Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      110

    • Αναρτήσεις

      17.874


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      81

    • Αναρτήσεις

      4.316


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      63

    • Αναρτήσεις

      1.210


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      41

    • Αναρτήσεις

      17.819


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 03/03/2023 σε όλα

  1. Τον τελευταίο καιρό, μετά από το τρομαχτικό δυστύχημα στα Τέμπη, τρώγομαι με τα ρούχα μου γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε αυτή τη χώρα ασχολούμαστε με τα προβλήματα πολλών υπολειμμάτων του σάπιου κράτους μεμονωμένα, σα να μην επηρεάζουν το ένα το άλλο και σα να μην είναι τραγικά αποτελέσματα του ίδιου ακριβώς κατεστημένου. Εξηγούμαι: Όλοι μας (νομίζω) ξέρουμε ότι στην Ελλάδα υπήρχαν και υπάρχουν οργανισμοί, υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, ολόκληρα ζωτικά κομμάτια της λειτουργίας του μηχανισμού όπου καμία κυβέρνηση, κανένα κόμμα, κανένας υπουργός, πρωθυπουργός ή έστω υψηλός αξιωματούχος δεν τολμά να βάλει χέρι. Και αυτό γιατί αυτές οι δομές δημιουργήθηκαν και συνέχισαν να λειτουργούν με έναν βασικό στόχο: Να εξυπηρετούν την εκάστοτε κομματική πελατεία. Επί ολόκληρες δεκαετίες, αυτά τα κομμάτια του κράτους κάνουν αυτή τη δουλειά και παράλληλα, εξυπηρετούν ελλιπέστατα τον επίσημο λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και ο ΟΣΕ όπου ολόκληρες γενιές κομματικών στρατών εξυπηρετήθηκαν εις βάρος όλων μας και προσφάτως "απλά" πληρώθηκε το κόστος αυτής της εγκληματικής τακτικής, σε ανθρώπινες ζωές. Αυτό όμως που δεν μπορώ με τίποτα να ξεκολλήσω από το μυαλό μου τις τελευταίες ημέρες, είναι ένα άλλο κομμάτι, του ίδιου ακριβώς άθλιου μηχανισμού με το οποίο κανένας δεν ασχολείται και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τολμά καν να παραλληλίσει με το απερίγραπτο δυστύχημα στα Τέμπη. Και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς χορήγησης και επαναξιολόγησης των διπλωμάτων οδήγησης, από το υπουργείο Μεταφορών. Με λίγα λόγια και να μην κουράζω λοιπόν: Εδώ και δεκαετίες πάλι, ο μηχανισμός βάζει την επίσημη σφραγίδα του ώστε να πιάσουν ή να συνεχίσουν να πιάνουν τιμόνι άνθρωποι: - Που δεν έχουν κάτσει ούτε μια φορά στη θέση του οδηγού. (υπάρχει ταρίφα για δίπλωμα χωρίς να έχεις κάνει ούτε ένα μάθημα) - Που δε γνωρίζουν ούτε τι σημαίνουν τα σήματα του κ.ο.κ., ούτε ποιοι είναι οι κανόνες όταν αυτά λείπουν. - Που δεν έχουν ιδέα τι είναι το όχημα το οποίο οδηγούν, πώς συμπεριφέρεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, του καιρού, τι ταχύτητες μπορεί να αναπτύξει, πόσο χρειάζεται για να φρενάρει, τι συμβαίνει όταν στρίβει κλπ. - Που είναι εντελώς ακατάλληλοι πια για οδήγηση λόγω σοβαρών προβλημάτων σε όραση, ακοή, αντανακλαστικά, αντίληψη. - Κλπ κλπ κλπ, η λίστα μπορεί να επεκταθεί στο άπειρο. Εκτός των παραπάνω, μιλάμε για ένα οδικό δίκτυο το οποίο έχει σοβαρότατα προβλήματα κατασκευαστικά (κακή ποιότητα ασφάλτου, ανωμαλίες οδοστρώματος κλπ.), δομικά (διασταυρώσεις εκεί που δε θα έπρεπε να υπάρχουν, τυφλά σημεία, στροφές με ανάποδη κλήση κλπ κλπ), όρια ταχύτητας που έχουν κρατηθεί τα ίδια εδώ και 60 χρόνια αλλά κυρίως ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΗ αστυνόμευση και όπου αυτή τύχει να υπάρχει, μπακαλίστικο τρόπο λειτουργίας. Τα παραπάνω πληρώνονται με ανθρώπινες ζωές καθημερινά, απλά δε γίνονται σχεδόν ποτέ είδηση και σίγουρα όχι τόσο μεγάλη, γιατί τα θύματα ενός αυτοκινητιστικού δυστυχήματος είναι "λίγα". Για αυτούς τους νεκρούς (πάμπολλα νέα παιδιά btw), το σύστημα απλά σηκώνει του ώμους και συνεχίζει σα να μην έγινε τίποτα. Άντε να βγει ο Ιαβέρης σε κανά κανάλι, να πει τα γνωστά και ολόσωστα που λέει εδώ και 30 χρόνια και κανένας δεν ακούει και το θέμα κλείνει. Τη μαφία του υπουργείου Μεταφορών που πουλάει διπλώματα οδήγησης και λειτουργεί έτσι από πάντα, δεν έχει ακουμπήσει ως τώρα ΚΑΝΕΝΑΣ. Δεν έχει γίνει καν λόγος για το θέμα. Ουδείς έχει κάνει ποτέ έρευνα για το πώς πήρε το δίπλωμα κάποιος που προκάλεσε ένα θανατηφόρο δυστύχημα, ποτέ δεν έχει ελεγχθεί αν ήταν κατάλληλος για οδήγηση, αν είχε όραση 20% και ακοή 10% ή απλά μπούκαρε στο αμάξι και οδήγησε σα να παίζει need for speed γιατί έτσι νόμιζε ότι λειτουργούν τα πράγματα και στην πραγματικότητα. Εμείς παρεμπιπτόντως, εσείς κι εγώ και όλοι μας, απλά σιωπούμε και επίσης σηκώνουμε τους ώμους αδιάφορα. Ούτε συγκεντρώσεις, ούτε πορείες ούτε τίποτα. Απλά κοιτάζουμε ψιλοαδιάφορα τα καντήλια και τα λουλούδια ξεχασμένα πάνω σε διαλυμένες μπαριέρες και κολώνες και περίπου σκεφτόμαστε "η κακιά η ώρα".
    6 βαθμοί
  2. Η επιλογή για το αν θα είμαστε Δυτικό κράτος, ή αποχωρητήριο ασιατικού τύπου γίνεται κάθε λεπτό, από τον καθένα μας. Όταν παραβιάζω ένα κόκκινο σηματοδότη, επιλέγω το δεύτερο. Τόσο απλά. Δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνουμε από Μαθηματικά (αυτά είναι υψηλοί στόχοι), δεν καταλαβαίνουμε ούτε καν τη σχέση ανάμεσα σε Αιτία και Αποτέλεσμα.
    6 βαθμοί
  3. Συμφωνώ με όσους αναφέρετε τη μόνιμη κατάσταση στην πολιτική δραστηριότητα της χώρας, τη διαφθορά και την κατοχή θέσεων από ανθρώπους που θα εξυπηρετήσουν συμφέροντα και μόνο. Αλλά όσον αφορά την προσωπική μου ευθύνη σε όλα αυτά και το πόσο τελικά ο ναρκισσιστικός αυτός τρόπος σκέψης είναι hardwired στον εγκέφαλό μου, όσο κι αν θέλω να λέω ότι εγώ σκέφτομαι διαφορετικά, παραθέτω την παρακάτω προσωπική εμπειρία: Πριν 4 χρόνια, με σταμάτησαν για αλκοτέστ και ήμουν αρκετά πάνω απ' το όριο. Αποτέλεσμα: Αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες και 700€ πρόστιμο (και λίγα μου έκαναν). Η πρώτη μου σκέψη όταν έφαγα την καμπάνα ήταν "πόσο ηλίθιος είμαι που πήγα από Αμφιθέας που πάντα έχει αλκοτέστ και όχι όλο παραλιακή". Όχι δηλαδή "πόσο ηλίθιος είμαι που δεν άφησα το αμάξι παρκαρισμένο και να πάρω ένα ταξί". Και οι κουβέντες που είχα μετά με φίλους/γνωστούς ήταν σε αυτό το επίπεδο: πού είναι τα στάνταρ μπλόκα και πού περνάς άνετα. Υπόψιν ήμουν 42 ετών, όχι 19. Για την (τουλάχιστον εν δυνάμει) εγκληματική μου συμπεριφορά, που έβαλα μπρος και οδήγησα άρχοντας υπό την επήρεια, ούτε λέξη. Όταν αυτός ο τρόπος σκέψης είναι εντυπωμένος στον εγκέφαλό μας σε σημείο να μας φαίνεται λογικός, υπάρχει πολύ μεγάλο και δυσεπίλυτο πρόβλημα το οποίο ξεφεύγει εντελώς σε έκταση από το ποιος έχει μπει σε ποια θέση ποιου υπουργείου.
    5 βαθμοί
  4. Το θέμα που έθεσες είναι απλώς υποσύνολο του γενικότερου προβλήματος. Πως είμαστε ένα απέραντο απόλυτο τριμπ@ύρδελο. Τα αίτια άπειρα και σύνθετα, τόσο πολύ που δεν αλλάζει. Κυριότερο, πως σε όλες τις καίριες θέσεις βρίσκονται κομματόσκυλα. Από τους διευθυντές νοσοκομείων (τους υπεύθυνους για την υγεία και περίθαλψη μας δηλαδή), τους καθηγητές πανεπιστημίων (εκπαίδευση για εμάς και τα παιδιά μας), τους δημοσιογράφους (την ενημέρωση δηλαδή για το 99% των Ελλήνων), τα σώματα ασφαλείας (την προστασία μας και την εφαρμογή της νομιμότητας), τους δικαστές (τους υπευθυνους για την εφαρμογή των νόμων) τους υπουργούς φυσικά και η λίστα συνεχίζεται προς τα κάτω, ποσοτικά και ποιοτικά. Και όταν σε όλη αυτή τη βιομηχανία κομματόσκυλων οι "στρατιώτες" είναι το 60% όσων πάνε και ψηφίζουν, καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχει σωτηρία. Με τα μνημόνια κάτι πήγε να γίνει, αλλά κι εκεί τα "καταφέραμε". Εφαρμόσαμε όλα τα αρνητικά (φτώχεια και δυστυχία) και αντισταθήκαμε ΣΘΕΝΑΡΑ σε όλα τα θετικά (δηλαδή τα κομματόσκυλα παρέμειναν άθικτα). Δυστυχώς, ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Εάν δε μπορείτε να στείλετε τα παιδιά σας σε άλλη χώρα τουλάχιστον μάθετε τα να επιβιώνουν στο βούρκο που λέγεται Ελλάδα
    5 βαθμοί
  5. GIMP... Open source αντίστοιχων δυνατοτήτων με το Photoshop. https://www.gimp.org/
    4 βαθμοί
  6. Αφου ηδη ζητησα συγνωμη απο το fame story, διοτι τωρα φανηκε η διαφορα επιπεδου με τα φτωχοιντερνετς, οφειλω και μια αλλη συγνωμη. Συγνωμη λοιπον σε κατι περιοδικα του παρελθοντος, μη με ρωτατε ποια περιοδικα, ολα τα περιοδικα του παρελθοντος ειναι πια. Συγνωμη λοιπον που εβλεπα τους διαγωνισμους που εκαναν, ολα πανω κατω εκαναν διαγωνισμους για τους αναγνωστες τους, συγνωμη λοιπον που εβλεπα τους διαγωνισμους τους και γελαγα, και ελεγα καλα, τι παιδικα πραγματα ειναι αυτα. Συγνωμη. Διοτι ακομα και οι διαγωνισμοι στο Τηλεραμα και στο Μπλεκ, ειχαν ξεκαθαρους ορους, προυποθεσεις και μαλιστα παρεπεμπαν αν θυμαστε και σε συμβολαιογραφους για τη διαδικασια τους. Βεβαια το να συγκρινεις το Μπλεκ με τον Σταροβα ειναι σα να συγκρινεις την Ηρωικη του Μπετοβεν με το "θα φαω τον αγλεορα", αλλα και παλι, μια στοιχειωδη συνεπεια εστω και χωρις συμβολαιογραφο θα περιμενε κανεις. Περιμενω τουλαχιστον να τηρηθει μια στοιχειωδης αξιοπρεπεια, και να μη μπουν διπλα σε pro παραγωγες τα προχειρα ντεμακια των παιδιων που πηραν τα λογια αυτου του τυπου στα σοβαρα.
    4 βαθμοί
  7. Το θέμα δεν είναι κομματικό, ούτε καν πολιτικό. Είναι καθαρά κοινωνικό. Όταν υπάρχουν τέτοιες νοοτροπίες και κουλτούρα, οι οποίες κρατάνε εκατοντάδες χρόνια τώρα, συνεχώς αναπτυσσόμενες και προσαρμοζόμενες στα νέα δεδομένα κάθε φορά, όταν υπάρχουν τέτοιες κοινωνικές δομές που αναπαράγονται σε κάθε γενιά, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι διαφορετικό. Δεν φταίει κάτι συγκεκριμένο. Είναι βαθιά ριζωμένα όλα αυτά, και δεν αλλάζουν πια. Μόνο μορφή μπορεί να αλλάξουν. Όταν κοινωνικά σύνολα, κοινωνικές ομάδες, κοινωνικές δομές, έχουν χτιστεί πάνω σε όλα αυτά, δεν πιστεύω ότι μπορεί να δούμε κάτι πολύ διαφορετικό ποτέ. Και δεν είναι θέμα ατόμου. Όταν αυτό το άτομο ανήκει σε πολλά και διαφορετικά κοινωνικά σύνολα, τα οποία έχουν μερικά υποσύνολα που τέμνονται μεταξύ τους για να δημιουργήσουν τις αντίστοιχες κοινωνικές δομές, δεν γίνεται να λειτουργήσει έξω από την κουλτούρα και τις νοοτροπίες των κοινωνικών ομάδων που ανήκει. Μπορεί να το κάνει φυσικά, αλλά αντί να κάνει κάτι, θα περιθωριοποιηθεί και ίσως αποβληθεί κιόλας. Αυτό που εδώ είναι λογικό, σε άλλες κοινωνίες είναι παράλογο, και το αντίθετο. Σε κάποιες κοινωνίες πχ, το λογικό είναι να διαπομπεύουν, να βασανίζουν και ίσως και να σκοτώνουν μια γυναίκα αν μοιχεύσει. Τι θα συμβεί αν κάποιος αντιπαρατεθεί? Κανένα αποτέλεσμα δεν θα έχουν οι πράξεις του για το κοινωνικό σύνολο. Απλά ο ίδιος θα περιθωριοποιηθεί, σαν ο "περίεργος". Η πρώτη σου σκέψη ήταν απόλυτα λογική. Αν ήταν "πόσο ηλίθιος είμαι που δεν άφησα το αμάξι παρκαρισμένο και να πάρω ένα ταξί", τότε θα υπήρχε πρόβλημα. Δεν θα μπορούσες εύκολα να προσαρμοστείς και να επιβιώσεις σε μια κοινωνία σαν την δική μας. Ή θα ήσουν μόνιμα δυστυχισμένος, ή θα έπρεπε να βρεις τρόπο διαφυγής. Σε μια κοινωνία που το παιδί μεγαλώνει μαθαίνοντας ότι είναι καλό να πατάς τον άλλο για να κάνεις την δουλειά σου, που θεωρείται μ@λ@κία να περιμένεις στην ουρά ενώ μπορείς φας την θέση κάποιου με πονηριά, που αν δεν κλέψεις το κράτος σε κλέβει αυτό, που ο απέναντι είναι οιωνεί ανταγωνιστής, που πρέπει να χρησιμοποιείς κάθε πλάγιο τρόπο και μέσο για να πετύχεις τον σκοπό σου, ακόμα και εις βάρος των άλλων, που δεν μπορείς να στηριχθείς στις δυνάμεις και τα "όπλα" σου, αλλά στις δημόσιες σχέσεις και γνωριμίες (και δεν μιλάω για δημόσιο, πρέπει να ξέρεις κάποιον σε κάποια ιδιωτική εταιρεία για να βρεις δουλειά και ίσως να σου φέρονται κάπως ανθρώπινα) για να πας μπροστά, που το θέμα δεν είναι να μην κάνεις κάτι "κακό" αλλά να μην σε πιάσουν, δεν έχεις μέλλον. Η δεύτερη σκέψη σου είναι που με προβληματίζει. Αυτή η διαφορετική. Πιστεύω ότι θα έχεις κάνει τα κουμάντα σου και θα έχεις προσαρμοστεί. Δεν είναι εύκολο, και το λέω από προσωπική εμπειρία αυτό. Έχω κάνει κι εγώ τα δικά μου κουμάντα βέβαια. Η ελπίδα βέβαια, πεθαίνει τελευταία. Αφού έχουμε πεθάνει εμείς πρώτα.
    4 βαθμοί
  8. Αν δεν κάνω λάθος τα περισσότερα εκεί, είναι transcriptions των μελών. Και είναι γεμάτα λάθη.
    4 βαθμοί
  9. Πολύ ωραίο! Γιάννη, αν και στεναχωρήθηκα με την αποχώρησή σου από τη διεύθυνση, αν είναι να σε απολαμβάνουμε πιο συχνά θα είναι μεγάλο κέρδος. Super ήχος και παίξιμο. Μπράβο Απόστολε για το κομμάτι και την ερμηνεία! Υ.Γ. Αν με χάλασε κάτι είναι η μπότα!
    4 βαθμοί
  10. Δεν ξέρω πώς εννοείς το "μεγάλη ποσότητα παραμόρφωσης" αλλά διαφωνώ με αυτή την συλλογιστική Εγώ παιδιά διαφωνώ με αυτό. Ακόμα και σε ότι αφορά τα βασικά της τεχνικής. Και εξηγούμαι. Εντελώς διαφορετική είναι η τεχνική όταν παίζουμε με καθαρό ήχο από όταν παίζουμε με παραμόρφωση. Για μένα είναι άλλο όργανο στην κυριολεξία. Αλλιώς βάζουμε τα δάχτυλα, αλλιώς παίζει το δεξί, αλλιώς πατάει το αριστερό. Χρειάζεται ταυτόχρονα μελέτη με καθαρό ήχο και μελέτη με παραμόρφωση. Η παραμόρφωση δεν καλύπτει λάθη/άτσαλο παίξιμο, τα μεγενθύνει, και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο παιξίματος που να μην υπάρχουν. Για πολλά χρόνια έπαιζα/μελετούσα με καθαρό ήχο, αλλά δεν μπορούσα να παίξω με παραμόρφωση. Έπρεπε να ξαναμάθω απ' την αρχή κάποια πράγματα, και δεν είναι καθόλου εύκολο να προσαρμοστείς. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε σαν να είναι άλλο όργανο. Γιατί κατά κάποιον τρόπο είναι άλλο όργανο παικτικά.
    4 βαθμοί
  11. Θα του αρεσει νομιζω, αλλωστε μεγαλυτερη ατομαρα απο τον Μπαγκς δεν υπαρχει.
    3 βαθμοί
  12. Νομίζω βρήκαμε τι θα κάνουμε από δω και πέρα στο νοιζ, γεια σου ρε Μάνο με τις ιδέες σου!
    3 βαθμοί
  13. Το 95% των plug ins ειναι ξερη απατη, με την εννοια οτι δε σου δινουν ΤΙΠΟΤΑ που δεν μπορεις να παρεις απο το freeware η τα στοκ plug ins, αν φυσικα κατσεις και τα προγραμματισεις. Τα "σπεσιαλ" equalizer ας πουμε ειναι εντελως απατη εξ ορισμου, reverb/ delay/ chorus υπαρχουν δωρεαν που σφαγιαζουν, δυναμικα, σιγα, ποσα δυναμικα πια θελεις, ενας καλος κομπρεσσορας αντε και ενα limiter; Σιγα τα ωα, λες και στα project στουντιο των παλιων καλων καιρων ειχαν καλυτερους κομπρεσορες απο τους σημερινους freeware, παραμυθια, δε χρειαζεται να ξοδεψεις τιποτα, αντε 2-3 στοχευμενες κινησεις για κατι πραγματικα σπεσιαλ, ειναι τετοιες οι δυνατοτητες πλεον που πραγματικα ειναι πεταμενα λεφτα το αβερτα ξοδεμα σε plug in.
    3 βαθμοί
  14. Πολύ ξεχωριστή σύνθεση, σε ταξιδεύει. Πάνο το έστησες πολύ καλά το κομμάτι. Ο Μπάμπης είναι έκπληξη! Λίγο να ξεθαρέψει και έχουμε να ακούσουμε πολλά! Μπράβο παιδιά!
    3 βαθμοί
  15. Χωρίς να ξέρω το νόημα, αυτό που εγώ εισπράττω είναι ότι ανέβηκε ένα βίντεο ενός δημόσιου προσώπου (άσχετα με το αν είναι πολιτικός και ποια είναι η ιδεολογία του), στο οποίο προσπαθεί να παίξει μουσική με ατυχές αποτέλεσμα. Όπως θα ανέβαινε του Λοβέρδου, του Πούτιν, του Ομπάμα, του Πασχαλάκη, του Μάνταλου, κλπ. Το κομμάτι και ο τρόπος που προσπαθεί να το παίξει ο συγκεκριμένος όμως, κάνουν το βίντεο ακόμα πιο παρωδία. Το τελικό αποτέλεσμα από το thread, είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που υπονοείς. Είναι η καθαρή διακωμώδηση του προσώπου και του τρόπου με τον οποίο εκφράζει την όποια ιδεολογία του (την οποία πρέπει να γνωρίζει κάποιος από πριν, καθώς στο βίντεο δεν υπάρχει η παραμικρή νύξη γι' αυτήν). Γνώμη μου αυτό φυσικά.
    3 βαθμοί
  16. Νομιζω οτι αν σολο οπως του stairway to heaven η του comfortably numb, με τον ιδιο ακριβως ηχο και παιξιμο, ηταν fillers σε κανα αποτυχημενο pop hit, κανενας δεν θα ασχολουνταν με τον ηχο τους. Δηλαδη οχι μονο τα δαχτυλα κανουν διαφορα, οχι μονο η συνολικη παραγωγη, αλλα και η μουσικη που εξυπηρετει η κιθαρα εκεινη τη στιγμη κανει διαφορα, και η δομη του κομματιου που οδηγει στην κρισιμη στιγμη που η κιθαρα γινεται πρωταγωνιστης. Ειναι ψυχολογικο δηλαδη το ζητημα. Και δεν ειναι τυχαιο που οι κιθαριστες ειναι τοσο μηρυκαστικα με τον ηχο, γιατι η αμεση επαφη με τη χορδη βαζει και τον παραγοντα του υφους μεσα, οποτε ειναι ακομα πιο δυσκολο να καταλαβεις που σταματαει ο εξοπλισμος και που αρχιζουν τα δαχτυλα. Καποια στιγμη ομως θα πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι με εναν εξοπλισμο ξερω γω 2- 3 αντε 4 χιλιαρικα, οι δικαιολογιες τελειωνουν. Τιποτα στον εξοπλισμο ενος αξιοπρεπους budget, ειδικα με τα σημερινα τεχνολογικα δεδομενα, δε μας εμποδιζει να εχουμε ενα εντελως γ@μ@το αποτελεσμα. Και αν ακομα εχουμε κανει διεξοδικα τη μελετη μας, και παιζουμε ωραια και καλα, αν και τοτε δεν εχουμε αποτελεσμα που να μας ικανοποιει, ε τοτε ειναι προβλημα της ιδιας της μουσικης που παιζουμε σε συνθετικο και ενορχηστρωτικο επιπεδο. Το σολο του stairway to heaven η του comfortably numb σκαει σα λυτρωση μετα απο μια μεγαλη πορεια που κανουν τα ιδια τα τραγουδια, αυτο ειναι που δινει τη δυναμη και στα σολο, αν τα ακουγαμε τα σολο μονα τους δε θα ειχαν το impact που εχουν τωρα, ουτε θα ψαχναμε το τι στο καλο τα κανει να εχουν τον ηχο που εχουν.
    3 βαθμοί
  17. Αυτό, μπορεί να ακούγεται σωστό, αλλά κατά την γνώμη μου είναι λάθος (και παγίδα, γιατί αυτό που έγραψες χρησιμοποιείται κατά κόρον). Και να εξηγήσω τι εννοώ. Όπως ένας σωρός από τούβλα, σίδερα, τζάμια, τσιμέντο δεν είναι σπίτι, αν και το σπίτι αποτελείται από αυτά, έτσι και πολλά ατομικά δεν είναι συλλογικό. Το συλλογικό, αποτελείται μεν από πολλά ατομικά, όμως είναι ένα κοινωνικό μόρφωμα πάνω από αυτά, και εντελώς ξεχωριστό από αυτά. Μπορεί σε μια κοινωνική ομάδα έστω άτυπη (πχ μια παρέα), να υπάρχουν δέκα άτομα-φίλοι κολλητοί. Αυτοί λοιπόν για κάποιο θέμα μπορεί να έχουν 3 (ή περισσότερες) διαφορετικές απόψεις, και η συλλογική συνείδηση της ομάδας-παρέας να είναι διαφορετική από όλες αυτές τις ατομικές απόψεις. Μπορεί να είναι μια σύγκλιση (ή και όχι), αλλά να μην συμπίπτει με καμία. Αν το τοποθετήσεις αυτό σε μεγέθη μεγάλων κοινωνικών ομάδων (ή και ολόκληρων κοινωνιών), μπορείς να φανταστείς τι τεράστιες αποκλίσεις μπορεί να υπάρχουν στις ατομικές αξίες/πρότυπα/νοοτροπίες από τις συλλογικές συνειδήσεις. Και για να αλλάξουν κοινωνικές δομές από ατομικές συμπεριφορές, το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Η κάθε κοινωνία, έχει αναπτύξει τους τρόπους και τις άμυνες να συντηρείται από πράγματα που απειλούν την συνέχεια και την συνοχή της. Και εκεί βέβαια υπάρχει πάντα μια μάχη, γιατί πάντα υπάρχουν τέτοια πράγματα. Είναι μια μακρά διαδικασία, την οποία όμως θεωρώ ότι το άτομο είναι μάλλον αδύναμο να ελέγξει και να επηρεάσει, ειδικά αν δεν υπάρχουν κάποιοι ακραίοι παράγοντες που να πιέζουν για μεταβολή. Θα μου πεις "ε και τι να κάνουμε? να μην προσπαθήσουμε? να τα παρατήσουμε όλα?". Όχι. Απλά να έχουμε επίγνωση ότι αυτό που κάνουμε είναι κατά βάση για τον εαυτό μας, και δεν έχουμε ελπίδα να αλλάξουμε την κοινωνία.
    3 βαθμοί
  18. Σωστά όσα γράφτηκαν βεβαίως, αλλά θέλω να συμπληρώσω το εξής. Νομίζω βάζεις πολύ gain, δεν χρειάζεται τόση παραμόρφωση. Περιμένεις να ακούσεις ένα γεμάτο ριφ από μια κιθάρα μόνη της, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει σε καμία μουσική (ούτε σε αυτήν που θέλεις να παίξεις). Για να βγει ο ήχος που φαντάζεσαι θέλει 2-3 layers από κιθάρα + μπάσο και κατάλληλη τοποθέτηση στο mix. Ακόμα και αν άλλος ενισχυτής ή άλλο πετάλι βγάλουν πιο "γεμάτο" ήχο, αυτή δεν είναι η κατεύθυνση για να ηχογραφήσεις αυτό που θέλεις. Κόψε λίγο (κάμποσο) gain, κόψε και λίγο μπάσο από τον ενισχυτή σου αν αισθάνεσαι ότι κλατάρει. Αυτό θα σε οδηγήσει στο να παίζεις και πιο καθαρά.
    3 βαθμοί
  19. Αυτό το ποστ συνοψίζει όλη μας τη διαχρονική πραγματικότητα και πρέπει να "τοιχοκολληθεί" στο φορουμ στον κανονισμό "απαγορεύονται οι πολιτικες συζητήσεις" ως η οριστική και αμετάκλητη λύση του θέματος. Είναι όλη η αλήθεια της χώρας σε 20 γραμμές, και να είστε σίγουροι ακόμα κι αν το διαβάσει κάποιος σε 100 χρόνια από τώρα πάλι εντός κλίματος θα είναι.
    3 βαθμοί
  20. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο*. Απλώς, είναι ευκολότερο να κάνεις το λάθος, από το να κάνεις το σωστό. Όπως έγραψα νωρίτερα, είναι απόφαση που παίρνει καθένας μας, κάθε λεπτό. * εκτός αν εννοείς ότι "μας έκαναν έτσι" οι γονείς μας, οπότε ναι μάλλον έχεις δίκηο.
    3 βαθμοί
  21. Ακριβώς αυτό είναι το όλο ζήτημα ρε παιδιά. Ότι λέμε απαγορεύονται οι "πολιτικές συζητήσεις", και βάζουμε την πολιτική στο ίδιο καλάθι με τα πολιτικά. Μιλάμε για σώβρακα και φανέλες. Πολιτική έχει σταματήσει να παράγεται από καιρό. Αυτή τουλάχιστον είναι η άποψή μου εμένα, μπορεί να είμαι και τυφλός. Αναλωνόμαστε σε θεωρίες που έχουν διατυπωθεί αιώνες πίσω, ένα σύστημα που υποτίθεται ότι λειτουργεί από τη βάση έχει αναστραφεί εντελώς. Έχουμε φύγει δηλαδή από το "πώς μπορούμε να παίξουμε καλύτερα" και είμαστε στο "άντε ρε μιλάς κι εσύ που είσαι μονίμως χαμηλός." "ποιος εγώ, εσύ που μας έχεις κουφάνει που τα χεις όλα στο τέρμα κουφάλογο μιλάς;" κτπ κτπ. Ε, έτσι δεν πάμε μπροστά.
    3 βαθμοί
  22. Ναι, αλλά κάτι τέτοια σαν εκείνο το εκτός έδρας του Βαζέχα τα θυμάσαι μια ζωή. Μόνο για αυτό αξίζει!
    3 βαθμοί
  23. Από τη στιγμή που βγάζεις το feel, που είσαι μέσα στο κομμάτι, μην ασχολείσαι με θέματα ήσσονος σημασίας. Ο ίδιος ο Carlton μπορεί να μην το παίζει ακριβώς ίδιο τώρα.
    3 βαθμοί
  24. Μου αρέσει που ζητάς από τρίτους να παίξουν κιθάρα στα κομμάτια σου...... αφού το έχεις ρε αφεντικό!! Πολύ καλό, ανέβασε όμως λίγο την lead να σε χαρούμε....
    3 βαθμοί
  25. Γιατί το 90% αυτών που δηλώνουν κιθαρίστες δεν έχουν ιδέα τι θα πει μουσική, και ασχολούνται με την κιθάρα σαν sport.
    3 βαθμοί
  26. Αγαπητέ φίλε, ένα MKV 1080p στα 2199 kbps διάρκειας μιας ώρας είναι περίπου 1 GB, η ποιότητά του είναι εξαιρετική για οποιοδήποτε μέσο. Αν δεν μπλέξεις με ασυμπίεστο βίντεο ένα μέτριο κινητό διετίας το ξεπετάει σε πολύ λίγο χρόνο, μιλάμε για μοντάζ και λίγο color. Δε λέω να το κάνει σε κινητό αλλά ένα οποιοδήποτε pc με 8-16 ραμ, έναν σύγχρονο επεξεργαστή (200+ ευρώ) και μια κάρτα γραφικών (350 ευρώ μαξ) κάνει πράγματα που πριν 15 χρόνια δεν είχαν στα καλύτερα στούντιο. Δεν είναι τραγικά τα πράγματα, αν κάποιος θέλει να μάθει να κάνει τη δουλειά του σωστά και διαβάσει λίγο μπορεί να κάνει ότι θέλει σήμερα.
    3 βαθμοί
  27. Budget? (τα ετοιματζήδικα σε γενικές γραμμές ειναι υπερτιμημένα σκουπίδια, ναι, ακομα και αν ειναι Dell και δεν συμαζέυεται, μπορείς να αναθέσεις σε κάποιον να σου φτιαξει PC με τα components που θελεις αν δεν θέλεις, δεν μπορεις, δεν εχεις χρονο ή ορεξη να το κανεις μονος σου)
    3 βαθμοί
  28. Αν είναι για καθαρό ήχο, τi το θέλεις το attenuator? Με χαμηλά το volume δεν θα είναι ΟΚ?
    3 βαθμοί
  29. Μπραβο ρε παιδια. Υπεροχο! Αποστολε να σου πω πως ενω ισχυουν ολα τα κοπλιμεντα για τη συνθετικη σου παρουσια εδω μεσα σε υπερθρτικο βαθμο κ ενω παντα ερμηνευτικα παντα προσαρμοζεσαι κ περνας αυτο ακριβως που θελει το κομματι, σε φανταζομουν σε κατι τετοιο ηχητικα κ αναρωτιομουν πως θα ακουγεσαι. Τωρα καταλαβα το γιατι! Συγχαρητηρια Στο πρωην αφεντικο τι να πω. Απο τη πρωτη lead γραμμη, λεω εδω ειμαστε. Με εψησε κατευθειαν. Πιο ταιριαστο παιξιμο στα lead δε θα μπορουσε να εχει το κομματι. Κ τα ρυθμικα ειναι ωραια αλλα πιο generic. Τα lead ομως ειναι αλλο πραγμα! Να ξαναδουμε τη συγκεκριμενη συνεργασια. Να μαζεψουμε υπογραφες αν χρειαστει .
    3 βαθμοί
  30. Καθαρό zz είναι. Μπράβο και στους δύο. Special credits: Ρε Γιάννη εδώ με εξέπληξες. Παίζεις τελείως διαφορετικά από αυτό που έχω στο μυαλό μου για σένα, και πραγματικά γαζώνεις. Δεν το περίμενα να έχεις τόσο καλά και αυτό το στυλ. Για πες και αλυσίδα ήχου ... Απόστολε το λες το κομμάτι, μπράβο. Οι ρυθμική στην αρχή είναι πολύ χαμηλά νομίζω, αλλά αυτή είναι η δική μου άποψη. Μπράβο παλικάρια.
    3 βαθμοί
  31. Ότι γράφεις φωνάζει Ableton. Δε νομίζω να υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με το Logic καθόλου.
    3 βαθμοί
  32. Μα τα δύο προγράμματα είναι σχεδόν άσχετα μεταξύ τους. Εξαρτάται 100% από αυτό που θες να κάνεις. Εσύ τι μουσική γράφεις? Το Logic, περαν του ότι είναι Mac Exclusive, είναι φτιαγμένο με γνώμονα το τυπικό DAW interface, όπως αυτό του Cubase, Reaper, Studio One, κτλ. Βολεύει πολύ για ηχογράφηση, μείξη, ενορχήστρωση, και video-based scoring. To Ableton είναι φτιαγμένο για ηλεκτρονική μουσική με γνωμονα το live performance, το looping, και βασίζεται πολύ στις απίστευτες λειτουργείες automation οου έχει. Φυσικά τα δύο προγράμματα έρχονται με πολύ διαφορετικά plugins, τα οποία και πάλι συγκρίνονται σύμφωνα με το βασικό γνώμονα του προγράμματος. Κατ'εμέ, το Logic είναι πιο ολοκληρωμένο. Αλλά όπως και να το κάνεις είναι διαφορετικό. Ναι μεν και τα δύο "φτιάχνουν μουσική" αλλά το workflow είναι παντελώς, μα παντελώς διαφορετικό.
    3 βαθμοί
  33. Να πω εδώ δύο-τρεις σκόρπιες σκέψεις. - Ο ενισχυτής ακούγεται μια χαρά καθαρός από ότι άκουσα στο κλιπ σου (είναι για μελέτη έτσι κι αλλιώς). Αν παίξεις με τις ρυθμίσεις του, θα τον κάνεις να ακούγεται ακόμα καλύτερα σύμφωνα πάντα με το δικό σου γούστο. Αν εσένα σου ακούγεται καλά όπως είναι μην τον πειράξεις. - Ο ενισχυτής σου έχει κάποια εφφέ (reverb, delay, κλπ). Τα χρησιμοποιείς ποτέ? Καλό θα είναι να τα βάλεις και αυτά στο παιχνίδι αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Αν δεν ξέρεις πώς να τα χρησιμοποιήσεις, ψάξε και διάβασε δύο-τρία βασικά στο ίντερνετ. - Εσύ ακούς αυτό που χαρακτηρίζουν ως τζιτζίκισμα ή ξύσιμο, ή "ανατριχιαστικό" ήχο τα παιδιά εδώ? Αν δεν το καταλαβαίνεις, είναι νωρίς ακόμα να ψαχτείς με εξοπλισμό, δεν θα καταλαβαίνεις διαφορές στον ήχο, που για άλλους είναι σημαντικές και για άλλους (ανεπιτήδευτα αυτιά) λεπτομέρειες. - Παίζεις το sweep καλύτερα απ' ότι περίμενα στο καθαρό σου κλιπ. Αν συγκεντρωθείς και μελετήσεις με σύστημα, θα το καταφέρεις να ακουστεί μια χαρά. - Μην μας παίρνεις πάντα τόσο σοβαρά και μην "πιάνεσαι" από κάποιες φράσεις που μπορεί να χρησιμοποιούμε, ψάχνοντας κάτι που ακόμα για σένα μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικό. Εδώ είμαστε ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας, και δίνουμε μεγάλη σημασία στον εξοπλισμό και την όσο το δυνατόν ηχητική τελειότητα. Κοινώς ... είμαστε και λίγο "ψώνια". - Το παραπάνω στο έγραψα για να καταλάβεις ότι δεν σε πάει πίσω ο εξοπλισμός σου. Είναι επαρκέστατος για το επίπεδό σου. Όταν αρχίσεις να καταλαβαίνεις κάποιες "λεπτομέρειες" στον ήχο, και όταν αυτές σου "χτυπήσουν", τότε μάλιστα, ασχολήσου με αυτό το θέμα. - Για την ώρα προσπάθησε να συστηματοποιήσεις την πληροφορία που λαμβάνεις από παντού. Από εδώ, από το youtube, από τα ακούσματά σου, από το ίντερνετ, κλπ. Έτσι θα χαθείς. Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος ταξινόμησης και επεξεργασίας των πληροφοριών που δέχεσαι, για να λειτουργήσουν θετικά. Πρέπει όλα να ενταχθούν σε ένα σύστημα, μια πορεία, να μην πετάγεσαι από το ένα στο άλλο χωρίς αναφορές και συνδετικούς κρίκους, δεν θα μάθεις ποτέ τίποτα έτσι στην πραγματικότητα. Απλά θα έρθεις σε επαφή με έναν αχταρμά πληροφοριών που δεν θα γίνουν πραγματική γνώση. Μια ημιμάθεια τυφλοσούρτικη. - Χρειάζεσαι καθοδήγηση. Μην την ψάχνεις στα φόρα, που ο ένας λέει το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του. Και φυσικά μπορεί να έχουν δίκιο σ' αυτά που λένε, αλλά αυτή είναι η πλευρά του καθένα μας που βγάζει προς τα έξω, και δεν ξέρεις αν και πώς θα λειτουργήσει σε σένα. Κάθε ένας είναι μοναδικός. Πρέπει να έρθεις σε επαφή με κάποια πράγματα με τον δικό σου τρόπο. Μόνο που για να γίνει αυτό, και να μην χάνεσαι στα στενά δεξιά και αριστερά ψάχνοντας να φτάσεις κάπου, πρέπει κάποιος να σου δείξει τον δρόμο. Αν μπεις εκεί, μετά θα τον περπατήσεις, θα τον ψάξεις, θα ρίξεις και ένα βλέφαρο στα στενάκια τριγύρω, αλλά δεν θα χαθείς. Γιατί θα έχεις τον κεντρικό δρόμο πάντα μπροστά σου. Αυτά τα λίγα από μένα.
    3 βαθμοί
  34. Φίλε Αλί, δε φταιει ο Νταφο. Του ειπε ο δημοσιοκαφρος "Μας καταργει τα πτυχια η υπουργος" "Α την κα...κια γυναικα" απαντησε. Αμα του έλεγε οτι "θελουμε να παιρνει τα ιδια λεφτα ο δοκτορας με την Πιτσα Νιτσα, τη μεγαλη ηθοποιο" θα απαντούσε "καλά μαλάκες είστε;"
    3 βαθμοί
  35. Πρόβλημα. Δεν ξέρω αν μελετάς στην καρέκλα του βίντεο, αλλά βλέπω γενικά ότι ο βραχίονάς σου είναι σε κάθετη θέση, για να χωράει κάπως στην εσοχή της καρέκλας. Θέλει όλο το χέρι να είναι χαλαρό από την ωμοπλάτη μέχρι κάτω. Το μπράτσο είναι χαλαρό, και απλά κατευθύνει το σύστημα κάτω από τον αγκώνα, ο καρπός επίσης χαλαρός. Ο αντίχειρας όσο καλύτερες θέσεις παίρνει, τόσο διευκολύνει τα δάχτυλα. Αλλά χέστα αυτά, έτσι παίζω εγώ, που ούτε μαθήματα μου έχουν κάνει, ούτε παίζω κιθάρα. Μη σε πάρω στο λαιμό μου με λάθος συμβουλές. Μόνο συγκράτησε το εξής. ΔΕΝ είναι φυσιολογικό σε καμία περίπτωση να ΠΑΡΑΛΥΕΙΣ παίζοντας όργανο. Πρέπει να μπορείς να παίζεις όργανο 8 ώρες σερί. Με ασάφεια, με κακό ήχο, λόγω κούρασης; Σύμφωνοι. Αλλά πρέπει να μπορείς να παίζεις. Μη βασανίζεσαι. Όταν πονας και παραλύεις, κάτι κάνεις λάθος. Δεν είναι θέμα επανάληψης μέχρι να "φτιάξει", είναι θέμα προσεκτικής μελέτης της θέσης σου και του στησίματός σου στο όργανο, ώστε να μπορείς να παίζεις χωρίς κόπο, πόνο, και κούραση.
    3 βαθμοί
  36. Φυσικά και δεν συμφωνείς. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες δεξιότητες ούτε την ίδια αντίληψη για όλα τα θέματα. Νεαρός δικηγόρος αισθανόμουν περίεργα να πάρω λεφτά για κάτι που ήταν εξαιρετικά απλό....για εμένα. Δεν αντιλαμβανομουν ότι ο άλλος με πλήρωνε με χαρά διότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο για αυτόν και κοιμότανε ήσυχος που του το έκανα εγώ. Δεν είναι όλοι για όλα ούτε μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας.
    3 βαθμοί
  37. Του ειπες δηλαδη "δασκαλε θελω να μπω σοβαρα στη θεωρια, παμε με παρτιτουρα" και σου απαντησε "δεν ειμαι για τετοια ρε, εδω σηκωματακι σαντανα κοιτα, πορωση"; Αν ναι, φυγε τρεχοντας και πες του οτι πας για τσιγαρα, στα @@ σου. Γιατι λες στο πρωτο σου ποστ οτι εισαι 40 και ηθελες να παιζεις κανα κομματακι να ευχαριστηθει η ψυχουλα σου, δηλαδη τι να εκανε ο αθρωπας, κομματακια σου εδειχνε και τα λα τα μινορια, τι σκατα να κανει, λαγους απο το καπελο να βγαλει; Αν την εχεις βρει μαζι τους του δως του μια ευκαιρια. Και αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι σε φαση ξερω γω, αν φοβασαι μην επεσες σε αλμπανη, πηγαινε του με τροπο κανα κομματι σε παρτιτουρα, ετσι αθωα αθωα, πες " μου το παιζεις λιγο δασκαλε να δω κατι;" μη του πας και τη μαυρη σελιδα του ζαπα, κανα κομματακι που γουσταρεις πηγαινε του να μην ειναι γνωστο ομως, γιατι κακα τα ψεματα, η παρτιτουρα για τους αλμπανιδες ειναι σαν το σκορδο για τους δρακουλες, τους στελνει μακρυα.
    3 βαθμοί
  38. Θα συμφωνησω με τα εντελως αντιθετα απο αυτα που ειπε ο Νεστορας παραπανω.Λιγο τις εντασεις προσεξτε παιδια μου ακουγονται ολα στο φουλ και βουιζει και λιγο το κομματι
    2 βαθμοί
  39. Sorry που δεν θα συμμεριστώ τις απόψεις των προλαλησάντων αλλά ενώ το κομμάτι δείχνει να έχει προοπτικές πάσχει από μελωδία φωνής, το τρόπο που το τραγουδάει ο τραγουδιστής, προφορά αλλά και από κιθάρα.
    2 βαθμοί
  40. Ρε τι ωραίο alternative κομμάτι είναι αυτό? Φοβερή φωνή ο Μπάμπης. Κρυστάλλινη! Ενορχήστρωση, ατμόσφαιρα, κιθαρες, όλα σούπερ. Μπράβο σας!
    2 βαθμοί
  41. Παντως με την ακουστικη δεν με τρελαινει κιολας, εχει ριξει ενα κλαμα που του πηραν το delay ειναι σιγουρο Βεβαια αμα πιανει την ηλεκτρικη και τα εφεδακια του ειναι ινδαλμα, ολοι οι σρεντερ του ντουνια δεν ειναι ουτε μια τριχα απο τα @@ του. Απο την αλλη αυτο το κ@λοπαιδο ο bono ακομα και γερος στο γκισε απο το μαγαζι, η φωνη του ειναι ρε πστη, τον ακους και λες αυτο ηταν, γιναμε εκατομμυριουχοι Η κοτα με τα χρυσα αυγα Τερμα, καποιοι γεννιουνται με τον ηλιο να λαμπει απο τον πισινο τους. Οσο αντιπαθης και να ειναι το σωστο να λεγεται.
    2 βαθμοί
  42. Το προβλημα δεν ειναι η Ελλαδα, αλλα οι Ελληνουτζοι, με στρατοκαστερ ή χωρις.
    2 βαθμοί
  43. Δεν έχω πρόβλημα με την ορολογία των σουβλακίων, των μπουγατσών, των αναψυκτικών κλπ. Αλλά όλα τα τυριά κασέρια είναι άνω ποταμών. Κι αυτό έρχεται από άνθρωπο 50% Θεσσαλονικιό. Είναι σα να λέμε όλα τα πετάλια overdrive. Π.χ. "Χρειάζομαι ένα overdrive delay με tap tempo. Τι προτείνετε;"
    2 βαθμοί
  44. Εγω κοιταω παντα το 1 και το 3 μονο. Το 2 φτιαχνεται ευκολα, αν στα αλλα δυο ειμαι πληρως ικανοποιημενος. Ασε που ακομα και σουπερ να ειναι το 2, εγω μπορει να εχω τα δικα μου γουστα και σε ολες τις κιθαρες να βαζω κατι συγκεκριμενο. Γιαυτο δοκιμαζω τις ηλεκτρικες κιθαρες παντα χωρις βισμα.
    2 βαθμοί
  45. Φιλε Αλι, οταν οι παπαδες εκαναν πανεπιστημια στην ευρωπη, οι δικοι μας παπαδες ελεγαν στους πιστους τους να μην παρουν τις πατατες του καποδιστρια γιατι θα τις φανε και θα γινουν... προτεσταντες. Πες το αυτο στον Νταφο, να δουμε τι θα σου απαντησει. Οταν λεμε οτι παει η σειρα Αναγεννηση- ΔΙαφωτισμος- Βιομηχανικη επανασταση το εννοουμε. Εμεις ειμαστε ακόμα στο Μεσαιωνα, δες τις ψαλμωδιες των παπαδων αν δε με πιστευεις.
    2 βαθμοί
  46. E, για να γυρισουμε και στο θεμα μας, την πολιτικη τοτε ηταν ακομα τα δυο στρατοπεδα, και μας θελανε πιο στην τσιτα μπας και χρειαστει να τις παιξουμε με τα ανατολικομπλοκια. Μετα που την ειδαν παγκοσμιοποιηση και μονα ζυγα δικα μας, το εριξαν στο safe space και καθηστε καλα παλιοπαιδα μη μας χαλασετε τη σουπα. Αν αυριο κανει κολιγια ο Πουτιν με κινεζο, θα δεις για ποτε φευγουν απο το παραθυρο οι πολιτικες ορθοτητες και οι ταινιες με το ουρανιο τοξο, και ξαναρχιζουν τα ραμπο και τα σβατζενεγκερ.
    2 βαθμοί
  47. Το κατάλαβα ότι θα ήταν κομματάρα μόνο κι από το οστινάτο της κλασσικής. Πολύ ωραία ενορχήστρωση, πραγματική αρμονία, που χει μέσα και "ντεμοντέ" πτώσεις. Λέει και "λαμπρά", λέει και "απαίσια", σε μια εποχή που έχουμε συνηθίσει το "γ@μ@ει" και το "γ@μησ3τ@". Όχι. Χρειάζεται πού και πού και μια λέξη όμορφη, κι αυτό κάνει η αρμονία σε αυτό το κομμάτι, χωρίς να επιτηδεύεται, γίνεται λειτουργικά και φυσικά. Μόνα μου "παράπονα" η φυσαρμόνικα που είναι πολυφορεμένη, και η τρομπέτα που είναι κονσέρβα. Τινακανς όμως, εδώ μιλάμε για κομματάρα. Πραγματικά μπράβο Πάνο. Γράφε εσύ τέτοια και ας βρούμε άλλες λέξεις να τα περιγράφουμε. Τι θα γίνει ρε φίλος, θα παντρευτούμε;
    2 βαθμοί
  48. Αυτό μάλιστα. Είναι καταπληκτικό για τα γούστα μου. Από τις πρώτες κιόλας νότες του αρπίσματος μου πήρε τα σωθικά. Και φανταστική ενορχήστρωση. Κάθε όργανο μπαίνει εκεί που "πρέπει", λέει αυτό που "πρέπει", για όσο πρέπει με τον τρόπο που "πρέπει". Και οι στίχοι τρομεροί, και δένουν τέλεια με την μουσική. Μπράβο ρε Πάνο! Αυτό είναι για το άλλο νήμα φίλως. Εντάξει το καταλάβαμε, εσύ δίνεις σημασία και στους στίχους ασούμε.
    2 βαθμοί
  49. Ο 1ος δάσκαλος μου ήταν του πανεπιστημίου. Ήξερε τα πάντα από θεωρία. Δεν είχε τρόπο να μου επικοινωνήσει το μήνυμα, ακόμα και για τα πολύ απλά. Και εγώ δεν είχα τρόπο να καταλάβω τι μου έλεγε. Πολλές φορές η επικοινωνία είναι και η ουσία. Καλύτερα να ξέρεις 5 πράγματα και να ξέρεις πως να τα μεταδώσεις, πάρα 25 και μην μπορείς να τα.μεταδωσεις. Παρόλα αυτά, μπορεί να δοκιμάσει να συζητησει με τον δάσκαλο, να επανεστιασουν στους στόχους τους, και να συνεχίσουν με διαφορετική βάση. Μακάρι να πετύχει.
    2 βαθμοί
  50. Κι εγώ εκεί κλίνω. Και μη φοβάσαι ρε συ φοίνικα να ταράξεις τη ρουτίνα. Μπορεί να έχει στο πρόγραμμα το σμοκ ον δε γουότερ. Όχι. Πες εσύ, ρε δάσκαλε με τρώει ρε φίλε, δεν κοιμάμαι τα βράδια. Γιατί μι ύφεση κι όχι ρε δίεση; Το ίδιο δεν είναι; Ό,τι σε τρώει κι αναρωτιέσαι, άνοιξε το στόμα, μίλα. Δεν πας σε οδοντίατρο, για μάθημα πας. Έχεις κι εσύ λόγο στο ΤΙ θες να μάθεις. Ααααα γεια σου. Εξηγείται τώρα. Πάρε λίγο το τιμόνι. Μίλα.
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου