Επιτρεπεται να πει καποιος για την εμπειρια του απο καποιον επαγγελματια

gkourmoul1

Amateur Musician
Μηνύματα
10,270
Λύσεις
1
Πόντοι
2,493
Τα μαγαζιά που θα αναφέρεις είναι γνωστά σε όλους μας.

Η διαφήμιση δεν είναι κακό πράγμα όταν έχει γεγονότα. Η δυσφήμιση όμως είναι.


Γιαννη, μια διευκρινιστικη ερωτηση, μιας και προκειται για "λεπτο" ζητημα.

Επιτρεπεται να πει καποιος για την εμπειρια του απο καποιον επαγγελματια του χωρου? Εαν ναι, και η εμπειρια του ηταν αρνητικη, τοτε αυτο θεωρειται δυσφημιση, εφοσον ειναι αναλυτικος στο ιστορικο της υποθεσης?

Πες λιγο αναλυτικα τι παιζει διοτι επικρατει ψιλοσυγχυση.

Να γνωριζουμε και εμεις τα ορια μας στον χωρο που φιλοξενουμαστε...

 
Όπως λένε και οι Κανονισμοί, το μεμπτό είναι "να αυτοδιαφημίζεται κάποιος".

7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση.


Σκοπός μιας σελίδας σαν το Noiz είναι να βοηθάει.

Οταν κάποιος έχει θετικές εμπειρίες απο ένα επαγγελματία ή κατάστημα (και δεν είναι ο πρώτος που δοκίμασε), γιατί να μην το πει σε κάποιον που ρωτάει; Τα καλά πρέπει να λέγονται.

Βέβαια στο παρελθόν αυτό παρερμηνεύτηκε και στα καλά καθούμενα γέμισε το φόρουμ με ικανοποιημένους πελάτες ΕΝΟΣ επαγγελματία που προφανώς έκανε μάρκετινγκ με αυτό τον τρόπο. Άνοιγαν θέματα για να μας μεταφέρουν τον ενθουσιασμό τους...

Έχει υπάρξει και το αντίθετο βέβαια. Άτομο που μπαίνει για να δυσφημίσει επώνυμο επαγγελματία, ανώνυμα γιατί δεν έγινε η δουλειά όπως νόμιζε. Και είναι πολλές οι φορές που απο άγνοια κάποιος νομίζει πως τον κορόιδεψαν. Χωρίς να το συζητήσει με τον επαγγελματία.  Έχει φανεί εξόφθαλμα μέσα στην συζήτηση αυτό. Ναι γράψε την εμπειρία σου χωρίς να αναφέρεις ή προσδιορίζεις πρόσωπα. Αν προκύψει πως εχεις δίκιο μπορεί να ζητηθεί και απο τον επαγγελματία η άποψη του.

Και τα δύο παραπάνω είναι κατακριτέα γιατί παραπλανούν.

Το να πεις όμως πως εγω πηγαίνω τις κιθάρες μου στον Χ, χρόνια τώρα και είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά στις τιμές τσούζει, δεν είναι κακό για κανένα. Είναι δείγμα συνειδητοποιημένου καταναλωτή που ξέρει τι θέλει, το απαιτεί και το πληρώνει. Και παράλληλα είναι μια ενημέρωση προς τους ενδιαφερόμενους. Δεν είναι διαφήμιση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Άτομο που μπαίνει για να δυσφημίσει επώνυμο επαγγελματία, ανώνυμα γιατί δεν έγινε η δουλειά όπως νόμιζε.
Δηλαδή πάνε 10 άτομα σε έναν μάστορα, οι 5 μένουν ευχαριστημένοι και οι 5 δυσαρεστημένοι. Επιτρέπουμε τα καλά σχόλια 5 ανώνυμων αλλά απαγορεύουμε τα κακά σχόλια των άλλων 5 ανώνυμων? Γιατί τα κακά σχόλια πρέπει να είναι επώνυμα ενώ τα καλά όχι? 

 
Yameth,εάν κάποιος όμως πχ πεί ότι "πάω στον τάδε γιατί κάνει καταπληκτική δουλειά και ότι συμφωνήσει με τον πελάτη" 

Είναι διαφήμηση,άρα και απαγορεύεται σύμφωνα με τον κανινισμό 7.

Το ίδιο ισχύει και για κάποιο on-line κατάστημα ή κάποιον χρήστη των αγγελιών πχ "πήρα την κιθάρα του τάδε απο τις αγγελίες και την τύλιξε με τσιγαρόχαρτο και έσπασε κατά την αποστολή" ή "πήρα την κιθάρα απο την αγγελία του τάδε και την έστειλε μέσα σε 18 κουβέρτες και σεταρισμένη με καινούριες χορδές ενώ στην αγγελία έλεγε πως θέλει set-up" σωστά;

Οπότε θέμετα με γνώμες περι καταστημάτων,τεχνικών και γενικά προσώπων κτλ δεν θα πρέπει να απαντώντε με βάση εμπειριών άλλων πελατών.Σωστά;

 
Yameth,εάν κάποιος όμως πχ πεί ότι "πάω στον τάδε γιατί κάνει καταπληκτική δουλειά και ότι συμφωνήσει με τον πελάτη" 

Είναι διαφήμηση,άρα και απαγορεύεται σύμφωνα με τον κανινισμό 7.

Το ίδιο ισχύει και για κάποιο on-line κατάστημα ή κάποιον χρήστη των αγγελιών πχ "πήρα την κιθάρα του τάδε απο τις αγγελίες και την τύλιξε με τσιγαρόχαρτο και έσπασε κατά την αποστολή" ή "πήρα την κιθάρα απο την αγγελία του τάδε και την έστειλε μέσα σε 18 κουβέρτες και σεταρισμένη με καινούριες χορδές ενώ στην αγγελία έλεγε πως θέλει set-up" σωστά;

Οπότε θέμετα με γνώμες περι καταστημάτων,τεχνικών και γενικά προσώπων κτλ δεν θα πρέπει να απαντώντε με βάση εμπειριών άλλων πελατών.Σωστά;
Αν κατάλαβα καλά το ερώτημα σου, το σωστό είναι να μεταφέρουμε την προσωπική μας εμπειρία και όχι κάποιου τρίτου.

Αυτό πρέπει να ισχύει και στην καθημερινή μας ζωή.

 
Το ερώτημα μου είναι αφου

7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους

Άρα πως μπορούμε να πούμε ότι ο τάδε φέρθηκε άψογα σαν επαγκελματίας,όταν αυτό ναί μεν είναι προσωπική μας εμπειρία,αλλά είναι και διαφήμηση;

Γιατί κάποιος θα στηριχθεί σε αυτήν την εμπειρία και θα γίνει πελάτης.

 
  IMHO έχει σημασία και ποιος το λέει, αν κάποιος είναι ενεργό μέλος και προτείνει κάτι σε ένα θέμα, είναι προφανές ότι δεν έχει μπει στο site μόνο και μόνο για διαφήμιση.

 Επίσης είναι προφανές το ότι υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ διαφήμισης και δυσφήμισης. Ποτέ δεν κατηγορήθηκε κάποιος επειδή διαφήμισε κάτι ? δεν κάνεις καμιά ζημιά έτσι. Λογικό είναι το site να είναι πιο επιφυλακτικό με τα αρνητικά σχόλια, είναι πιο επίφοβα από όλες τις απόψεις.

 Με λίγα λόγια, αν το φέρει η κουβέντα θα πέσει και καμία πρόταση. Το να ανοίγει όμως καινούργιο θέμα επί τούτου, και ειδικά από νέο μέλος, είναι κάπως. 

 
Ποτέ δεν κατηγορήθηκε κάποιος επειδή διαφήμισε κάτι ? δεν κάνεις καμιά ζημιά έτσι.
Μπορεί. Αλλά πάλι μπορεί να κάνεις ζημιά στον ιδιώτη που μπορεί να επισκεφτεί τον διαφημιζόμενο και να χάσει τα λεφτουδάκια του από μια κακή δουλειά του επαγγελματία.

 
Αλλά πάλι μπορεί να κάνεις ζημιά στον ιδιώτη που μπορεί να επισκεφτεί τον διαφημιζόμενο και να χάσει τα λεφτουδάκια του από μια κακή δουλειά του επαγγελματία
επισης μην ξεχναμε οτι πολλες φορες(για να μην πω ολες)η εννοια "καλη δουλεια" ειναι 100% υποκειμενικη.οποτε αλλη η "καλη δουλεια" με τα δικα μου κριτηρια,και αλλη η "καλη δουλεια" που εχει στο μυαλο του καποιος που ψαχνει μεσα στο internet να βρει π.χ μαστορα.

 
Η διαφήμιση που λες, όπως πχ η αναφορά μεσα σε ένα ποστ ή μια εκπομπή, "απαγορεύεται" στα παραδοσιακά ΜΜΕ γιατί έτσι έχουν διαφυγόντα κέρδη. Δηλαδή ο διαφημιζόμενος δεν πληρώνει για να διαφημιστεί στο μέσο.

Το μέσο ως γνωστόν αυτό πουλάει για να ζήσει. Διαφημιστικό χώρο ή χρόνο.

Δεν απαγορεύεται η διαφήμιση απο τον νόμο.

Εγώ εδώ όμως θέλω να υπάρχει μια ισορροπία και να μην χάνεται το νόημα για να μην τυχόν διαφημίσουμε κάποιον.

Να μπορούμε να πούμε, αν το φέρει η κουβέντα (και όχι επι τούτου) έβαλα D' Addario χορδές (και όχι κάποιες) και είδα το φως μου!

 Να συστήσουμε κάποιο ωδείο ή οργανοποιό στην περιοχή, που ξέρουμε ότι κάνει καλή δουλειά.

Και βέβαια την άποψη μας λέμε εδω μέσα. Με τακτ.

Τίποτα δεν είναι θέσφατο και πρέπει να μην λαμβάνεται ως τέτοιο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπορεί. Αλλά πάλι μπορεί να κάνεις ζημιά στον ιδιώτη που μπορεί να επισκεφτεί τον διαφημιζόμενο και να χάσει τα λεφτουδάκια του από μια κακή δουλειά του επαγγελματία.




 Σωστό είναι αυτό, απλά το πάω συνδυαστικά με αυτό που έγραψα στην αρχή. Δηλαδή ένα τίμιο και ενεργό μέλος ? πάει σε έναν επαγγελματία, μένει ευχαριστημένος και τον προτείνει εδώ. Αν πάει ένας αναγνώστης εκεί και δεν τον εξυπηρετήσουν σωστά, για μένα δε φταίει το μέλος, αλλά ο επαγγελματίας. Εφόσον φυσικά το μέλος είναι ειλικρινής.

 Αν όμως μπει κάποιος με αλεξίπτωτο εδώ, ? και κατά καιρούς μπαίνουν, και προτείνει κάτι, όποιος το κάνει και δε μείνει ευχαριστημένος φταίει ο ίδιος, buyer beware.    

 Όταν όμως γίνεται δυσφήμηση, ο επαγγελματίας δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει αυτόν τον διαχωρισμό, οπότε το πράγμα δυσκολεύει. Αυτό εννοούσα, ότι άλλο ο καταναλωτής που πρέπει και επιβάλλεται να φιλτράρει εξ ορισμού όλες τις πληροφορίες, και άλλο ο επώνυμος επαγγελματίας που μπορεί να πάθει ζημιά (και να αντιδράσει ανάλογα ) και από μούφα χαλασμένο τηλέφωνο. 

 
Δηλαδή πάνε 10 άτομα σε έναν μάστορα, οι 5 μένουν ευχαριστημένοι και οι 5 δυσαρεστημένοι. Επιτρέπουμε τα καλά σχόλια 5 ανώνυμων αλλά απαγορεύουμε τα κακά σχόλια των άλλων 5 ανώνυμων? Γιατί τα κακά σχόλια πρέπει να είναι επώνυμα ενώ τα καλά όχι? 
Όσο παράλογο και αν ακούγεται αυτό, έτσι ακριβώς ισχύουν τα πράγματα από ποινικής πλευράς.

Πάντως κι εγώ πιστεύω ότι οι εμπειρίες, θετικές και αρνητικές, των μελών από τους επαγγελματίες του χώρου θα έπρεπε να γίνονται γνωστές, φυσικά με τακτ, όπως είπε και το αφεντικό.

 
Πάντως κι εγώ πιστεύω ότι οι εμπειρίες, θετικές και αρνητικές, των μελών από τους επαγγελματίες του χώρου θα έπρεπε να γίνονται γνωστές, φυσικά με τακτ, όπως είπε και το αφεντικό.


Επειδή έχουμε διαβάσει κατά καιρούς τρομερές χοντράδες και ασχετοσύνες από προφίλ των under 10 posts, καλό θα ήταν να παραμείνουμε στο παρόν καθεστώς. 

Δε γίνεται να βγαίνει όποιος θέλει για οποιονδήποτε λόγο και να μαυρίζει επαγγελματίες, ειδικά αυτού του χώρου ο οποίος είναι πολύ δύσκολος.

Συμφωνώ με όσα λέτε σε ένα καθαρά θεωρητικό επίπεδο, στην πράξη και ειδικά στην Ελλάδα δε γίνονται αυτά τα πράγματα.

Edit:

Για όλους τους τεχνικούς που έχω πάει κατά καιρούς τις κιθάρες μου έχω ακούσει λόγια που κυμαίνονται από "τα σπάει, όλες μου οι κιθάρες πετάνε μετά από service του Τάδε", έως και "ο Τάδε είναι άσχετος, εγκληματίας, πήγε να μου καταστρέψει το όργανο, του έκανε, του έδειξε, κλπ". 

Για αυτόν το λόγο ποτέ δεν έχω πάει ένα όργανο σε κάποιον μόνο 1 φορά, γιατί shit happens. Μου έχει τύχει να ξεχάσει ο τεχνικός να ελέγξει την καλωδίωση μετά από αλλαγή μαγνήτη και η μεσαία θέση σε Tele να είναι out of phase. Δεν το τσέκαρα κι εγώ εκείνη την γιατί το θεώρησα δεδομένο και κατέληξα να παίρνω πίσω την κιθάρα με πρόβλημα. Έπρεπε δηλαδή να βγω εδώ και να πω ότι ο Τάδε είναι άσχετος και μην πάτε τα όργανά σας εκεί; Όχι, πήγα στον άνθρωπο, του είπα τι έγινε και το θέμα διορθώθηκε αμέσως, μαζί με κάτι άλλες προσθήκες που ήθελα να κάνω. 

Επειδή όμως στα μέρη μας πρώτα βγαίνουμε να κράξουμε και μετά μιλάμε σοβαρά με τον άνθρωπο που έχει προκύψει το πρόβλημα, η παρούσα πολιτική του Noiz σχετικά με τα reviews ανθρώπων που ζουν από αυτά τα επαγγέλματα, είναι σωστή. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Oι vangelisv και yannisp πάτησαν σε πολύ ωραία σημεία.

Επίσης εάν "κρύβουμε" κάποιους που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους,συνεχίζουν να κάνουν κακό σε αυτούς που κάνουν καλά την δουλειά τοτς αφού υπάρχει ανταγωνισμός.Ενώ αν "ξεμπροστιάζονταν" όσοι δεν είναι τυπικοί,θα ξεκαθάριζε το τοπίο και θα άνοιγαν οι δρόμοι σε όσους είναι τυπικοι.

Επίσης,ο αριθμός των post δεν μου λέει κάτι,οχι γιατί είμαι νέο μέλος,αλλα μπορεί σε μένα κάποιος να μου φερθεί άψογα γιατί ήμασταν μαζί σειρές στον στρατό και σε άλλον να φερθεί σκάρτα γιατί δεν ταιριάζουν τα χνότα τους.

Το μόνο θετικό απο τα posts είναι πως μπορεί ο καθένας να κρίνει τον κάθε χρήστη εάν είναι σοβαρός χαρακτήρας ή οχι.

Το ιδανικό θα ήταν ο κάθε επαγκελματίας/τεχνικός κτλ να επισκεπτεται τα φόρα και να ασχολείται με τις απόψεις πιυ σχηματίζονται γύρο απο το όνομα του ώστε να κρατήσει το όνομα του καθαρό.

Όμως και πάλι,αφού ο κανονισμός 7 απαγορεύει τις διαφημίσεις,τότε ο αριθμός post του μέλους δεν μου λέει κάτι,καθώς οι κανόνες είναι για όλους και πρέπει να τηρούνται στο ακέραιο

 
@xtrm_basses

Το ιδανικό θα ήταν να μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει και να έχει την πλήρη νομική ευθύνη των γραφόμενών του. ?

Το site δε φταίει σε τίποτα όμως, ούτε ο yameth.

Επίσης δεν ξέρω πόσο καιρό διαβάζεις το forum, αλλά εδώ δεν κρύβουμε κανέναν. Με τρόπο και με τακτ όπως ειπώθηκε παραπάνω, λέμε τα καλά και τα στραβά. Εγώ προσωπικά όμως αρνούμαι να μαυρίζω ανθρώπους. Αυτά και καλή συνέχεια.

 
Το "(δε) μ'άρεσαν τα μούτρα του" εμπίπτει στο δυσφήμιση/διαφήμιση; Είναι ικανό να επιφέρει νομικές συνέπειες για τη σελίδα;

 
Billtrantos δεν κατηγορώ τον yameth για κάτι,εάν αυτό σου ειπώθηκε.Εξάλλου,δεν είναι,και ούτε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για το τι γράφει ο καθένας.

Σέβομαι την θέση σου να αρνήσε να "μαυρίζεις" ανθρώπους,όπως εγώ αρνούμε να κουκουλώνω τον α,β που δεν είναι τυπικός και αύριο μεθαύριο να πας εσύ η κάποιος άλλος,να φάς/φάει δούλεμα και να μου πείς/πεί "καλά ρε ζώο,αφού ήξερες,τι δεν μου είπες να προσέχω;"

Ξες..μου φαίνεται σαν να σε/τον κορόιδεψα και εγώ μαζί με τον α,β..

 
Φρέσκος στην πόλη που ήρθα να ζήσω στο εξωτερικό, ρώτησα τον μπασίστα μας, χρόνια μουσικό, δικτυωμένο, με μπάντες κλπ, που παίζει κόντρα μπάσο, ηλεκτρικό, φλάουτα και πιάνα κλπ, τον εκτιμώ και σαν μουσικό και σαν άνθρωπο, να μου συστήσει guitar tech να πάω μια μεταχειρισμένη κιθάρα που πήρα (και την οποία γουστάρω πολύ) για σετάρισμα, τσεκ στα ηλεκτρικά κλπ (η κιθάρα δεν είναι επώνυμη, αλλά Κορεάτικη, λες πολ μαόνι, μάρκας Spear).
Αυτός που μου σύστησε και πήγα, εκτός του ότι με σνόμπαρε για το όργανο, μου το επέστρεψε σεταρισμένο μια χαρά (είναι set neck) με σπασμένο/ραγισμένο το ένα πλαστικό knob.
Όταν παραπονέθηκα, μου είπε "ας έπαιρνες σκληρή θήκη, ξέρεις πόσες κιθάρες στοιβάζονται εδώ μεσα κάθε μέρα?"

Όσο κι αν βρίσκω ότι έκανε σωστή δουλειά (που σιγά τη δουλειά δηλ. για κάποιον που ξέρει), δεν ξαναπήγα έκτοτε. Και είναι η πρώτη φορά που "γκρινιάζω" γι' αυτό, ούτε στον φίλο μου δεν το είπα.
Γνώμες;
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να περιμένεις επικοινωνία από τον δικηγόρο του τις επόμενες μέρες

 


Γράψε απάντηση...

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top