Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      234

    • Αναρτήσεις

      21.769


  2. vrasidas27

    vrasidas27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      112

    • Αναρτήσεις

      3.416


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      93

    • Αναρτήσεις

      2.249


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      80

    • Αναρτήσεις

      5.974


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 30/10/2023 σε όλα

  1. Δεν γινόμαστε όλοι Malmsteen ρε παίδες! Κάποιοι αρκούμαστε να περνάμε όμορφα γρατζουνώντας. Κι απο τον Νικ έχω δει βελτίωση γιατί το θέλει και προσπαθεί όσο μπορεί. Προχώρα ρε Νικ, σε θέλει όλη η χώρα. Λιγο τα ξύδια και τα γάρα να προσέξεις μόνο, γιατι δεν είναι απαραίτητα στην κιθάρα.
    11 βαθμοί
  2. Η εμπειρία μου είναι σίγουρα μικρή, αλλά είναι τέτοια, που να μπορώ να δώσω στους γονείς να καταλάβουν το λάθος της ερώτησής τους, εξηγώντας τους τους λόγους. ΠΟΤΕ δεν θα απαντούσα σε τέτοια ερώτηση. Θα πήγαινα την κουβέντα με πλάγιο τρόπο στο αν του αρέσει αυτό που κάνει, και στο αν φαίνεται να δουλεύει στο σπίτι. Το πιο σημαντικό απ' όλα, είναι το κίνητρο. Αν οι γονείς πάνε και γράψουν το παιδί στο πιάνο ή την κιθάρα στα 5 ή 8 του χρόνια, χωρίς αυτό το ίδιο να έχει εκφράσει τέτοια επιθυμία (πολλοί γονείς το έκαναν τουλάχιστον στο παρελθόν), τότε το να έρθουν και να ρωτήσουν αν το παιδί έχει ταλέντο, είναι τουλάχιστον ειρωνεία. Αν το παιδί ξεκίνησε μαθήματα από δική του επιθυμία, άρα έχει κίνητρο, ο ρόλος του δάσκαλου, είναι να κρατήσει ζεστό αυτό το κίνητρο, και να το μεγαλώσει. Να δίνει συνεχώς νέα κίνητρα, νέες προκλήσεις, ανάλογα πάντα με το παιδί που έχει απέναντί του. Φυσικά το παιδί μπορεί να το χάσει το ενδιαφέρον του, είναι πολύ πιθανό αυτό. Αν λοιπόν έβλεπα ότι το παιδί δεν ενδιαφέρεται, δεν έχει κίνητρο, θα έλεγα ακριβώς αυτό. Για ταλέντο ΠΟΤΕ.
    7 βαθμοί
  3. Πρέπει να έχεις κάτι για να στο κλέψουν. Ιδιαίτερα όταν δεν θα κοιτάς. Καί όχι αφού σε ειδοποιήσουν για το τι θα ισχύει σε λίγο καιρό... στην δική τους πλατφόρμα. Αν έχεις και δεν παίζει γιατι δεν το προσπαθείς (προωθείς) ή γιατί δεν είναι απλά καλό (εγω κάπου στη μέση πέφτω π.χ.) είτε το δέχεσαι και σκέφτεσαι μήπως το αποσύρεις γιατι είναι όντως μάπα το πόνημα σου, είτε βάζεις μπρος τη μηχανή και αφιερώνεις τον χρόνο και τη δουλειά που απαιτείται (ή προσλαμβάνεις ειδικό όπως μια δισκογραφική) για να το προβάλεις και να το μάθει ο κόσμος που μπορεί να ενδιαφέρεται. Σίγουρα μπορεί να μην ενδιαφέρει όλο τον κόσμο (αναλογα με το ύφος) αλλά θα περιμένεις τουλάχιστον μια μεγαλύτερη ανταπόκριση. Αυτά αν θέλεις να είσαι επαγγελματίας μουσικός και να βρίσκεσαι στο ίδιο ράφι με αυτούς που είναι. Αυτό λέει εν ολίγοις και απευθύνεται σε ενήλικες, τυπικά και νόμιμα.
    6 βαθμοί
  4. Απ' όλα αυτά τα γκρινιάρικα, το συγκεκριμένο έχει τη σημειολογική σημασία του, καθώς η λέξη "νεοφιλελεύθερος" εμφανίστηκε στην ελληνική καθομιλούμενη από συγκεκριμένο ιδεολογικό/πολιτικό χώρο, ο οποίος σήμερα θα τύχει ειδικής αφιέρωσης από ´μένα*. Βέβαια, εδώ είναι η όλη ουσία, ότι δηλαδή ο dimsonic δεν αναγνωρίζει στο spotify (και απ'ότι έχω καταλάβει, μάλλον σε κανέναν) να κάνει ότι θέλει με την επιχείρησή του, παρεκτός αν συμμορφώνεται με κάποιο ηθικό πλαίσιο που ταιριάζει στις αντιλήψεις των επινοητών του όρου "νεοφιλεύθερος". Το πόσες ανακρίβειες, συκοφαντίες, υπερβολές θα ειπωθούν είναι αδιάφορο. Θα αγνοηθεί το κατατοπιστικότατο σεντόνι που έγραψε ο odis, θα αγνοηθούν τα κείμενα στο ίδιο το spotify, θα αγνοηθεί ακόμη και η πραγματικότητα (ψάχνω συστηματικά εδώ και μισή ώρα να βρω κάτι που να έχει λιγότερα από 1000 streams ανά έτος, από τις αναμνήσεις μου από την εποχή που άκουγα άγγλους νιουγουεηβάδες που τους ήξερε ΜΟΝΟ ο ληξίαρχος) - αρκεί το ψευδεπίγραφο αφήγημα περί νεοφιλελευθερισμού να πάρει με κάποιο τρόπο σάρκα και οστά. --- * Αφιερώνω το παρακάτω άλμπουμ των Genesis:
    6 βαθμοί
  5. Για να μην παρεξηγηθω, η κινηση αυτη του Spotify ειναι αμφιλεγομενη το λιγοτερο και καλως να σχολιαστει και να επικριθει, αλλα να ειμαστε και λιγο σοβαροι. Τα "μου κλεβουν τα λεφτα για να τα δωσουν στον Sheeran" ειναι απλα καραγκιοζιλικια, με καθε συμπαθεια στη λαικη μας μασκοτ. Πρακτικα στην ΠΑΡΟΥΣΑ κατασταση, ειναι απλα να 'χαμε να λεγαμε. Αποφασισανε λεει οτι ΔΕΝ θα κανουν πληρωμες σε οσους εχουν κατω απο 1000 streams ετησιως. Με 1000 streams ετησιως η πληρωμη που φευγει απο το Spotify ειναι περιπου 3 ευρω. Τα 3 ευρω αυτα το spotify ΔΕΝ τα πληρωνει σε καλιτεχνες, τα πληρωνει κατα κανονα σε distributors/licensors, οι οποιοι κρατανε το μεριδιο τους και μετα δινουν το μεριδιο που αναλογει στον καλλιτεχνη συμφωνα με το distribution deal που εχουν μεταξυ τους. Μεταξυ τους οταν λεμε, εννοουμε μετατυ του distributor και του καλλιτεχνη. Eδω προκυπτουν μερικα θεματακια: Πρωτον, το τι ποσοστο επι των 3 ευρω θα κρατησει ο distributor και τι ποσοστο θα μεταβιβασει στον καλλιτεχνη δεν εχει καμια ιδιαιτερη σχεση με το spotify, ειναι δουλεια δικη σου (του καλλιτεχνη) και της συμφωνιας που υπεγραψες με τον distributor σου. Αν εσενα η δισκογραφικη σου κραταει 2 ευρω και σου πασαρει το 1 υπολοιπο, ενω του Μακη η δικια του κραταει 0,50 και του πασαρει 2,50 ε, αυτο ειναι προβλημα δικο σου. Δευτερον, το ποσο ειναι το μινιμουμ ποσο για το οποιο η δισκογραφικη σου θα μπει στον κοπο να σου στειλει ειναι επισης θεμα εκτος spotify - αν εσυ υπεγραψες οτι payout γινεται σε minimum ποσο 10 ευρω και το spotify εδωσε στον distributor σου ετησιο payout 10,50 ευρω, το οποιο μετα τα fees του distributor γινεται στο ονομα σου 8 (λεμε) ευρω και ο distributor σου αρνειται να στο στειλει μεχρι να αυγατησει του χρονου που θα παρεις αλλα 8 να γινουν 16, ε και παλι προβλημα δικο σου κυριως, οχι του spotify. Αν βρει καποιος MIA δισκογραφικη που να προτιθεται να μπει σε διαδικασια payout για 2 ή 3 ευρω να μας την πει και σε εμας τους υπολοιπους. Δηλαδη, με το προηγουμενο καθεστως, στην σχεδον απολυτη πλειοψηφια των περιπτωσεων καποιος με μολις λιγες εκατονταδες plays ετησιως εβλεπε να μπαινουν στην τσεπη του 0 ευρω, ενω τωρα με το νεο καθεστως θα λαμβανει 0 ευρω. Τρουλη σοκιν. Και αφου τακτοποιηθηκε αυτο, να επανελθω στην αρχικη προταση. Ναι, καλως επικρινει ο κοσμος την εν λογω κινηση. Με ολη την καλη θεληση να δεχθω οτι οντως, οπως λενε τα corpobots εκει στο spotify αυτο θα "απελευθερωσει" λεφτα που τρωνε απλα οι τραπεζες και οι μεσαζωντες με αποτελεσμα να ωφεληθουν οι καλιτεχνες, ας το δεχθουμε. Ειναι και παλι ολιγον τι ακομψο. Τι παει να πει δε με πληρωνεις καν γιατι θα μου τα φανε? Εστω και ενα ευρω να ειναι. Για ενα ευρω δουλεψαν οι μουσικες μου? Ε για ενα ευρω να με πληρωσεις, το αν θα μου το φαει ο distributor μου ειναι δικο μου προβλημα. Εγω μπορει να θελω οταν με το καλο σε βαθος δεκαπεντετιας αυγατισει το payout μου πενηνταλεπτο-πενηνταλεπτο να πληρωθω ενα εικοσαρικο και να ανοιξω σαμπανια (ρετσινα). Γουστο μου και καπελο μου. Να ερθει καποιος να κανει κριτικη σε αναλογη γραμμη, να πω οκ καλως κραζεις. Δε το συμμεριζομαι, εχω αλλες πιο ουσιαστικες μαχες να παλεψω στη ζωη μου απο το αν καλως 'η κακως μου φαγανε το εστω και 1 ευρω, αλλα το κατανοω. Εχει σε φιλοσοφικο επιπεδο εστω μια ουσια. Μπορει σημερα να ειναι 1000 plays και αυριο 5000, μπορει πολλα και διαφορα, υπαρχει μια βαση ρε παιδι μου να γινει μια κουβεντα με καποιο ψιχνος ουσιας. Αλλα αυτο το τσιρκο που θα δουμε τωρα απο τον καθε youtuber, να μη μεινει λεμε ιματιο για ιματιο αδιερρηγνυτο (?), ηρθαν να μας φανε το μεροκαματο εεεεε δε το μπορω. Ασοβαροι ολοι τους. Και σορρυ και ολας, αλλα χρειαζετε μια σοβαροτητα στο πως αντιμετοπιζουμε συλλογικα τετοιες καταστασεις στην μοντερνα ψηφιακη εποχη και βιντεακια σαν το πρωτο απλα ΔΕΝ βοηθανε. Απλα πουλανε outrage. Rant over. Παω να μην ακουσω spotify.
    6 βαθμοί
  6. Δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμύριο πιθανότητα να προστατευτουν τα προσωπικα δεδομενα, δεν πα να πληρωσεις 100 μυρια συνδρομη. Το τζινι εχει βγει απο το μπουκαλι, και κανεις δεν μπορει να το ξαναβαλει μεσα. Να μη σου εμφανιζονται διαφημισεις μπορει, να σε αφησουν εκτος της παγκοσμιας παρακολουθησης και καταγραφης επειδη εδωσες ενα δεκαρικο στον Ζουγκλεμπεργκ με τιποτα.
    5 βαθμοί
  7. Σε αυτα τα πραγματα δεν εχει σημασια το καλυτερος- χειροτερος. Δηλαδη σα τραγουδιστης ας πουμε, υπαρχει κανεις που να θεωρει καλυτερο τον Ozzy απο τον Dio; Αγανακτηση Γρεβενων- Ρεαλ Μαδριτης ειναι η συγκριση σα φωνες. Ομως γραφτηκαν ΟΙ ΥΜΝΟΙ των sabbath με ozzy, ΤΕΛΕΙΩΣΕ, η ιστορια ΕΓΡΑΨΕ, δεν αλλαζει αυτο, ουτε ξερουμε τι θα γινοταν αν δεν ηταν ο Ozzy. Ετσι και με τους Purple, η ιστορια γραφτηκε και δεν ξεγραφει.
    4 βαθμοί
  8. Ρε Dimsonic παντα η μαζα παει με τη μαζα. Αρον αρον σταυρωσον αυτον ηταν, ειναι, και θα ειναι η μαζα. Εδω γεμιζε ολη η παραλιακη να πανε να ακουσουν οτι το πε, ναι πραγματι, το πε ο παπαγαλος, ποτε η μαζα δεν ακολουθουσε τη μαζα δηλαδη; Ασε τη μουσικη, εδω πανε και τρωνε ΤΗ ΣΑΒΟΥΡΑ απο τα ετοιματζιδικα σα μαζα, ποια μουσικη τωρα; Η σαβουρα πουλαει στη μαζα, και σαβουρα θα πουλανε και οι εμποροι, το ιδιο γινοταν πριν το σπετζοφαι, το ιδιο θα γινεται και μετα. Απλα πεφτει και το γενικοτερο επιπεδο ταυτοχρονα, δηλαδη η σαβουρα αποσαβουριαζεται, και εχουμε γινει να μας κλαινε οι ρεγγες.
    4 βαθμοί
  9. εγω εχω συνολο 110.000 views σας διαβεβαιω οτι δεν εχω παρει δεκαρα τσακιστη..... παντως νομιζω οτι τοσο το σπετζοφαι οσο και το yt δεν εχουν ως σκοπο να βγαλουν λεφτα οι...ανεβαζοντες αλλα βασικα να γινουν γνωστοι ΜΠΑΣ και κανουν κανα live και βγαλουν κανα φραγκο....(οτι δηλ. γινεται εδω και χρονια οπου ουσιαστικα ο καθε πικραμενος βγαζει ΠΣΗΦΙΑΚΗ "δισκογραφια"...οποτε θελει και την κυκλοφορει). για τους νεοτερους βεβαια μην νομιζετε οτι και επι ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ δισκογραφιας βγαζαμε και τιποτα εμεις οι δημιουργοι ,εχω κομματια σε δισκους που εχουν γινει χρυσοι και πλατινενιοι και ζητημα να εχω παρει ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ (οχι απο την ΑΕΠΙ αυτο ειναι αλλου παππα ευαγγελιο) μια ....telecaster Κινεζικη... γενικα μιλωντας εΑν δεν εχετε πρωκτο ωσαν την ΚΑΡΔΑΣΙΑΝ keep your day jobs και αφηκετε τα ΚΛΑΠΑΤΣΙΜΠΑΛΑ..... και τα σοσιαλ μυδια
    4 βαθμοί
  10. Να ήξερες Βασίλη, σε κάθε μουσική ιδέα που καταλήγει σε κομμάτι, πόσες ώρες τρισάθλιου και ανώφελου νούντλινγκ αναλογούν.
    4 βαθμοί
  11. Eτσι κι αλλιως εβλεπες διαφημισεις. Ετσι κι αλλιως χρησιμοποιουσαν τις πληροφοριες σου για να σου δειχνουν τις διαφημισεις που σου "ταιριαζουν". Αυτο που συμβαινει ειναι οτι σου προτεινουν να πληρωσεις για να σταματησουν αυτα. Αλλιως συνεχιζεις οπως ηταν με το "Free" Ενας σοφος ειπε οτι οταν κατι ειναι δωρεαν, το εμπορευμα εισαι εσυ. Λογικο. .
    4 βαθμοί
  12. Εμένα αυτό που μου αρέσει με τον @shelter, είναι ότι κάθε τι που "προβάλλει", το κάνει παραθέτοντας ταυτόχρονα την ιστορία του. Ψάχνει, σκάβει βαθιά. Πάντα υπάρχουν κάποιες ιστορίες/παραδόσεις πίσω από τα θέματά του. Με αυτό τον τρόπο, κάνει τα θέματά του να είναι πάντα ενδιαφέροντα, ακόμα και σε κάποιον που μπορεί να μην του αρέσει το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται. Αυτό το κάνει με την αρτοποιία, το κάνει με τις κιθάρες, το κάνει με τις μουσικές. Φτιάχνει ένα τέτοιο περιβάλλον για την ιστορία του, που σε κάνει να θέλεις να την διαβάσεις.
    4 βαθμοί
  13. Περι Σατι το εχουμε κουρασει το θεμα και ακομα μου κανει εντυπωση οτι ακομα και μουσικοφιλοι που σε γενικες γραμμες εκτιμω προσπαθουν (τωρα τελευταια με λιγες ενοχες βεβαια......) να δικαιολογησουν και να καλωπισουν το γεγονος πως τετοιος ΦΕΛΛΟΣ υποτιθεται ειναι σοβαρη και κανει καλη καριερα με καλα τραγουδια. Μη μου αναφερετε σπουδες Μπρερκλει κλπ, στα @@ μου..........μερικοι απο τους πιο ανικανους επαγγελματιες με τους οποιους συνεργαστηκα στο παρελθον, τους ηταν αδυνατον να στροφαρουν πανω απο επιπεδα σαλιγκαριου, ηταν κατοχοι διδακτορικων. Εγω αν αυτο οντως παει Γιουροβιζιον, που χλωμο το βλεπω μαλλον για (χαμηλου γουστου) τρολια το βλεπω, θα ανοιξω petition για επαναφορα συμμετοχης Ρακιντζη ξανα με το ιδιο γνωστο ασμα......
    4 βαθμοί
  14. Συγχαρητήρια! Καλοτάξιδο! Καλά το 52 km γαζώνει. Άααααλλλη φάση...
    3 βαθμοί
  15. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε τους "Sharp eleven". Είναι δύο Βέλγοι (αν δεν κάνω λάθος) απίστευτοι μουσικοί, έχουν κανάλι στο youtube, και ανεβάζουν τα transcriptions που κάνουν οι ίδιοι. https://www.youtube.com/channel/UCyDW--JiQ31af4zPaNqKotQ/videos Τώρα λοιπόν δίνουν όλα τα transcriptions τους δωρεάν, από το site τους (μέχρι τώρα ήταν επί πληρωμή). https://www.sharpelevenmusic.com/transcriptions Είναι πάνω από 150 και είναι απίστευτα (ήδη τα κατέβασα όλα). Μην τα χάσετε.
    3 βαθμοί
  16. Πάμε καλύτερα για κάνα ποκεράκι...
    3 βαθμοί
  17. Όταν είχα πει ότι ο @shelter γράφει πάντα μια ιστορία που αξίζει να την διαβάσει κανείς, κάτι ήξερα. Γιασάν του μάγκα. Αργύρη δίνεις ρέστα. Ευχαριστούμε.
    3 βαθμοί
  18. ΑΦΤΟ που κάνει ο Γιώργαρος, κάποιοι το βαφτίζουν "honest reviews" που και πάλι δεν είναι τόσο honest. Honest είναι αυτό που κάνει ο Γιώργαρος, σε βάθος χρόνου να το ψάχνει, να το στίβει, να το τρώει στη μάπα, και να ποστάρει πραγματικό πράγμα υπό πραγματικές συνθήκες, πλήρως διαφανείς και σχετικά προσιτές θεωρώ. (δεν είναι ότι έχει τίποτα μιλέννια προενισχύσεις και τίποτα μάνλευ μάσσιβ πάσσιβ να περνάει το hotone και μετά να μας λέει, ααα ακούστε, δεν έχει "κάτι" ο ήχος;)
    3 βαθμοί
  19. Εξ ανάγκης. Αλλά δεδομένου ότι πλέον οι επιλογές έχουν ανεβάσει πολύ επίπεδο, απ' όπου κι αν το πιάσεις, συμφέρει.
    3 βαθμοί
  20. Το να τα παίρνεις πιο εύκολα/γρήγορα για μένα είναι πολύ μικρότερο "ταλέντο" από τη θέληση και την επιμονή/εμμονή να στρώνεις κώλο κάτω κάθε fucking μέρα, θυσιάζοντας εξόδους, γκομενάκια, αραλίκια, κλπ. Όσο ήμουν πολύ μέσα στα τοπικά Πειραιά (μπάλα) το είδα αμέτρητες φορές αυτό. Τα ίδια μετά στο ωδείο και στους ιδιαιτεράδες. Ακριβώς τα ίδια αργότερα στο πανεπιστήμιο. Δε μου λέει κάτι πλέον λοιπόν αυτό. Θαυμάζω πολύ περισσότερο τους νέρντουλες που κάνανε τετράγωνους κώλους από το πήξιμο μες το σπίτι, παρά τα "ταλέντα" που 1 στις 10 το συνδύασαν με στοιχειώδη δουλειά και δέσμευση.
    3 βαθμοί
  21. Αν θεωρει οτι το συμφερει πολυ καλα κανει. Ο καθενας το συμφερον του κοιταει. Και ο τυπος στο βιντεο το συμφερον του κοιταει. Τον νοιαζει αν θα χασεις εσυ τσαμπα χρονο με τους clickbait τιτλους; Οχι, το συμφερον του κοιταει να παρει κανα view και πολυ καλα κανει. Και ο Dimsonic, τον επιασε ο πονος για τα ψιχουλα που δε δινει τo spotify. Για τα ψιχουλα ομως που δε δινει το youtube λογω των adblock, εκει δεν τον πειραξαν, διοτι το συμφερον του κοιταει, και πολυ καλα κανει. Οταν αρχισαν τα downloads με το napster, ενοιαξε κανεναν που οι καλλιτεχνες εχαναν τα ψιχουλα τους; Οχι, το συμφερον τους κοιταξαν ολοι, και να τα αποτελεσματα. Ετσι και αλλιως για φουντο παει και το spotify, αμα βλεπεις να ασχολουνται με τα διευρα καταλαβαινεις τι γινεται. Ξεφτιλιστηκε το προιον αυτο, τελειωσε, τι νοημα εχει να βαραμε το νεκρο αλογο; Αφηστε το να πεθανει με την ησυχια του, μην ασχολειστε.
    3 βαθμοί
  22. Μπράβο στο Μάνο που ενδιαφέρεται περισσότερο να λέει την αλήθεια από το να κάνει "φίλους".
    3 βαθμοί
  23. Για καλό το λέει, άκουσε τις καλοπροαίρετες κριτικές και συμβουλές και μόνο κερδισμένος θα βγεις
    3 βαθμοί
  24. άμα γουστάρει να παίζει μην τον αποθαρρύνετε.
    3 βαθμοί
  25. Αφτό ρωτάω ο καψερός καναδύο σελίδες τώρα. Για κάθε έναν σημαίνει κάτι διαφορετικό. Για τον @Terry RoscoeBeck5 σήμαινε γκόμενες. Ε τις είχε, τις βαρέθηκε και έκανε οικογένεια ο άνθρωπος. Για τον @cos_dr σήμαινε χρήμα. Ε, το απέκτησε, το σιχάθηκε, έγινε σοσιαλιστής με εξοχικό στο Κολωνάκι και τώρα πεινάει. Αν απαντηθεί αυτό το ερώτημα αντικειμενικά (που δεν γίνεται), τα άλλα (περί ηλικίας) έπονται, ανάλογα με την απάντηση. Πχ, θέλεις να γίνεις ποπ σταρ, από αυτές που τα πετάνε όλα έξω και απευθύνονται σε λιγούρια πιτσιρίκια? Ε, αν ξεκινήσεις στα 45 δεν έχεις πολλές πιθανότητες. Αλλά εδώ μιλάμε με όρους αγοράς πλέον, όχι με όρους μουσικής. Στο μουσικό κομμάτι μια χαρά μπορείς να προοδεύεις. Σε κάποιους χώρους (όπως στην showbiz) όμως, είναι δυσκολότερο να καθιερωθείς.
    3 βαθμοί
  26. Μα το λεμε, το ξαναλεμε, και θα το λεμε μεχρι να ψοφακιασουμε: Η συνθεση και η ενορχηστρωση ειναι το κλειδι, τα αλλα ολα ερχονται δευτερα. Σου λεει ο αλλος " το cubase, πφ, κεσκεσε, μπας κλας, αν δεν εχεις δωσει 5-6 χηνοπουλα σε plugin δεν εχεις νιωσει τι θα πει ζωη", παπαρια μαντολες, αν δε μπορείς να κανεις ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ με τα ενσωματωμενα εργαλεια του cubase, δε θα κανεις με οποιαδηποτε αλλα. Και φυσικα, αν θελεις να εχεις ΗΧΗΤΙΚΑ καλυτερα αποτελεσματα, και δε σου αρκει απλα να παρεις μια ιδεα, και προγραμματισμο θα κανεις, και με μιξη και εφε θα ασχοληθεις, ακομα και "λαθος" πραγματα μπορει να χρειαστουν, με την εννοια οτι καποιοι ηχοι που δε θα εβαζες στην παρτιτουρα υπο κανονικες συνθηκες μπορει να δωσουν το κατι παραπανω ηχητικα, εξτρα sections, synth οργανα, οτιδηποτε σου δινει τελος παντων κατι στο ηχητικο αποτελεσμα. Αλλα στο τελος οι ιδεες μετρανε, αυτες ειναι ο αφεντης και τα εργαλεια ειναι οι υπηρετες, οποιος το βλεπει αναποδα εχει χασει το παιχνιδι απο τα αποδυτηρια.
    3 βαθμοί
  27. Θα σου πω τι κάνω εγώ.. Δίνω μια ευκαιρία και με αυτό τον τρόπο, έχω ανακαλύψει και διαμαντάκια. Κάτι ξεχασμένα κανάλια χωρίς sponsors,χωρίς αλγόριθμο. Τη Μαίρη την έχω δει ελάχιστα, αλλά στο σημερινό σκουπιδαριό του διαδικτύου, καλή είναι η Μαίρη... Eπίσης ειδικά όσο αφορά τη μουσική, έχω πάρει πολλάκις το μάθημά μου ότι ο τάδε με τα διπλώματα και τα τόσα σεμινάρια μπορεί να μη μου λέει τίποτα και να πάρω ερέθισμα σε ένα ξεχασμένο λαιβάδικο ένα βράδυ Τετάρτης. Αυτό μιας και προηγουμένως ανέφερες κάτι περί προπονητή και ανάλυσης ποδοσφαίρου. Εγώ θα έχω το νου μου και στον άμπαλο προπονητή, θα δώσω και μία ευκαιρία σε έναν που κόβει το μάτι του και ξέρει όλα τα συστήματα απ' έξω, κι ας μην έχει δίπλωμα από την uefa Eμένα μου φάνηκε εξ΄αρχής περίεργο ότι σου φαίνεται περίεργο Αυτή είναι η κοινωνία μας, αυτά καταναλώνουν οι μάζες. Αν τα έβλεπε μόνο μια μικρή μειοψηφία, να είσαι σίγουρος ότι αυτά τα σκουπίδια δε θα είχαν τηλεοπτικό χρόνο. Η επικοινωνία απουσιάζει ολοένα και περισσότερο σε όλους τους τομείς. Από το οικογενειακό τραπέζι, μέχρι και το φλερτ. Είναι μια πραγματικότητα. Και το internet λειτουργεί ακριβώς έτσι, όχι γιατί δεν μπορεί αλλιώς, αλλά γιατί είναι καθρέφτης της κοινωνίας.
    3 βαθμοί
  28. Disclaimer, ο τύπος δουλεύει για την Steinberg. Όχι ότι το plugin είναι κακό. Για τα λεφτά του είναι αρκετά καλό για την ακρίβια.
    3 βαθμοί
  29. Εγώ πάλι ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω ποια είναι αυτή η κυρα Μαίρη, από που εμφανίστηκε, και γιατί θα πρέπει να ασχολούμαστε με το τι λέει και το τι πιστεύει. "Καθοδηγητής γνώμης"? Αφτό είναι?
    3 βαθμοί
  30. Μην αρχίσετε τα πουρουπουπού με αφορμή το άνωθεν. Θα μείνουμε αυστηρά στις κιθάρες.
    3 βαθμοί
  31. Στο προτελευταιο κομματι στο 1.19.34 μετα το σολο του μπασιστα, φατσα ο ντραμερ
    3 βαθμοί
  32. Ρε μπαγάσες, μέσα πέσατε, δεν χρειάζεται να το ακούσετε. Μην το χάσετε παιδιά, είναι εκπληκτικό.
    3 βαθμοί
  33. Εμείς είμαστε παραπάνω από οκ.
    3 βαθμοί
  34. 3 βαθμοί
  35. Με αυτούς που θέλουμε να έχουμε πραγματική επαφή, φυσικά δεν περιοριζόμαστε στα social media. Απλά στα πλαίσια της όποιας κοινωνικότητας/κοινωνικοποίησης του καθενός, υπάρχουν και άνθρωποι με τους οποίους περπατάμε παράλληλα και ας μας χωρίζουν χιλιόμετρα. Αν δω για παράδειγμα ότι κάποιος παλιός μαθητής μετά το πτυχίο πήρε και το δίπλωμα και το ποστάρει ή κάποιο βίντεο να το γνωστοποιήσει, θα χαρώ με την πρόοδό του. Αυτό που βλέπω στο forum σε πολλά θέματα, είναι μια γενική αποστροφή και εσωστρέφεια. Επίσης συχνά επικεντρωνόμαστε μόνο στην αρνητική πτυχή των πραγμάτων. Αλλά μπορεί να φταίει και που στην Ελλάδα έχει μπει εδώ και πολλά χρόνια η κασέτα της μίρλας και της μιζέριας σε επανάληψη.
    3 βαθμοί
  36. Αυτό συνέβη. Όποιος ενδιαφέρεται να το ψάξει παραπάνω, μπορεί να διαβάσει για το EU Digital Services Act. Η εξέλιξη αυτή ήταν γνωστή από το καλοκαίρι και είχαν ήδη υπάρξει κάποια επεισόδια μεταξύ EU-Elon Musk για το Twitter. Παράλληλα οι US based tech giants κάνανε κάτι καψόνια σε EU delegations όταν είχαν κληθεί να διαπραγματευτούν και έτσι φτάσαμε σε αποφάσεις του στυλ ''ή συμμορφώνεστε, ή δε θα λειτουργείτε στην Ευρώπη". Η αρχή έγινε με τα Threads του Instagram, τα οποία ως feature δεν είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη, γιατί δεν είναι ευθυγραμμισμένα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων. Το ίδιο θα ισχύσει και για περιπτώσεις misinformation, κλπ. https://www.politico.eu/article/big-tech-efforts-under-eu-digital-service-act-content-rules/
    3 βαθμοί
  37. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι το θέμα είναι καθαρά νομικίστικο. Ο τρόπος που οι αμερικανικές εταιρίες χειρίζονται τα δεδομένα χρήστη διαφωνεί με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θεωρητικά, οι εταιρίες αυτές δε θα μπορούσαν να συνεχίσουν να λειτουργούν έτσι εντός ευρωπαϊκής ένωσης. Οπότε, οι εταιρίες προσφέρουν αυτή τη λύση (συνδρομή), για να μπορούν να πουν ότι συμμορφώνονται με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, κι ότι επαφίεται στο χρήστη αν θέλει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα να προστατεύονται (έναντι αντιτίμου), ή να συνεχίσει χωρίς καμία αλλαγή, όπως ακριβώς ήξερε μέχρι τώρα, αλλά δωρέαν (διαφημίσεις). Τώρα βέβαια είναι αδύνατο να μπορώ εγώ να ξέρω ποιο είναι το πνεύμα του νόμου, κι αν μπορεί ένα αγαθό που προστατεύεται από το νόμο να εκτίθεται σε εκμετάλλευση και να αποποιείται η κυριότητά του με απλή συγκατάθεση του ατόμου. (Δηλαδή σε όποιο φόρουμ του πλανήτη και να μπούμε, αν κάποιος λίγο άπειρος ποστάρει σειριακούς αριθμούς, τηλέφωνα, διευθύνσεις, αριθμούς καρτών και τέτοια, αμέσως κάποιος διαχειριστής τα αφαιρεί για να προστατεύσει το χρήστη από ενέργειες ενδεχόμενου δόλου, άσχετα αν ο ίδιος ο χρήστης έχει ήδη κατα την εγγραφή αναλάβει την πλήρη ευθύνη των γραφομένων του.)
    3 βαθμοί
  38. Τι τα θέτε μωρέ αυτά ... Κλείστε τα να παν στο δγιάολα ...
    3 βαθμοί
  39. Πάρα μα πάρα πολύ ωραίο. Μπράβο Γιώργο. Αυτή την φορά όλα είναι εκεί που πρέπει όπως πρέπει. Ούτε ελλείψεις, ούτε υπερβολές, με πολύ καλές δυναμικές, με πολύ ωραίο θέμα, ταιριαστές αρμονίες βαλμένες με γούστο, και φοβερό παίξιμο. Για πες τώρα τι χρησιμοποίησες στο ampero ... Σαν να μου φαίνεται ότι σου έδωσε έμπνευση. Είδες ότι καμιά φορά τα ψηφιακά δεν είναι κακόηχα. Πουθενά στο κομμάτι δεν βγαίνει ψηφιακίλα πάντως.
    3 βαθμοί
  40. Γενικά δεν διαφωνώ, και εγώ αν είχα τώρα 3-3.5κ για ακουστική μάλλον θα πήγαινα σε κάποιον μικρότερο οργανοποιό ακόμα και αν ήταν για να ζητήσω μια κατασκευή τύπου Martin. Το επιχείρημα όλων των υποστηρικτών μάλλον όμως είναι η τιμή που κρατάει λόγω φίρμας η Martin ή η Gibson κ.ο.κ. Παρεμπιπτόντως προσφάτως συζητούσα με έλληνα οργανοποιό που δραστηριοποιείται στο μπουζούκι και μου έλεγε κάτι αντίστοιχο. Ότι σε πιο μικρή ηλικία διάλεγε με μανία στη λεπτομέρεια τα πιο τελεια καπάκια που μπορούσε να βρεί, τα αγόραζε και στη συνέχεια απο αυτά έφτιαχνε τα πιο τέλεια απο αυτά που είχε αγοράσει. Τελευταία άρχισε να φτιάχνει όργανα με τα υπόλοιπα και φυσικά ουδεμία διαφορά στον ήχο (ίδια διαπίστωση).... Αυτός τουλάχιστον δεν κρύβει τα καπάκια κάτω απο χρώματα και λοιπες τεχνικές. Παρεμπιπτώντως εγώ δεν ειδα κάτι άσχημο στα καπάκια αυτα. Θα ειχε ενδιαφέρον να βλέπαμε και τι εννοεί η Martin δευτέρας διαλογής καπάκι.
    3 βαθμοί
  41. Δυνατά σημεία του Κιουμπέις ΠΡΟ. Τονίζω το ΠΡΟ, γιατί παρακάτω δεν υπάρχουν. PLE, LE. Το PLE είναι ένα "μίνι προγραμματιστικό περιβάλλον" που μπορούμε να ορίσουμε φίλτρα και ενέργειες για στοιχεία του πρότζεκτ. Π.χ. "Όσα τρακς έχουν χρώμα ΜΠΛΕ, κάντα mute" ή "Όσα track έχουν χρώμα MΩΒ, να συνδεθούν στο group με όνομα Brass." κτπ κτπ. Το LE είναι το ίδιο πράγμα για MIDI. "Κάθε δεύτερη νότα ρίξε το βελόσιτυ κατά 40%". "Όσες νότες είναι στο 3,5 του μέτρου με διάρκεια μικρότερη από x, σβήστες". Τέτοια πράγματα. Εκτενές midi editing, με δυνατότητες preseting των Layout των controller, ώστε με ένα πλήκτρο π.χ. να γυρίζεις από εκεί που πειράζεις το pitchbend μόνο του, και να πειράζεις CC1, CC11, CC13. Με άλλο πλήκτρο να γυρίζεις σε editing articulation, δυναμικών και velocity. Ενώ πάντα φαίνονται τα event φυσικά. Κοντρολ ρουμ. Αν δεν έχεις πολλές εξόδους και πολλά ζευγάρια ηχείων, δε σε αφορά. Όμως είναι δυνατό εργαλείο. Κι άλλα πολλά. Αν όλα αυτά τα κάνεις ήδη με αποδεκτή ταχύτητα, δεν υπάρχει λόγος να στραφείς στο Cubase. Για το 13 ειδικότερα. - Εκτός από κάποια πλαγκιν που δεν δοκίμασα ακόμα (2 κομπρέσσορες και 2 eq χαρακτήρα, κι ένα εξειδικευμένο vocal chain), θα σταθώ στις βελτιώσεις workflow. - Μπήκε Range Tool στο Key Editor. Που αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ανέκαθεν, αλλά τέλος πάντων. Είναι πάαααρα πολύ εξυπηρετικό. Τέρμα το ψάρεμα νοτών σε παραλληλόγραμμα. - Επανήλθε το mono/stereo switch στα τρακ. Με ένα πάτημα του κουμπιού αλλάζει η διαμόρφωση του καναλιού. - Μπήκε ταπ τέμπο στην ένδειξη στο τρανσπορτ. Πλέον με ταπ (ή εισαγωγή του νούμερο ξερά με πληκτρολόγιο) αλλάζει το τέμπο στο σημείο που βρίσκεται ο κέρσορας. - Μπήκε έξτρα αριστερή ζώνη... αριστερότερα της αριστερής που ασχολείται μόνο με το κανάλι ήχου, αποσυμφορώντας το inspector του track που πρώτα περιείχε τα πάντα. (ακόμα αν θέλει κάποιος γίνεται να τα έχει όλα στον παραδοσιακό inspector, αλλά η διαχείριση των ίδιων στοιχείων σε δύο "στήλες" είναι πολύ πιο εύκολη, όσο αδόκιμες αν είναι οι "δύο αριστερές" ζώνες.) - Δίνεται η δυνατότητα να αρχίζει η αναπαραγωγή από διαφορετικά σημεία επιλογής, κι όχι μόνο από την τρέχουσα θέση του κέρσορα. - Δίνεται η δυνατότητα να μπορούν έξοδοι πλαγκιν να στέλνονται ως είσοδοι σε κανάλια ήχου, για ηχογράφηση σε πραγματικό χρόνο. - Κι άλλα πολλά καλά. - Το UI, του γαμή... ό,τι είχε και δεν είχε. Μια απίστευτη μαύρη φλατίλα, με έντονα άσπρα γράμματα. Για μένα που δεν είμαι καθόλου των dark mode με έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση, πρέπει να το γυρίσω αναγκαστικά στο μαύρο, γιατί όσες δυνατότητες παραμετροποίησης δίνονται φαίνονται απλά αηδία λόγω κάποιων μη ρυθμιζόμενων πεδίων. (Δηλαδή βγαίνουν σχεδόν μαύρα, μάλλον ΜΑΒΡΑ πάντα, οπότε αν αλλάξεις το γενικό χρώμα προς το γκρι, φαίνεται σαν καραγκιόζης) Αυτά. Την ίδια δουλειά κάνει, και καλύτερα τώρα πια. Όμως είναι και η μόστρα ένα ζήτημα. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ώρες που βλέπουμε την ίδια οθόνη. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Δηλαδή ενθουσιάστηκα με τις ευκολίες, αλλά με ξενέρωσε λίγο η μόστρα που χάλασε. Τι να κάνεις; Αυτά έχει το εμπόριο.
    3 βαθμοί
  42. Αν ηταν οι Τέλε ψώρα, θα ξυνόταν όλη η χώρα assούμε...
    3 βαθμοί
  43. Τι τεμαχιο βαρβατο ηταν αυτο?!!!!! Ξεκιναει... ωραιο λεω Απο τη θεματαρα που μπαινει ομως απο το 0:50 κ μετα, απο ωραιο γινεται απιστευτο! Σε πιανει απο τους ωμους σε σηκωνει κ σε αναγκαζει να κουνιεσαι μεχρι το τελος. Θεματαρες, κ σολαρα του παιδιου που εφερες για τρομπονι. (μινι ενσταση πως με αυτη την ηχαρα κ αυτο το παιξιμο πρεπει να υπηρχε ενα πιο "παραδοσιακο" κιθαροσολο)
    3 βαθμοί
  44. Ποτέ δεν με εντυπωσίαζαν όλα αυτά τα περίεργα controllers που πρέπει να κάτσεις απ'την αρχή να μάθεις να (τα) παίζεις. Το Roli απορρίπτεται μόνο και μόνο γιατί δεν έχει νορμάλ πλήκτρα, το ίδιο (και χειρότερα) και το Haken. Στοιχηματίζω ότι η πλειονότητα των πελατών τους δεν είναι πληκτράδες αλλά διάφοροι άσχετοι, DJs και άλλα "φρούτα" που θέλουν να εντυπωσιάσουν το πόπολο στα "lives" τους με διάφορες περίεργες touch συσκευές. Αυτοί και ο Jordan Rudess, οι καλύτεροι πελάτες. Το πιο κοντινό στα παραπάνω είναι το Osmose, αυτό τουλάχιστον έχει πραγματικά πλήκτρα.
    3 βαθμοί
  45. Ψάχνω ήδη στα ίντερνετς, να δω από ποιο δίσκο του Gary Burton είναι. Υπάρχει κανένα "Burton plays Jobim" με guest τον Sco? Κατ' αρχήν είναι κομματάρα. Ο Βρασίλης σπέρνει στην κυριολεξία πραγματικά. Εσύ κυρ Αλή μου τι παίζεις εδώ? Γιατί με όλα αυτά τα όργανα που παίζεις έχω μπερδευτεί. Βιμπράφωνο φοβερό, πλήκτρα επίσης, τα 'χασα ρεεεεεε. Φανταστικοί και οι δύο.
    3 βαθμοί
  46. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας μεταφέρεις. Σε ευχαριστώ και χρόνια πολλά!
    3 βαθμοί
  47. Υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται να κερδίσουμε τη Γιουροβίζιον? Και αν ναι με ποια προοπτική οφέλους? Το επιχείρημα των υποστηρικτών είναι ότι έχει στο παρελθόν αναδείξει τους ABBA, τη Celine Dion, τον Iglesias και τη Νανα Μούσχουρη. Έχει δηλαδή καπου 40 χρόνια που έπαψε να είναι φρέσκο το όποιο ενδιαφέρον υπήρχε. Και καλλιτέχνες που χρηματοδοτήθηκαν για τέτοιες καριέρες δεν υπάρχουν πλέον πουθενά. Προσωπικά βλέπω ότι όσοι πήγαν και κέρδισαν, δεν κέρδισαν κάτι σπουδαίο πέραν μιας μικρής περιόδου που ήταν στην επικαιρότητα της Ευρωπης για μη μουσικούς λόγους, και μια λιγο μεγαλύτερη στην επικαιρότητα της χώρας τους. Και τα δύο δυστυχώς ξεχνιούνται σύντομα. Μετά μη καταφέρνοντας να ανακινήσεις πάλι αυτή τη δημοσιότητα με ίδια μέσα, σε τρώει η μαρμάγκα, όπως συμβαίνει και με τα talent shows. Είναι καλή η δημοσιότητα (ως ενος σημείου) αλλά είναι καλύτερο να την απολαμβάνεις για λόγους που η ιδιότητά σου δικαιολογεί. Η κοινωνία και η μουσική τι κέρδισαν απο το θεσμο? Μας έμεινε κανα τραγούδι τα τελευταία 40 χρόνια ή κανένας παραγωγικός συνθέτης? Τροφή για κουβεντούλα/ροκάνισμα χρόνου στα πρωινάδικα και γυρνάς στον εγχώριο μανατζέρ σου δινοντας του μια ευκαιρία να σε πουλήσει αλλιώς για λίγο. Απο την άλλη αν στραβώσει η δουλειά και πας σβουριχτός για κουβά, μπορεί και να είναι χειρότερο απο το να μην πήγαινες καθόλου και να συνέχιζες αυτό που έκανες απο πριν.
    3 βαθμοί
  48. Μάλιστα. Καθένας με τις απόψεις του. Διαφωνώ στα πάντα όλα μέχρι κεραίας.
    3 βαθμοί
  49. Δεν ασχολούμαι με την Ελληνική μουσική γενικότερα, και θα φάω μάλλον flaming αλλά εδώ είναι η άποψή μου. Εξαιρετική είναι. Έχει συνδυάσει πολύ ωραία στοιχεία απο διάφορα ιδιώματα. Καλή συνθετική ικανότητα, φρέσκος ήχος, και φοβερή χροιά η φωνή της. Έναν Liam Howlett θέλει να συνεργαστεί μαζί της. Ιδανική για Eurovision.
    3 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου