Εδώ πλέον πάμε στον τελικό κρίκο της αλυσίδας, το Iridium που ήρθε πριν λίγους μήνες και εγκαταστάθηκε στο σύστημα.
Θα ακολουθήσουν σε πρώτη ευκαιρία και τα άλλα.
Εκανα και μερικές "εικαστικές" παρεμβάσεις στο όλο setup της παρουσίασης.
Γρατσουνάω τα γνωστά όργανα πάνω στα γνωστά πεπατημένα μοτίβα, με το γνωστό laid back ? υφος, πλην όμως είμεθα ανοικτοί και δεχόμεθα προτάσεις βελτίωσης
Ωραιο το iridium. Τα φεντερ του μου αρεσαν παρα πολυ (κ με τις 3 καμπινες). Στις μαρσαλ κ βοξ ρυθμισεις οχι τοσο, μου ακουγεται καπως box-y (κ δε φταιει πως δε ταιριαζει μετο παιξιμο σου οπως λες στο βιντεο)
Ερωτηση. To preamp του boss κ το behringer στο bypass λες πως δινουν λιγο ψυχη στον ηχο. Οταν ενεργοποιεις ομως το amp section του iridium, αυτοματος δεν ειναι σα να το σπρωχνεις με boost ή light overdrive? Αυτο το πιο hot σημα που βλεπει δε του κοβει λιγο απο το καθαρο headroom?
Ερωτηση2: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΥΛ(Ν)ΤΑΝΟΣ? Στο εγραψα κ στο γιουτιουμπι?
(Ωραιο παιξιμο by the way. Ειδικα με τις δυο πιο hot κιθαρες μου αρεσε παρα πολυ)
Ερωτηση. To preamp του boss κ το behringer στο bypass λες πως δινουν λιγο ψυχη στον ηχο. Οταν ενεργοποιεις ομως το amp section του iridium, αυτοματος δεν ειναι σα να το σπρωχνεις με boost ή light overdrive? Αυτο το πιο hot σημα που βλεπει δε του κοβει λιγο απο το καθαρο headroom?
Ωραιο το iridium. Τα φεντερ του μου αρεσαν παρα πολυ (κ με τις 3 καμπινες). Στις μαρσαλ κ βοξ ρυθμισεις οχι τοσο, μου ακουγεται καπως box-y (κ δε φταιει πως δε ταιριαζει μετο παιξιμο σου οπως λες στο βιντεο)
Ερωτηση. To preamp του boss κ το behringer στο bypass λες πως δινουν λιγο ψυχη στον ηχο. Οταν ενεργοποιεις ομως το amp section του iridium, αυτοματος δεν ειναι σα να το σπρωχνεις με boost ή light overdrive? Αυτο το πιο hot σημα που βλεπει δε του κοβει λιγο απο το καθαρο headroom?
Ερωτηση2: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΥΛ(Ν)ΤΑΝΟΣ? Στο εγραψα κ στο γιουτιουμπι?
(Ωραιο παιξιμο by the way. Ειδικα με τις δυο πιο hot κιθαρες μου αρεσε παρα πολυ)
Τα μαρσαλ και βοξ είναι η αλήθεια ότι τα έχω αδικήσει, γιατί 80% παίζω με τα φέντερ και δεν τα έχω ψάξει πολύ.
το Preamp του boss μπορεις να το σκεφτεις σαν υπερ clean boost, όπως πχ το micro amp της mxr κλπ. Κυρίως για να δεις ζωντάνια σε κάποιες καταστάσεις ή ακόμα για να ταιριάζεις εντάσεις ανάμεσα στις επιλογές ΑΒ κλπ. Overdrive όχι όμως, δεν θα το έλεγα. Τώρα αν κόβει headroom δεν ξέρω, αλλά θα χαλούσα αρκετές ρυθμίσεις όσον αφορά το τι θα έβγαινε στον ήχο του βίντεο.
Ο σολντάνος έπεται. Προηγείται κι ο Tumnus. Δεν γίνεται να μπούν όλα σε ένα βίντεο. Θα πάει μιά ώρα διάρκεια.
το Preamp του boss μπορεις να το σκεφτεις σαν υπερ clean boost, όπως πχ το micro amp της mxr κλπ. Κυρίως για να δεις ζωντάνια σε κάποιες καταστάσεις ή ακόμα για να ταιριάζεις εντάσεις ανάμεσα στις επιλογές ΑΒ κλπ. Overdrive όχι όμως, δεν θα το έλεγα. Τώρα αν κόβει headroom δεν ξέρω, αλλά θα χαλούσα αρκετές ρυθμίσεις όσον αφορά το τι θα έβγαινε στον ήχο του βίντεο.
Σε κάποια φάση με την Epi εκεί που επισημαίνεις κ εσύ πως είναι πολύ hot το σήμα ίσως χωρίς αυτο το clean boost να ήταν πιο μαζεμένο. Δε λέω να το δοκιμάσεις, καταλαβαίνω πως έτσι όπως έχει στηθεί το rig είναι πολύ δυσκολο.
Μου άρεσε η καθαρή πλευρά του ιριντιουμ όπως είπα κ πιο πρίν. Δε ξέρω όμως αν θα έδινα τόσα λεφτά μόνο για την καθαρή πλευρά του.
Σαν ir loader πόσα ir χωράει να του φορτώσεις?
Τον σολντανο όταν έρθει η ώρα μέσα από τα καμπ του ιριδίου θα τον επερασεις?
γεγονός είναι ότι είναι ρυθμιση στάθμης. Ανώδυνη και χρήσιμη.
Το ίδιο είναι και το v-amp. Δοκιμασμένο χρόνια.
Τωρα που το λες θα μπορούσα να φτιάξω το βίντεο αυτό και με τον v-amp εκτός, αλλά όπως είπα πιο πάνω είναι η ρύθμιση plug n' play. Το ανοίγω και μπορώ να ηχογραφήσω γνωρίζοντας ότι και στο πιό δυνατό δεν θα κλιπάρει (ιδίως με μονούς) στην ηχογράφηση
Σε κάποια φάση με την Epi εκεί που επισημαίνεις κ εσύ πως είναι πολύ hot το σήμα ίσως χωρίς αυτο το clean boost να ήταν πιο μαζεμένο. Δε λέω να το δοκιμάσεις, καταλαβαίνω πως έτσι όπως έχει στηθεί το rig είναι πολύ δυσκολο.
Είναι όντως αγαπημένη. Αλλά σου λεω αδικώ τις άλλες. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχω εκμεταλλευτεί τις δυνατότητές του. Σε επόμενη φάση θα του βάλω ένα expression pedal στο drive.
Ολο σου το rig (κ το παλιο κ το καινουριο) ειναι plug'n'play. Συνδεδεμενο κατευθειαν με την καρτα ηχου.
Ουτε μικροφωνα ουτε φασαριες. Απο οσα εχω δει τα 2 πραγματα που εχουν cab simulation στο rig σου ειναι το ιριντιουμ κ το behringer.
Κ θα ειναι κριμα να περασεις τετοιο μηχανημα μεσα απο cab sim 20ετειας. Γι'αυτη τη δουλεια το ιριντιουμ σαν IR loader θα ειναι κλασεις ανωτερο σαν αποτελεσμα (με το amp section φυσικα απενεργοποιημενο)
Δε μπορω να σκεφτω καποιον αλλο τροπο να το κανεις με αυτα που εχω δει μεχρι τωρα
Όπως το έχω και ακούστηκε στο video είναι bypass, αλλά έτοιμο να δώσει τα modulation αν τα θέλεις. Τα cabs είναι off.
Το δοκίμασα 2 μήνες χωρίς και μου έλειψε.
Μου έλειψε γιατί αν ήθελα να ηχογραφήσω με delay ή τέτοια εφέ έπρεπε να βάλω vst. Και θέλω να ηχογραφώ με εφέ πολύ συχνά, παράλληλα με το dry. Το κέρδος που που έχω με κόστος ένα ελάχιστο μπουστάρισμα που μου κάνει είναι σίγουρα προτιμότερο.
Θα κοιτάξω στο επόμενο βίντεο να κάνω
α. δοκιμή χωρίς αυτό
β. δοκιμή ΚΑΙ με τα cabs του. Βγαίνει ενδιαφέρον αποτέλεσμα.
Όπως το έχω και ακούστηκε στο video είναι bypass, αλλά έτοιμο να δώσει τα modulation αν τα θέλεις. Τα cabs είναι off.
Το δοκίμασα 2 μήνες χωρίς και μου έλειψε.
Μου έλειψε γιατί αν ήθελα να ηχογραφήσω με delay ή τέτοια εφέ έπρεπε να βάλω vst. Και θέλω να ηχογραφώ με εφέ πολύ συχνά, παράλληλα με το dry. Το κέρδος που που έχω με κόστος ένα ελάχιστο μπουστάρισμα που μου κάνει είναι σίγουρα προτιμότερο.
Θα κοιτάξω στο επόμενο βίντεο να κάνω
α. δοκιμή χωρίς αυτό
β. δοκιμή ΚΑΙ με τα cabs του. Βγαίνει ενδιαφέρον αποτέλεσμα.
Μαζι σου σε ολα αυτα. Δε λεω ουτε να το βγαλεις απο το ριγκ ουτε να μην το χρησιμοποιεις.
Λεω πως συγκεκριμενα για τον Σλο τις καμπινες ισως να τις επαιρνες απο το Ιριντιουμ.
Δηλαδη ετσι οπως ηταν τωρα το Ιριντιουμ αν στην αλυσιδα, πριν το Ιριντιουμ εβαζες τον Σλο μια χαρα συνδεση θα ηταν αυτο (απλα απενεργοποιεις το αμπ σεξιον του οπως ειπα κ πριν). Αν σε ολο αυτο μπορεις κ να προσθεσεις μονο τα εφε του Μπερινγκερ ακομα καλυτερα. Οπως ειπες κ εσυ ιδεες λεμε. Εσυ κρινεις αν καποιες αξιζει η οχι να τις βαλεις στο σεναριο.
Απο περιεργεια το Σλο πως σκεφτοσουν να τον συνδεσεις? Οχι ολη την αλυσιδα, καμπινα εξομοιωση εννοω απο που θα επαιρνες. Απο το Μπερινγκερ?
Λεω πως συγκεκριμενα για τον Σλο τις καμπινες ισως να τις επαιρνες απο το Ιριντιουμ.
Δηλαδη ετσι οπως ηταν τωρα το Ιριντιουμ αν στην αλυσιδα, πριν το Ιριντιουμ εβαζες τον Σλο μια χαρα συνδεση θα ηταν αυτο (απλα απενεργοποιεις το αμπ σεξιον του οπως ειπα κ πριν). Αν σε ολο αυτο μπορεις κ να προσθεσεις μονο τα εφε του Μπερινγκερ ακομα καλυτερα. Οπως ειπες κ εσυ ιδεες λεμε. Εσυ κρινεις αν καποιες αξιζει η οχι να τις βαλεις στο σεναριο.
Ετσι το κάνω και έτσι το έκανα όταν ηχογράφησα και ανέβασα το πρώτο κλιπ του slo με το backing.
Ενας προ σαν τον slo δεν μπορεί να μπεί αλλιώς στα μηχανήματα που διαθέτω. Αν θεωρήσεις το iridium έναν πλήρη ενισχυτή, όπου στον πλήρη ενισχυτή θα ήθελες να συνδέσεις έναν προ, πάλι το ίδιο θα γινόταν.
Βέβαια μην ξεχνάμε αυτό θα είναι πάντα ένας προ πριν από έναν άλλον πρό. Το καλύτερο θα ήταν να μπει ο slo είτε πριν από τελικό είτε σε λούπα ενισχυτή.
Το behringer που ακούσατε στο χτεσινό βίντεο, είπαμε είναι bypass. Και εκτός του bypass είναι και σε λούπα του κυκλώματος. Εντάξει μπορεί να δίνει 1 ή 2 db που και αυτά σαν ένταση μπορεί να μετριάζονται από τα 1 ή 2 db που δίνει το level του boss. Στο βίντεο ούτε τα εφέ του δουλεύανε ούτε καμπίνες. Εκείνο που θα μπορούσε κανείς να πει ότι επηρεάζει είναι ότι το σήμα περνάει από ένα a/d, d/a που υποβαθμίζει το σήμα όσο υποβαθμίζει το σήμα μια τέτοια μετατροπή 24/96 με τις οποίες έχουμε μάθει όλοι να ζούμε τα τελευταία 20 χρόνια.
Σας βάζω και το τελευταίο σχηματικό που ισχύει τον τελευταίο μήνα.
να προσθέσω, ότι πάντα χρησιμοποιούμε και πετάλια που τα θεωρούμε διαφανή, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι.
Πχ στο σχήμα μου θα δείτε ότι και ο κομπρέσορας και το eq έχουν κι αυτά από ένα στάδιο προενίσχυσης, όπως φυσικά και το tumnus πριν μπούν στο επόμενο στάδιο, είτε προ είτε τελικός, iridium κλπ
Ειχα την εντυπωση πως στο βιντεο το προηγουμενο το tumnus ηταν μετα το Σουλτανο, αλλα κ να ηταν αφου το αλλαξες στο σχηματικο ολα τελεια.
Ποσες αλλαγες πρεπει να κανεις για να ερθει το rig οπως ειναι στο σχηματικο?
Το μονο που με μπερδευει ειναι το λεξικον. Αν θυμαμαι καλα στο πρωτο βιντεο το ειχες στο ρακ (με το μπερινγκερ). Μονο αυτο δηλαδη (απο τα παλια) θα πρεπει να ρουταρεις αλλιως.
Οπως κ να εχει dim ευχαριστουμε για τις ζουμερες παρουσιασεις των ριγκ σου! Με τις ερωτησεις που σου κανω συνεχεια πρεπει να σου εχω σπασει τα νευρα μεχρι να καταλαβω?
δεν σε πιάνω. Ετσι είναι εδώ και λίγο καιρό. Εχει περάσει πολλά στάδια για να φιξαριστεί. Για την ώρα soldano, tumnus, iridium είναι πλανόδια, και ίσως μείνουν έτσι για να έχω πρόσβαση. Το όλο rig είναι σε καρούλια οπότε το τραβάω έξω, κάθομαι στο πάτωμα και σκαλίζω
Το μονο που με μπερδευει ειναι το λεξικον. Αν θυμαμαι καλα στο πρωτο βιντεο το ειχες στο ρακ (με το μπερινγκερ). Μονο αυτο δηλαδη (απο τα παλια) θα πρεπει να ρουταρεις αλλιως.
Οπως κ να εχει dim ευχαριστουμε για τις ζουμερες παρουσιασεις των ριγκ σου! Με τις ερωτησεις που σου κανω συνεχεια πρεπει να σου εχω σπασει τα νευρα μεχρι να καταλαβω?
μπα, ελεύθερα. Σας είπα, οι απορίες βγάζουν και λαγούς για να κάνω διορθώσεις. Βέβαια δεν ξέρω αν κάποιος μπορέσει ποτέ να βοηθηθεί, γιατί τέτοιο ράκ κανένας γνωστικός σύγχρονος άνθρωπος δεν θα φτιάξει ποτέ.
Το λεξικον ειναι στο ριγκ. Ετσι οπως το εχεις στο σχηματικο φαινεται πως τα νεα καλουδια θα περναν μεσα απο το λεξικον. Απο τη στιγμη που τα παλια καλουδια περναγαν απο το λεξικον, απλα αλλαξες τη συνδεσμολογια, ή υπαρχει τροπος να περναν κ τα δυο?
μπα, ελεύθερα. Σας είπα, οι απορίες βγάζουν και λαγούς για να κάνω διορθώσεις. Βέβαια δεν ξέρω αν κάποιος μπορέσει ποτέ να βοηθηθεί, γιατί τέτοιο ράκ κανένας γνωστικός σύγχρονος άνθρωπος δεν θα φτιάξει ποτέ.
Ειχες ενα σεταπ (το παλιομοδιτικο) το οποιο ειχε πολλη στουντιο φιλοσοφια (ηχοι που περναγαν μονο απο εφε χωρις simulation, εκτος απο οσους περνουσαν μεσα απο το amp section του behringer) το οποιο ειχε εξελιχθει μεσα απο 20ετεια πειραματισμων κ δουλευε τελεια στημενο στα χερια κ τα προτζεκτ σου
Τωρα απλα γινεται πιο all around κ πιο παραδοσιακο (μιας κ ολο το νεο section θα περναει ειτε απο πραγματικο preamp (soldano), ειτε απο το sim iridium. Σιγουρα θα μπορει να βγαλει τεραστια παλετα ηχων. Ομως απο τη στιγμη που οι hi-gain επιλογες του δε σε συγκινουν (γιατι το hi-gain του slo κ το μαρσαλ sim του iridium ειναι εντελως διαφορετικης φιλοσοφιας απο τα φιουζιονε gain του behringer που παρουσιασες), μαλλον θα χρησιμοποιεις περισσοτερο το φεντερ του ιριντιουμ, το καθαρο του slo κ το tumnus απο τα νεα.
Ενδιαφερον θα εχει να μας πεις πως σου φαινονται αυτα σε σχεση με τους παλιους σου ηχους. Ειδικα απο τη στιγμη που δεν αντικατεστησες το παλιο σεταπ απλα το εμπλουτισες
Το λεξικον ειναι στο ριγκ. Ετσι οπως το εχεις στο σχηματικο φαινεται πως τα νεα καλουδια θα περναν μεσα απο το λεξικον. Απο τη στιγμη που τα παλια καλουδια περναγαν απο το λεξικον, απλα αλλαξες τη συνδεσμολογια, ή υπαρχει τροπος να περναν κ τα δυο?
Από τότε που το έχω το lexicon (πάνω από 6-7 χρόνια) είναι τελευταίο πριν την κάρτα.
Υπάρχει η παλιά λογική που λέει τα delays/verbs στο τέλος.
Εδώ πλέον με το ιρίδιο μπερδεύεται το πράγμα.
Μπορεί να πάει τελευταίο εκείνο.
όπως δείχνει και δοκιμάζει αυτός
Το ίδιο το μανιουαλ λέει να είναι τελευταίο το ιρίδιο... , αλλά καθώς βγάζει line έξοδο δεν βλέπω γιατί να μην πηγαίνει σε line είσοδο του lexicon που δίνει line έξοδο σε κονσόλα ή κάρτα....
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.