Update...
Η κατασκευή είναι εντελώς μα εντελώς λανθασμενη. Απλά εδώ να επισημάνω οτι ο nikodemos και fabric δε μου προτείνανε ποτε τετοια κατασκευη αλλά όπως κ ναναι με εχουν συμβουλέψει πολύ.
Για κακή μου τύχη εμπιστευτηκα τα "αλανια" μαστορια που αποδείχτεικε ότι δεν ξερουν την τυφλα τους. Αν έχουν κάνει την ιδια κατασκευη κ σε αλλους χωρους και είχαν αποτελέσματα τότε απλά θα ήταν πολύ τυχεροι. Παρασύρθηκα από τον ανθρωπο που μου σύστησε τον υπεργολάβο καθως του έχει "φτιάξει" το ωδείο του με πολύ καλα αποτελέσματα καταυτόν.
Φυσικά δε φταίει ο κυριος που μου τον συστησε, τον ξέρω εχουμε καλή σχεση κ δε με εχει κοροιδεψει ποτέ.
Δε μπορω να μη σας πω ότι κατα τη διαρκεια της κατασκευής έβλεπα μια προχειρότητα ειδικά σε σχεση με όσα εχουν συζητηθεί εδω πέρα και όσες φωτο εχουμε δει απο σωστες κατασκευές, αλλά λόγω ενθουσιασμου δεν εδωσα τη δεουσα σημασια.
Προχειρότητες όπως το "δεσιμο" των "αντικραδασμικών" λάστιχων στο σκελετό με χαρτοταινια, την αντίστοιχη πρόχειρη "ανάρτηση" της οροφής, η μη τοποτέτηση λαστιχένιων πελμάτων στους στρωτηρες του σκελετου κοκ.
Επίσης αναρωτήθηκα σχετικά με το βαρος που έπεφτε περιμετρικά του "πλωτου" δαπέδου γιατί δεν υπήρχε ομοιόμορφη κατανομή βαρους. Δηλαδη το εβλεπα ο κοπανος ότι ήταν λάθος ότι γινόταν αλλά the mastubation was going cloud.
Ακριβώς εκεί εστιάζεται το πρόβλημα. Ο τύπος όχι μόνο δεν τα έκανε καλύτερα αλλά τα έκανε και χειρότερα. Μου έφταξε ενα drumhead πάτωμα.
Ας το πω πιο απλά...αν υποθέσουμε ότι το τσιμεντένιο πάτωμα είναι ένα κελυφος τυμπάνου, το πάτωμα που έχει ρίξει απο πάνω είναι το drumhead. Η τοιχοποιεία που έχει πέσει περιμετρικά είναι το στεφάνι και το βάρος της είναι είναι η φορτιση που δέχεται το δέρμα κουρδίζοντας το.
Αν λοιπόν έχουμε ένα κουρδισμένο τύμπανο και το χτυπήσουμε τότε προκαλείται η δόνησή του γνωστή ως resonance. Εαν βάλουμε το χέρι μας πάνω στο δέρμα το φιμώνουμε και όταν το χτυπήσουμε δε δονείται.
Εκεί λοιπόν εστιάζεται το πρόβλημα. Στο δικό μου πάτωμα δεν υπάρχει ομοιόμορφη κατανομή βάρους άρα, το υπόλοιπο πάτωμα δεν είναι "φιμωμενο". Η πλάκα είναι ότι όχι μόνο δεν εχει γίνει δουλειά, αλλά αυτή τη στιγμή
το πάτωμα λειτουργεί σαν ενισχυτης χαμηλών συχνοτήτων. Γαμάτο έτσι ?
Και η πραγματικότητα ηρθε με το soundcheck. Ήρθε ο κιθαρίστας μας με ενα μπάσσο κ ενισχυτη. Τζαμαραμε σε διαφορες εντάσεις κ μετα ρωτησα όλους τους απο πάνω τι γινόταν. Στο ισόγειο υπήρχαν δονήσεις λιγότερες απο πριν αλλα υπήρχαν. Στον σαλόνι του 1oυ όπου είναι νοητά πάνω από το room πριν κανω την κατασκευη με ακουγαν πολύ ελάχιστα όταν επαιζα δυνατα εως καθόλου όταν μελετουσα χαλαρα. Τώρα δονείται το πάτωμα τους. Καλό ε?
Αλλά η τραγωδία δεν τελειώνει εκει, όταν έγινε το "room in a room" μου βάλανε άλλη μια τοιχοποιία, είναι αυτό που λέμε triple leaf construction η οποία "προσφέρει" γυρω στα 10db
λιγότερη ηχομείωση από την double leaf construction και βοηθάει κ στην ενισχυση των χαμηλών συχνοτήτων. Σχετικά με αυτες τις ορολογίες Goggle και "Κατασκευη Project Studio".
Πήρα τον υπεργολάβο επιτόπου κ ηρθε στο σπιτι. Του εξηγησα τι συμβαίνει και αυτός μου είπε ότι του στούντιο δεν είναι τελειωμενο δεν εχουν μπει οι πορτες, δεν είναι σφραγισμένο κοκ. Του εξηγησα ότι ο θόρυβος είναι δονήσεις το οποιο σημαίνει ότι είναι χτυπογενής και όχι αερόφερτος. Δεν επαιζε ρόλο που δεν υπήρχαν πόρτες καθώς θόρυβος-ενταση προς τα πάνω δεν υπήρχε, μόνο δονησεις. Δεν καταλάβαινε κάν τι εννοουσα με τις εννοιες χτυπογενεις κ αερόφερτος θόρυβος.
Φυσικά τωρα θα το ξηλώσει όλο θα μου δωσει πίσω την προκαταβολή και θα πάει σπιτάκι του. Θα έρθει ενα γνωστος μου που τελειωσε πρόσφατα το ΤΕΙ Ακουστικης στη Κρητη και ενας πολιτικός μηχανικός. Ο μεν θα τον ενημερωσει για τις ηχομονωτικές κοτσανες που εχει κάνει και ο δε για τις κοτσανες που εχει κάνει στην όλη κατασκευη καθώς είναι επικύνδυνη σε περιπτωση ισχυρου και λιγοτερο ισχυρου σεισμου. Βέβαια δεν είμαστε σεισμογενης χωρα, για να καταρευσει αυτο θελει 8 ρίχτερ, αλλά κ ενας σεισμος των 6 ρίχτερ μπορεί να προκαλεσει ζημιες στη κατασκευη.
Πιο πάνω σας ανεφερα το κόστος της κατασκευης. 4000 γυψοσανίδες, μονωτικά και πάτωμα με 3 εργατες.
Ζητησα μια προσφορα υλικών από μια εταιρία με πολλά περισσοτερα υλικά όπως πιο πολύ γυψοσανίδα, αντικραδασμικες αναρτησης οροφης του κατασκευαστη, αντικραδασμικα πελαματα σκελετου του κατασκευαστη, βισκοελαστικο ρολο soundbar (ακριβο...). Μου βγαίναν γυρω στα 1600, χωρίς το βισκοελαστικό ρολο μου βγαίναν γυρω στα 1200. Βέβαια η παραγγελια μου δεν ηταν σωστη κ ολοκληρωμενη την εκανα λιγο χυμα για να παρω μια ιδεα του τι παίζει. Κανονικά θα μου βγει πιο φτηνα.
Το θέμα βεβαια δεν είναι τόσο στα υλικά όσο στην σωστη τοποθετηση, αλλά και πάλι όπως το βλέπω με δαγκωσανε πολύ εκει. Δε θα με πειραζε όσο και να με δαγκωνανε αρκει να είχαν κανει καλα τη δουλειά τους και να ημουν ευχαριστημένος. Αν το είχαν κάνει αυτό ΧΑΛΑΛΙ τους όσα και να βγαζανε.
Πέρνοντας μια δελεαστικη προσφορα από μια εταιρία ακολουθόντας τις συμβουλές των ειδικών εδω και με ενα καλο μαστορα κ προσωπική εργασια θα έκανα σίγουρα καλύτερη δουλεια. Βέβαια όταν ο υπεργολάβος είναι συστημενος απο αξιοπιστο ατομο (σε προσωπικο επιπεδο οχι σε γνωσεις πανω στη μονωση) και ο υπεργολάβος εγγυειται για την σωστη κατασκευη λες "γιατί να το κάνω μονος μου? μπορεί να είμαι τυχερός...που ξέρεις?" Και δεν είναι "αδικο" να σκεφτεις με αυτον τον τρόπο.
Τέτοιο "πάθημα μου εγινε μάθημα" είχα να το νιώσω πάρα πολλά χρόνια. Στενοχωρια, νευρα, αυπνίες...πολύ ασχημο
Τσεκαρετε και εδω
http://www.johnlsayers.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=17363#p120993 τι μου είπαν τα παιδια.