Προς το περιεχόμενο

stam and the witches

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    58
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή stam and the witches

0

Φήμη

  1. Νοπ κανα 3 χρόνια τώρα. Αλλά το χειρίζομαι με αγάπη και προδέρμ, δεν ξέρω τι έπαθε.
  2. Για κάποιο μυστήριο λόγο ο ήχος βγαίνει πιο μουντός, πολύ λιγότερο γκαζάτος και πιο χαμηλός σε ένταση. Βρήκα ένα ξεσκισμένο πυκνωτάκι, το άλλαξα με όμοιο αλλά τίποτε ακόμη. Σας έχει συμβεί; Τι να πρωτοκοιτάξω, δεδομένου ότι όλα τα στοιχεία στο κύκλωμα φαίνονται μια χαρά; Υπάρχει περίπτωση να συνδέεται με ένα από τα 3 knob;
  3. Δεν ξαναβάζω κιθάρα σε αεροπλάνο στον αιώνα τον άπαντα. Ήρθε μετά την πτήση χωρίς χερούλι ξερωγω.
  4. Ε νομίζω το θρεντ χρειάζεται τους απόλυτους θεούς A Place To Bury Strangers. Δε θα πω πολλά:
  5. Θα θελα να μου προτείνετε τους ιδανικούς μαγνήτες για να αντικαταστήσουν αυτούς που έρχονται με την κιθάρα. Όσες περισσότερες προτάσεις τόσο καλύτερα. Ευχαριστώ.
  6. Καταρχήν προτείνω να φτιαχτεί ξεχωριστό sub-forum για το self-promotion μπαντών των μελών του φόρουμ. Απλά μία ιδέα. Κατα τ'άλλα, είμαστε οι Nechayevschina, παίζουμε ένα είδος ψυχεδελικού kraut τζαμαρίσματος, και ανεβάσαμε το EP που πρόκειται να κυκλοφορήσουμε σε κανα μήνα και κάτι, πρώτα ο Θεός. Παίζουμε και κάποια live σύντομα, αυτά. www.myspace.com/nechayevschina
  7. Δεν προέχει κάτι συγκεκριμένο. Και μία χρωματιστή μπάλα που να φουσκώνει με τις δυναμικές μας κάνει για αρχή. Περί midi controller κι αυτά θέλω βοήθεια επίσης, από hardware κατέχω ακόμη λιγότερα.
  8. Καταρχήν σορρυ αν έχει ξαναγίνει τέτοιο τοπικ, δε βρήκα κάτι σχετικό. Επίσης σόρρυ αν αυτό που ζητάω είναι χαζό/απλοϊκό κλπ, αλλά είμαι παντελώς άσχετος με ότι αφορά το η/υ σκέλος της όλης ιστορίας. Έχουμε και λέμε: Θέλουμε να στήσουμε visual θέματα με τη μπάντα στα live, τα οποία δε θα είναι χύμα video art αλλά θα "κινούνται" ανάλογα με τις δυναμικές του κομματιού. Για αρχή λογικά, θα πρέπει να συνδέσουμε triggers με διάφορα μέρη των τυμπάνων, των οποίων το σήμα θα περνάει από midi εγκέφαλο και θα καταλήγει σε ένα λάπτοπ όπου με το ανάλογο software θα γίνεται η δουλειά. Είμαι σωστός; Αν ναι, πείτε μου σχετικές εταιρίες-προϊόντα κλπ να ψάξω γιατί είμαι παντελώς άσχετος. Ευχαριστώ.
  9. Μα τι είναι ολοκληρωτισμός;; Η ευρεία διάθεση ενός αγαθού; Εγώ νόμιζα ότι ολοκληρωτισμός είναι το σφήνωμα των ταξικών αντιθέσεων, μία χούντα που επιβάλλει μία άνιση κατανομή του πλούτου, που παγιώνει την εξουσία μίας νομενκλατούρας κλπ. Ας μη χρησιμοποιούμε έντονους όρους έτσι εύκολα, είναι αφελές (δεν το λέω επιθετικά) και δε βοηθάει στην ψύχραιμη κουβέντα. Το ιντερνετ σήμερα, παρά τις αδυναμίες του, είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στην αμεσοδημοκρατία, και ως φυσική εξέλιξη της Ιστορίας θα επικρατήσει. Αν λόγω φόβου, ανασφάλειας ή οτιδήποτε μπορεί να νοιώθει κανείς για το ιντερνετ (δικαιολογημένα, αφού υπάρχει γενιά που όπως είπα θα "καεί"), αυθαίρετα εμείς βαφτίσουμε τη νέα πραγματικότητα ολοκληρωτισμό, ε τότε πολύ απλά θα μας ξεπεράσει και μεις θα τρωγόμαστε για πράγματα που νέες γενιές θα θεωρούν κάτι παραπάνω από κεκτημένα, αυτονόητα κλπ. Το ίδιο δε λέω; Ότι το πακέτο προώθησης μουσικής του 20ου αιώνα καταρρέει, και ότι καλλιτέχνες και μη αναρωτιούνται για το πως η οικονομία θα βρει ένα μπούσουλα στις νέες συνθήκες. Δε μου αρέσει να γίνομαι κυνικός, όμως απαντήστε μου αν μπορείτε στο τελευταίο ερώτημα που έθεσα: Θα μας/σας/κλπ ήξερε κανείς εκτός Αττικής χωρίς το ιντερνετ; Ας κάνουμε τον απολογισμό μας να δούμε τι μας συμφέρει περισσότερο στην τελική. Το θεωρώ γραφικό να σκιζόμαστε για πνευματικά δικαιώματα όταν υπάρχει κόσμος που σκίζεται απλά για να ΑΚΟΥΣΤΕΙ.
  10. Καταρχήν: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law. Νισάφι. Ποιες φωνές αλήθεια; Της Riaa; Το ποιος φωνάζει για κάτι έχει και αυτό τη σημασία του. Δέχομαι ότι μέσα σε αυτούς υπάρχει και η γενιά των μουσικών που ουσιαστικά θα "καεί" από την όλη ιστορία. Δε γίνεται να γίνει κάτι όμως, η Ιστορία βρίσκεται μονίμως σε εξέλιξη και τα δεδομένα αλλάζουν, κι ένα από αυτά είναι οι απίστευτες ευκολίες που μπορεί να προσφέρει το ίντερνετ. Τα συγχαρητήριά μου. Με ξεμπρόστιασες, είμαι ένας ηλίθιος, πώς δεν το σκέφτηκα. Κι επίσης, με τέτοια τρομολάγνικα παραδείγματα μη μου λες μετά για Γερμανούς και Ναζιστές. Μάλιστα. Πάντως πέραν του ότι μπορείς να νοιώθεις βολικά με την εξίσωση ενός φραππέ με ένα μουσικό δημιούργημα, ως 2 ανταλλακτικές αξίες και τα 2, να είσαι σίγουρος ότι ο μέσος άνθρωπος θα θελε να μην πληρώνει ούτε για τον καφέ του, όπως πλέον δεν κάνει για τη μουσική του. Εσένα αυτό μπορεί να μη σε προβληματίζει γιατί υποθέτω ανήκεις σε μία μεγαλύτερη γενιά η οποία δεν έζησε ποτέ αυτή τη μετάβαση στη χρήση της μουσικής. Εγώ όμως πατάω στα πόδια μου, γιατί είμαι 21, ξέρω ότι λεφτά δε θα βγάλω από αυτή την ιστορία όπως βγάζανε οι παλιοί, ξέρω όμως ότι θα διακινήσω την (όποια και όποτε) μουσική μου με τους ίδιους όρους με τους οποίους κατέβαζα τόσα χρόνια και μάθαινα. Α και που στε, αν δε θέλετε downloading, δεν παίζει να σας μάθει και κανείς εκτός Αττικής.
  11. My 2 cents (κάπου στην 5η σελίδα με τον Μίκυ και τον Σούπερ Γκούφυ το χασα λίγο), έστω και καθυστερημένα: Η πειρατεία εκφράζει το λαό, τα πνευματικά δικαιώματα από την άλλη συγκεκριμένες ομάδες (έστω και τους μουσικούς). Ανέκαθεν το τι εξέφραζε το λαό έπρεπε να μπει σε μία βάση συζήτησης χωρίς όρους δικαστηρίου (εγώ vs αυτόν). Κοινώς, εσύ μέσε μουσικέ που αρπάζεσαι που ο κόσμος κατεβάζει τα έργα σου: Στάσου απέναντι σε μία μάζα και εξήγησέ της γιατί ΕΣΥ έχεις δίκιο, ενώ αυτοί που μπορεί να ναι και ένα εκατομμύριο άτομα έχουνε άδικο αλλά δεν το ξέρουνε. Το λαϊκό αίσθημα νομιμοποιεί πολλά πράγματα πολύ πιο εύκολα απ'ότι μπορούμε να φανταστούμε. Και ναι, μπορεί τη μία μέρα να θέλει να πετάξει όλους τους λαθρομετανάστες στη θάλασσα, όμως στην προκειμένη λέει το εξής απλό: Θέλω να ακούω μουσική και να μου περισσεύει και κανα ψιλό.
  12. Φίλος ρωτάει αν έχει κανείς πληροφορίες γι αυτό το σετ: http://www.thomann.de/gr/ludwig_lr1365ecn_zep_setnatural.htm Έχει παίξει κανείς; Φαίνεται γαμάτο (και ακριβό), αλλά τον προβληματίζει το γεγονός ότι δεν είναι made in usa, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα ludwig. Ευχαριστώ.
  13. Έχω μία Les Paul μεταχειρισμένη και μετά από 2 χρόνια χρήσης παρατήρησα ότι στον καβαλάρη της, η 4η χορδή δεν "πατάει" στη μεταλλική σχισμή στο κέντρο (σόρρυ για τους ηλίθιους όρους αλλά δεν είμαι σχετικός με αυτά τα τεχνικά), αλλά μισό κλικ πιο πέρα, όπου έχει δημιουργηθεί πρακτικά μεγαλύτερη σχισμή. Οπτικά δεν καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά αν δεν το ψειρίσεις τελείως (ακόμη προσπαθώ να διαπιστώσω αν 4η και 5η χορδή έχουν μικρή απόσταση), παιχτικά δε καμία. Όμως προβληματίστηκα παρόλαυτα μιας και η κεντρική και πιθανόν κανονική σχισμή που βρίσκεται στο κέντρο του μεταλλικού τέτοιου που ακουμπάει από κάτω τη χορδή φαίνεται και υπάρχει κανονικά, και είπα να ρωτήσω εσάς που τα ξέρετε αυτά μπας και αυτό έχει κάποια επίπτωση οπουδήποτε. Θενκς.
  14. Αν υπάρχει σχετικό thread σχωράτε με, δεν το βρήκα με search. Μπορείτε να μου πείτε 2 λόγια για το συγκεκριμένο κατάστημα; Αξιοπιστία και τα σχετικά, καθότι είμαι έτοιμος για μεγαλούτσικη επένδυση. Με τα έξοδα μεταφοράς τι παίζει επίσης; Ευχαριστώ.
  15. Τα χουμε ξαναπεί θαρρώ ;D Όλα τα κομμάτια γαμάνε, οι ιδέες είναι πανέξυπνες και ο ήχος τούμπανο. Τα ρέστα μου στον drummer που απογειώνει τη συνολική αισθητική. Τα ανατολίτικα στοιχεία είναι φεύγα τελείως. Να τους ακούσετε παιδιά.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου