Προς το περιεχόμενο

Awaken

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    107
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Awaken

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Ευχαριστώ παίδες κατάλαβα και εγώ πιστεύω, ;)θα δοκιμάσω μερικά πράματα
  2. Μια χορδή έχει μια συγκεκριμένη νότα στην οποία πρέπει να κουρδίζεται ώστε να είναι κατάλληλα τεντωμένη και να βγάζει και σωστό ήχο? Δηλαδή αν κάποιος αλλάζει κουρδίσματα σε μια κιθάρα που φοραει σετ χορδών για κλασικό κούρδισμα κάποιες χορδές τεντώνονται περισσότερο από άλλες και χάνετε η ομαλότητα και η αίσθηση που έχει το κανονικό κούρδισμα, και ο ήχος γίνετε πιο σκληρός μάλλον γιατί είναι περισσότερο τεντωμένες Οπότε τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση ρε παίδες? Υπάρχει για παράδειγμα χορδή "μι" ψιλή (Για το κανονικό κούρδισμα) που να έχει ιδανικό τέντωμα φα?
  3. Ευχαριστώ για της απαντήσεις σας …. hihat ή δυπέταλο να βάλω στο άλλο πόδι? Ερώτηση που μου ήρθε πάλι :D
  4. Θέλω την γνώμη σας πάνω στο θέμα : αρχάριος – αισιόδοξος drummer ;D Ποια τύμπανα να αγοράσω για να βελτιωθώ στα τύμπανα και στο μέλλον να μπορώ να τα ηχογραφήσω κιόλας, με αξιοπρεπή αποτελέσματα χωρείς να χιάζετε να πάρω καλύτερα και να διαθέσω και λιγότερα από 1000 euro μεταχειρισμένα ή καινούρια? Δηλαδή δεν θέλω να τα πετάξω κάποια στιγμή που θα έχω άποψη για το τι είναι καλά τύμπανα αλλά να φτάσω να τα εκτιμήσω. Για ακουστικά τύμπανα μιλώ πάντα, ένα set με τα βασικά. Pearl forum ακούω, πέστε μου και εσείς. Για μεταχειρισμένα σε ποια σημεία φαίνονται τα κακομεταχειρισμένα drums, τι να προσέξω? Ευχαριστώ. :D
  5. Σωστός ! εδώ και μερικά χρόνια κοιμάμαι μόνο με ωτοασπίδες έχει δεν έχει φασαρία. Βοηθούν πολύ να ηρεμίσεις, έμενα τουλάχιστον με γλίτωσαν από τα υπνωτικά σε κάποια φάση. Έχω καταλήξει ότι αν δεν ακούς απολύτως τίποτα σε παίρνει ο ύπνος πιο εύκολα και όταν κοιμάσαι ξεκουράζεσαι καλύτερα. και με λιγότερες ώρες ύπνο νιώθεις καλύτερα από το να κοιμάσαι πολύ ώρα με φασαρία ή με οποιοδήποτε ηχητικό ερέθισμα. Προτείνω ανεπιφύλακτα ωτοασπίδες από κερί για ύπνο (όχι από σιλικόνη γιατί ερεθίζουν το δέρμα αν της φοράς όλο το βράδυ) δοκιμάστε 8)
  6. Ήθελα να δω τα πιασίματα, αυτό κάνω τώρα προσπαθώ να τα βρω αλλά είναι συγχορδίες που πιάνονται πολύ ανώμαλα σε αυτό το κούρδισμα ;) αλλά έχει και τα καλά του.
  7. Ευχαριστώ για την απαντήσεις… :D Οπότε έχω την τονική ή την 5 στο μπάσο και η άλλες όπως κάτσουν? και δεν ακούγονται το ίδιο, δεν έπαιζα ακριβός ανάστροφα γι αυτό. Είναι γιατί δεν μπορώ να βρω από κάπου έγκυρες συγχορδίες για all 4ths κούρδισμα και προσπαθώ να της φτιάξω μόνος μου. Έχει κανείς κανένα link για αυτό το κούρδισμα?
  8. Όταν παίζω G6 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο G νότες και η Em7 σε 5 χορδές έχει μέσα δυο B, τι ρόλο παίζουν αυτές οι διπλές νότες?
  9. Για παράδειγμα η συγχορδία Em7 αποτελείτε από E B G D αλλά και η G6 αποτελείτε από ακριβός τους ίδιους τόνους, παρόλο που είναι διαφορετικού τύπου συγχορδία (το ίδιο συμβαίνει με πολλές άλλες συγχορδίες) και μου ακούγετε και σχεδόν το ίδιο, ποια είναι ή διαφορά τους κύριοι? Ερωτώ.. Άμα μου την πείτε πάλι να ξέρετε ότι δεν θα χαλαστώ, θα συνεχίσω να ρωτάω ανελέητα. :-X
  10. Ωραία μέχρι να πάρω κανένα βιβλίο δεν λέτε δυο κουβέντες παραπάνω για αυτές της ενδιάμεσες κατάλληλες συγχορδίες που με βοηθανε να αλλάζω ομαλά κλίμακες? Ε? Είναι όλες εκείνες η συγχορδίες που στέκουν και στης δυο κλίμακες? Ή ποιο άλλο χαρακτηριστικό έχουν… αναλύστε λίγο με απλό καθημερινό λόγο παρακαλώ, Και μην κράζετε! :)
  11. Ναι δεν ξέρω τι είναι ο οπλισμός ούτε ναπολιτάνικα σαν αμόρφωτος που είμαι Όμως μια συγχορδία παίζει πάνω σε μια κλίμακα όταν η νότες που αποτελούν τη συγχορδία Υπάρχουν μέσα στην κλίμακα? Άρα λογικά πολλές διαφορετικές συγχορδίες θα μπορούν να παιχτούν πάνω σε πολλές διαφορετικές κλίμακες αφού η κλίμακες αποτελούνται όλες από κάποιους από τους ίδιους 12 τόνους, αυτό ήθελε να μου πει ο λάμπρος αν κατάλαβα καλά. @ spy η Bb και η A# δεν αναφέρονται στον ίδιο τόνο? Και γενικός sorry που άνοιξα το θέμα αλά αν είχα της γνώσεις που λες spy ποιος ο λόγος να το ανοίξω?
  12. είναι χάος! Χάρηκα που το λινκ ήταν στα ελληνικά αρχικά ..αλλά διαβάζοντας καταλαβαίνω ότι δεν έχει και πολύ σημασία σε πια γλώσσα είναι ….η ορολογία είναι ορολογία και άμα δεν την κατέχεις …..ετα ;) Τες πα ευχαριστώ για της απαντήσεις παίδες!
  13. Παράδειγμα Κλίμακα C+(C,D,E,F,G,A,B,C) ακόρντα: A-(E,A,C)_G+(D,G,B)_F+(C,F,A)_D-(A,D,F)_C+(G,C,E)_G+(D,G,B)_A-(E,A,C) Κλίμακα F+ (F,G,A,A#,C,D,E,F) ακόρντα: D-(A,D,F)_ C+(G,C,E)_A#(F,A#,D)_G-(D,G,A#)_F+(C,F,A)_C+(G,C,E)_D-(A,D,F) Αυτή ή οριστική αλλαγή ακούγετε καλά, αυτό που ρωτώ είναι: Από την c+ παράδειγμα κλίμακα να πάω σε όποια οριστική αλλαγή άλλης νότας θέλω Ή παίζει κάποιο ρόλο αν η νότα από την όποια θα ξεκινήσω την αλλαγή βρίσκετε ή δεν βρίσκετε μέσα στην αρχική κλίμακα ? ή παίζει κάποιος άλλος κανόνας ? @ SF thnx για το λινκ
  14. Για οριστική αλλαγή μιλώ ναι … θέλω λίγο χρόνο να γράψω τις νότες και της συγχορδίες που παίζω συγκεκριμένα για να με βυθίσετε να καταλάβω
  15. Ναι αλλάζω κλίμακα σε όλα τα όργανα ταυτόχρονα.. σε κάποιες νότες ακούγετε καλά σε κάποιες όχι … και δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η πατερνα … ποιος είναι ο κανόνας που εξαρτάτε το πώς θα ακουστεί η αλλαγή και ποια είναι λάθος και πια σωστή και γιατί
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου