Engl Ενισχυτές-Namm 2014-Νέος Invader-Engl rack

sotiroubas

Νέο μέλος
Μηνύματα
930
Πόντοι
16
Πόσο γουστάρω τους Engl-πολύ ;D

Η χροιά, τα καθαρά τους... βέβαια οι περισσότεροι τους παίρνουν για το gain τους, προσωπικά

εγώ πρώτα τους γούσταρα για την γλύκα...που έχουν στα καθαρά, βέβαια γούστα είναι αυτά,

και μετά για το gain.

Μπράβο και στον Λογοθέτη που κατάλαβε τι ενισχυτάρες είναι (που είναι ο Νάκας... ;D ;D) και τους έφερε.

Τώρα αυτή η μαγκιά που φτιάξανε με τις προσωπικές ρυθμίσεις,  που μπορεί να κάνει κάποιος, έχει φάση... αλλά και αρκετό παίδεμα, νομίζω όμως πως μπορείς να κάνεις αρκετά. ;) και είναι αρκετά χρήσιμο. ;)

Τι τα Rack ξανάρχονται??? για να δούμε...

Να πω το εξής, κυρίως για τους συνάδελφους αρχάριους κιθαρίστες και για τους λίγο προχωρημένους ότι: να θυμούνται ότι όσο πιο ''καθαρό'' είναι το παίξιμο τους δλδ δεν ''βρωμίζει'',

τόσο πιο ωραία ακούγεται ο ενισχυτής στο βρώμικο κανάλι leads, drive, κλπ.

Προσοχή στον δείκτη(δάχτυλο)να κάνουν muting στις χορδές η να έχουν τον έλεγχο και να μην χτυπάνε άλλες αντί άλλες χορδές, κι αυτό το λέω γιατί, κάποιοι φίλοι νομίζουν ότι όσο πιο βρώμικος ήχος τόσο το καλύτερο.Αυτό είναι λάθος όσο καθαρότερο είναι το παίξιμο από πλευράς

δαχτύλων τόσο καλύτερα ακούγεται ο ενισχυτής, ακόμα και ο πιο βρώμικος η με την πιο βρώμικη ρύθμιση η τέρμα gain.Ας μην έχουν σαν κριτήριο αγοράς το πολύ gain η την λεγόμενη βρωμιά.


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
blackie είπε:
γιατι ετσι?
Studio πας εχει αλλους ενισχυτες..

Στο 99% των μαγαζιών που έχω παίξει έχουν ήδη άλλους (σάπιους) amps αλλά βολεύομαι με τα πετάλια μου on clean channel και είναι ολα με mic......

Σπίτι σου 5 W tube amp  σε πολυκατοικία μαζεύουν υπογραφές για να σε διώξουν....

Για ποιό λόγο να χαραμίσω(εγώ) τόσα χρήματα για κάτι που ΠΟΤΕ(σχεδόν) δεν θα ευχαριστηθώ όπως πρέπει???

Για μένα είναι σαν να εχω Ferrari και να πηγαίνω με 80χλμ...

Τα μεγάλα κεφάλια μου ειναι τα τελευταία 10 χρόνια ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορα....

To  μεγάλιο γέλιο το ρίχνω με τα on board attenuator.....

Για να λες ότι έχω 300 άλογα αλλά χρησιμοποιώ μόνο τα 2!

Αφού χαμηλά θα παίζεις ΣΤΑΝΤΑΡ...πάρε κάτι μικρό και μανιτζέβελο

Its my opinion...

 
Satanas είπε:
Its my opinion...
οκ...

εγω ειμαι αλλης αποψης...

οχι οτι μου αρεσουν οι engl(καθε αλλο) αλλα αν δε μπορεις να χαρεις(οχι να κα^%^σεις αγρια γιατι εκει μιλαμε για αλλες εντασεις) τον ενισχυτη σου εστω και σε εντασεις δωματιου καπου αλλου ειναι το προβλημα...οχι παντως στον ενισχυτη που ειναι 100 η 50 βαττ...

 
blackie είπε:
οκ...

εγω ειμαι αλλης αποψης...

οχι οτι μου αρεσουν οι engl(καθε αλλο) αλλα αν δε μπορεις να χαρεις(οχι να κα^%^σεις αγρια γιατι εκει μιλαμε για αλλες εντασεις) τον ενισχυτη σου εστω και σε εντασεις δωματιου καπου αλλου ειναι το προβλημα...οχι παντως στον ενισχυτη που ειναι 100 η 50 βαττ...
Εσυ που το εντοπίζεις το πρόβλημα δηλαδή??

 
Satanas είπε:
Εσυ που το εντοπίζεις το πρόβλημα δηλαδή??
ενας μοντερνος ενισχυτης τυπου invader παιζει μια χαρα σε εντασεις δωματιου...

ακομα και με μεγαφωνα υψηλης ευαισθησιας...

ενας πλεξι δε βρωμιζει σε εντασεις δωματιου αλλα με ενα PPIMV βγαζει ΦΟΒΕΡΟ ηχο σε χαμηλες εντασεις...κι με την προσθηκη μεγαφωνων χαμηλης ευαισθησιας ο ηχος μπορει να ειναι ακομα καλυτερος απ οπιο χαμηλα...

ενας ενισχυτης 5 βατ με το βολιουμ στη μεση ειναι πολυ πιο δυνατος απο εναν 50αρη στο 1...

μονολεκτικα το προβλημα ειναι στο τροπο λειτουργιας του master volume και στην ευαισθησια των μεγαφωνων...

 
Σε αντίθεση μ' αυτό που μερικές φορές εννοείται από μερικούς, οι μεγάλοι σε βατ ενισχυτές ΔΕΝ έχουν φτιαχτεί ΜΟΝΟ για να παίζουν δυνατά, αν έχουν φτιαχτεί σωστά. Η αναλογία με τις Φερράρι δεν είναι σωστή. Ένας καλός ενισχυτής μπορεί να παίξει ωραιότατα σε εντάσεις δωματίου και να δείξει την ποιότητά του. Εκτός βέβαια αν είσαι απ' τους λίγους που αρέσκονται στο power amp distortion. Αν ήταν οι εταιρίες να φτιάχνουν ενισχυτές μόνο για τους μεγάλους επαγγελματίες θα είχαν φαληρήσει εδώ και καιρό .

 
theoctapus είπε:
Σε αντίθεση μ' αυτό που μερικές φορές εννοείται από μερικούς, οι μεγάλοι σε βατ ενισχυτές ΔΕΝ έχουν φτιαχτεί ΜΟΝΟ για να παίζουν δυνατά, αν έχουν φτιαχτεί σωστά. Η αναλογία με τις Φερράρι δεν είναι σωστή. Ένας καλός ενισχυτής μπορεί να παίξει ωραιότατα σε εντάσεις δωματίου και να δείξει την ποιότητά του. Εκτός βέβαια αν είσαι απ' τους λίγους που αρέσκονται στο power amp distortion. Αν ήταν οι εταιρίες να φτιάχνουν ενισχυτές μόνο για τους μεγάλους επαγγελματίες θα είχαν φαληρήσει εδώ και καιρό .
συμφωνουμε...

κατι δε παει καλα...

ο ερμης στους ιχθυεις?

 
blackie είπε:
συμφωνουμε...

κατι δε παει καλα...

ο ερμης στους ιχθυεις?
Γιατί να μην συμφωνήσουμε ρε 'συ, όλα στο παιχνίδι είναι. :)

 
Λυπάμαι που θα διαφωνήσω αλλά...

Δεν είναι δυνατόν να παίζεις με 5 W λάμπα στο 5 σε πολυκατοικία, ανεξάρτητα καμπίνας..

Αλλιώς παίζει ο Blackstar HT5 στο 5 αλλά και αλλιώς ο JVM μου στο 5 που σπέρνει, όχι από ένταση φυσικά ΜΟΝΟ.

Αλλιώς παίζει ο μικρός λαμπάτος στο 1 και αλλιώς ο JCM 800 στο 1 που απλά δεν παίζει.

Φυσικά δεν θα πω άλλα παραδείγματα και γιατί ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές έχουν στραφεί στα μικρά κεφάλια και το modelling γιατί πάλι θα αρχίσετε το να τ άλλο....

Το παράδειγμα δε με τη Ferrari αφού το είπε ο φίλος ότι είναι λάθος έτσι θα είναι, όσοι το διαβάσετε θα καταλάβατε τι είναι λαάθος και τι όχι...

Οι μεγάλοι λαμπάτοι θέλουν KAI VOLUME για να δείξουν αυτό που κρύβουν μέσα τους...

Τώρα αν εσάς αυτό που ακούτε σας αρέσει, περί ορέξεως κουρκουμπίνια.

 
Να πω ότι όταν βγήκε η Engl σαν εταιρεία, τα πράγματα ήταν περίπου γνωστά και κατασταλαγμένα θα έλεγα.Αρκετές εταιρίες γνωστές  είχαν μερίδιο σ'αυτό που λέμε ''πίτα'' της αγοράς..

Όπως Marshall Amplification, Peavey elect, Fender, Vox,Trace elliot, Music man, Mesa boobie

κλπ.Πάντα  όμως υπάρχει ελεύθερο πεδίο για να αναπτυχθούν κάποιοι καινούργιοι.

Φαίνεται λοιπόν πως η Engl βρήκε αυτό το κάτι που χρειαζόταν η αγορά και το κατέκτησε, δεν της δόθηκε τσάμπα...Από ότι φαίνεται μέχρι τώρα έχει μια σοβαρή πορεία, διότι για να εδραιωθείς ανάμεσα σε μεγαθήρια πρέπει να έχεις κάτι αξιόλογο, που να έχει και διάρκεια.

Τώρα τι είναι αυτό που έχει η Engl και την έκανε ξεχωριστή στα μάτια και στα αυτιά της αγοράς?, είναι  κυρίως ο ήχος που παρουσίασε, η κατασκευαστική ποιότητα,  η μορφή, ο σχεδιασμός, τα υλικά που χρησιμοποιεί, που θέλω να πιστεύω ότι δεν αντέγραψε κάποιον, η σταθερή πορεία της κλπ.Η στόχευση... ίσως σε ένα συγκεκριμένο είδος-φάσμα-χώρο η μουσικής ας πούμε κατεύθυνσης.

Κι αυτά τα λέω όχι  γιατί γουστάρω την Engl και είμαι κολλημένος, αλλά γιατί έτσι είναι τα πράγματα. Άλλωστε ακούω και δοκιμάζω και άλλους ενισχυτές, όλοι ψαχνόμαστε μ'αυτά, μας αρέσει να ανακαλύπτουμε καινούργια πράγματα, ήχους, gadget, πειραματιζόμαστε κι ας μην είμαστε επαγγελματίες γιατί αυτή  είναι η κ@υλα μας  ;).

 
sotiroubas είπε:
Να πω ότι όταν βγήκε η Engl σαν εταιρεία, τα πράγματα ήταν περίπου γνωστά και κατασταλαγμένα θα έλεγα.Αρκετές εταιρίες γνωστές  είχαν μερίδιο σ'αυτό που λέμε ''πίτα'' της αγοράς..

Όπως Marshall Amplification, Peavey elect, Fender, Vox,Trace elliot, Music man, Mesa boobie

κλπ.Πάντα  όμως υπάρχει ελεύθερο πεδίο για να αναπτυχθούν κάποιοι καινούργιοι.

Φαίνεται λοιπόν πως η Engl βρήκε αυτό το κάτι που χρειαζόταν η αγορά και το κατέκτησε, δεν της δόθηκε τσάμπα...Από ότι φαίνεται μέχρι τώρα έχει μια σοβαρή πορεία, διότι για να εδραιωθείς ανάμεσα σε μεγαθήρια πρέπει να έχεις κάτι αξιόλογο, που να έχει και διάρκεια.

Τώρα τι είναι αυτό που έχει η Engl και την έκανε ξεχωριστή στα μάτια και στα αυτιά της αγοράς?, είναι  κυρίως ο ήχος που παρουσίασε, η κατασκευαστική ποιότητα,  η μορφή, ο σχεδιασμός, τα υλικά που χρησιμοποιεί, που θέλω να πιστεύω ότι δεν αντέγραψε κάποιον, η σταθερή πορεία της κλπ.Η στόχευση... ίσως σε ένα συγκεκριμένο είδος-φάσμα-χώρο η μουσικής ας πούμε κατεύθυνσης.

Κι αυτά τα λέω όχι  γιατί γουστάρω την Engl και είμαι κολλημένος, αλλά γιατί έτσι είναι τα πράγματα. Άλλωστε ακούω και δοκιμάζω και άλλους ενισχυτές, όλοι ψαχνόμαστε μ'αυτά, μας αρέσει να ανακαλύπτουμε καινούργια πράγματα, ήχους, gadget, πειραματιζόμαστε κι ας μην είμαστε επαγγελματίες γιατί αυτή  είναι η κ@υλα μας  ;).
Σιγουρα δεν δουλεύεις στον αντιπροσωπο της ENGL??

 
Satanas είπε:
Λυπάμαι που θα διαφωνήσω αλλά...

Δεν είναι δυνατόν να παίζεις με 5 W λάμπα στο 5 σε πολυκατοικία, ανεξάρτητα καμπίνας..

Αλλιώς παίζει ο Blackstar HT5 στο 5 αλλά και αλλιώς ο JVM μου στο 5 που σπέρνει, όχι από ένταση φυσικά ΜΟΝΟ.

Αλλιώς παίζει ο μικρός λαμπάτος στο 1 και αλλιώς ο JCM 800 στο 1 που απλά δεν παίζει.

Φυσικά δεν θα πω άλλα παραδείγματα και γιατί ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές έχουν στραφεί στα μικρά κεφάλια και το modelling γιατί πάλι θα αρχίσετε το να τ άλλο....

Το παράδειγμα δε με τη Ferrari αφού το είπε ο φίλος ότι είναι λάθος έτσι θα είναι, όσοι το διαβάσετε θα καταλάβατε τι είναι λαάθος και τι όχι...

Οι μεγάλοι λαμπάτοι θέλουν KAI VOLUME για να δείξουν αυτό που κρύβουν μέσα τους...

Τώρα αν εσάς αυτό που ακούτε σας αρέσει, περί ορέξεως κουρκουμπίνια.
Διαβασε παλι αυτα που γραψαμε ο octapus κι εγω...

Μιλας γενικα και αοριστα...

Εμεις δωσαμε παραδειγματα και αιτιολογηση...

master volume-μεγαφωνα...

Αν δε μπορεις να παιξεις και να "χαρεις"(οχι να Καβλ&&*^$) με τον JVM σε εντασεις δωματιου,με συγχωρεις που θα το ξαναπω αλλα καπου αλλου ειναι το προβλημα...

Τον ειχα σε 4Χ12 και επαιζε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ σε εντασεις ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ....

Απο τα καλυτερα master volumes που κυκλοφορουν...

Ειδικα με τα g12T-75 που εχουν χαμηλη ευαισθησια εχεις ΗΧΑΡΑ απο ΠΑΑΑΡΡΑΑΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ...

Και επειδη εχω ακουσει εκτενως το blackstar(και το θεωρω πανακριβο σκουπιδι) στην ΙΔΙΑ ενταση ο JVM ηταν κλασεις πανω...

βρηκες σα παραδειγμα τον jcm 800 που εχει θεματακια με το master volume(συμφωνω οτι δε παιζει καν στο 1 και αρπαζει αποτομα) αλλα και παλι υπαρχει λυση γι'αυτο...PPIMV(pre phase inverter master volume)...οπως επισης και αλλαγη του master και treble pot με PEC ωστε να αρπαζει πιο αργα...

Τα lunch box ειναι μια βλακεια της μοδος...

Θα περασει...

 
Satanas είπε:
Σιγουρα δεν δουλεύεις στον αντιπροσωπο της ENGL??
χάχαχα ;D ναί φίλος.... πριν πάρω τον Engl, είχα Mesa Boogie, πριν από τον Mesa Boogie είχα Marshall, πριν από τον Marshall, είχα ένα ράδιο παγκοσμίου λήψεως Vega, με το πράσινο ματάκι... είχε μια λάμπα μόνο εκεί έβαζα την κιθάρα, και την γιαγιά(κακιά..) από το διπλανό  διαμέρισμα την έστειλα στα θυμαράκια... ;D ;D ;D
 
blackie είπε:
Αν δε μπορεις να παιξεις και να "χαρεις"(οχι να Καβλ&&*^$) με τον JVM σε εντασεις δωματιου,με συγχωρεις που θα το ξαναπω αλλα καπου αλλου ειναι το προβλημα...

Τον ειχα σε 4Χ12 και επαιζε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ σε εντασεις ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ....
Από τους πιο απολαυστικούς ενισχυτές σε χαμηλές εντάσεις που έχω παίξει ποτέ.

Και επειδη εχω ακουσει εκτενως το blackstar(και το θεωρω πανακριβο σκουπιδι) στην ΙΔΙΑ ενταση ο JVM ηταν κλασεις πανω...
Οι συγκεκριμένοι blackstar είναι πιο πολύ gadget παρά proper ενισχυτές.

Έχω ENGL και τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω παίξει ποτέ πολύ δυνατά, δεν χρειάζεται. Έχεις εξαιρετικό ήχο χωρίς να πρέπει φοβάσαι μην σπάσεις τα τζάμια.

Για να είμαι ειλικρινής ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί να πρέπει να τσιτώσεις έναν ενισχυτή για να έχεις καλό ήχο. Αν το τελικό στάδιο δεν έχει φτιαχτεί για να βρωμίζει και αν το master volume βρίσκεται στην κατάλληλη θέση (σαν attenuation της εξόδου της προενίσχυσης) το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει την ένταση του ήχου, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Προφανώς ανάλογα τον σχεδιασμό και ανάλογα τις λάμπες δίνει και το δικό του ηχόχρωμα αλλά σχετικά γραμμικά σε όλο το φάσμα των εντάσεων.

Ειδικά οι high gain ενισχυτές που όλη την δουλειά την κάνουν στην προενίσχυση δεν βλέπω γιατί να μην μπορούν να παίζουν σε χαμηλές εντάσεις. Προφανώς δεν λέμε σε εντάσεις ψίθυρου.

Τα lunch box ειναι μια βλακεια της μοδος...

Θα περασει...
Όχι απλώς δεν θα περάσει, θα θεωρείται μεγάλο μείον για μια εταιρία να μην έχει στην γκάμα των μοντέλων της έναν. Οι συγκεκριμένοι ενισχυτές έχουν φτιαχτεί για συγκεκριμένη χρήση και πλέον φαίνεται να κάνουν πολύ καλή δουλειά. Δεν έχει νόημα να τους συγκρίνουμε με τα μεγάλα αδερφια τους.

Το παράδειγμα δε με τη Ferrari αφού το είπε ο φίλος ότι είναι λάθος έτσι θα είναι, όσοι το διαβάσετε θα καταλάβατε τι είναι λαάθος και τι όχι...
Αυτό πάλι δεν το κατάλαβα, δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε; Άλλο και τούτο.

 
Εχω ενα Engl fireball 100 με τον οποιο οδηγω μια framus 212 με v30.

Μου εχει δοθει η ευκαιρια να τον δουλεψω με το master volume απο το 0,2 εως το 4...

Το αποτελεσμα ειναι εξισου εκπληκτικο..

Το μονο που αλλαξα για να παρω ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο ηχο,ηταν το eq..

Παιζοντας με ενα κτηνος στο δωματιο σου με το master χαμηλα,δινεις διαρκεια ζωης στις τελικες του λυχνιες και δε χανεις απολυτως τιποτα σε ποιοτητα ηχου.

Just my 2 cents που λεν και τα αμερικανακια..

By the way τρομερος ο invader ii ειτε για live στο ΟΑΚΑ,ειτε για τζαμαρισμα στο υπνοδωματιο στις 3 το πρωι :)

 
iliasaek είπε:
Εχω ενα Engl fireball 100 με τον οποιο οδηγω μια framus 212 με v30.

Μου εχει δοθει η ευκαιρια να τον δουλεψω με το master volume απο το 0,2 εως το 4...

Το αποτελεσμα ειναι εξισου εκπληκτικο..

Το μονο που αλλαξα για να παρω ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο ηχο,ηταν το eq..

Παιζοντας με ενα κτηνος στο δωματιο σου με το master χαμηλα,δινεις διαρκεια ζωης στις τελικες του λυχνιες και δε χανεις απολυτως τιποτα σε ποιοτητα ηχου.

Just my 2 cents που λεν και τα αμερικανακια..

By the way τρομερος ο invader ii ειτε για live στο ΟΑΚΑ,ειτε για τζαμαρισμα στο υπνοδωματιο στις 3 το πρωι :)
Σωστός ο παίχτης ;) τι καμπίνα έχεις?
 
iliasaek είπε:
Εχω ενα Engl fireball 100 με τον οποιο οδηγω μια framus 212 με v30.

Μου εχει δοθει η ευκαιρια να τον δουλεψω με το master volume απο το 0,2 εως το 4...

Το αποτελεσμα ειναι εξισου εκπληκτικο..

Το μονο που αλλαξα για να παρω ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο ηχο,ηταν το eq..

Παιζοντας με ενα κτηνος στο δωματιο σου με το master χαμηλα,δινεις διαρκεια ζωης στις τελικες του λυχνιες και δε χανεις απολυτως τιποτα σε ποιοτητα ηχου.

Just my 2 cents που λεν και τα αμερικανακια..

By the way τρομερος ο invader ii ειτε για live στο ΟΑΚΑ,ειτε για τζαμαρισμα στο υπνοδωματιο στις 3 το πρωι :)
ά συγγνώμη ;D καμπίνα framus, νόμισα κιθάρα framus τι μπούφος που είμαι..
 


Γράψε απάντηση...

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top