Προς το περιεχόμενο

CarpeOmnious

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    259
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον CarpeOmnious

  • Rank
    Musician

Bio

  • Gear List
    Fender Blues Junior, Vox AC15, Fender Jazzmaster, Epiphone Casino (p90), shitloads of effect pedals.
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  1. Οκ παιδιά τα έβαλα κάτω και το σκέφτηκα καλά, και αποφάσισα να συνεχίσω της ηχογραφήσεις κανονικά όπως τις κάνω, και απλά στο τέλος να τα στείλω κάπου για ένα καλό mastering. Ίσως να περάσω και τις κιθάρες από tape recorder από περιέργεια. Προφανώς για φωνητικά θα χρειαστώ προενίσχυση έτσι κι αλλιώς, αφου τα αποτελέσματα είναι πολύ πιο απογοητευτικά. Έχω ηχογραφήσει στο παρελθόν με καλό μικρόφωνο και προενισχυτη, και είχα εξαιρετικά αποτελέσματα οπότε σε αυτό είμαι λίγο-πολύ σίγουρος. Ευχαριστώ για τη βοήθεια, η συζήτηση με βοήθησε πολύ. ;D
  2. Προτείνεις δλδ να απενεργοποιήσω το limiter της κάρτας; Παίζει ίσως να περάσω τις ηχογραφημένες κιθάρες από κάποιον ακριβό/επαγγελματικό κομπρέσορα/προενισχυτή αφού τις ηχογραφήσω, για να κάνω τον ήχο πιο δυναμικό; Θέλω "μεγάλο" ήχο με έντονες δυναμικές, καθώς παίζω από ανεπαίσθητους ήχους μέχρι τεράστιο θόρυβο.
  3. Ναι γράφω ταυτόχρονα σε 2 ενισχυτές. Στάθμες παίρνω προσεχτικά παίζοντας τα πιο δυνατά μου και προσέχοντας να μην "κοκκινίζουν". Κατεβάζω τους faders στα περιπου -10db και τσεκάρω. Και η καρτα ήχου έχει επίσης limiter που προσέχω να μην κοκκινίζει. Παιδιά μην κοιτάτε τι κάνω λάθος, δεν κάνω λάθος κάτι, το έχω κάνει δεκάδες φορές. Θέλω καλύτερα αποτελέσματα. Τι αναβάθμιση θα κάνατε εσείς αν είσασταν στη θέση μου;
  4. Γράφω με το logic και έχω εμπειρία, γενικά το σήμα που παίρνω είναι μια χαρά, έχω δοκιμάσει και πολλά μικρόφωνα και διαφορά ήταν ελάχιστη πάντα και κανένα μικρόφωνο δε μου έδωσε την αίσθηση που ζητούσα, γι'αυτό και σκέφτηκα "προενίσχυση". Τοποθέτηση μικροφώνων είναι κάτι ενδιαφέρον, έχω δοκιμάσει να τα απομακρίνω λίγο, και να βάλω ένα Zoom recorder για να ηχογραφήσω τον ήχο στο χώρο, και μετα να το μιξάρω με τα 2 μικρόφωνα αλλά και πάλι δεν έμεινα ικανοποιημένος. Σκέφτηκα μέχρι και να φτιάξω ένα χωνί για το μικρόφωνο... μήπως να δω και τις εντάσεις των ενισχυτών; Γενικά ηχογραφώ με τις κανονικές εντάσεις που βγαίνω και λάιβ.
  5. Να βάλω δείγμα ρε παιδιά αλλά μιλάμε για 30 λεπτά συνεχόμενου ambient/noise και αν δεν είστε στο χώρο να ακούσεται τον πραγματικό ήχο που βγαίνει απο τους ενισχυτές, πως θα βγάλετε συμπέρασμα; ;) Ναι πρέπει να χρησιμοποιήσω τα TRS, αυτό το διάβασα. Είχα σκεφτεί και να πάρω και κάποιο μίκτη με καλύτερη προενίσχυση. Διαβάζω για επαγγελματικές ηχογραφήσεις που γίνονται πάντα με προενίσχυση για κάθε μικρόφωνο (και εδώ στο νόιζ/βλέπε "ηχογράφηση κιθάρας") αλλά τα μπάτζετ που παίζουν είναι τρελά. Εγώ απλά θέλω να ανεβάσω τη ποιότητα του αποτελέσματος, οπότε προσπαθώ να βρω το αδύνατο σημείο και να δώσω λίγα χρήματα ώστε να ανέβει το επίπεδο. Επαναλαμβάνω, το αποτέλεσμα που βγαίνει είναι καλό, αλλά δεν έχει τις δυναμικές που ακούω εγώ στο χώρο και γενικά το αποτέλεσμα είναι μουντό και βαρετό.
  6. Η κάρτα έχει προενισχύσεις, αλλά φαντάζομαι είναι πολύ στάνταρ. Καλώδιο δεν παίζει να κάνω λάθος, xlr καλώδια, δεν είμαι πρωτάρης ;) Απλά να εξηγήσω ότι θέλω απλά πιο καλό αποτέλεσμα, δλδ οι ηχογραφήσεις που κάνω είναι μια χαρά για home recording απλά θέλω να ανέβω επίπεδο και να έχω πολύ καλύτερο ήχο και δυναμικές. Γι'αυτό μιλάω για προενίσχυση.
  7. Αγαπητοί νοιζάδες, τα φώτα σας χρειάζομαι και πάλι γιατί το κεφάλι μου γυρίζει από τις πληροφορίες (εγώ μουσικός ήθελα να γίνω ρε γμτ ;D). Θέλω να ηχογραφήσω ένα πειραματικό πρότζεκτ που έχω: 1 κιθάρα, πετάλια εφέ, στερεοφωνική έξοδος, 2 ενισχυτές > οπότε 2 μικρόφωνα που θα πηγαίνουν στην κάρτα ήχου μου (edirol ua-25) και μετά στο daw. Το έχω κάνει και το αποτέλεσμα είναι θαμπό και αδύναμο, δεν εκφράζει τον ήχο που βγαίνει από τους ενισχυτές (2x15w λαμπάτοι). Προφανώς το αδύνατο σημείο είναι η έλλειψη προενίσχυσης των μικροφώνων (2x SM57), εκτός κι αν βλέπετε και κάτι άλλο που μπορεί να βελτιωθεί. Οπότε ψάχνω για προενίσχυση (στερεοφωνική) η οποία θα μπορέσει να μου δώσει καλύτερο αποτέλεσμα. Το μπάτζετ δεν είναι μεγάλο, άντε να σκάσω μέχρι και 400ε και έβλεπα για το ART PRO MPA II. Ποιά η άποψή σας για να βελτιωθεί η ποιότητα της ηχογράφησης; (Υπόψιν, η ηχογράφηση γίνεται live) Ευχαριστώ. :)
  8. Αγαπητοί νοιζάδες, Ψάχνω μια καλή λύση από εσάς που γνωρίζετε από μικρόφωνα, για να ενισχύσω τον ήχο ενός upright πιάνου για live. Μάλλον θα χρειαστώ 2 μικρόφωνα απότι βλέπω, τα οποία θα μπαίνουν στην κάρτα ήχου μου, θα περνάνε από το Logic σε 2 κανάλια με εφέ (ένα κανάλι με delay + ένα με λίγο distortion) και θα βγαίνουν στο PA, παναρισμένα εντελώς στα άκρα. Μιλάμε για πειραματική μουσική και για μικρό budget, οπότε δε θέλω ακριβές στουντιακές λύσεις, αλλά πρακτικές και σε λογική τιμή. Εάν υπάρχει και λύση για ΕΝΑ πυκνωτικό μικρόφωνο, θα με ενδιέφερε επίσης. Τέλος, για να έχετε καλή οπτική εικόνα του τι θέλω να κάνω: Το πιάνο θα είναι ανοιχτό από μπροστά (το πάνω μέρος μπροστά στο στήθος του πιανίστα) και τα μικρόφωνα (μικρόφωνο) θα μπουν εκεί απέναντι από τις χορδές. Θα μπορούσα να τα τοποθετήσω επίσης στο πίσω μέρος του πιάνου, αν έχει κάποιος εμπειρία με το θέμα, θα χαρώ να μάθω. Ευχαριστώ ;D
  9. Αγαπητέ φίλε, εγώ στους μαθητές μου προτείνω το Yamaha P35 ή το Casio CDP120 , είναι αρκετά φθηνά και με βαρυκεντρισμένα πλήκτρα που είναι απαραίτητα για να ξεκινήσεις. Το synth που έχεις δε κάνει σε καμία περίπτωση, ίσα-ίσα θα σου "χαλάσει" τα δάχτυλα. Για βιβλίο, κοίτα το: Alfred's Basic Adult Piano Course. Είναι για μένα ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις. Καλή επιτυχία! ;D
  10. Μαζί σου Waterfall-K, κι όταν το αντιληφθεί ο κοσμάκης, θα σταματήσει να αγοράζει υπερκοστολογημένα προιόντα, λες και έχουμε καρτέλ και στα αναλογικά σύνθια... Κάποτε θα περάσει και η μόδα του αναλογικού, και θα πέσουν και πάλι οι τιμές σε κανονικά επίπεδα, όπως και στη δεκαετία του '90. Αλλά μέχρι τότε, κρατιέμαι για να μη λιποθυμήσω από τις τιμές. Ένα διφωνικό αναλογικό θέλω, όχι τίποτα περίεργο, να μπορώ να παίζω μείζονα-ελάσσονα ρε γμτ. Και να μην πάει πάνω από 500ε. Θέλω πολλά;
  11. Κοίτα, σκοπός δεν είναι να αντικαταστήσεις τα midi πλήκτρα με midi pads. Σκοπός είναι να χρησιμοποιείς τα pads για να φτιάχνεις τις δικές σου ρυθμικές λούπες και τα πλήκτρα για λοιπά synths. Το θέμα με το Maschine είναι ότι μπορείς να φορτώσεις ότι εξωτερικό ήχο θες: ηχογραφείς μια πόρτα που κλείνει, ή παλαμάκια και σε 2 λεπτά το έχεις περάσει μέσα στο μηχάνημα και μετά το σαμπλάρεις μέσα στη λούπα όπως θες, ή παίρνεις samples από οποιδήποτε πηγή ήχου και το κοβεις/ράβεις γρήγορα κι εύκολα, είναι δηλαδή μηχάνημα που θα σε πάει σε άλλο επίπεδο παραγωγής. Αν θες απλά ένα midi με pads καλύτερα πάρε κι ένα που θα σου είναι χρήσιμο, όπως το AKAI MPD32 http://www.thomann.de/gr/akai_mpd_32.htm
  12. ή και για να συμπληρώσω το φίλο neeq, οποιόδηποτε drum machine θα σου δώσει άλλο έλεγχο και αίσθηση όταν φτιάχνεις κάποια ρυθυμική λούπα. Άσε που τα pads είναι πολύ πιο ευαίσθητα στις εντάσεις κι έτσι οι λούπες βγαίνουν πιο "φυσικές", πιο ανρθώπινες ας πούμε. Δες και το μικρό Maschine, γιατί όχι;
  13. Κατάλαβα τι θες και θα σου πω τα εξής: τα kontrol F1 και S4 που έχεις είναι για παλιάς κοπής mainstream DJs που παίζουν απλά τρακς και κόβουν και ράβουν προεπιλεγμένες λούπες κι άλλες ευκολίες. Το Maschine είναι μηχάνημα για ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ, για παραγωγούς που δε θέλουν απλά να πατάνε play/pause σε λούπες αλλά θέλουν να δημιουργούν διασθητικά έχοντας ένα υπερμηχάνημα μπροστά τους που τους βοηθάει να σκέφτονται ως μουσικοί. Και φυσικά αν είσαι σοβαρός hiphop παραγωγός δεν έχεις πλέον CD players και midi controlers αλλά ένα Maschine/Akai MPC που σου δίνει τη δυνατότα να ρεμιξάρεις τα πάντα συνεχώς και να παίζεις πραγματικά ζωντανά. Οπότε θα σου έλεγα ότι είναι πολυτέλεια για σένα το μηχάνημα, εκτός κι αν κάποια στιγμή έχεις τα φράγκα και θέλεις να δοκιμάσεις κάτι καινούργιο. ;D
  14. Φίλε έχω το Maschine εδώ και ενάμιση χρόνο τώρα και το δουλεύω μόνο του ή με το Logic. Είναι βασικά το καλύτερο στο είδος του, δηλαδή: - Έχεις πλήρη έλεγχο για τα πάντα, synths/beats/loops. - Η οργάνωση του μηχανήματος είναι εκπληκτική, με την έννοια ότι θα δώσει στις παραγωγές σου άλλο αέρα, καθώς θα μπορείς να φτιάχνεις tracks παίζοντας live και όχι απλά ηχογραφώντας διάφορες ιδέες ξεχωριστά. (έχει αρκετά εφέ) - Η συνεργασία με το Logic είναι δύσκολη, θέλει δυνατό υπολογιστή (4GB RAM τουλάχιστον) και μια προετοιμασία καλή. - Το Maschine είναι από μόνο του πολύ δυνατό εργαλείο, σε σημείο να μη χρειάζεσαι πολλές φορές κάποιο DAW. Είναι τρελό εργαλείο και είναι ότι πρέπει για να "παίζεις" με τις ώρες. - Είναι φτιαγμένο για ζωντανές εμφανίσεις live electronics. Για το σπίτι και μόνο είναι ένα εργαλείο που θα ανεβάσει την ποιότητα των παραγωγών σου, αλλά μέχρι εκεί. Εγώ στο σπίτι το χρησιμοποιώ κυρίως για λούπες/beats τα οποία ηχογραφώ στο Logic και μετά πετάω από πάνω τους διάφορα synths, είτε εξωτερικά, είτε VSTs. Τώρα εσύ αποφασίζεις αν αυτό αξίζει 600ε. ;)
  15. Παιδιά εγώ τον Geddy Lee δεν τον ήξερα ::), αλλά το μπάσο που έχει βγάλει η Fender με το όνομά του, έχει γυρίσει όλη την Ευρώπη και έχει γεμίσει απίστευτες ποσότητες ιδρώτα και ακουγόταν πάντα σαν κεραυνός, το μπάσο του Θεού κι άλλα τέτοια εντυπωσιακά τότε που έπαιζα noise-rock. Οπότε Respect Mr Lee κι ας μην είμαι φαν. ;D
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.