Οταν μιλαει ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

Και παίζει και με τα σωστά πιατίνια

το hihat 17in

 
Aναρωτιεμαι τι κράξιμο θα έτρωγε ντράμερ αν εκανε αντίστοιχο comment σε κιθαριστικό θέμα. (Ωραίος ο Moore αλλά δεν παίζει με σωστή κιθάρα..μια Ibanez ας πούμε.)                                    Δεν υπάρχει '' σωστό " hihat φίλε μου. Υπάρχει το hihat που παίζει αυτός κ που τυχαίνει να σου αρέσει εσένα. Oπως ακριβώς δεν υπάρχει σωστή κιθάρα.

 
Aναρωτιεμαι τι κράξιμο θα έτρωγε ντράμερ αν εκανε αντίστοιχο comment σε κιθαριστικό θέμα. 


Ο Νάσος ξέρεις είναι και ντράμερ, και καλός μάλιστα.

Τα "σωστό" hi-hat, το είπε με το πνεύμα που θα έλεγε πχ ο SF ότι είναι "σωστή" η 24άρα κάσα (θεωρεί ότι είναι καλύτερη για τα γούστα του).

Ας μην μεγενθύνουμε λεπτομέρειες.

EDIT: Η χρήση της λέξης "σωστός", "καλός" σε κάποια μουσικά πράγματα (ειδικά σ' αυτά που άπτονται του γούστου) είναι καθαρά υποκειμενική.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακούμε με ΕΥΛΑΒΕΙΑ 


Τεραστιος,τι να λεμε.

Και η ταμπουρια του ειναι,κατσε καλα.

Και παίζει και με τα σωστά πιατίνια

το hihat 17in


Που σαι ρε Νασαρε?

Καιρο εχουμε να σε ακουσουμε.

Βαλε κανα κομματι να γουσταρουμε.

 
Τα "σωστό" hi-hat, το είπε με το πνεύμα που θα έλεγε πχ ο SF ότι είναι "σωστή" κιθαρα μονο μια telecaster με 10-38 gauge (θεωρεί ότι είναι η καλύτερη για τα γούστα του καθενος).


Fixed 

:classic_biggrin:

 
το είπε με το πνεύμα που θα έλεγε πχ ο SF ότι είναι "σωστή" η 26άρα κάσα (θεωρεί ότι είναι καλύτερη για τα γούστα του).


Corrected.

Ηχοληπτικα πάντως ισχύει αυτό που λέει ο δάσκαλος,όσο μεγαλύτερο τόσο λιγότερο... ενοχλητικό το.... φιΟΥτζιμπαλ ?

Βέβαια είναι και τι θέλεις και τι σου αρέσει...

 
Έχω πέρασει και από τα τύμπανα παλιότερα, δεν θεωρώ σωστό το διαχωρισμό και τις ταμπέλες όλοι μπορούμε να κάνουμε ένα σχόλιο οχι για την τεχνική  αλλά για την αισθητική σίγουρα

τώρα ειναι γνωστή η λατρεία μου για τα Paiste οι παλιες αγάπες δεν ξεχνιούνται, όλες οι εταιρείες έχουν να επιδείξουν απίστευτες σειρές πιατινιών για κάθε γούστο και στύλ 

να είστε καλά

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πωπω τα λέει ΟΛΑ μέσα ο τύπος.

Σεμινάριο.

 
Δεν ανήκω σε αυτούς που θέλουν τα πάντα να ορίζονται με ακρίβεια ,έκανα αυτό το comment επειδη μου έπεσε βαρύ.. Ακόμα κ ντράμερ να ήσουν το ίδιο θα έγραφα. Τα πάντα είναι τόσο υποκειμενικά όσον αφορά την μουσική που αν αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τέτοια επίθετα ,στο τελος θα σφαχτουμε. Όσον αφορά μεγάλα hihat η άποψη μου είναι..ότι σε κάποια στυλ κολλάει, σε κάποια όχι. Σίγουρα σωστό in my book ..δεν είναι.

 
Ανοίκει στους ντράμερ που δεν χρησιμοποιούν το hihat για να μετράνε αλλά τονίζει με αυτό  όπως κάθε άλλο πιατίνι εξ άλλου ειναι τόσο βαρύ που θα είναι δύσκολα διαχειρίσιμο για μέτρημα σε σχέση με το κλασικό 14 in

 
εξ άλλου ειναι τόσο βαρύ που θα είναι δύσκολα διαχειρίσιμο για μέτρημα σε σχέση με το κλασικό 14 in


Μεγάλο είναι,όχι βαρύ.

Στην ουσία είναι δύο thin crash μαζί.

Συμπτωματικά έπαιξα χθες στο Just in στο Βερολίνο όλη την νέα σειρά hi hats που είχε φέρει και τα περισσότερα ήταν 15αρια και 16αρια, γενικά τα μεγάλα & λεπτά πιάτα είναι all the rage αυτή τη στιγμή ?

Ενα 16αρι Paiste 602 elements hi hat πάντως, αυτή η σειρά που έφτιαξαν μαζί με τον Vinnie , ήταν απλά συγκλονιστικό.

Είναι βέβαια σημαντικό και με τι ΜΠΑΓΚΕΤΕΣ παίζεις..ο Steve παίζει με ΠΟΛΥ λεπτές και ελαφριές (λίγο πιο λεπτές από 7Α και 16 1/2 μήκος) οπότε νομοτελειακά ο ήχος στα πιάτα είναι πιο γλυκός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η αλήθεια είναι ότι δεν τον πρόσεξα τόσο όταν μιλούσε. Χάζεψα (για χιλιοστή φορά) με αυτά τα λίγα που έπαιξε. Αι σιχτήρ με τον κάθε εξυπνάκια που μέσα σε 8 μέτρα βγάζει όλη τη γκρούβα του πλανήτη μαζεμένη!

Διαφωνώ πάντως με την 'απόρριψη' του Soul Man από Blues Brothers. Φυσικά και είναι γαμάτη η Sam & Dave εκτέλεση με τα ιερά τέρατα (Al Jackson και λοιποί MGs) αλλά και αυτή των BB σπέρνει, και γκρουβικώς και γενικώς.

 
Όχι βρε παιδί μου, που αμέσως αρπάχτηκες.  :classic_biggrin:  Απλά είπε ότι το παίξιμο του Al Jackson (του ντράμερ στο original Soul Man) ήταν άψογο, και ότι ο ίδιος έπρεπε να παίξει ακριβώς τα ίδια στη διασκευή των BB, αντί να το 'εκμοντερνίσει' ακολουθώντας τα αισθητικά δεδομένα της εποχής. 

 
εθαψε τους ΒΒ ;

πρεπει να τον ακουσω οπωσδηποτε!


Έθαψε το ΔΙΚΟ ΤΟΥ παίξιμο στο Soul Man στον δίσκο των ΒΒ που πούλησε κάτι εκατομμύρια ?

Το συγκρίνει με το παίξιμο του ΥΠΕΡ-θεου (Al Jackson) που παίζει στο original "Soul man"

Ο Jordan, όπως και κάθε μεγάλος μουσικός, είναι πρώτα από όλα ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ της μουσικής με βαθύτατη ΚΟΥΛΤΟΎΡΑ και γνώσεις γύρω από την εξέλιξη της.

Πάντα ψάχνει τον πιο ουσιαστικό και λειτουργικό τρόπο για να παίξει κάτι και οι γνώσεις του γύρω από την ιστορία, ειδικά της μαύρης, μουσικής τον βοηθάνε πάντα να είναι απλά ο καλύτερος.

Εντάξει το ότι παίζει και τις κάλτσες του και έχει το καλύτερο groove του πλανήτη βοηθούν επίσης ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έθαψε το ΔΙΚΟ ΤΟΥ παίξιμο στο Soul Man στον δίσκο των ΒΒ που πούλησε κάτι εκατομμύρια ?

Το συγκρίνει με το παίξιμο του ΥΠΕΡ-θεου (Al Jackson) που παίζει στο original "Soul man"
ναι αυτο εννοω.

 
ναι αυτο εννοω.
ότι δηλαδή...όταν είδα για πρώτη φορά την ταινία μου είχε αρέσει....

σήμερα την θεωρώ φρικτό κατασκεύασμα.

Το μόνο ενδιαφέρον ήταν ότι έβλεπες τουλάχιστον ορισμένους μεγάλους μουσικούς πχ Steve Cropper, Duck Dunn κ.α.

 
ότι δηλαδή...όταν είδα για πρώτη φορά την ταινία μου είχε αρέσει....

σήμερα την θεωρώ φρικτό κατασκεύασμα.

Το μόνο ενδιαφέρον ήταν ότι έβλεπες τουλάχιστον ορισμένους μεγάλους μουσικούς πχ Steve Cropper, Duck Dunn κ.α.


Η πρώτη σου εντύπωση ήταν πιό σωστή. ?

 


Γράψε απάντηση...

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top