Jaguar-Jazzmaster Vintage Specs Neck

Αργύριος Βασιλείου

Shelter

Δυνατό μέλος
Μηνύματα
2,480
Πόντοι
938
Ειμαι στη φάση του σχεδιασμού ενός προτζεκτ και σκέφτομαι να το κάνω total vintage (όσο μπορώ). Δηλαδή radius 7.25 με το αντίστοιχο πάχος στο μανίκι, 41mm nut και τάστα 6230. Έχει κανεις πείρα απο αυτές ακριβώς τις προδιαγραφές? Θα δουλέψει καλά το μηχάνημα ή θα μας φάει τα χέρια? Θα σετάρω με βαριές χορδές. Για να προλάβω ενδεχομένως κάποιον σε αντιστοιχη ερώτηση, ειμαι αρκετά συνηθισμένος σε ψηλά actions και σε βαριές χορδές.

 
Θα δουλέψει καλά το μηχάνημα ή θα μας φάει τα χέρια?


Το μισο...ροκ και βαλε με αυτα τα specs ....δουλεψε (με εξαιρεση την Deluxe Telecaster & τις tele/strat του 1983 που ειχαν 12αρια radius & jumbo frets  ) ολες οι Fender μεχρι και το 1986....αυτο το radius & αυτα τα frets φορουσαν....

Απο εκει και περα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θεωρω τα 6230 εντελως "ταλαιπωρητικα" ταστα (οχι μονο στα σηκωματα,που δεν κανω και πολλα ετσι κι αλλιως ,αλλα ακομα και σε ρυθμικο παιξιμο) και δεν μου αρεσει και ο ΗΧΟΣ που παραγουν (ειναι πιο "ξυλινος" και εχει λιγοτερα πριμα και σκασιμο απο τα μεγαλυτερα ταστα).

Τα 7αρι radius ειναι μια χαρα (προσωπικα πιστευω οτι ειναι οτι πιο ανετο για ακκορντα) και ειδικα με medium jumbo /jumbo frets (τα απολυτως αγαπημενα μου ειναι τα 6150) η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαφορα απο το 9αρι ή 12αρι ειναι ΑΣΤΕΙΑ (εκτος και αν θες action υπερβολικα χαμηλο) 

Γενικα ΟΛΑ αυτα τα "προβληματα" των ταστων και του radius ειναι περισσοτερο ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ και first world problems παρα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...

Μεχρι να....βγει το....internetS ΟΥΔΕΙΣ ασχολουνταν με ΠΑΠΑΡΙΕΣ οπως τα κΣυλα,το radius,το νουμερο του ...alnico....κ.α.....ΟΛΟΙ απλα ΑΓΟΡΑΖΑΝ μια Stratocaster ή Telecaster (ENA μοντελλο υπηρχε ετσι κι αλλιως) και ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΟΥΣΙΚΗ..

με το αντίστοιχο πάχος στο μανίκι,


τι εννοεις? δεν υπαρχει αντιστοιχο παχος μπρατσου,το παχος των μπρατσων των vintage Fender ειναι all over the place ,υπαρχουν απο απιστευτα λεπτα μεχρι γκουμουτσες....

Σε Jazzmaster παντως δυσκολα θα βρεις παχυ μπρατσο με εξαιρεση ισως τις 65αρες και τις απο το 1969-1974.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ok. Οι κιθάρες μου φοράνε 6105 και ειμαι ευχαριστημένος απο αυτό το μέγεθος. Και με 6150 ευχαριστημένος ειμαι ομως.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μεχρι να....βγει το....internetS ΟΥΔΕΙΣ ασχολουνταν με ΠΑΠΑΡΙΕΣ οπως τα κΣυλα,το radius,το νουμερο του ...alnico....κ.α.....ΟΛΟΙ απλα ΑΓΟΡΑΖΑΝ μια Stratocaster ή Telecaster (ENA μοντελλο υπηρχε ετσι κι αλλιως) και ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΟΥΣΙΚΗ..
Εεεπ... Υπάρχουν και μεγαλύτεροι που σε διαβάζουν, φίλος.

 
Εεεπ... Υπάρχουν και μεγαλύτεροι που σε διαβάζουν, φίλος.


Δηλαδή θες να μου πεις ότι το 1970 δεν κοιμόσουν τα βράδια επειδή η κιθάρα σου ήταν alder αντί για ash και είχε 7αρι radius ?

 
To 80 όμως ναι. Οσοι παρακολουθούσαμε και αγοράζαμε ευλαβώς, τα λίγα Guitar Player, Keyboard και Homestudio Recording απο το Πρακτορείο Ξένου Τύπου ή αργότερα τα περίπτερα του Συντάγματος, φτιάχναμε και partcaster το '81 συγκεκριμένα, με koa (!) μπράτσο και local κελεμπέκι σώμα φρομ δε ξυλέμπορα. Μαγνήτες DiMarzio, Gibson και S. Duncan SSL-1 αργότερα. 

Κι αυτό γιατί έπαιζα πάντα με Gibson και γεννήθηκε το πρόβλημα της κλίμακας όταν έπιανα Fender, που για μένα ήταν deal breaker. Πολλές δεκαετίες αργότερα το πρόβλημα μου λύθηκε με χορδές 9.5.

Εξ άλλου τότε με αυτήν την κιθάρα ξεκίνησε να συναρμολογεί και ο Βαγγέλης Καγμάκης με τον οποίο δέσαμε την πρώτη μου partcaster. Κάθε φορά που συναντιόμαστε μου το θυμίζει αναπολώντας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
To 80 όμως ναι. Οσοι παρακολουθούσαμε και αγοράζαμε ευλαβώς, τα λίγα Guitar Player, Keyboard και Homestudio Recording απο το Πρακτορείο Ξένου Τύπου ή αργότερα τα περίπτερα του Συντάγματος, φτιάχναμε και partcaster το '81 συγκεκριμένα, με koa (!) μπράτσο και local κελεμπέκι σώμα φρομ δε ξυλέμπορα. Μαγνήτες DiMarzio, Gibson και S. Duncan SSL-1 αργότερα. 

Κι αυτό γιατί έπαιζα πάντα με Gibson και γεννήθηκε το πρόβλημα της κλίμακας όταν έπιανα Fender, που για μένα ήταν deal breaker. Πολλές δεκαετίες αργότερα το πρόβλημα μου λύθηκε με χορδές 9.5.

Εξ άλλου τότε με αυτήν την κιθάρα ξεκίνησε να συναρμολογεί και ο Βαγγέλης Καγμάκης με τον οποίο δέσαμε την πρώτη μου partcaster. Κάθε φορά που συναντιόμαστε μου το θυμίζει αναπολώντας.
να δεις το 1979 που ήρθε στο χέρια μου η γραία, να ψάχνω διακαώς σε βιβλία περιοδικά GP και τα ρέστα να καταλάβω από τι ξύλο είναι, μετά να καταλάβω τι είναι το ash, μετά χρόνια να καταλάβω τι είναι οι μαγνήτες. Κλίμακες? όλες "ίδιες" ήταν.

9.5? 8άρες Galli στα ζόρια.

 
Είχα δύο Jazzmaster, μία του '63 (ίσως και '64, pre CBS πάντως) και μία του '66 (μπράτσο με block inlays/binding).

Και τα δύο ήσαν εξαιρετικά σε αίσθηση, αξιοπιστία και απόδοση, ποτέ δεν εμφάνισαν προβλήματα (11αρες χορδές) και τα θεωρώ ευκολόπαιχτα. Είχα μια προτίμηση στο 63άρι λόγω roundlam ταστιέρας αλλά και τα δύο σούπερ.

Νομίζω δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, καλή τύχη.

 
Είχα μια προτίμηση στο 63άρι λόγω roundlam ταστιέρας


Και η 66 roundlam είχε,όλες οι Fender από το 63 & μετά  roundlam ταστιέρα είχαν.

8άρες Galli στα ζόρια.


Τελικά από ότι έχω καταλάβει όλη η Ελλάδα στα 70s αυτές τις χορδές έβαζε...

 
Και η 66 roundlam είχε,όλες οι Fender από το 63 & μετά  roundlam ταστιέρα είχαν.


Δεν το θυμαμαι, ισως να μην το προσεξα λογω binding...

 
Άσε που ήταν και καλύτερες.

Ακόμα βγαίνουν αλλά είναι πανάκριβες

http://www.stringsandbeyond.com/gal-rsxxx.html


τότε ακόμα οι αμερικάνικες εισαγωγές ήταν στο θεό.

Οι galli ήταν dirt cheap.

Πολύ αργότερα πήρα ernie ball σην αρχή και μετά super bullets

 


Γράψε απάντηση...

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top