Πίνακας συμμετοχής
-
σε όλα
- Όλα
- Videos
- Video Comments
- Άρθρα
- Άρθρο Σχόλια
- Άρθρο Reviews
- Track
- Track Σχόλια
- Track Reviews
- Ειδήσεις
- Είδηση Σχόλια
- Είδηση Reviews
- Συμμετοχές
- Συμμετοχή Σχόλια
- Συμμετοχή Reviews
- Συμμετοχές
- Συμμετοχή Σχόλια
- Συμμετοχή Reviews
- Εκδηλώσεις
- Σχόλια στις εκδηλώσεις
- Κριτικές εκδηλώσεων
- Συζητήσεις
- Αναρτήσεις
- Δημοσιεύσεις
- Απαντήσεις δημοσιεύσεων
-
Μήνας
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
-
Ετους
30 Σεπτεμβρίου 2022 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
-
Μήνας
30 Αυγούστου 2023 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
-
Εβδομάδας
23 Σεπτεμβρίου 2023 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
-
Σήμερα
30 Σεπτεμβρίου 2023 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
- Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 30/08/2023 σε όλα
-
Σε συνεχεια του παραπανω θεματος, και μετα απο προσφατες αναλογες συζητησεις, αποφασισα να επεκταθω στα περι της συνθεσης ηχου. Και επειδη τα πολλα λογια και τα πολλα θεωρητικα ειναι φτωχεια, η επεκταση αυτη θα ειναι τοσο πρακτικη οσο δε γινεται. Σηκωθηκα λοιπον πρωι πρωι, και κατεβασα το charlatan, διοτι ειπαμε, ειναι η συνεχεια του θεματος που παραθεσα. Αφου λοιπον στο θεμα εκεινο αναλυσαμε τις παραμετρους του charlatan με ορους που και οι κιθαριστες καταλαβαινουν, θα φτιαξουμε τωρα ενα κομματακι οπου ΟΛΟΙ οι ηχοι, και οταν λεμε ΟΛΟΙ εννοουμε ΟΛΟΙ, θα ειναι φτιαγμενοι με αυτο. Εχω κανει screen capture τον καθε charlatan ηχο, ολοι οι ηχοι φτιαγμενοι ειδικα για την περισταση απο τον yours truly, και θα λεω καποια λογια για το πως φτιαχτηκαν. Εχουμε συγκεκριμενα μποτα- hihat- ταμπουρο, μπασο, pad, αρπομπλιμπλικι, lead και Sound FX. Οτι χρειαζεται δηλαδη κανεις για να γουσταρει! Το κομματακι το παραθετω στο τελος, μπαμ μπαμ εγινε, μην εχουμε απαιτησεις, και φυσικα ειναι ενα electro μπλιμπλικακι, το charlatan δεν εχει δειγματα και τετοια, αν περιμενετε εξομοιωση συμφωνικης θα περιμενετε πολυ. Τo charlatan ειναι ενα synth με βασικες παραμετρους, ουτε καν εφε δεν εχει, οποτε δεν μπορουμε να κανουμε τα υπερκουφα που μπορουμε να κανουμε με αλλα vst. Αλλα η λογικη ειναι ιδια, και η κατανοηση ευκολοτερη. Το θεμα μας αλλωστε ειναι η συνθεση ηχου, κανα delay και κανα reverb που εβαλα και εγω για να γλυκανει λιγο το κομματακι νομιζω ολοι ξερουν πως να τα βαλουν. Παμε να δουμε πως φτιαχτηκε ο καθε ηχος ξεχωριστα, πανω κατω με τη σειρα που μπαινει στο κομματι Μποτα Αρχικα, η περιβαλλουσα του ενισχυτη ( amp env) πρεπει να ταιριαζει με τον ηχο μιας μποτας. Οταν κοπαναμε μια μποτα, ο ηχος της σκαει κατευθειαν, και καπακι σβηνει. Οποτε εχουμε στο amp env 0 attack, decay οσο “γεματο” θελουμε το σωμα της μποτας και 0 sustain. Ο λογος που εχουμε και καμποσο release ειναι ωστε να μπορουμε να κανουμε trigger τον ηχο με καποιο midi note, χωρις να μας νοιαζει η διαρκεια του, να σβηνει δηλαδη φυσικα ο ηχος ανεξαρτητα το ποσο κραταμε το πληκτρο πατημενο, ειναι βασικη λεπτομερεια αυτο αν τριγκαρουμε π.χ. με καποια midi drums. Στις γεννητριες εχουμε επιλεξει τριγωνικη κυμματομορφη, και τωρα το βασικοτερο: Διαμορφωνουμε το pitch τους, το τονικο τους υψος δηλαδη, με τη δευτερη περιβαλλουσα, το mod env. Αυτη ειναι και η χαρακτηριστικη διαμορφωση για να κανουμε μια electro μποτα, μπορειτε να δειτε οτι ειναι επιλεγμενες και οι δυο γεννητριες στο pitch section, με πολυ ψηλα το mod button, ενω η περιβαλλουσα στην ουσια κανει ενα drop στο pitch. Εχουμε επισης σαν κερασακι λιγο θορυβο απο τη γεννητρια θορυβου ( noise) , με ηπιες ρυθμισεις στο shape Hihat H περιβαλλουσα του ενισχυτη (amp env) δε διαφερει στη λογικη με αυτην της μποτας, με τη διαφορα οτι το “σωμα” ενος closed hihat ειναι πολυ πιο συντομο απο της μποτας, οποτε οπως μπορειτε να δειτε το decay ειναι πολυ χαμηλοτερα ρυθμισμενο. Οσο αφορα τη γεννητρια, για τετοιου ειδους κρουστους ηχους το μονο που χρειαζομαστε ειναι θορυβο (noise). Οπως μπορειτε να δειτε το volume του noise ειναι αρκετα ψηλα, στην ουσια φροντιζουμε το gain staging πριν το φιλτρο. Και το shape επισης ειναι ψηλα, ο θορυβος δηλαδη εχει φουλ συχνοτητες και “δαγκωνει”. Στη συνεχεια ρυθμισα και το φιλτρο, με την επιλογη band pass (το παραθυρακι με το βυζακι και τον αριθμο δυο) με μπολικο resonance και υψηλο cut off, για να ειναι φωτεινος και διαπεραστικος ο ηχος, οπως ειναι δηλαδη το hihat. Ταμπουρο Για την περιβαλλοuσα του ενισχυτη μην τα ξαναλεμε, απλα παρατηρηστε οτι το decay ειναι μεγαλυτερο απο το hihat αλλα οχι οπως της μποτας. Απο αποψη γεννητριων παλι ο βασικος ηχος ειναι ο θορυβος, που προσομοιωνει, σε electro επιπεδο παντα, τις χορδες του ταμπουρου, με ηπιοτερες ρυθμισεις στο shape. Εχουμε βαλει σε μικρη ενταση και τον osc 2 με τριγωνη κυμματομορφη, για να δωσει μια μικρη παρουσια κατι-σα-νοτας, που αντιστοιχει στο ξυλο του ταμπουρου. Στο δε φιλτρο εχουμε ενα πολυ ελαφρυ low pass με το mod envelope να κλεινει απαλα το φιλτρο στην πορεια του ηχου, ωστε η ατακα του ταμπουρου να ειναι πιο φωτεινη και να ξεχωριζει. Μπασο Παμε στο μπασακι. Περιττο να πουμε βεβαια οτι θα πρεπει να παιζουμε στα καταλληλα πληκτρα, στις χαμηλες οκταβες του πληκτρου μας, διαφορετικα δε θα βγει μπασο. Μα το θεο. Εχουμε επιλεξει κυμματομορφη square που δινει ωραια χροια για μπασο, αλλα και οι αλλες κυμματομορφες μπορουν ανετα να χρησιμοποιηθουν. Εχουμε δυο γεννητριες, με τη δευτερη να ειναι ρυθμισμενη μια οκταβα χαμηλοτερα, πραγμα που δινει εξτρα παρουσια στον ηχο. Η περιβαλουσα του ενισχυτη δε διαφερει ιδιαιτερα απο τα κρουστα που εξεταζαμε πριν, οπως ξερουμε μια χορδη μπασου εχει αμεση ατακα και σβηνει σταδιακα. Αυτο που δινει ομως χαρακτηρα στον ηχο ειναι η περιβαλλουσα του φιλτρου. Οπως ξερουμε και απο το ακουστικο μπασο, η νοτα οταν τη βαραμε ειναι φωτεινη και σκαει καλα, ενω στη διαρκεια της γινεται πιο μουντη καθως παυει σταδιακα να παλεται. Αυτο ακριβως προσομοιωνουμε με την περιβαλλουσα mod env που αναθετουμε στο φιλτρο, με decay λιγοτερο απο την περιβαλλουσα του ενισχυτη. Τι σημαινει αυτο; Πολυ απλα σημαινει οτι το φιλτρο θα κλεισει πιο γρηγορα απο οτι θα σβησει ο ηχος, με αποτελεσμα το τελευταιο μερος της νοτες να ειναι πιο φιλτραρισμενο, πιο μουντο. Pad Εδω επιτελους θα δουμε μια αλλη περιβαλλουσα για τον ενισχυτη. Ο στοχος με το pad αυτο ηταν να εχουμε μια “πλατη” που μπαινει με αργη ατακα και ριχνει την ενταση του πριν ερθει το επομενο μετρο. Αφθονο attack λοιπον, αθονο decay, και sustain υπαρκτο μεν, αλλα οχι τερματισμενο. Αυτη η κινητικοτητα της εντασης, συνοδευεται απο κινητικοτητα και στο pitch και στο φιλτρο μεσω του δευτερο envelope, το οποιο ειναι ηπια ρυθμισμενο στο να επηρεαζει ελαφρως την ατακα του ηχου σε στυλ pitch slide, ενω στο φιλτρο η περιβαλλουσα ειναι αντεστραμενη (inv) ωστε να διαφοροποιειται η φορα της κινησης. Στις γεννητριες εχουμε κυμματομορφη square, με το πλατος του παλμου να διαμορφωνεται απο το LFO. Ειναι μια κλασσικη συνταγη για pad που φερνουν προς φαση strings, ενω την πηγη του ηχου συμπληρωνει η δευτερη γεννητρια με τριγωνη κυμματομορφη και ρυθμισμενη μια οκταβα πανω, που κανει το pad περισσοτερο φωτεινο και πλουσιο. Αλλα η βασικη ρυθμιση που δινει πλουσιο ηχο ειναι η ρυθμιση unison. Οπως τo string section εχει πολυ πιο πλουσιο ηχο απο το σολο βιολι γιατι παιζουν πολλα βιολια μαζι, ετσι ακριβως και εδω εχουμε μεχρι και 7 ταυτοχρονες φωνες, που μπορουν να παιζουν με ελαφρα διαφορετικο pitch. Στον συγκεκριμενο ηχο επελεξα 5 φωνες στο unison, και το detune σε ηπια ρυθμιση, ενω και το stereo spread ( το διπλανο κουμπακι με τα κυκλακια) μου φανηκε οτι κατι εκανε. Αρπομπλιμπλικι Εδω εχουμε αξιοποιηση του LFO. Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance. Προσθετοντας μαλιστα μια δευτερη γεννητρια χωρις LFO διαμορφωση, αλλα και λιγο θορυβο απο το noise generator, η κινηση του φιλτρου γινεται ακομα πιο χαρακτηριστικη καθως διαμορφωνει περισσοτερες και σταθεροτερες συχνοτητες. Lead Εδω και παλι εχουμε μια αλλη προσεγγιση στην περιβαλλουσα του ενισχυτη. Ενας lead ηχος εχει αμεση ατακα μεν, αλλα εχει και sustain, πως λεμε η les paul κανει για lead επειδη εχει sustain; Ακριβως αυτο. Εχουμε λοιπον μηδεν attack αλλα ανεβασμενο το sustain. Κατα τα αλλα εχουμε saw και triangle στις γεννητριες, low pass φιλτρο με περιβαλλουσα να δινει την κινητικοτητα, ενω το unison που ειναι τερματισμενο δινει αυτην την πολυ παχια χροια. Μια πολυ σημαντικη λεπτομερια ειναι οι ρυθμισεις που αφορουν την πολυφωνια του οργανου. Ειναι στο global section, και απο εδω ρυθμιζουμε αν θα ειναι πολυφωνικο η μονοφωνικο το οργανο. Οπως καταλαβαινουμε, στην περιπτωση των pads πρεπει να το ρυθμισουμε να ειναι πολυφωνικο. Οταν ομως εχουμε εναν lead ηχο, πολλες φορες θα εχουμε καλυτερο αποτελεσμα με τη ρυθμιση legato. Διοτι, τι ειναι το legato και στην κιθαρα; Ειναι οταν οι νοτες ειναι “ενωμενες”, οταν δηλαδη δεν “μπισταμε” την πενα, αλλα παιζουμε με ροη pull off και τετοια. Αυτο ακριβως κανει και το legato στο synth, δεν ενεργοποιει τις περιβαλλουσες αν οι νοτες υπερκαλυπτουν χρονικα η μια την αλλη, με αποτελεσμα πιο smooth ηχο. Βαζεις και λιγο glide για να υπαρχει smooth μεταβαση και απο αποψη τονικου υψους, και γουσταρεις. FX Αφησα τελευταιο τον FX ηχο που εφτιαξα, παροτι στο κομματακι μπαινει νωρις μετα τα ντραμς. Γενικα η συνθεση ηχου δε διαφερει απο τη shred κιθαρα, οταν παιζεις γρηγορα γουσταρεις αλλα δε μπορει να σε ακουσει ο αλλος. Ετσι και με τα synth, οταν πας στα ακρα γουσταρεις, αλλα το αποτελεσμα δεν ακουγεται. Παρολα αυτα μεσα σε μια ενορχηστρωση, να βαρεσεις και ενα one shot εφεδακι δε χαλασε ο κοσμος. Ετσι λοιπον εδω εχουμε ενα μλιμπλικιβαραμαγκαοτιβρεις, με βασικο συστατικο το LFO που επηρεαζει το τερματισμενο απο αποψη resonance φιλτρο, ενω το pitch των γεννητριων ειναι υπο διαλυση απο το mod envelope. Αυτα συμβαινουν αμα το παρακανεις, ενω η λεπτομερεια που κανει τη διαφορα ειναι στο delay του lfo, που κανει αυτο το ουμπλε ουμπλε να σκαει σταδιακα και να κανει τον χαμο. Επιλογος Πιο απλο synth απο το charlatan δε νομιζω να υπαρχει. Και ομως, μας εδωσε ολα τα εργαλεια για να κανουμε μια πληρη ενορχηστρωση, παντα στο electro στυλ που ταιριαζει σε ενα αφαιρετικο synth. Ακουσττε το κομματακι. Με δυο envelopes, ενα LFO, δυο γεννητριες και ενα φιλτρο, βγαζεις τοσα πολλα πραγματακια. Τι αλλο να πεις, απο το οτι τα synthsizer ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ. manosxnoiztutorial.mp37 βαθμοί
-
Ξέρεις κάτι Γιώργο? Το κομμάτι είναι σαν το "χαχαχα" του σε κάθε ποστ. Δεν ξέρεις πότε είναι σοβαρό και πότε χιουμοριστικό. Για να είμαι ακριβής, είναι σοβαρό και χιουμοριστικό ταυτόχρονα. Είναι εκπληκτικός ο συνδυασμός. Και πάνω απ' όλα .... είναι cos_dr.6 βαθμοί
-
Θα πω πράγματα αυταπόδεικτα αλλά βρισκόμαστε δυστυχώς στην εποχή που πρέπει να δικαιολογούμε τα ήδη δεδομένα. Το κομμάτι είναι ένα αριστούργημα, προϊόν στίχων του Waters και μουσικής σύνθεσης και των τεσσάρων. Η original εκτέλεση από το Dark Side of the Moon δε, με τον Gilmour στα φωνητικά είναι εμβληματική/αξεπέραστη/συγκλονιστική/ιστορική και βάλτε ό,τι άλλο θετικό επίθετο θέλετε. Η παρούσα εκτέλεση προφανώς και δεν είναι κακή (θα έπρεπε να προσπαθήσει πολύ κάποιος για να χαλάσει ένα τέτοιο κομμάτι), αλλά όπως είπαν και οι συνάδελφοι παραπάνω, δεν αλλάζει/προσθέτει/προτείνει τίποτα. Είναι δε σίγουρα χειρότερη από την original. Ο Waters μας είπε πρόσφατα εν ολίγοις ότι "Τι Pink Floyd και μαλακίες, δικά μου είναι τα κομμάτια" και ακολούθως αποφάσισε να ξαναηχογραφήσει το album χωρίς του υπολοίπους προφανώς. Με λίγα λόγια δηλαδή να δηλώσει και πρακτικά αποκλειστική κυριότητα των κομματιών. Οπότε πάει τώρα και γεροντοσκαλίζει ένα έργο τέχνης άρτιο, με ανεξάρτητη πλέον πολιτιστική οντότητα και ιστορία γιατί το original έργο δεν έλεγε Roger Waters αλλά Pink Floyd. Απλά γελοιότητες. Υ.Γ. Quiz: Μαντέψτε ποιο από τα δύο άλμπουμς θα (συνεχίσει) να ακούει ο κόσμος σε 50 χρόνια από τώρα.6 βαθμοί
-
Η απάντηση στα παραπάνω είναι μόνο μια λέξη. Χθες.6 βαθμοί
-
Εχω paypal εδώ και 20 χρόνια, δεν είχα ποτέ ούτε ένα πρόβλημα με αυτό σε συναλλαγές με καταστήματα σε ολόκληρο τον πλανήτη και δεν το απέκτησα για πλάκα. Το έκανα γιατι οι αγορές με paypal δεν κάνουν expose τα στοιχεία της χρεωστικής/πιστωτικής το οποίο είναι πολύ σημαντικό ειδικά αν δεν ξέρεις 1) αν το site μεσω του οποίου κάνεις συναλλαγή, κρατάει/αποθηκευει τα στοιχεία αυτά (το οποίο είναι γκολ από τα αποδυτήρια) και 2) κατά πόσο έχουν προνοήσει για ότι έχει σχέση με ασφάλεια (της συναλλαγής αυτής καθαυτής ή των δυνητικά αποθηκευμένων στοιχείων). Κάποιος που έχει στοιχεία της κάρτας σου, χρεωστικής ή πιστωτικής, μπορεί να σε ξεβρακώνει (ή αυτός που θα υποκλέψει τα στοιχεια αυτα) αναλογως με το τί δικλειδες ασφαλείας έχει η τράπεζα σου και πως έχεις ορίσει εσύ να γίνεται apply η ασφαλεια των συναλλαγων. Εκτός και αν έχεις καμιά prepaid (οι οποίες αναλογως την τράπεζα κοκ κάποτε τουλάχιστον ήταν άκρως προβληματικές σε ιντερνετικές συναλλαγες) που φορτώνεις μονο όταν ειναι να κάνεις αγορά, ή η χρεωστική σου είναι δεμένη με dummy account που είναι μονιμως αδειος εκτός από την στιγμή που θα κάνεις αγορά (για πιστωτικές είναι πιο ζόρικα τα πραγματα, εκει θα πρεπει να παιζεις όλη την ώρα με τα όρια συναλλαγων, καθόλου πρακτικό). Κάποιος που έχει απλά το Paypal ID σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός και αν μιλάμε για phising (που προφανως ισχύει και για κάρτες και για τα πάντα). Που και αυτό να έχει και το Paypal έχει δικλειδες ασφαλείας, θα πρέπει ο άλλος να σε εχει βάλει στοχο να έχει χακαρει και το email σου κοκ. Προσωπικά, αν ένα site μου δίνει την δυνατοτητα να πληρώσω με paypal, πληρωνω πάντα με paypal. Ομοίως, αν ένα site δεν δινει την δυνατοτητα να πληρωσω με paypal και δεν θελω να το ρισκάρω (επειδή δεν ξέρω αν αποθηκευουν στοιχεία, δεν εμπιστευομαι το συστημα τους κοκ) πολύ απλά προτιμώ άλλο κατάστημα που είτε να δινει αυτή την δυνατότητα είτε να ξέρω τι καπνό φουμάρει. Επίσης χαλαρά προτιμω Paypal refund (το οποίο είναι άμεσο) παρά refund σε πιστωτική ή χρεωστική, απλά ειναι πιο γρηγορο. Και προφανώς, όσον αφορά τις αγορές, αν κάτι πάει στραβα με την απέναντι φορά προτιμώ να έχω να κάνω με το Paypal, και επειδή στις χιλιάδες συναλλαγες που έχω όλα αυτα τα χρόνια, είχα και τέτοιες περιπτώσεις, ποτέ δεν έχασα χρήματα. Το μόνο "θέμα" με το paypal (που ουσιαστικά είναι φουστιά κάποιων "καταστημάτων") είναι οτι σε κάποιες συναλλαγες ο "άλλος" μπορει να σου βάλει αυτόματες πληρωμές για το μέλλον και να μην το πάρεις και πρέφα (βασικά αυτό ΕΙΝΑΙ και λακαμία του Paypal). To οποίο και αυτό ΄λυνεται σε 3 λεπτά αν μετά απο κάποια τέτοια αγορά μπαινεις στο account σου στο Paypal και τσεκαρεις αν υπάρχουν αυτόματες πληρωμές. Τις οποιες μπορείς να τις σκίσεις σε dt και να μην ξανασχοληθείς. Αυτό το έχω συναντήσει σε αγορες συνδρομών (VPN κοκ). Ένα άλλο "θέμα" που το έχω δεί μόνο σε κάποιες ελληνικές επιχειρήσεις είναι οτι αν επιλέξεις ως τροπο πληρωμής το Paypal, μπορεί να σου χρεωσουν προμηθεια (το ξερεις απο την αρχή, και ξέρεις και την επιβάρυνση οπότε αποφασίζεις). Αν σου κακοφαίνεται το γεγονός οτι για να φτιάξεις ένα paypal account θέλουν προσωπικά σου στοιχεία (αν κατάλαβα και καλά γιατι δεν ειμαι και σιγουρος) τότε προφανως και κάνουν καλα. Το Paypal είναι ένα προστατευτικό layer μεταξυ του εξω κοσμου και της πιστωτικης/χρεωστικής σου, αν δεν ζητάνε τοτε προσωπικά σου στοιχεία τότε δεν ξέρω πότε θα έπρεπε να ζητάνε. Τα αξιώματα είναι δόγματα Πάνο, και δεν ειμαι και πολύ fan. Το #2 δεν ειναι αξίωμα btw γιατι το αιτιολογείς, απλά δεν καταλαβαίνω τι δεν σου λειτουργούσε σωστά τότε. Το #1 είναι αξίωμα και να πω την μάυρη αλήθεια, ακριβώς επειδή είναι αξίωμα (που σημαινει οτι για σένα, ότι και να γίνει, ότι επιχειρήματα και να πέσουν στο τραπέζι, είναι αυτό που είναι, γιατί είναι αυτό είναι, γιατί έτσι εσύ θεωρείς οτι είναι, αυθαίρετα - εφόσον δεν υπάρχουν επιχειρήματα) θα έπρεπε να είχες αποδεχτεί οτι από την στιγμή που υπάρχει αυτή η επιλογή απλά δεν την χρησιμοποιείς ότι και να γίνει (= αν δεν σου "δουλευει" η χρεωστική σου). Τέλος, αν και είναι πολύ πρωι, δεν νομιζω οτι μπορώ να σκεφτώ κάποια σκοπιμότητα ενός site να σε αναγκάσει να κάνεις συναλλαγή μέσω paypal. Αν μη τι άλλο, αυτοι πληρώνουν τα νταβατζιλίκια (προμήθεια) του paypal, όχι εσύ εκτός κάποιων περιπτωσεων στην Ελλάδα (οπως ανεφερα πιο πάνω) που μετακυλούν αυτή την επιβαρυνση στον καταναλωτη (και το βλέπεις κατευθειαν στην αναλυση των χρεωσεων, πριν πληρώσεις). In any case, αφου αξιωματικά το Paypal για σένα δεν ειναι επιλογη, στην θεση σου θα το έψαχνα με virtual καρτες, τουλάχιστον να μην εισαι περιορισμένος στους τροπους πληρωμής όταν κάτι δεν παει καλά με την χρεωστική σου. DISCLAIMER: δεν έχω κανένα affiliation με το Paypal, απλός χρήστης είμαι.5 βαθμοί
-
Παίζω με καλύτερους από μένα για να με τραβήξουν (ει δυνατόν) προς τα πάνω. Συμβουλεύω να πράξεις το ίδιο.5 βαθμοί
-
Οποιος θελει να το αποκτησει δωρεάν, μένουν 11 ώρες ακόμα. https://eu.positivegrid.com/products/bias-fx-2 Κωδικός. FREEYOURMUSIC4 βαθμοί
-
Παρακολουθώ αρκετά συχνά το εξής χαρακτηριστικό σε γιουτιουμπικούς κιθαρίστες: Το παίξιμο είναι παντελώς "ανώδυνο". Με άλλα λόγια, τεχνικά μπορεί να είναι αψεγάδιαστοι, αλλά στην επιλογή των νοτών/συγχορδιών κλπ. σου δίνουν την εντύπωση ότι διαλέγουν επίτηδες να πατήσουν εκεί που δεν κοστίζει τίποτα, δεν διακυβεύεται τίποτα, δε γίνεται τίποτα γενικώς. Το παίξιμο έχει μηδενικό ρίσκο (μελωδικά/ρυθμικά/αρμονικά), είναι εντελώς safe, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν όντως επιλέγουν να πάνε εκεί ή αυτό το "στείρο" παίξιμο τους έχει γίνει τελικά αυτοματισμός/μανιέρα.4 βαθμοί
-
Παντως αν καποιος δε μπορει να βγαλει ωραια μουσικη, η εστω μουσικη που να τη γουσταρει, με ενα συγχρονο DAW και τα παρελκομενα του, τοτε ειναι σιγουρο οτι δε φταιει ο υπολογιστης και η C++4 βαθμοί
-
Ποια Πολιτεία? Αυτή που τον άφηνε τόσα χρόνια να τρέχει και να κάνει συναυλίες τζάμπα -ξοδεύοντας πολλές φορές τα ωραία του λεφτά- για την προώθηση της υποψηφιότητας της Ελλάδας για τους Ολυμπιακούς αγώνες, και το "ευχαριστώ" ήταν να φέρουν στην έναρξη τον...Tiesto και στην λήξη τον Ρουβά? Την ίδια Πολιτεία που τον αγνοούσε για δεκαετίες επειδή δεν ήταν "προοδευτικό" κομματόσκυλο? Εδώ ζούσε μόνιμα στη χώρα μας για 15-20 χρόνια και δεν είχε πάρει κανείς χαμπάρι, και όταν έφυγε οριστικά πάλι δεν πήρε κανείς χαμπάρι. Η Ελληνική Πολιτεία είναι μονίμως κολλημένη στο δίπτυχο "Θεοδωράκης/Χατζιδάκις", πιο πέρα και παραέξω δεν υπάρχει τίποτα. Αν φτιαχτεί ποτέ ένα μουσείο για τον Παπ., αυτό σίγουρα δεν θα είναι στην Ελλάδα, και ακόμα πιο σίγουρα δεν θα γίνει με την παραμικρή βοήθεια της Ελληνικής Πολιτείας, που κοιμάται -γενικώς- όρθια.4 βαθμοί
-
Λοιπον, η ωρα που ολοι περιμενατε. Μινι- tutorial για το πως φτιαχνουμε κιθαρες ταξιδιαρικες μπλιμπλικατες. Γιατι μας το ζητησατε. Οτι κανουμε θα το κανουμε με freeware γιατι ετσι μας αρεσει. Επισης δε θα χρησιμοποιησουμε σαχλοφωνο, γιατι υπαρχει (αδικος) φοβος για αυτο. Θα πρεπει ομως να τονισω οτι το σαχλοφωνο ειναι κλειδι, οποιος μπαινει στο τριπακι κυριολεκτικα εχει μπροστα του ΑΠΕΙΡΟΥΣ δρομους, διοτι εχει προσβαση σε ΣΥΝΘΕΣΑΙΖΕΡ. Ω ναι. Αλλα για το παρον tutorial δε θε χρειαστει κατι τετοιο. Θα χρειαστει βεβαια ενα DAW, αλλα αυτο ειναι εκ των ουκ ανευ. Αλλωστε υπαρχει και το Sonar. Φυγαμε Η λογικη της παρανοιας. Λοιπον, πρωτα απο ολα θα εξηγησουμε τη λογικη. Και η λογικη ειναι παρα, μα παρα πολυ απλη: Θα πρεπει να κανουμε παραλληλη επεξεργασια. Τι εννοουμε παραλληλη επεξεργασια: Η κιθαρα μας δε θα τροφοδοτει ενα μονο καναλι, αλλα πολλαπλα. Θα αναθεσουμε δηλαδη την κιθαρα σε πολλαπλα tracks στο DAW, τα οποια θα τα οπλισουμε για να παιζουν ολα μαζι. Οπως αν καναμε μια ενορχηστρωση θα ειχαμε ενα track για μπασο, ενα για κιθαρα, ενα για pad και ενα για lead, ετσι ακριβως θα κανουμε και τωρα. Καθε ενα απο αυτα τα track θα αφορα ενα τετοιο οργανο, με τη διαφορα οτι πηγη για ολα αυτα θα ειναι η κιθαρα μας. Παμε λοιπον στο ψητο. Μπασο ψητο. Ανοιγουμε λοιπον ενα τρακ, αναθετουμε την κιθαρα μας σε αυτο, και σκοπο εχουμε να παιξει το τρακ το ρολο του μπασου. Πως θα γινει αυτο; Πρωτα απο ολα θα πρεπει να διασφαλισουμε οτι το καναλι θα “ακουει” μονο τις μπασες νοτες της κιθαρας. Αρα ξεκιναμε πρωτα πρωτα να βαλουμε ενα φιλτρο που θα κοβει ολες της νοτες που δεν αφορουν την πιο μπασα οκταβα της κιθαρας. To Dead Duck filter ειναι ιδανικη επιλογη. Με 48 db slope στο low pass, και ρυθμιση γυρω στο 160 Hz που ειναι η Μι στο 2ο ταστο της Ρε χορδης, ειμαστε πολυ καλα. Τσεκαρουμε παντα με τα αυτια για να το φερουμε εκει που θελουμε εννοειται. Σκοπος μας ειναι να ακουγονται μονο οι μπασες νοτες. Αφου το κανουμε αυτο, επομενο βημα ειναι να ριξουμε τις νοτες μια οκταβα. Το μπασο ως γνωστον βρισκεται μια οκταβα χαμηλοτερα απο την κιθαρα. Με το δωρεαν (οπως ολα οσα θα αναφερουμε) pitchproof μπορουμε ευκολα να εχουμε το σημα μια οκταβα κατω, και επιπλεον να διατηρησουμε και λιγο απο το αυθεντικο μεσω του dry/ wet ρυθμιστικου για καλυτερη παρουσια. Αφου ξηγηθουμε και κανα κομπρεσορακι, dead duck και εδω, ηρθε η ωρα για τα ωραια: Το μπασο δεν ειναι μονο μελωδικο οργανο αλλα και ρυθμικο, για την ακριβεια μεγαλη σημασια εχουν τα ρυθμικα σχηματα που παιζει. Επειδη ομως εμεις θελουμε ταυτοχρονα να παιζουμε και τις υπολοιπες χορδες της κιθαρας, και δε μπορουμε να απασχολουμε το δεξι μας μονο για το μπασο, τη λυση θα τη δωσει το (δωρεαν, μην το ξαναλεμε) Α1 triggergate. Προκειται οπως λεει και το ονομα του για ενα ρυθμικο gate, οτι χρειαζεται δηλαδη για να εχει το σημα μας ρυθμικο παλμο. Βαζουμε προαιρετικα και κανα ελαφρυ drive για να εχει χαρακτηρα το μπασακι, εγω εβαλα το φοβερο tse bod, και ειμαστε μπρουκλιδες απο μπασακι. Pad: Η λογικη παραμενει η ιδια: Πρωτα απο ολα θα κρατησουμε μονο οσες συχνοτητες θα αφορουν το pad. Ιδανικα θελουμε τις μεσαιες χορδες της κιθαρας, ωστε να μην μπερδευει το pad ουτε με τα μπασα ουτε με το lead. Παιρνουμε λοιπον παλι το dead duck filter και πρωτα απο ολα εφαρμοζουμε ενα high pass με steep curve (48) παλι γυρω στα 160. Ταυτοχρονα βαζουμε και ενα low cut, οχι απαραιτητα με τοσο steep curve, απλα θελουμε οι ψηλες νοτες απο τη Μι καντινι και πανω να ακουγονται λιγοτερο. Εκει το καλυτερο ειναι να ακουσουμε με τα αυτια μας, δεν χρειαζονται παντως υπερβολες, ενα 24 db φιλτρο στα 4 kHz μπορει να αρκεσει. Το δευτερο βημα τωρα και το σημαντικοτερο: Τo χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι εχουν αργο attack. Δεν εχουν δηλαδη την ατακα της κιθαρας, αλλα η νοτα μπαινει σταδιακα, σα να ανοιγεις το ποτενσιομετρο της κιθαρας. Θα μπορουσαμε να το κανουμε αυτο αν παιζαμε μονο το pad, αλλα εμεις θελουμε να παιζουμε και τα υπολοιπα. Πως θα γινει; Η λυση ειναι το gate. Ω ναι, το ταπεινο gate. Aρκει το dead duck gate, διοτι εχει την παραμετρο attack. Τη βαζουμε ψηλα, ρυθμιζουμε καταλληλα το threshold ωστε να ανοιγει οταν βαραμε τις μεσαιες χορδες και ειμαστε ετοιμοι. Φυσικα υπαρχει και μια αναγκη για καταλληλο παιξιμο, αν βαραμε συνεχεια τις χορδες το gate θα παραμεινει ανοικτο και δε θα παρουμε την αισθηση που χρειαζομαστε. Αν ομως προσαρμοστουμε καταλληλα, θα ειναι ωραια φαση. Φυσικα τα pads δεν ειναι μονο το αργο attack αλλα και οι ουρες. Ετσι λοιπον, πρωτα πρωτα θα φροντισουμε την παραμετρο release του gate, για να εχει κρατημα ο ηχος. Και επιπλεον θα δωσουμε εμφαση στο reverb που θα στειλουμε το gate. Στα παραδειγματα που θα ακουσετε χρησιμοποιησα το Sanford reverb, ενα πολυ ωραιο freeware, με μια ομως πουτανια: Στο send καναλι, μπροστα απο το Sanford εβαλα το pitchproof ρυθμισμενο μια οκταβα πανω. Ενα ειδος αυτοσχεδιου shimmer reverb δηλαδη, οχι ταυτοσημο βεβαια, αλλα στην ουσια πιο εντονου, αφου το pitch shift γινεται αμεσα και οχι σταδιακα, πραγμα που ταιριαζει με το σκοπο μας μια χαρα. Ενα αλλο χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι αποτελουνται απο πολλαπλα layers. Οπως καταλαβαινεται αυτο ειναι ταυτοσημο με τη λογικη που δουλευουμε ετσι και αλλιως. Στο πρωτο μισο του παραδειγματος που θα ακουσετε, υπαρχει και ενα δευτερο καναλι σε στυλ pad, περασμενο και αυτο οπως το μπασο με ενα A1 triggergate για εξτρα κινητικοτητα. Κιθαρα: Δε θελει και πολυ φιλοσοφια. Στο επομενο καναλι εχουμε την κιθαρα οπως θα την ειχαμε σε καθε αλλη περιπτωση. Με ενα απλο amp sim, το poulin 456 στην περιπτωση μου. Ειναι σημαντικο να προσεξουμε τη μιξη, θα πρεπει η κιθαρα να ειναι αρκετα χαμηλα, απλα να συμπληρωνει συχνοτητες, διαφορετικα αν ειναι πολυ μπροστα θα χαθει αυτη η ψευδαισθηση των πολλαπλων οργανων, θα γινουν ολα σαν ενα περιπλοκο delay. Βεβαια μπορει να θελουμε κατι τετοιο. Lead: Και τελειωνουμε με το Lead. Τι θελουμε εδω; Θελουμε να τονισουμε τις πιο ψηλες νοτες του παιξιματος μας. Πως θα το κανουμε αυτο; Μα πρωτα απο ολα, θα βαλουμε ενα High Pass φιλτρο για να κοψουμε τις χαμηλες νοτες. Και στη συνεχεια εχουμε δυο δρομους: Η θα βαλουμε παλι ενα Gate για να κοψουμε την ατακα και να εχουμε μια ψευδαισθηση οργανου με διαφορετικη ατακα, η θα (υπερ) τονισουμε τον ηχο μαζι με την ατακα με chorus, delays και οτι εχετε ευχαριστηση, για να “σκανε” οι ψηλες μας νοτες και να ξεχωριζουν σε ολο αυτο το συνοθυλευμα. Το πρωτο σεναριο ειναι στο πρωτο μισο του παραδειγματος, με το gate και ενα ελαφρυ ring modulation της dead duck να κανουν τις ψηλες νοτες να “συνθοφερνουν”, ενω στο δευτερο μισο, με τα synth drums απο το δωρεαν Drumsource, εχουμε κρατησει την ατακα και εχει τονιστει με delay και pitch shifter. Final thoughts. Οτι ακουτε στο παραδειγμα ειναι χαλαρο παιξιματακι με ακκορντακια, μια κιθαρα και φυσικα μπαμ και κατω, εκτος βεβαια απο το ρυθμο του drumsource. Ειναι διασκεδαστικο ομως. Ειδικα το μπασο μετραει απο την αποψη οτι γκρουβαρει με το ρυθμο και φυσικα ακολουθει το παιξιμο, οποτε την καταβρισκει κανεις χωρις πολλα πολλα. Οπως βεβαια ειπα στην αρχη τα ωραια αρχιζουν αμα βαλουμε τα σαχλοφωνα στο παιχνιδι. Οπως ομως μπορειτε να διαπιστωσετε, αν ακολουθησετε αυτα τα απλα βηματα και αυτην την απλη λογικη, υπαρχουν πολλες δυνατοτητες. Και με freeware ολα ετσι; Απο τη στιγμη που υπαρχουν δωρεαν τοσο ωραιοι αλγοριθμοι. Και απο τη στιγμη που και ο πιο ξεφτιλας συγχρονος υπολογιστης κατουραει απο αποψης CPU power στα περιφημα και πανακριβα FX ρακ του παρελθοντος, πραγματικα δε χρειαζομαστε τιποτα αλλο. Ακουστε το ηχητικο, φτιαχτηκε στο τσακ μπαμ σαν proof of point για το κειμενο, με περισσοτερο χασιμο χρονου θα φτιαξετε κλασεις ανωτερους ηχους, αν μπειτε στο τριπακι. manosxnoizguitar3.mp34 βαθμοί
-
Με το που μαθεις τα βασικοτερα των βασικοτερων και εισαι κυριολεκτικα μισο κλικ πανω απο τον παντελως ασχετο, ήρθε η ώρα να παίξεις με άλλους. Εχεις πολλα να κερδίσεις και να μάθεις ετσι. Δεν θα παιξεις καλα, θα σου παρει μιση ζωη να μαθεις να παιζεις ΚΑΛΑ με αλλους, αλλα δεν εχει σημασια αυτο - μην περιμενεις να γινεις "καλος" ωστε να παιξεις με αλλους, γινεσαι "καλος" με το να παιζεις με αλλους. Και αυτο ξεκιναει απο τα πιο φουλ αμπαλα, ear-bleeding τζαμαρισματα με αλλους αμπαλους. Go for it.4 βαθμοί
-
Ρε συ Βρασίδα, τυπικώς σωστά αυτά που λες αλλά δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο όπως τα παρουσιάζει ως συνήθως ο πιτσιρικάς. Όποιος βλέπει το κανάλι του Anderton έχει ήδη καταλάβει (ή υποθέσει στη χειρότερη) ότι υπάρχει εμπλοκή αρκετών προσώπων από το εν λόγω κανάλι με την εταιρία. 3 (!) signature models έχουν, του Bob Chapman, του Rabea Massad και του Danish Pete. Όλοι έχουν υπάρξει ή είναι ακόμα εργαζόμενοι του Anderton. Έχουν κάνει τόσα βίντεο με αυτούς τους ενισχυτές και έχουν φιλοξενήσει τον Martin Kidd τόσες φορές. Το γεγονός ότι ο ίδιος ο Anderton απάντησε στον πιτσιρικά 2 φορές χωρίς να κρύψει κάτι, δείχνει αν υπάρχει δόλος από πίσω ή όχι. Έχει μεγάλη διαφορά το αν ανήκεις σε μια κοινοπραξία που έχει μια εταιρία με το να παίρνεις directly μισθό. Επίσης δε γνωρίζουμε (και καλώς) τι ποσοστό έχει στη Victory. Θα έλεγες τα ίδια αν είχε 2%; Εσύ το ξέρεις αυτό. Στην τελική, το κανάλι αυτό υπάρχει για να πουλήσει προϊόντα ο Anderton. Όποιος μπαίνει μέσα για να δει αμερόλυπτο review είναι αφελής, χωρίς παρεξήγηση. Υπάρχουν τόσοι και τόσοι άλλοι να κυνηγήσει ο βρετανός Μπαξμπάνης, ο Anderton είναι από τις λίγες εξαιρέσεις του κλάδου. Ο οποίος btw έβγαλε μια αναλυτικότατη απάντηση στο Instagram, όπου εξηγεί ακριβώς τι γίνεται. Αν είχε λερωμένη τη φωλιά του δε νομίζω να έλεγε όσα είπε. https://www.instagram.com/reel/CwhttlRtb2i/?utm_source=ig_embed&ig_rid=9f4bfcdc-2a74-46c5-9d6d-d16baf3ee7364 βαθμοί
-
Καλά, αυτό μην το δένεις σκοινί-κορδόνι ειδικά σε τέτοια μαραφέτια. Κάνε ένα googlάρισμα για "starved plate tube designs". γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο πάμπολες φορές και σε ενισχυτές (προενίσχυση), πετάλια, πεταλιέρες, προενισχυτές κοκ.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Εναν καλο μικρο λαμπατο combo θες και θα εισαι μια χαρα. Η tonelab τους λατρευει φτανει να απενεργοποιησεις τα cabinet sims https://www.thomann.de/gr/bugera_v22_infinium.htm3 βαθμοί
-
O μέταλ ήχος, σε μια κιθάρα, δεν έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του ήχου, αλλά με το τι παίζει ο κιθαρίστας, πως το παίζει, και με ποια ενορχήστρωση. Με τον ίδιο ήχο που θα έχω όταν σολάρω ή θα παίζω ρυθμικά σε μεταλ κομμάτι, θα μπορώ να παίξω και άλλα ήδη όπως ροκ και μπλουζ. Το μόνο που αλλάζει είναι το τι παίζω και πως το παίζω. Και φυσικά το context μέσα στο οποίο παίζω. Το ίδιο ισχύει για τον τραγουδιστή. Ο ίδιος τραγουδιστής, μπορεί με τον ίδιο ήχο στη φωνή του να τραγουδήσει από όπερα μεχρι μέταλ. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο τρόπος που τραγουδάει.3 βαθμοί
-
Το είπα ο... "ξανθός μάγος" Λοιπόν το αγόρι μας τελεί σε καθεστώς το οποίο περιγράφει γλαφυρά το ακόλουθο άσμα... Είχα επαφή με την "πηγή" μου και η ιστορία έχει ως εξής: Νο τέλεφον, νο ιντερενέτε και (κατά τας παραδόσεις) περιμένει τον... τεχνικό Ιντριγκαδόρικο βέβαια ότι αφτό συνέβη όταν ο προδότακλας αγόρασε tele... Τυχαίο ή υπήρξε "δάκτυλος" των ινφλούενσε; ΥΓ: Νομίζετε ότι είναι τυχαία η... tele;3 βαθμοί
-
Πες τα φίλος... Και όπως έλεγα νωρίτερα στον sir (μόλις μου το ανακοίνωσε), "μισό λεπτό να βρω σύννεφο να πέσω" Ήταν πασιφανές (και είχε σχολιαστεί άλλωστε) ότι ο sir είχε υποκύψει εδώ και κάποιο καιρό στις "σειρήνες" των ινφλούενσερς. Οπότε η λογική εξέλιξη είναι ότι σύντομα θα τον δούμε και με κάτι τέτοιο...3 βαθμοί
-
"...Μέχρι να συμβεί το κακό με την υγεία του Αντώνη είχα προλάβει να ηχογραφήσω τα τύμπανα στο 80%. Από ρυθμικές κιθάρες, lead κιθάρες και μπάσο υπήρχαν διάφορα takes τα περισσότερα απο τα οποία ήταν δοκιμαστικά μιας και τα παιδιά δούλευαν κάποιες ιδέες παράλληλα ΑΛΛΑ τα επίσημα takes θα τα έγραφαν μόλις θα τελείωνα με τα τύμπανα για να κουμπώσουν όλα σωστά ρυθμικά επάνω μου! Το ίδιο και με τα φωνητικά! Να φανταστείς δεν είχε προλάβει να ολοκληρώσει τους στοίχους ο Αντώνης! Με λίγα λόγια από όλα αυτά τα κανάλια που σώθηκαν στο σκληρό δίσκο έκανε ηρωική δουλειά ο Κώστας ο Μπίγαλης στο studio για να τα βάλει σε τάξη όσο ήταν δυνατό και να δώσει μορφή στα τραγούδια!" Ευχομαι να είναι κάτι καλό, αλλά βάσει των παραπάνω κρατάω μικρό καλάθι. Και θα είναι κρίμα να θεωρείται αυτό το κύκνειο άσμα τους, μια συρραφή δοκιμαστικών takes.3 βαθμοί
-
Σε οσους ενδιαφερονται για τα πως και τα γιατι της sound synthesis, παντα προτεινω την εξης σειρα αρθρων https://www.soundonsound.com/series/synth-secrets-sound-sound Εχει πολυ ζουμι και ειναι αναλυτικοτατη. Ειναι ομως και θηριο.3 βαθμοί
-
Και δεν σε συγκινεί πια η μουσική ε? Δεν πειράζει. Παίζε εσύ να συγκινείς εμάς.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο το κομμάτι παιδιά. Φοβερή μελωδική γραμμή. Super τα ηλεκτρονικά στοιχεία. Ωραίες οι κιθαριές Γιώργο. Πάνο, για μένα αυτή ήταν η καλύτερη ερμηνεία σου. Σε ευχαριστήθηκα! Μπράβο!3 βαθμοί
-
Ενδιαφέρουσα φαίνεται, αλλά πες μας και δύο λόγια παραπάνω, και για σας και για το album. Έτσι όπως έχεις βάλει το θέμα, είναι καθαρό δελτίο τύπου.3 βαθμοί
-
Λουκέτο; Για ποιο λόγο; Η κριτική που γίνεται στην Πολιτεία, δεν έχει κομματικό (βασικά, ούτε καν πολιτικό) χαρακτήρα.3 βαθμοί
-
Πάντως, εισπράττω τη συγκεκριμένη είδηση του νήματος ως άλλο ένα λόγο να περιφρονώ την ελληνική πραγματικότητα. Αυτό το σπίτι, κανονικά θα έπρεπε να έχει αγοραστεί από την Πολιτεία και να μετατραπεί σε μουσείο για τον Master που έφυγε, όπως γίνεται με τα αντίστοιχα σπίτια καλλιτεχνών σε όλο το κόσμο. Καταρράκτη, σου προτείνω να στείλεις την είδηση ακριβώς όπως την έγραψες εδώ στην κα. Μενδώνη, ως ελάχιστη προσπάθεια να γίνει το σωστό. Αν έχει το Υπουργείο τα δικά του Social Media, δημοσίευσέ την εκεί.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Εμένα πάλι δεν με συγκινούν καθόλου. Αλλά γούστα είναι αυτά. Εγώ θα διαφωνήσω με αυτό. Δεν είναι και πολύ διαφορετικές έτσι κι αλλιώς.3 βαθμοί
-
Το βίντεο εκπληκτικό, αν και προσωπικά θα ήθελα να δω πιο "ζωντανά" το κατασκευαστικό process, όχι μόνο με still images. Πάντως τα ακουστικά όργανα κατασκευαστικά, είναι άλλος... πλανήτης σε σχέση με τις δικές μας τις "τάβλες".3 βαθμοί
-
Δεν με ενδιαφερει η αποδομηση ή η μη επιδειξη "σεβασμου" οπως αρεσκονται πολλοι "φαν" να λενε για καποιο opus magnum της συγχρονης τεχνης. Εχει αποδειχτει πλειστες οσες φορες οτι ακομα και εργα που δεν μπορουμε να τα φανταστουμε αλλιως, η που πιστευουμε οτι δεν μπορει κανεις να βελτιωσει την τελειοτητα, στα χερια καποιου αλλου εμπνευσμενου ικανου καλλιτεχνη, αυτο γινεται και μεταμορφωνεται σε κατι αξιολογο που δινει μια διαφορετικη οπτικη γωνια , φρεσκαδα. Να πουμε για τους Raining pleasure k τον Χατζηδακι, να πουμε για τους D. mode και το personal jesus κ.ο.κ. O Waters λοιπον και το δικαιωμα εχει και τα καλλιτεχνικα εχεγγυα εχει και μπραβο του που λενε. Το θεμα ειναι οτι εδω με αυτα τα δυο που εχω ακουσει ναι μεν ειναι επαναστατικες οι αλλαγες σε σχεση με τα αυθεντικα αλλα δεν μου προκυπτει οτι εχουμε κατι το οποιο να εμπιπτει στις παραπανω κατηγοριες που χαρακτηριζουν μια διασκευη ως ισαξια η και καλυτερη του original.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Ali, ειναι δυο διαφορετικα πραγματα, το reviewing ως αυτουσιο βιντεο-προιον του youtube, και το reviewing ως μερος του γενικοτερου promotion της καθε εταιριας πωλησης μουσικων οργανων. Στην πρωτη περιπτωση, μπορουμε να εχουμε ακομα και αρνητικες κριτικες, η εστω clickbait τιτλους αρνητικων κριτικων στο βωμο των views. Μπορουμε επισης να εχουμε οντως ενα σκετο δωματιο και καποιον να παιζει, διοτι υπαρχουν και αυτοι οι χρηστες του youtube ( π.χ. εγω ) που βγαζουν σπυρακια με τους μαλακες που βρισκουν αφορμη ενα μηχανημα για να μοστραρουν την σκατοφατσα τους. Οταν ομως μιλαμε για reviews που γινονται απο καταστηματα πωλησης μουσικων οργανων, ε τοτε ισχυουν αυτα που ειπες, και ακομα χειροτερα. Ολο αυτο το review, και ΟΛΑ αυτα τα review, παντα θα εχουν την εξης δομη ως στοχο και συμπερασμα: "Ναι παιδια, το ακριβοτερο ειναι ακριβοτερο γιατι ειναι ακριβο και ωραιο και μπλιμπλικατο, μα τι ωραιο που ειναι, αλλα και το φτηνο παιδια, αξιζει, ειναι τιμιο παιδια, μα τι ωραιο που ειναι." ΟΛΑ. Ανεξαιρετως ΟΛΑ. Να πουλησουν θελουν τα παιδια, να πουλησουν και τα ακριβα και τα φτηνα, και παντα σε αυτο το συμπερασμα θα καταληγουν. Τωρα, να το δεις το βιντεο για το χαβαλε, η ετσι για να παρεις μια ιδεα γιατι οχι, και σε μαγαζι irl να πας για να δεις κατι θα ακουσεις και τον πωλητη, αν σου πιασει την κουβεντα δε θα του πεις "ουστ απο εδω τσιρακι της εταιριας" Αλλα ξερεις οτι θα σου τα πει φουσκωμενα για να σε πεισει, η θα επρεπε να το ξερεις.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Κυρ Φοίνικα μην μπερδεύεσαι. Δεν πρέπει να ξέρεις να παίζεις τα κομμάτια τέλεια, ούτε καν καλά, για να παίξεις με άλλους. Βρες ένα φιλαράκι, και τζαμάρετε. Ακκορντάκια εσύ σολάκι αυτός, ακκορντάκια αυτός μελωδία εσύ. Μην πάτε να παίξετε το trooper όπως είναι στον δίσκο. Και αυτό έπρεπε να γίνει .... χθες. Εδώ κάποιοι το κάνουν χωρίς να ξέρουν απολύτως τίποτα. Κάτι θα σου πει ο άλλος, κάτι θα τον ρωτήσεις, κάτι θα σε ρωτήσει, έτσι πάει. Σιγά σιγά θα στρώσει το πράγμα. Δεν θα κάνετε live στο Κάρνεγκυ χωλ. Θα παίζετε για να γουστάρετε, για τον χαβαλέ, για να περνάτε καλά. Εκεί δεν μετράνε τα λάθη, από αυτά μαθαίνεις. Συνεχίζοντας παράλληλα να μελετάς, να μαθαίνεις, και να ανακαλύπτεις καινούρια πράγματα, εξελίσσεσαι.3 βαθμοί
-
Πολυ ωραιο Πανο. Το χαλαει η μιξη στο δευτερο μισο κ ειναι πολυ κριμα. Οι ηχοι που εχεις επιλεξει μου φαινονται ευστοχοι (κ το κομματι προχωραει πολυ ωραια λογο αυτων) αλλα κατι παει λαθος στην επεξεργασια. Δε νομιζω να ειναι θεμα μονο εντασεων. Κοιταξε το, νομιζω αξιζει τον κοπο, ειναι πολυ ωραιο κ επειδη βαζισεται πολυ στην ατμοσφαιρα που δημιουργουν αυτοι οι ηχοι στο "δευτερο" μερος (η ενορχηστρωση δηλαδη εχει να κανει με sound design) δε θα παρει απλως πανω του αν καταφερεις κ το φτιαξεις αλλα θα απογειωθει.3 βαθμοί
-
Καλο το κομματι, αλλα η μιξη πασχει. Το reverb ειναι πολυ. Οι ρυθμικες κιθαρες δεν μ'αρεσουν και παιχτικα και ο τονος. Απο το σολο και μετα, στρωνει η μιξη.2 βαθμοί
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον Κώστα, Νοσταλγία για την αναλογική εποχή .Το τραγούδια έχει εναν αέρα της εποχής που και εγω γνώρισα.Ο στίχος δεν είναι κατι που προσέχω..Εδω πάει μια χαρά.Για την παραγωγή όπως πάντα και κάθε εποχή μάλιστα, άψογη.2 βαθμοί
-
Ολη η γνώση και η σοφία ενός παλαιού μουσικού μαζεμένη εδω.Μαζί της όλες οι επιρροές πιστεύω. Εξαιρετικό και ανωτέρου επιπεδου.2 βαθμοί
-
Μπράβο παίδες. Ωραίο old school rock τύπου Dio/Rainbow (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον).2 βαθμοί
-
Πωωω ρε μάγκες πολύ ηχάρα και κιθαρούκλες! Άριστο! Λίγο παχύ πέφτει το όργκαν στην αρχή αλλά ποιος ασχολείται τώρα με τέτοια. Η εισαγωγή δε, με τα κοψίματα και τις απαντήσεις, τσαμπιονς λιγκ επίπεδο. Σούπερ!2 βαθμοί
-
Συμφωνώ. Και φαίνεται πως έτσι είναι γιατι και οι πρωτομάστορες των συνθεσάιζερ τη δεκαετία του 60 είχαν τέτοια ανάγκη και δημιούργησαν το envelope generator. Λογω της ανάγκης να συνθέσουν εκφραστικούς ήχους. Η σχετική αναφορά στον τομέα "Musical articulation" του λινκ. Έπειτα ήρθε η εξέλιξη , αλλά η βασική ιδέα είναι αυτή , γι αυτό και έβαλα ένα παράδειγμα απο τις απαρχές δημιουργίας synthesizer. Βέβαια είδα ένα βίντεο που μπήκε πριν κατι μερες σε μία άλλη συζήτηση για το korg wavestate , οπου με μία συγχορδία ακουγόταν ενας cinematic ηχος σχεδον για παντα , κατι που δεν είναι η έκφραση του παιξίματος , αλλά αλλη μαγεια και αυτή η μορφή σύνθεσης ήχου. Γενικά τα synths είναι και αυτά μουσικά όργανα . Η επεξεργαστική ισχύς δίνει δυνατότητες σύνθεσης ήχου, και λόγω της τεράστιας επεξεργαστικής ισχύος στα pc , οι δυνατότητες αυτές μπορεί να υπερκαλύπτουν το μουσικό , σε βαθμό που ίσως να του προκαλεί κάποια σύγχυση. Το θέμα είναι ο μουσικός να κατασταλάξει στο τι θέλει και να μην μπει στη διαδικασία πως "πρεπει να τα ξεζουμήσω όλα" , γιατι μετά ακομα και το midi του Vangelis δε θα του αρκεί. Ας τα ξεζουμίσει , αλλα δε θα βρει τέτοιον κοντρόλερ. Όμως πιστεύω πως η απλότητα έχει μεγάλη σημασία . Τα softsynths δεν ειναι υπερβολικά περίπλοκα για να μας ταλαιπωρήσουν, αλλά για να μας δώσουν τη δυνατότητα να έχουμε τις επιλογές που θέλουμε. Οπότε μη σκατε, 8 faders , 16 knobs , 32 pads, και 24 buttons ειναι αρκετά για να παίξουμε με τον ήχο που δημιουργήσαμε με 1234567 παραμέτρους. Αλλά ρε ΝΙ (για να επιστρέφουμε και στο θέμα μας ) εσύ το παραέκανες με το ψαλίδι. Ασε τα φωτάκια , βλέπουμε2 βαθμοί
-
χώρια που πολλά κουμπιά στα controllers είναι γκαβά. Ή είναι ατέρμονα ή δεν έχουν καμιά ένδειξη. Ασε που ακόμα και sliders μπορεί να είναι παρκαρισμένα κάπου, και στην πραγματικότητα να παίζουν αλλού πχ στην οθόνη σου και να πρέπει να τα κουνήσεις για να έρθουν.2 βαθμοί
-
Παιδιά το άκουσα μια φορά μόνο, και πρέπει να το ξανακούσω, γιατί μου φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με τους χρόνους μεταξύ των οργάνων και δεν γκρουβάρει. Πλήκτρα, arpeggiator, τύμπανα, κιθάρα και φωνή, δεν είναι μαζί. Θα το ξανακούσω αργότερα όμως, γιατί μπορεί να κάνω λάθος. Ως κομμάτι είναι πολύ καλό.2 βαθμοί
-
Ο Κανόνας είναι ότι είναι. Και έχει και λογική. Αν μόνο τα κρατάς και δεν τα χαλάς....μαζεύονται. Επίσης έχουν κάτι παιδαριώδης εμμονές του στύλ "εσύ θα με κοροϊδέψεις εμένα;", ή και καλά ασκήσεις εξουσίας "ποιος θα περάσει το δικό του".2 βαθμοί
-
Οταν το εχεις ανγκη εισαι ετοιμος. Το παιχτικο ακολουθει την αναγκη να παιξεις με αλλους. Κ εξελισσεται απο αυτην.2 βαθμοί
-
1) Δεν υπαρχουν αντικειμενικα reviews, τουλαχιστον οχι απο μεγαλα καναλια και περιοδικα, αν δεν υπαρχει αμεση εμπλοκη με την εταιρια υπαρχει διαφημιστικη εξαρτηση, το πολυ πολυ να βρεις review με ΕΠΙΦΑΣΗ αντικειμενικοτητας. 2) Στην εποχη του internet και του youtube, οποιος ψαχνει για review ειναι κοροιδο. Μπαινεις στο site της εταιριας να δεις τα features, βρισκεις και κανα βιντεο ΧΩΡΙΣ ΟΜΙΛΙΑ, προπαντως ΧΩΡΙΣ ΟΜΙΛΙΑ και χωρις να τρως στη μαπα τη φατσα του καθε χαζοβιολη, παιρνεις λοιπον και μια ιδεα για τον ηχο ετσι, και τα υπολοιπα απο κοντα, ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ να σου δωσει το review.2 βαθμοί
-
Κι αυτό σηκώνει όμως συζήτηση Μπίλ. Έχει στοκ τα πάντα; Έχει. Βγάζει κέρδος από όλα; Βγάζει. Τον συμφέρει να διώχνει αυτά που τον συμφέρει; Τον συμφέρει. Τον συμφέρει να βγάζει όλα τα προϊόντα σούπερ, ώστε να feel good ο αγοραστής και να αγοράζει με κλειστά μάτια και να νιώθει ασφάλεια; Τον συμφέρει. Τα σχόλια που κάνουμε είναι δεδομένης αυτής της πραγματικότητας. Όμως, είναι λίγο φάουλ. Του rob τις κιθάρες έλεγαν ότι είναι του rob, και άντε πάλι του rob, και γεια σου ρε rob με τις ντζεντοπενιές σου, κτπ κτπ. Εδώ ήταν λίγο πιο εγκαστρίμυθη φασούλα νομίζω. Σα να βγω εγώ αύριο (καλά τώρα δεν έχει νόημα, έχω πει ότι είμαι βενζινάς) και να αρχίσω να σπαμάρω, έρχεται χειμώνας, βάλτε πετρέλαιο θέρμανσης ρεεεεεεε, μόνο το πετρέλαιο ζεσταίνει ρεεεεεε, ΡΕΘΑΣΑΣΜΟΥΧΛΙΑΣΟΥΝΕΟΙΤΟΙΧΟΙ! Αν δεν το ήξερες ότι είμαι βενζινάς, μπορεί να έλεγες ή μουρλός είναι αυτός ή έχει λεφτά για πέταμα, ή (το θλιβερότερο) έχει ένα δίκιο. Ενώ τώρα λες "Α χέσε μας ρε μπαρούτη" και έχουμε τη συνείδησή μας καθαρή, και ο χέσας, και ο χεσθείς. Συν ότι μου κάνει λίγο όχι επιθετικό μάρκετινγκ, αλλά σπλιτ περσονάλιτυ μάρκετινγκ. Εγώ που προτείνω τον ενισχυτή είμαι άλλος από εμένα που τον φτιάχνω και τον πουλάω.2 βαθμοί
-
If you don't praise your house, it will fall and top you. Minor disclaimer: It's best if you praise your house but not let people know it actually is your house. Use the back door, eh?2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00