση που γίνετε είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον (δε θέλω να μπω κι εγώ για λόγους δεοντολογίας).... Απλά δε μπορούσα να μην σχολιάσω... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... Είσαι φοβερός!!! :)
  11. Συγνώμη φίλε μου αλλά κάνεις λάθος, δε πρόκειται για ιδιωτική πρωτοβουλία, ούτε κάνω καμία έρευνα αγοράς για κάποιον επιχειρηματία (αν είναι δυνατόν!). Άμα είδες το ερωτηματολόγιο λέει πάνω και ποιος είμαι και για ποιόν φορέα κάνω την έρευνα. Δεν απέφυγα να απαντήσω ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ! Ονομάζομαι Στέφανος-Άγις Καλοτεράκης και είμαι υποψήφιος διδάκτωρ στο πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ. Η έρευνα γίνετε για το τμήμα LICA (Lancaster Institute of the Contemporary Arts) του πανεπιστημίου του Λάνκαστερ. Άμα έκανα/κάνω κάτι αντίθετο με τους κανόνες του forum δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεχθώ το λάθος μου και οι admin να διαγράψουν το συγκεκριμένο topic. Στις προθέσεις μου δεν είναι να δημιουργήσω προβλήματα ή αναστάτωση στο forum και στα μέλη του, απλά θεώρησα ότι μπορούν κι άλλοι του χώρου μας (έχει ένα συγκεκριμένο "κοινό" το noiz.gr) να θεωρήσουν ενδιαφέρον το θέμα της έρευνας μου και να θέλουν να σχολιάσουν πάνω στο θέμα.
  12. Αγαπητέ spewfy, όπως ανέφερα και παραπάνω τα συγκεκριμένα θέματα που αναφέρεις θα διορθωθούν μέσα σε λίγες μέρες και σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου.
  13. Αγαπητέ Trolley, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τα σχόλια σου, αν και δε μπορώ να κατάλαβώ γιατί μου επιτίθεσαι... Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο θέμα των διαφημίσεων έχει ήδη διορθωθεί και περιμένω απ το site να τις απομακρύνει. Το τι δεδομένα χρειάζομαι για την έρευνα και ποιες ερωτήσεις είναι mandatory, είναι καθαρά θέμα του ερευνητή κι όχι του ερωτηθέντα. Άμα κάποιος συμπληρώσει 100 φόρες το γνωρίζω και φυσικά ακυρώνονται οι 99 φορές που δεν έπρεπε να είχε συμμετάσχει.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου