Προς το περιεχόμενο

genealex

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    11
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή genealex

0

Φήμη

  1. Έχω την εντύπωση ότι οι ημερομηνίες του ίντερνετ και των αρχείων του υπολογιστή δεν μπορούν να ληφθούν πολύ σοβαρά υπ όψη, από τη στιγμή που ακόμη και η λύση του ταχυδρομείου (κρατικές σφραγίδες και ημερομηνίες επίσημες) θεωρείται "στοιχείο"... Όσο για το θέμα της κλοπής αυτών που γράφω, ο λόγος που θέλω δεν είναι ακριβώς αυτό, άλλωστε φαντάζει πολύ απίθανο το σενάριο. Απλά για να μην έχω εγώ προβλήματα σε περίπτωση που τύχει να υπάρχει κομμάτι πριν το δικό μου το οποίο να μοιάζει με αυτό που έγραψα με αποτέλεσμα να βρεθώ εγώ ο "κλέφτης"... (πέρσυ το Νοέμβρη άκουσα το Empty Walls του Serj και προς στιγμήν απογοητεύτηκα πιστεύοντας ότι είναι ίδια με μια μελωδία που είχα γράψει το καλοκαίρι του έτος, ουσιαστικά θα πήγαινε χαμένη η δική μου για θέμα προώθησής της) Edit: boukas, το θέμα εδώ είναι ο λόγoς περί προστασίας ενός έργου μέσω της δημόσιας εκτέλεσής του, είναι πολύ συγκεκριμένο για να ενωθεί με το x/y θέμα περί copyright. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για το αν μπορεί να αποτελέσει απόδειξη το γράμμα που περιέχει τη βιντεοσκόπιση σε δημόσιο χώρο, ας μας πει.
  2. Αν υποθέσουμε δηλαδή ότι παίζω το κομμάτι σε καμιά εκδήλωση του σχολείου κ έχω κ κανένα φίλο να τραβάει με το κινητό, τότε υπάρχει η δημόσια εκτέλεση. Πώς όμως θα αποδείξω σε κάποιον που το κομμάτι του είναι ίδιο με το δικό μου ως προς τη σύνθεση για αρκετά μέτρα ότι χρονολογικά προηγούμαι στην ιδέα; Το να το στείλω στον εαυτό μου με γράμμα απλά αποτελεί ένα καλό στοιχείο απ όσο ξέρω, αλλά σε συνδιασμό με το ότι περιέχει το βίντεο όπου αποκτώ τα δικαιώματα του κομματιού μου, μήπως μπορεί να αποτελέσει απόδειξη; Μάλλον γίνομαι κουραστικός, αλλά ψάχνω έναν σίγουρο τρόπο που να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω για όλα τα κομμάτια μου και, κυρίως, για τις διάφορες βασικές ιδέες των κομματιών μου οι οποίες μέχρι ολοκληρωθούν στη μορφή τραγουδιού θα περάσει πολύς καιρός... ΥΓ. Καθώς πληκτρολογούσα έγραψε ο Nikolas. Nikolas ακόμη και αν δεν είναι "έτοιμα προς κλοπή" (δεν ήξερα ότι υπάρχει κατοχύρωση με την αναπαραγωγή μέσω διαδικτύου, ευχαριστώ για την πληροφορία), αν κάποιος κλέψει τα κομμάτια του φόρουμ, ενώ θεωρητικά οι δημιουργοί προστατεύονται, λίγο περίπλοκο και δύσκολο να αποδείξουν την ταυτότητά τους... ;) Και πάλι δηλαδή, σε πραγματικές συνθήκες η λύση της ζωντανής εκτέλεσης είναι απαραίτητη πιστεύω για την ιδεατή "δωρεάν απόδειξη ιδιοκτησίας" την οποία αναζητώ.
  3. Διάβαζα στην ιστοσελίδα της ΑΕΠΙ στο faq: "Ερώτηση: Πώς κατοχυρώνεται ένα μουσικό έργο; Απάντηση: Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι τρόποι κατοχύρωσης ενός μουσικού έργου είναι, είτε η εγγραφή του σε υλικούς φορείς ήχου ή ήχου και εικόνας με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευσή του, είτε η δημόσια εκτέλεση του." Η "δημόσια εκτέλεσή του" πώς ακριβώς ορίζεται όμως; Αν δλδ η μαμά με γράψει με τη βιντεοκάμερα να παίζω στην πλατεία της γειτονιάς, αποκτώ πνευματικά δικαιώματα στο τραγούδι; Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες για τα περί "δημόσιας εκτέλεσης";
  4. (Μετά από πμ) άρχισα να σκέφτομαι και την πιθανότητα να σπουδάσω κάτι ως στάνταρ εργασία, που παράλληλα θα είναι αξιοποιήσιμο και στην παραγωγή. Δυστυχώς όμως απ' ό,τι ακούω φαίνεται πως δεν έχω πολλές πιθανότητες να βρω δουλειά στην πληροφορική (μέσω της οικογένειας μου, η οποία συμβουλεύει να σπουδάσω οικονομικά), ούτε στην οικονομία (μέσα από κάποιο ποστ εδώ). Δεν ξέρω κι' όλας πόσο κάποια σχολή οικονομίας θα μπορούσε να με οφελήσει ως προς τη μουσική παραγωγή..
  5. @Superfunk: Γι' αυτές τις τεχνικές γνώσεις χρειάζονται σπουδές, ή θα μπορούσα να τις μάθω εμπειρικά με τον χρόνο ή μέσω βιβλίων; Γιατί με παραπάνω σπουδές τα οικονομικά γίνονται σίγουρα θέμα.. ;D Ανόητε εννοούσα να τα πάρω όλα αυτά στο στούντιο. Για ηχογράφηση. Μουσική ηχογράφηση. :P @trigga, thx για τις συμβουλές. Τί εννοείς "ταλεντολόγο"; :P Πάντως κάτι τεστ στο http://jakemandell.com/tonedeaf/ μου βγαζαν 90% πάνω κάτω. ::) (τεστ αναγνώρισης αλλαγής ρυθμού έβγαλε 44%, 12% κάτω απ' το κατώτερο όριο, και μ' αρέσει που βάζω πολλές αλλαγές τέμπο στα κομμάτια μου.. ::) ;D)
  6. Χμμ οκ. Μερικές ερωτήσεις: Οι παραπάνω γνώσεις και σπουδές τί παραπάνω αφορούν εκτός από τη μουσική θεωρία; Πώς θα μου προτίνατε να εξασκηθώ στην παραγωγή; Έχετε υπ' όψη κάποια πηγή στο νετ που θα βοηθούσε; (πχ ολοκληρομένα midi tracks ή ηχογραφημένα φωνητικά που θα βοηθούσαν να εξασκηθώ στην παραγωγή εκτός των δικών μου συνθέσεων;)
  7. Ονόματα των αγαπημένων μου παραγωγών δεν έχω ψάξει, απλά ακούγοντας συγκροτήματα έχω καταλήξει σε ήχους κ arrangements που μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα, χωρίς να ξέρω το όνομα του παραγωγού. Έχω ψάξει τα βασικά πράγματα για το επάγγελμα, δηλαδή την υλοποίηση της ιδέας του συνθέτη και την επαφή με τον mixing engineer για την τελειοποίηση του ήχου (αν και από κάποια μικρή προσωπική εμπειρία μου φαίνεται πως δεν ανακατέβονται και πολύ παραγωγοί-mixing engineers ::)). Έχω παρακολουθήσει κάποια βίντεο από περιοδικά, και φυσικά έχω κάνει πολλή εξάσκηση στο πισι μου (στο σόναρ). Όσο για τη mainstream, δλδ άμα πάρω μια λύρα, μια μπότα, μια σκυλού και έναν ράπερ, θα γίνω διάσημος; :-X
  8. Παραγωγή με ενδιαφέρει να κάνω, απλά είπα ότι από τη στιγμή που θα είμαι παραγωγός, σίγουρα θα ήθελα να κάνω και σύνθεση στον χρόνο που θα έβρισκα, ή και εκτέλεση εξ ολοκλήρου δικών μου κομματιών τελικά (σε ελεύθερο χρόνο όλα αυτά, εκτός πήγαινε πιο σοβαρά). Δηλαδή "μόνο σύνθεση (/εκτέλεση)" επάγγελμα όχι, ενώ "μόνο παραγωγή", ναι.
  9. Λίγο ψυχρά δε το βλέπετε το φιλη-κό θέμα βρε παιδιά; :-[ :P Δλδ Superfunk, αν αρχίσω να βλέπω τη dance με άλλο μάτι, έχω περισσότερες ελπίδες στην ελλάδα; ??? Γενικά, ποιό είδος θεωρείς το ιδανικό για εδώ; Πάντως πέρα από το θέμα των ανθρώπων που με κρατάνε εδώ, απ' ότι διαβάζω και το να φύγω για εξωτερικό είναι πιθανότερο το να μην αποφέρει, αφού λέτε πως σχεδόν όλοι γυρίζουν πίσω. Σίγουρα δεν σκοπεύω να πάω με τους "όλους", αλλά δεν ειν κ ό,τι πιο εύκολο ή ασήμαντο το να πηγαινοέρχομαι,.. Μπορεί κάποιος που χει εμπειρία στο θέμα, να μας πει κάποιους λόγους που οδήγησαν πίσω στην ελλάδα;
  10. Αυτά είναι, κάθε refresh κ απάντηση! ;D @OurDarkness: Η μουσική που παράγω στο σπίτι (από δική μου σύνθεση βέβαια) είναι κάτι μεταξύ ροκ και ηλεκτρονικής (ροκ με την έννοια του arrangement, της κιθάρας κ των power chords, ηλεκτρονική με αυτή των lead & fx synths, του αυτοματισμού παραμέτρων, επεξεργασίας των ήχων των ντραμς), αλλά κυμαίνεται από απλή ροκ μπαλάντα μέχρι σε κάτι αρκετά ηλεκτρονικό ώστε να το πεις "ηλεκτρονική μουσική". Σαν επαγγελματίας θα ήθελα να κάνω παραγωγή ροκ μουσικής λοιπόν. Α, περιμένω κ το ΠΜ σου για το "μεταπτυχιακό εδώ". ;) @Superfunk: Πολύ δύσκολο για εξωτερικό δυστυχώς... (οικογένεια, φίλοι, φίλη :-[) @Superfunk, spewfy, evris, Nikolas, ευχαριστώ για τις συμβουλές σας! @Nikolas: Γνώσεις από μουσική θεωρία δεν έχω και πολλές, μόνο τα βασικά (μέχρι αναστροφή συγχωρδιών με τρεις νότες), από κάποια pdf του Berklee College of Music. Πάντως δεν θα ήθελα να κάνω μουσική σύνθεση ή κάτι άλλο εκτός από παραγωγός σαν επάγγελμα. (ωστόσο φυσικά και θα ήθελα να είμαι συνθέτης και παραγωγός, ή Serj Tankian, δλδ συνθέτης, παραγωγός και εκτελεστής μαζί. ;D) Κάπου διάβασα και για το ότι θα ήταν καλό να βρω έναν συγγενή στον χώρο. Γνώρισα πριν λίγες μέρες στις διακοπές μου έναν πολύ καλό ελληνοαμερικάνο επαγγελματία παραγωγό, είναι κάπως μακρινός μου συγγενής. Αλλά νταξ, πώς ακριβώς θα μπορούσε να με βοηθήσει, ειδικά από τη στιγμή που έχουμε μιλήσει τόσο λίγο; (άλλωστε τί θα μπορούσα να κάνω εγώ γι' αυτόν; Δεν μου 'χει και υποχρέωση,.)
  11. Γεια σας. Είμαι 16 ετών, σε λίγες μέρες θα πάω 2α λυκείου, και η ιδανική δουλειά για μένα θα ήταν να γίνω μουσικός παραγωγός. Ασχολούμαι ~1μιση χρόνο, και παράλληλα με την αγορά του συνθ μου τότε, άρχισα να μαθαίνω μουσική θεωρία και ηλεκτρική κιθάρα (όλα στο σπίτι, με e-books κ εξάσκηση ;)). Θα ήθελα οι πιο μεγάλοι κ έμπειροι να μου προτίνατε πιθανα "βήματα" που θα πρέπει να κάνω ώστε να πετύχω αυτό που ονειρεύομαι (επαγγελματική ενασχόληση με την παραγωγή). Υπάρχει δυνατότητα για master στην ελλάδα; Θα με βοηθήσει ένα ανώτερο πτυχίο; Πώς θα μπορούσα να περάσω στην εργασία μετά από τις σπουδές; Θα πρέπει να σπουδάσω και μια πιο ασφαλή δουλειά παράλληλα; (σκέφτομαι για οικονομικά) Ευχαριστώ!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου