Τα ξύλα της κιθάρας

metalash

Νέο μέλος
Μηνύματα
266
Πόντοι
16
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως ειναι το alder body, maple neck κτλ ξυλα, και ποιος ειναι αν υπαρχει ο καταλληλος συνδυασμος σε μια κιθαρα? Δηλαδη τι ειναι καλο για neck τι ειναι καλο για body κ τι διαφορα εχουν στον ηχο στην υφη κτλ?

Ξερω οτι ζηταω πολλα ....

:!:

 
http://www.warmoth.com/guitar/options/options_bodywoods.cfm

http://www.warmoth.com/guitar/necks/necks.cfm?fuseaction=guitar_neckwoods

Καλη ανάγνωση!

μη τα πάρεις βέβαια & όλα της μετρητοίς,μη ξεχνας οτι η ηλεκτρική κιθάρα ειναι πάνω απο όλα ηλεκτρικό οργανο οπότε για τον τελικο ηχο ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο παιζουν οι μαγνήτες :wink:

πάντως αν ειναι να φτιάξεις όργανο καλύτερα να πάρεις τα καλύτερα ξύλα που μπορείς μια που η διαφορά τιμής τους με τα "φθηνότερα" είναι μικρή :wink:

σε κιθαρες τυπου Fender ο συνδιασμος alder ή ash σωματος και maple,maple/rosewood ειναι κλασσικός & αθάνατος.

επίσης αν θες το σταθερότερο δυνατόν μπράτσο καλό είναι να αποτελείται απο δυό μερη δηλ. η ταστιερα να είναι κολλημένη πάνω στο υπόλοιπο μπράτσο (κάποιοι λενε ότι έχει και καλύτερο ήχο έτσι...τι να πω... :wink: )

 
μη τα πάρεις βέβαια & όλα της μετρητοίς' date='μη ξεχνας οτι η ηλεκτρική κιθάρα ειναι πάνω απο όλα ηλεκτρικό οργανο οπότε για τον τελικο ηχο ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο παιζουν οι μαγνήτες :wink:

[/quote']

Apropos to this, είχα βρει ένα αρθράκι του Seymour Duncan που πρότεινε μαγνήτες (alnico II, 5, κλπ) ανάλογα με το ξύλο του σώματος, αν το ανακαλύψω θα το ποστάρω.

edit: εδώ είμαστε!

http://www.musictoyz.com/gearhead/gear15.php
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν θελω να φτιαξω κιθαρα, απλα επειδη κοιταω για μια φτηνη harley απλα εφαγα ενα σκαλωμα με τα ξυλα αναμεσα στις κιθαρες των 88 ευρω κ στο ιδιο μοντελο των 129 ευρω...

Πιστευω με καλυψατε....

Αληθεια ρε παιδια ... γιατι ειναι τοσο φθηνες οι harley? που ειναι ο λακος?

 
Αληθεια ρε παιδια ... γιατι ειναι τοσο φθηνες οι harley? που ειναι ο λακος?
Η καλύτερη εξήγηση που άκουσα: "τις φτιάχνουν παιδάκια/σκλάβοι". 8)

 
Αληθεια ρε παιδια ... γιατι ειναι τοσο φθηνες οι harley? που ειναι ο λακος?
Η καλύτερη εξήγηση που άκουσα: "τις φτιάχνουν παιδάκια/σκλάβοι". 8)
ελπιζω να μη σοβαρολογεις...αν και θα ηθελα μαι σοβαρη απαντηση.. :lol: για να μου φυγουν οι αμφιβολιες και να την τσιμπησω

 
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως ειναι το alder body' date=' maple neck κτλ ξυλα, και ποιος ειναι αν υπαρχει ο καταλληλος συνδυασμος σε μια κιθαρα? Δηλαδη τι ειναι καλο για neck τι ειναι καλο για body κ τι διαφορα εχουν στον ηχο στην υφη κτλ?
Ξερω οτι ζηταω πολλα ....

:!:[/quote']

οπως λεει και ο superfunk τα ξυλα σε μια κιθαρα ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ!!αρκει να ειναι ελαφρυ...αν βρεις κατι ελαφρυ πεταξε το επανω... :lol:

ακομα και ενα φυλλο χαρτι ισως σου κανει :lol:

μαγνητες μονο καλους παρε και θα εισαι αρχηγος :lol: α!και μια γεφυρα καλη :wink:

(πλακα κανω(στο περιπου τουλαχιστον... :lol: :lol: ) :wink: )

αυτο που σου ειπε ο super ειναι εννοειται ο κλασσικος συνδιασμος και ο αγαπημενος μου,αλλα και αυτο που προτεινεται γενικα σαν ο τελειος συνδιασμος ειναι basswood σωμα με quilt maple top ή flame maple...και maple μπρατσο με brazilian ή indian rosewood fingerboard
 
αυτο που σου ειπε ο super ειναι εννοειται ο κλασσικος συνδιασμος και ο αγαπημενος μου' date='αλλα και αυτο που προτεινεται γενικα σαν ο τελειος συνδιασμος ειναι basswood σωμα με quilt maple top ή flame maple...και maple μπρατσο με brazilian ή indian rosewood fingerboard[/quote']

Τάκη, αυτό είναι που προτείνει ο Suhr, κάποιοι άλλοι τείνουν να διαφωνήσουν. :wink:

Και, "τέλειο" με ποια έννοια; Ότι τα κάνει όλα, ας πούμε;
 
το προτεινει και ο tom anderson και πολλοι αλλοι... :wink:

οσο για το τελειο εχεις δικιο... :wink:

δεν ξερω με ποια εννοια το εννοουν και γιατι κατεληξαν σε αυτο το συμπερασμα

 
Ισως μέσω του διαλογισμού.... :lol:

χε,χε,τι λέρα που είμαι... :lol: 8)

παντως μια ημέρα θα κάνω αυτό που μου έκαναν στην Αμερική (οταν ακομα πίστευα στα τυφλα οτι μου ελεγαν οι διαφοροι γκουρού...)

θα φωναξω όσους πρεβεύουν τις τρομερες διαφορες που κανει το rosewood,το maple & το ash ,θα τους ΔΕΣΩ τα ματια & θα πάρω 4 strat απο καθε ειδους ξύλο και θα τους προκαλέσω να μου πουν πια εχει ταστιερα rosewood & πια maple ποια ειναι απο ash & ποια απο alder.

AN TO ΒΡOYN ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΧΑΡΙΣΩ!!

(Πάντως όταν μου το εκαναν και σε εμενα αλλα και σε αλλους 5 φανατικούς ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεσε να καταλάβει την διαφορα,οι κιθαρες ειχαν τους ιδιους μαγνητες βεβαια...)

 
εχεις δικιο ισως εμεις να μην μπορουμε να τις ακουσουμε αυτες τις διαφορες...αλλα τις ακουν αλλοι πιο εμποιροι μουσικοι για εμας...πραγματικα επαγγελματιες,με τρομερα αυτια(scott henderson,eric johnson κτλ...) και οχι απλα φανατικοι..φανατικοι ειμαστε παρα πολλοι...

ειδικα απο τον henderson πιστεψε με ξερω προσωπικα... ατελειωτων ωρων συζητησεις σε σχεση με ολα αυτα τα θεματα που συζηταμε και τις αποψεις του και νομιζω οτι κατι παραπανω θα ξερει και ισως..λεω ισως εχει καλυτερα και πιο εκπαιδευμενα αυτια

 
Πάντως να ξέρεις ότι στισ ΗΠΑ τον ERIC JOHNSON τον δουλεύουνε & λιγο με ολα αυτα που λεει (οτι π.χ.ακουει τις διαφορετικες μαρκες ..μπαταριας στα πεταλάκια του & οτι αν βαλεις ελαστικο επίδεσμο στο fuzz σου αντι για βίδες ακούγεται καλύτερα όπως & οτι αν βαλεις το delay σου με τα κουμπια προς τα εσενα αντι προς το ακροατηριο ακουγεται πάλι καλύτερα 8O και αλλα τετοια τρελλα 8O

Ο ηχος του Henderson δε μου λεει και πολλά προσωπικά,προτιμω τον ηχο του EDGE που παιζει με οτι να'ναι :lol:

και τελος για να κλείσουμε αυτο το θεμα γιατι εγινε κουραστικό πιστευω οτι πρεπει να παίζουμε με οργανα που γουσταρουμε ΕΜΕΙΣ & οχι τα ειδωλά μας :wink:

και εγω μπορει να πάρω την tele του Andy Summers & να τη περάσω απο την Pete Cornish πεταλιέρα του ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ όμως αν θα βγάλω τον ήχο του... :P

 
Πάντως να ξέρεις ότι στισ ΗΠΑ τον ERIC JOHNSON τον δουλεύουνε & λιγο με ολα αυτα που λεει (οτι π.χ.ακουει τις διαφορετικες μαρκες ..μπαταριας στα πεταλάκια του & οτι αν βαλεις ελαστικο επίδεσμο στο fuzz σου αντι για βίδες ακούγεται καλύτερα όπως & οτι αν βαλεις το delay σου με τα κουμπια προς τα εσενα αντι προς το ακροατηριο ακουγεται πάλι καλύτερα 8O και αλλα τετοια τρελλα 8O
Ο ηχος του Henderson δε μου λεει και πολλά προσωπικά' date='προτιμω τον ηχο του EDGE που παιζει με οτι να'ναι :lol:

και τελος για να κλείσουμε αυτο το θεμα γιατι εγινε κουραστικό πιστευω οτι πρεπει να παίζουμε με οργανα που γουσταρουμε ΕΜΕΙΣ & οχι τα ειδωλά μας :wink:

και εγω μπορει να πάρω την tele του Andy Summers & να τη περάσω απο την Pete Cornish πεταλιέρα του ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ όμως αν θα βγάλω τον ήχο του... :P[/quote']

αν δεν παθαινα πλακα με τον ηχο της suhr και οχι μονο...ειλικρινα δεν θα την επαιρνα...δεν εχω αλλο ποια αυτα τα κολληματα.απλα η ποιοτητα ακουγεται...τουλαχιστον σε μερικα αυτια...

παντως δεν υπαρχει ηχος συγκεκριμενος henderson..απο το 80 μεχρι και τωρα εχει αλλαξει ..πολλους ηχους.εμενα πχ με τρελλαινει ο ηχος του στα 3blues album του

dog party(1994)(fender strat reissue57,matchless dc30,tube screamer)

tore down house(1996)(plexi marshall&custom audio electronics amps,suhr κτλ..)

well to the bone(2002)(ΟD100,suhr κτλ...)

α!και δεν με ενδιαφερει να βγαλω ακριβως τον ηχο του.ειλικρινα παλι.. :wink:
 
Έχω διασκεδάσει τα μάλα, αυτές τις τελευταίες μέρες με το debate περί ακριβών vs φτηνών οργάνων, και όχι τα ξύλα, και έτσι οι μαγνήτες κτλ, κτλ, κτλ...

Είπα λοιπόν να μείνω παρατηρητής (εί δυνατόν) αλλά τα τελευταία posts ήταν αρκούντως γαργαλητικά, έ, είμαι και ψώνιο κι αποφάσισα να μοιραστώ τα εξής:

Δεν έχω γνωρίσει ακόμη κάποιον που να μπορεί με κλειστά μάτια να ξεχωρίσει διαφορες εκατοντάδων ευρώ ανάμεσα σε κιθάρες. Και είναι λογικό. Το αυτί του μέσου κιθαρίστα είναι τιγκαρισμένο στις μεσαίες, κι έτσι χρειάζεται κάτι παραπάνω απο πολυετή εμπειρία και ταλέντο για να πείς πως κάποιος μπορεί να καταλάβει διαφορές 2 ή 3 db σε περιοχές που το αυτί είναι ταλαιπωρημένο...

Αυτό δεν σημαίνει πως οι διαφορές είναι ανύπαρκτες ή (κατα περίπτωση) αμελητέες.

Η όποια τυχαία Κινέζικη υπερκατασκευή μπορεί να σου ακούγεται αεροπλάνο αν καλύπτει τις ανάγκες σου. Αυτό δεν σημαίνει όμως, πως δεν θα σου τη φορέσει κολλάρο ένας αξιοπρεπής μηχανικός ήχου αν του την μοστράρεις σε κάνα σοβαρό session !

Ξαφνικά αρχίζεις και προσέχεις το άν η κιθάρα σου κουρδίζει σωστά παντού στην ταστιέρα, αν είναι καθαρή και ισορροπημένη απο τάστο σε τάστο, αν υπάρχουν ghost notes η false harmonics, dead spots, ή overtones και αν είσαι άτυχος και σε ενδιαφέρουν όλα αυτά τον ήπιες ! Γιατί καλή η κρεβατοκάμαρα και οι προβίτσες με τους κολλητούς, αλλά όταν βγαίνεις μπροστά σε κόσμο και τυχαίνει το stage να είναι πεντακάθαρο ηχητικά, και η καλή σου χάνει 1/4 του τόνου στην F# απο κακή κατασκευή, έ, εκεί αρχίζεις και ψάχνεσαι στα αλήθεια πλέον.

Κι έπειτα είναι και αυτό που λέμε ο χαρακτήρας του οργάνου. Η ουσία του.

Μια φτηνή strat δέν έχει αυτά τα όμορφα peaks γύρω στα 6khz που την κάνουν μανούλα στα καθαρά αρπέζ. Ούτε καθαρά μπάσα. Ούτε resonance.

¶ρα ?

Πας λοιπόν και τα ακουμπάς, και γυρνάς σπίτι με 2 χιλιάρικα λιγότερα και το made in USA να σου χαμογελάει.

Και ύστερα απο κάνα χρόνο σου σκάει ο κολλητός με μια ωραία βινταζιά, και διαπιστώνεις πως υπάρχουν όργανα που ακούν την πένα σου πρίν ακουμπήσει τη χορδή, και ο ενισχυτής σου την ερωτεύεται και το αριστερό σου νιώθει λιγότερο δυσκοίλιο...

Αλλά πού να το βγάλει το κτήνος στη σκηνή όταν του κόστισε ένα νεφρό και δύο γυναίκες ? ¶σε που δεν κρατάει και κούρδισμα γιατί τα κλειδιά της ετοιμάζονται για το εφάπαξ. Και τί κάνεις ? Πού θα βρείς τόσο ζωντανό και καλοστρωμένο όργανο σε τιμή ανθρώπινη ?

Εδώ αρχίζει λοιπόν η εμποροπανύγηρις των high-end κατασκευαστών !

Προσεγμένα πράγματα, μαγνήτες που ακούν τα ξύλα, μπράτσα τόσο βολικά που ορκίζεσαι οτι παιζόντουσαν για τα τελευταία 28 χρόνια, τέλειο set-up, δεν φαλτσάρει πουθενά, τα καντίνια ξαφνικά έχουν όγκο, κτλ,κτλ.

Αν αυτή είναι η δουλειά σου (να παίζεις, και να ταϊζεις στόματα απ' αυτό), τότε πρέπει να την πάρεις την Anderson/Suhr/Baker/PRS γιατί θα σου κάνει τη ζωή ευκολότερη.

Αν πάλι είσαι άρρωστος και τις ακούς τις διαφορές, πρέπει να την πάρεις για να σε δεί κάποια στιγμή και η γυναίκα πιό ήρεμο.

Αν σου φαίνεται υπερβολικά ακριβή ή σε αφήνει αδιάφορο, ή νομίζεις πως πρόκειται για απάτη, προσπέρασε την/τες.

Οι διαφορές όμως θα είναι πάντα εκεί, θα κοστίζουν πολλά φράγκα περισσότερο απο την αγαπημένη σου Κορεάτικη ομορφιά, και θα είναι πάντοτε αυτό το πολύ λεπτό σημείο που για κάποιον σημαίνει τα πάντα αλλά για σένα τίποτα !

Τόσο απλά !

 
SILOT ...ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΟΣ :wink:

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ POST :wink:

ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟ ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ :lol: :lol:

μακραν το πιο ουσιωδες Post στο θεμα που ανοιξα(αντε βαλε και του kotsadorou μεσα :lol: :lol: )

 
α ρε silot , ευτυχως εσυ τα λες και δε βριζεις οπως εγω, απλα εγω δεν εχω τοσο υπομονη . Πιστεψε με ομως δεν προκειται να βρεις ανταποκριση, αμα ο αλλος δεν καταλαβαινει η οπως σωστα ειπες δεν εχει την εμπειρια τα βλεπει ολα ασπρομαυρα. 8)

 
Προσεγμένα πράγματα' date=' μαγνήτες που ακούν τα ξύλα, μπράτσα τόσο βολικά που ορκίζεσαι οτι παιζόντουσαν για τα τελευταία 28 χρόνια, τέλειο set-up, δεν φαλτσάρει πουθενά, τα καντίνια ξαφνικά έχουν όγκο, κτλ,κτλ.

![/quote']

Αν κατάλαβα καλά,εννοείς ότι αν ένα μπράτσο παίζεται για 28 χρόνια γίνεται απίστευτα βολικό;Δηλαδή μετά από 28 χρόνια και το μπράτσο της κινέζικης υπερκατασκευής θα γίνει τέλειο;

Προσοχή,δεν ειρωνεύομαι,απλά ρωτάω,καθώς για το θέμα δεν έχω άποψη από πρώτο χέρι.
 
Θα είχε ενδιαφέρον να μιλάγαμε σε κάποιον που έχει, ή σκοπεύει να κρατήσει για 28 χρόνια μια κινέζικη κιθάρα. Και να το εννοεί.

 
Tελικά νομίζω ότι πρέπει να συναντηθούμε ολοι μαζί κάποια στιγμή για να κάνουμε ενα συγκριτικό τεστ,πχ.να φερω εγω κανα δυό εργαλεία με Warmoth-Fralin να φερει ο Silot & o Kotsadoros & o Τακης τα μωρά τους να φερει & ο gto τη Rockinger & να κανουμε συγκριτικά τεστ,με φωτο & απο όλα :lol:

στουντιο υπάρχει & ενισχυτές υπάρχουν & όλα τα καλά :wink:

(και βεβαια ΠΟΛΛΕΣ μπύρες!!!) :lol:

τι λετε :?:

για να περάσουμε και καλα βρε αδερφε!!

 
SUPERFUNK εχεις αρκετα μεγαλο σκουπιδοντενεκε??

αν ερθω και εγω με την γιαπωνεζουλα LES PAUL μου σιγουρα θα τις πεταξετε ολες.. :lol: :twisted:

 


Γράψε απάντηση...

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top