Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 08/16/24 σε όλα
-
το noiz εννοειται οτι μαζευει και μακακες....γιατι εχεις δει πουθενα οπου μαζευονται ανθρωπΕς να μην υπαρχουν και μακακες? btw αλλο πραγμα οι αγγελιες του Noiz και αλλο το forum του Noiz, ουτε το 0,5% αυτων που ανεβαζουν αγγελιες δεν συμμετεχει στο noiz. αρα ΣΙΓΟΥΡΑ οι αγγελιες του noiz δινουν τη δυνατοτητα σε πολυ περισσοτερους μακακες να ποσταρουν αγγελιες. το ΝΟΙΖ ομως ειναι το forum και οχι οι αγγελιες .4 βαθμοί
-
Τι πάτε και μπλέκετε με τις παπαριές της Apple δεν κΣερω Πάρε άνθρωπε μου ένα απλό pc/laptop, κωτσαρε την καρτουλα σου που σίγουρα θα δουλέψει κατέβασε και ένα από τα πολλά free daw εκεί έξω και καμε τη δουλίτσα σου....4 βαθμοί
-
Η απάντηση του κ. Μπακόπουλου για την κιθάρα του: Επίσης, το Hammond B3 το αγόρασαν ελαφρώς μεταχειρισμένο από τον τότε συνθέτη & πιανίστα Nicky Yakovlev (https://el.wikipedia.org/wiki/Νίκυ_Γιάκοβλεφ) που το είχε αγοράσει από την Αμερική όταν δούλευε σε κρουαζιερόπλοιο. Τελικά δεν του ταίριαζε σαν όργανο, το πούλησε και το αγόρασε ο Παπαθανασίου. Την εποχή των Forminx ήταν το μοναδικό Hammond στην Ελλάδα.3 βαθμοί
-
Με δεδομένο ότι οι κιθαρίστες είναι ικανοί να τσακώνονται για το αν ένας Peavey 5150 είναι ίδιος με έναν Peavey 5150 με άλλο logo και πολύ περισσότερο με ένα Peavey 6105 (απλή αλλαγή ονόματος όταν αποχώρησε ο Van Halen), δεν αλλάζεις ΤΙΠΟΤΑ από ένα επιτυχημένο μοντέλο. Ούτε τη γραμματοσειρά στο logo.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Μα η ομορφιά της Τελε είναι στην απλότητα... Δύο μονοί και μια in-between θέση, ένα volume και ένα tone...3 βαθμοί
-
Δεν κΣερο τΗ ινε αλλα αΦτο το ΠΡΑΜΑ δεν ακουγεται με την καμμια........δεν ειναι καν κακο, ειναι ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ μετριο (τουλαχιστον το πολυ κακο παρουσιαζει ενα καποιο ενδιαφερον....) Μουσικα,αισθητικα και εμφανισιακα η TS μου θυμιζει παραβρασμενο φτηνο σπαγγετι (απο αΦτα που ινε πιο κιτρινοπορτοκαλι πριν το βρασιμο και απο μανταρινι) με κετσαπ απο τα Lidl.3 βαθμοί
-
Καμία σχέση. Μουσική δεν φτιάχνουμε με αρχικό σκοπό να την ακούσει κάποιος άλλος. Το κάνουμε για τη πάρτη μας, σαν εσωτερική ανάγκη. Εάν αρέσει και σε κάνα δυο άλλους, είναι μπόνους. Τα πράγματα είναι απλά. Η γενική πτώση που έχει το φόρουμ σε όλες τις κατηγορίες (ειδικά σε κιθαριστικα θέματα, που ήταν και η ραχοκοκκαλιά του φόρουμ) έχει πάρει μπάλα και την κατηγορία music. Απο τους 30 «μόνιμους» που είχαμε, ανέβαζαν μουσική οι 10. Τώρα που μείναμε 5 όλοι κι όλοι, αντιλαμβάνεσαι τι υλικό θα ανεβαίνει…3 βαθμοί
-
Εγώ θα το ονόμαζα: "Θείο,άμα σε χαλάει,πιες καλύτερα ένα τσάι"2 βαθμοί
-
Από το αρχικό βίντεο μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει ότι ο Farell ούτε να περπατήσει κανονικά μπορεί, ούτε να υπολογίσει πού βρίσκεται το σώμα/πρόσωπο του Navarro όταν ρίχνει αυτή την εντελώς άστοχη και ασυντόνιστη μπουνιά. Άλλο να είσαι στη σκηνή υπό επήρεια στα 25 σου και άλλο στα 65 σου. Στα του ήχου, προφανώς από footage κινητού, εμείς δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα, αλλά αν μια μπάντα αυτού του βεληνεκούς δεν έχει λύσει τα όποια θέματα στο sound check, ίσως δε θα έπρεπε να παίζει.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Oι νέοι, μην το χάσετε! Θα γνωρίσετε γέρους που "ακούνε" τα ξύλα...πανάθεμά τους...εδώ δεν ακούνε το κουδούνι της πόρτας!!!!!!2 βαθμοί
-
Ωραίες απαντήσεις δίνετε σε ένα πρόβλημα που τίθεται.Ισως η περίπτωση της βαθμολογίας σε κάθε μέλος/πωλητή με δικαίωμα χρήσης ενός λογαριασμού και μίας επιβεβαιωμένης διεύθυνσης email καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας να έλυνε αρκετά απο τα προβλήματα αυτά.Αν κάποιος θέλει να έχει ενα αξιοπρεπές status και να προτιμάτε απο τους αγοραστές θα πρέπει να το χτίσει με την αξιοπιστία του.Σίγουρα θα φύγει πολύ σαβούρα και θα ανεβάσει και τις αγοραπωλησίες μέσο της πλατφόρμας.2 βαθμοί
-
Και να πληρώσει 5.000 ευρώ σε δικαστικά ώστε να βγει η απόφαση σε .....29 χρόνια... για μια κιθάρα των 800 ευρω....γιατί ο πωλητής είναι γαϊδούρι, αγενής και δεν τηρεί τις... υποσχέσεις του...(δηλ η μισή Ελλάδα θα έπρεπε να τρέχει στα δικαστήρια την άλλη μισή)..2 βαθμοί
-
μα στην περίπτωση σου είχαν κάθε δικαίωμα να δώσουν την κιθάρα σε όποιον ήθελαν, ή και να αλλάξουν γνώμη και τελικά να μην την πουλήσουν σε κανέναν. Δεν είναι κάτι μεμπτό, ούτε ανήθικο. Το να μην τηρήσει τον λογο του, ήταν πολύ αγενές, αλλά μέχρι εκεί. Αντιδρας υπερβολικά νομίζω, διότι δεν προφυλαξες τον εαυτο σου κατά την συναλλαγή. Όπως και να ‘χει, θα βρεις εύκολα στρατ, με λίγη υπομονή.2 βαθμοί
-
Κύριοι, χαλαρά... Ο άνθρωπος είναι νέο μέλος, δεν ξέρει το χιούμορ μας και δικαίως έχει τη ζοχάδα του. Του εξηγήσαμε κάποια πράγματα, θα τα εμπεδώσει.2 βαθμοί
-
Όλα ακούγονται χαλια εάν απλά παίζεις με τα presets. Στο ampero δεν μου άρεσε κανένα preset. Με μπόλικη ρύθμιση, σε κάθε preset, το έφερα στα μέτρα μου, αλλά και πάλι κάτι έλειπε. Έβαλα επώνυμα IRs και ο ήχος έλαμψε και έγινε πιο ρεαλιστικός. Και αυτό το φτηνουλι modeler εάν μου δώσεις, σίγουρα θα το φέρω στα μέτρα μου, κάτι που δεν μπορω να πω για software.2 βαθμοί
-
Βασικά είναι αναλόγως του "mode" που υποστηρίζει. Παράδειγμα τα παραφωνικά της Behringer έχουν 2 modes: - Ενα οπου αν πατηθει ένα πληκτρο και "trigαρει" τα envelopes τα envelopes δεν ξεκινουν ξανά από την αρχή εκτός και αν ο εκτελεστής έχει αφήσει όλα τα πλήκτρα. - Δευτερο που τα envelopes trigάρονται ξανα από την αρχή όταν πατηθεί ένα πλήκρο άσχετα με το αν εχουν ελευθερωθεί τα υπόλοιπα. Νομίζω καταλαβαίνουμε και στις δυο περιπτώσεις δεν έχουμε το αποτέλεσμα που θα περιμέναμε. Στη πρώτη περίπτωση οι εντάσεις των φωνών ακολουούν όλα τη πρώτη που παίχτηκε και στη δεύτερη της τελευταίας. Σημαντική λεπτομέρεια, αν πάρουμε υπόψιν τη πρώτη περίπτωση καταλαβαίνουμε ότι άν έχουμε ένα συντομο decay/release και μηδενικό sustain η πολυφωνία πάει περίπατο καθότι καμία νότα πλιν της πρώτης θα ακουστεί εκτός και αν παιχτούν όλες ταυτόχρονα. Στη δευτερη όποια νότα παιχτεί μετά τη πρώτη θα ενδυναμώσει όλες τις προηγούμενες. Εκεί έχουμε πολυφωνία αλλά θα ακούγεται σα να ξεκινάμε με μια νότα και προσθέτουμε άλλες από πάνω ξαναπατώντας τις προηγούμενες. Οπότε, στο τέλος της ημέρας, πέρα από το ότι θα ακούσουμε τις νότες με διαφορετικές εντάσεις απ ότι θα περίμενες κανείς, υπάρχει και περίπτωση να μην ακούσουμε όσες νότες πατίσαμε. Λέω εντάσεις επειδη είναι πιο κατανοητό αλλά ισχίει το ίδιο και για το συχνοτικό περιεχόμενο αφού έχουμε μόνο ένα φίλτρο. Λίγο μπέρδεμα δηλαδή. Ναι είναι πολυφωνικά όργανα αλλά με προυποθέσεις θα έλεγα.2 βαθμοί
-
Αν φτιάξεις το όνομα σου και αφήνεις τους πελάτες ευχαριστημένους υπάρχει αρκετό μερίδιο αγοράς και για εσένα Μην χρεώνεις για δουλειές που δεν έκανες, μην γεμίζεις γρατζουνιές τα όργανα που μπαίνουν στο εργαστήρι σου, Μην αντικαθιστάς ακριβά εξαρτήματα οργάνων με άλλα φτηνότερα άσχετα με τη βλάβη για την οποία στα φέρανε (κοκάλινα nut με πλαστικά κτλ και δεν συμμαζεύεται) και γενικά ότι κάνεις καντο καλά και θα πας καλά2 βαθμοί
-
Όσον αφορά το κομμάτι της συμβατότητας, το Logic Pro (11) στα requirements απλά αναφέρει minimum OS version την macOS Ventura 13.5. Τα macOS Ventura 13.5 ειναι compatible με τα παρακάτω iMac: iMac (24-inch, M1, 2021) iMac (Retina 5K, 27-inch, 2020) iMac (Retina 5K, 27-inch, 2019) iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2019) iMac (Retina 5K, 27-inch, 2017) iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) iMac (21.5-inch, 2017) Συνεπώς, όπως το βλέπω εγω μια χαρά θα μπει το τελευταίο Logic. (Εγώ έχω iMac του 2020 με i7 και παίζει κανονικά. Δε βλέπω να υπάρχει κάποιος περιορισμός σχετικά με τον i5) Λόγω του Intel επεξεργαστη όμως δε θα έχεις κάποια AI Features που έβαλαν στο Logic Pro 11.2 βαθμοί
-
Θα ήταν πολύ καλύτερα να είχες ρωτήσει πριν κάνεις την αγορά. Γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς καθόλου με το συγκεκριμένο μηχάνημα αφού απ' ότι καταλαβαίνω το έχεις πάρει μεταχειρισμένο. Πούλα το ξανά και πάρε ένα μεταχειρισμένο Mac mini M1, με 16gb μνήμη να λύσεις όλα τα θέματα σου. Πέραν αυτού στο φόρουμ δεν επιτρέπεται να διαφημίζουμε torrent sites και πειρατικό software γιατί όπως καταλαβαίνεις είναι παράνομα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
O αείμνηστος καλός ήταν...τα 120.345.775 μιμητές του λευκοι μαΙμπεΙμπιζγκονιδες που λέει και ο άλλος αντιχρίστος που μας τα ζαλίζουν με τα ίδια θανατηφόρα μπλουζΣλικσ της συμφοράς ΙΝΕ το πρόβλημα2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Όχι δεν μου φαίνεται περίεργο, όμως το καυλαντίζεις καιρό τώρα, ξέρεις τόσα πράγματα για αυτό, θα πρέπει κάποια στιγμή να το αποκτήσεις, όλο και κάτι θα υπάρχει για πούλημα να καλύψεις ένα μέρος, κάποιο εισοδηματακι παραμελημένο... μπορείς να ξεκινήσεις και ιντερνετικο έρανο, αν μπορείς να γράψεις ένα καλό, πειστικό και συγκινητικό κείμενο που να εξηγείς τους λόγους που σε οδιγισαν εκει... πολλά λεφτά μπορούν να βγουν έτσι, υπάρχουν τρόποι2 βαθμοί
-
Ωραία τα λες ρε Simon. Και ο Paulo Coelho κάτι τέτοια έλεγε να ξες. Από "έξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια λέμε" έχουμε χορτάσει. Το M6 το παραγγέλνω αύριο αν θέλω, αλλά θα σου πω κάτι που θα σου φανεί μάλλον περίεργο: Έχω και άλλες υποχρεώσεις, πολύ πιο σημαντικές απ'το να αγοράσω ένα Montage M6.2 βαθμοί
-
Να κάνω μια μικρή παρένθεση για να πω ότι η μέτρηση του DC resistance σε Ohm σε ένα μαγνήτη μπορεί να είναι ενδεικτική του output του, αλλά δεν είναι μέτρηση του output του αυτού καθ'αυτού και μπορεί να ξεγελάσει. Αποτελεί "ασφαλές" σχετικα κριτήριο αν συγκρίνουμε παρόμοιους κατασκευαστικά μαγνήτες, πχ 2 Alnico 5 Telecaster bridge μαγνήτες που ο ένας βγαίνει στα 7k και ο άλλος στα 8.5k τότε ναι, μπορούμε να περιμένουμε οτι ο δεύτερος έχει υψηλότερο output. Αλλά αν τον συγκρίνουμε πχ με έναν humbucker που μετράει 8k και περιμένουμε πάλι να έχει υψηλότερο output πιθανότατα we're in for a surprise.2 βαθμοί
-
17 μυρια πάντως ακούγεται υπερβολικό, ακόμα και για Oasis. 66 εκατομμύρια είμαστε όλοι και όλοι, γέροι, μωρά, μαύροι άσπροι καφέ ότι θες και οκ, είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ δημοφιλείς οι Oasis στην Ανγκλετερα αλλά οτι ένας στους τέσσερις στο νησι μπήκε να πάρει εισητήριο? Yeah nah. Και οι ...μισοί να ήταν του εξωτερικού (οτι βρεθήκαν δηλαδή 8μιση ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ κόσμος εκτος UK που είπε "ναι αμε να μπω σε αεροπλάνο να πάω ωέησι") πάλι τα νούμερα αυτά δε βγαίνουν, έγινε του bot το πανηγύρι προφανώς.2 βαθμοί
-
2 θέσεις πίσω, γιατί έχω μια στον δρόμο που έρχεται (σε λίγο θα γίνουμε 22) , αλλά δεν είναι διαγωνισμός είναι ευγενής άμιλλα . Είχα την τιμή να δώ την κυρία αποκλειστικά σε φώτος μόλις έφτασε . Σήμερα την άκουσα κιόλας! Τέλειος ήχος και παιξίματα! Αυτό είναι το καλό με την ποικιλία. Κάθε μια σου βγάζει ένα διαφορετικό στυλ στο παίξιμο....στη διάθεση. Η ζωη θα ήταν βαρετή χωρίς κιθάρες.2 βαθμοί
-
https://www.thomann.de/gr/engl_e658_steve_morse_signature_20.htm?offid=1&affid=45&utm_source=hispasonic&utm_medium=affiliate&utm_campaign=feed&subid=noticias&subid2=11119 Εάν ήταν στα 700-800 θα μοσχοπουλούσε. Στα 1400+ είναι πολλά τα λεφτά.2 βαθμοί
-
Τι να μας πει τώρα αφτό το... γατάκι; Εδώ ζούμε σε μια χώρα που έγιναν καριέρες στη μουσική από τη δεκαετία του '50 μετά από "αφομοίωση"... τόννων ινδικής μουσικής Πόσο, μα πόσο μπροστά ήμασταν όμως... Όταν κλέβαμε εμείς οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια λαίμαι2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εντάξει, άμα είναι αν, τότε όλα καλά, όλα βαίνουν καλώς.2 βαθμοί
-
Καταπληκτικό! Εννοειται ότι τα φωνητικά το απογείωσαν. Λίγη δουλειά θέλει προς στο 2.30 που γίνεται η αλλαγή στο δυνατό μέρος. Λίγο πιο ομαλή θα μου άρεσε, δλδ κάτι να διαφοροποιήσεις στη δυναμική λίγα δευτερόλεπτα πριν. Επίσης, στο πρώτο μέρος θα ήθελα το μπασο να είναι πιο μπροστά στο μιξ. Με το ζόρι το άκουγα. Θέλω να μου διδει πιο έντονη τη γκρουβα. Θα βελτιώσει και τις δυναμικές. Και το κλείσιμο θέλει το κάτι τις… Αψογο και εντυπωσιακό το έργο!2 βαθμοί
-
Είναι στις προδιαγραφές τους η μίξη. Είμαι φίλος με την Sennheiser, δηλαδή συμπαθώ τη μάρκα και τα προϊόντα της. Η επιλογή ακριβότερων για να έχει λογική πρέπει ο χρήστης να έχει αντίστοιχο επίπεδο στη μίξη και την παραγωγή μουσικής. Δεν ξέρω το επίπεδό σου, αλλά αν θέλεις για casual mixing - DJing καλό είναι να πάρεις αυτά τα sennheiser να δοκιμάσεις. Τα ακουστικά και τα ηχεία τα μαθαίνεις με τον καιρό και με την εμπειρία μπορείς να κάνεις δουλειά με κάποια που έχουν τουλάχιστο τις προδιαγραφές από τον κατασκευαστή. Πιστεύω πως θα είναι καλά να τα πάρεις και θα σε βολέψουν. Εγώ, αν ήθελα να μιξάρω με earbuds θα τα έπαιρνα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
+1 To Master of Puppets είναι ένα σημείο καμπής στο οποίο άλλαξε όλος ο ήχος όλου του σκληρού rock/metal, ή αν προτιμάς προστέθηκε μία πολύ σοβαρή εναλλακτική επιλογή στους Marshall. Οι Dual & Triple Recto είναι όλος ο ήχος του μοντέρνου rock των 90s από τους Soundgarden μέχρι τους Evanescence και από τους Rammstein μέχρι τους Radiohead. Σήμερα μπορεί στον σκληρό ήχο να έχουν επικρατήσει οι 5150 αλλά κι αυτοί δεν έχουν λιγότερο βάρος ή knobs. Το πιθανότερο, απλά η Gibson έχει τόσο κακό track record που όλοι την περιμένουν στη γωνία.2 βαθμοί
-
Δεν πετιούνται ούτε πωλούνται αυτά Cos. Ελπίζω να μπουν σε κάνα μουσείο στο μέλλον να τα δούμε κι από κοντά.2 βαθμοί
-
Ε ναι, αν σε να μαγαζί δεν έχεις κατάλληλη ηλεκτρολογική εγκατάσταση και έχεις κουμπωνένα πάνω όλα μαζί ηχητικά, φωτισμό, ψυγεία, πλυντήρια, τηλεοράσεις τα πάντα όλα λογικό είναι να γίνεται μπάχαλο με τους θορύβους, ground loup related και μή.2 βαθμοί
-
Kαι επειδή απο περιέργεια ειδα στα γρήγορα 2-3 βιντεάκια περι ground loops για να βρω κάποιο σχετικά ξεκάθαρο, να άλλο ένα όπου στο 1:40 δίνει ένα παράδειγμα όπου -υποψιάζομαι- θα δεις ακριβώς την περιπτωσή σου, μόνο που αντί να σπάσεις τη λούπα με το ground lift του DI την έσπασες με την απουσία φυσικού ground connection λόγω του wireless.2 βαθμοί
-
Αυτό που περιγράφεις είναι, κατα πάσα πιθανότητα, θέμα ground loop. Για να στο πώ μπακάλικα, τα διάφορα ground του εξοπλισμού σου (του μπασου/προενισχυσης, των πεταλιων σου, του ενισχυτή σου) ήταν μεν συνδεδεμένα μεταξύ τους (μέσω του ground του καλωδίου) αλλά για τους χ,ψ λόγους δεν..."συμφωνούσαν" και δημιουργούσαν ένα ground loop το οποίο με τη σειρά του δημιουργούσε τον θόρυβο που άκουγες. Mε την μετάβαση σε wireless άθελα σου διέκοψες αυτό το ground loop. Το παρακάτω βίντεο ίσως σε διαφωτίσει παραπάνω.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Απλά υπερεκτιμημένοι και οι δύο. Βάζω στοίχημα πως στην 2η εμφάνιση (αν γίνει) θα ξαναπλακωθούν στα μπινελίκια και θα το διαλύσουν for good2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ήταν θέμα χρόνου να γίνει αυτό, μια all-in-one λύση, μια και η ψηφιακή τεχνολογία γινόταν όλο και πιο φτηνή και έπιανε όλο και μικρότερο χώρο. Τα πρώτα βήματα είχαν γίνει ήδη από τις αρχές των '80s με synths/workstations τύπου Fairlight, o δρόμος είχε ήδη είχε χαραχτεί, αλλά χρειαζόταν χρόνος για να γίνει προσπελάσιμος από όλους. Σε κάποια φάση η τεχνολογία έγινε αρκετά φτηνή, και πολλές αυτόνομες συσκευές (sequencers, drum machines, vocoders, arpeggiators, samplers, effect units κλπ) ενσωματώθηκαν στα synths, και τα workstations έγιναν must. Και αυτό ήταν θαύμα. Παράλληλα όμως συνέχιζαν να κυκλοφορούν αυτόνομες dedicated μονάδες, samplers κ' drum machines για παράδειγμα, αλλά σιγά σιγά οι εταιρείες σταμάτησαν να τις παράγουν και έριξαν το βάρος στα workstations. Μετά άρχισε η virtual περίοδος με τα plugins και τα VSTs και πολλοί στράφηκαν προς τα εκεί, κυρίως για sampling/sequencing/recording δουλειές. Αναμενόμενο κι αυτό. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο ήταν η νεκρανάσταση της αγοράς αναλογικών synths. Σήμερα πωλούνται πιο πολλά αναλογικά synths από οποιαδήποτε άλλη περίοδο του παρελθόντος, και παρά την επικράτηση της digital τεχνολογίας. Εν τέλει στις μέρες μας υπάρχει κάτι για όλους, μια υπερπληθώρα συσκευών για κάθε γούστο και τσέπη. Τώρα ποιος μπορεί να εκτιμήσει όλη αυτή την υπερπροσφορά είναι άλλο θέμα. Οι νέες γενιές είναι ολίγον τι lost in space απ'ότι βλέπω και διαβάζω και μου σηκώνεται η τρίχα. Η βλακεία σε συνδυασμό με την άγνοια μάλλον υπερισχύει στις μέρες μας, το τι μπαρούφα και το τι παραπληροφόρηση κυκλοφορεί δεν περιγράφεται. Κάποιες εταιρείες βασίζονται στην άγνοια της νέας γενιάς και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, και ελάχιστοι είναι αυτοί που αντιδρούν, με το φόβο μη γίνουν γραφικοί. Φτάσαμε στο σημείο εν έτει 2024 να σου πουλάει η Χ εταιρεία στα €6Κ ένα digital synth με 3 oscillators, 4-part multitimbrality και 24-voice πολυφωνία και να κάνουν όλοι WOW!, βλέπεις δηλαδή να εντυπωσιάζονται με αυτά τα απαράδεκτα -'80s- specs του οργάνου, δικαιολογώντας μάλιστα απολύτως την εξωπραγματική αυτή τιμή, και αναρωτιέσαι από ποιο σπήλαιο βγήκαν όλοι αυτοί. Μιλάμε για τρομακτική άγνοια της ιστορίας των synths, μια άγνοια που εκμεταλλεύονται κάποιοι "ξύπνιοι" του χώρου στο έπακρο. Ως πότε είναι το ερώτημα...2 βαθμοί
-
Το θεωρώ αδιανόητο να αγοράζει κανείς synth, και μάλιστα flagship synth, μόνο και μόνο για να παίζει τα presets του. Ποια presets του δηλαδή, 8 στους 10 παίζουν μόνο με ήχους πιάνου (el. & ac.), λίγα strings/pads, κάνα lead ala Moog και κάνα Hammondoειδές για πλάτες. Όλα αυτά τα βρίσκεις -και σε πολύ καλή/άριστη ποιότητα- σε stage pianos ή preset keyboards/arrangers από σχεδόν κάθε μεγάλη εταιρεία. Το να αγοράσεις ένα Fantom/Nautilus/Montage και να τα παίζεις σε σκυλάδικα, έστω κι αν σε αυτά τα σκυλάδικα παίζουν τα top ονόματα του χώρου, το θεωρώ τουλάχιστον ανέκδοτο. Αν θες να πηγαίνεις με 50 χλμ, τι τη θες τη Ferrari ρε μπάρμπα? Δεν τη λυπάσαι?2 βαθμοί
-
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι μουσικοί (μέχρι να βρεθεί κάποιος "κακός" σαν εμένα και να το πει) είναι πως οτιδήποτε κάνουν, στην εποχή μας, συγκρίνεται με ολόκληρη την ιστορία της Μουσικής, όχι μόνο με την εποχή τους. Εφ' όσον έχω πρόσβαση σε οτιδήποτε έχει γραφτεί και καταγραφεί στο παρελθόν, για να παίξει κάποιος κάτι στις μέρες μας και να με ενδιαφέρει, πρέπει πραγματικά να έχει "κάτι", και τις πιο πολλές φορές δεν υπάρχει αυτό το "κάτι". Οπότε, αφού μάθουν τις κλίμακες που πρέπει, κάνουν το κομμάτι τους στους φίλους τους, πιούνε καμιά μπύρα και βγάλουν καμιά γκόμενα, οι πιο πολλοί δεν έχουν τίποτε απολύτως να πουν. Γι' αυτό υπάρχει η "πτώση".2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00