Προς το περιεχόμενο

Yannis Methenitis

Administrator
  • Αναρτήσεις

    11.574
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    114

Yannis Methenitis ήταν Μέλος της ημέρας 24 Νοεμβρίου

Yannis Methenitis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Σχετικά με τον Yannis Methenitis

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Τραγούδι
  • Style
    Funk
    Instrumental
    Jazz
    Soul
  • Gear List
    Κιθάρες
    Gibson 335 & Les Paul 60's Tribute, Yamaha AEX-520, Epiphone Zephyr, Fender Stratocaster Std, Squier Stratocaster, Daion Mugen II.

    Ενισχυτές
    Mesa Boogie Lonestar Special head & Lonestar Cabinet, Roland Cube 30X, Crate Power Block 150

    Πετάλια
    Boss ME-70, GE-7, TW-1, OD-3, RC-30, Barber Direct Drive BUSS, Fulltone OCD, T-Rex Gull Wah, Reptile 2, TC Electronic Mojo, Polytune, TC Helicon Create XT, Digitech Trio, Zoom MS-70, Strymon Iridium, Nobels ODR-1.

    Recording
    AKG C 414B-ULS & C-5, Beyerdynamic MC740N(C) P48
    Cubase 12, Genelec 1030, SPL Creon, Alphatrack Frontier, Komplete Audio 1

    Keys & Synths
    Boss JS-5, M-Audio Axiom 49 Keyboard.
  • My Band(s)
    Yameth
  • Day job
    Μουσικός
  • Website
  • Smart noiz
  • Facebook
  • Bandcamp
  • Linkedin
  • Τόπος
    Στυμφαλία

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

34.140 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Yannis Methenitis

  1. Ευχαριστώ για τον κόπο σας. Ελπίζω να κατεβαίνουν κάτω απο 80Hz +-3db τα συστήματα σας για να βοηθιόμαστε. Δεν μιλάω για την υποκειμενική αίσθηση αλλά για τη σύγκριση με τα υπόλοιπα στη συλλογή. Αν π.χ. ακούσει κανείς το πρώτο κομμάτι και στη συνέχεια μπει το Killer και βουϊζουν τα sub και αναγκαστεί να χαμηλώσει ένταση. Αυτό θα είναι ένα πρόβλημα αν συμβαίνει, διαφορετικά το σίγουρο είναι πως στο 99% των συστημάτων δεν υπάρχει τετοιο θέμα. Εγω π.χ. στα Genelec με 7ιντσο γούφερ δεν το ακούω αλλά δεν έχω συνδεδεμένο το subwoofer που είχα συνήθως κι έτσι ξεχάστηκα να ελέγξω. Έτσι κι αλλιώς είναι ρητορικό το ερώτημα αφού το πουλάκι πέταξε πλέον.
  2. Δεν απευθύνομαι στο ευρύ κοινό αλλά σε συνάδελφους που μοιραζόμαστε τα ίδια ενδιαφέροντα. Δεν ψάχνω για ατέλειες, το φορουμ είναι η πηγή με τα περισσότερα εναλλακτικά monitoring situations και η ηχοληπτική μου λόξα θέλει να το εκμεταλλευτεί, μαθαίνοντας. Old habits die hard.
  3. Το πήρατε χαμπάρι;

    Εγω πήρα εισιτήριο! Θα είναι τα καλύτερα 30 ευρώ της χρονιάς.

     

  4. Αν είναι καλό, τι σημασία έχει αν είναι αναλογικό ή ψηφιακό. Πάρε ένα να 'χεις...
  5. Αν κατάλαβα τι εννοείς, στη διανομή κατοχυρώνονται και τα δικαιώματα μου που θα μου αποδίδονται ακόμα και αν κάποιος οικειοποιηθεί κάποιο κομμάτι. Όσον αφορά το legacy, πιστεύω πως όσο μεγαλύτερο μέρος του κόσμου αγγίξεις, τόσο περισσότερη υστεροφημία αφήνεις. Τα οικογενειακά κειμήλια προφανώς πάνε χέρι με χέρι αφού δεν είναι μόνο άυλα.
  6. Κοίτα, στην ηλικία μας δύο πράγματα μπορείς να κάνεις. Να αφήσεις "legacy" με την τσέπη σου Να συνεχίσεις να ζεις μέχρι να πάψεις Φιλοσοφικά ακολουθώ το δεύτερο και στην πράξη δεν ήμουν ποτέ υπερ της υλικής απόκτησης. Συνήθως αποχωρίζομαι αναίμακτα τα πράγματα που δεν μου είναι χρήσιμα. Το ίδιο και με τα CD - βινύλια που απο τη μια δεν τα χρησιμοποιω αλλά απο την άλλη έχω εμπιστοσύνη στην ανθρωπότητα να επανέλθουμε σε κανα μεσαίωνα, οπότε αν ζω τότε, μπορεί να μου φανούν χρήσιμα μιας και δεν νομίζω να κοστολογούνται άξια και ίσως φανούν χρήσιμα στον γιό μου. Για την ώρα ακούω πσηφιακά. Δεν περιμένω να βγάλω λεφτά απο τη συγκεκριμένη δουλειά που κυκλοφόρησα, απλά με ενδιαφέρει η αίσθηση της ικανοποίησης αν κάποιος άλλος την εκτιμήσει ή την απολαύσει όσο εγώ. Κι όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα (λαμβάνοντας υπ' όψη πως δεν είναι το πιο λαοφιλές είδος) και γι αυτό διανέμω παγκοσμίως και όχι 100 βινύλια στη γειτονιά και τους φίλους. Όσο το αν αξίζει τον κόπο, να σου πω... ούτε πέρασε απο το μυαλό μου όταν τα έγραφα πως ήταν κόπος. Διασκέδαση ήταν, που σίγουρα θα συμμερίζεσαι κι εσύ. Η όποια τιμή υπάρχει στο Bandcamp έχει μπει τύποις και δεν έχει να κάνει με κάποια απόσβεση.
    1. vrasidas27

      vrasidas27

      Ενταξει...

      Αφου κ ο Γκρογκου θελει ν'ακουει το αλμουμ συνεχεια, σημαινει πως ειναι πολυ καλο!

    2. Yannis Methenitis

      Yannis Methenitis

      Του αρέσει για κλάξον στο UFO.

    3. Ali Barout

      Ali Barout

      Για κλάξον, είναι ιδανικό το ΣΟΛ της πρώτης οκτάβας του σοπράνο σαξόφωνου. Δοκιμασμένα πράγματα.

  7. Αυτό ακριβώς. Καλό είναι να διαβάζουμε όλους τους όρους. Δεν σε κλέβουν ούτε σε δουλεύουν. Απλά προσφέρουν διαφορετικά πράγματα γιατί αλλιως θα υπήρχε μόνο ένας. Και κοίτα να δεις τώρα, που απο εκεί που δίναμε το 90% στις δισκογραφικές και ψάχναμε με το κιάλι να βρούμε τον δίσκο στα δισκάδικα, τώρα μας απασχολεί η διαφορά μονοψήφιων ποσοστών. Κι ας δίνουμε 5-10% για τις όποιες υπηρεσίες διανομής κλπ πλέον. Που όντως διανεμονται... παγκοσμίως και όχι μόνο στην Ομόνοια και το Γαλάτσι. Λοιπόν, το ρεζουμέ είναι το εξής Είτε πας σε δισκογραφική (και αν σε δεχτεί) θα της δωσεις το 80+% για τις υπηρεσίες που θα σου προσφέρει... και το αφήνεις σε επαγγελματίες. Είτε κάνεις τη δουλειά μόνος σου και ασχολείσαι με την διανομή, το μάρκετινγκ και την προβολή, αντιμετωπίζοντας τη δουλειά ως επαγγελματίας ή σοβαρός ερασιτέχνης που ξέρει να προσέχει και τι ζητά. Εμένα η δεύτερη περίπτωση μου κάνει κι ας ξέρω πως πρέπει να δουλέψω πολύ παραπάνω, γνωρίζοντας όμως πως ΔΕΝ τα ξέρω όλα και σίγουρα θα υπάρξουν αστοχίες. Οι δε distributors που έχουν αναφερθεί, είτε 2, είτε 3% διαφορά είτε με συνδρομές είναι πολύ καλές περιπτώσεις κατα τη γνώμη μου. Ας μην ψειρίζουμε τη μαϊμού.
  8. Ερώτηση προς όσους ακούν απο hi end σύστημα ή καλά και μεγάλα studio monitors. Μήπως το Killer έχει υπερβολικό μπάσο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα; Ηθελα να το φιλτράρω πριν το ανεβάσω αλλά ξεχάστηκα και μου ξέφυγε κι αναρωτιέμαι αν έκανε σε κάποιον αρνητική εντύπωση. Κόστος παραγωγής βινυλίου περίπου 20 ευρώ το κομμάτι. Δεν βλέπω τον λόγο να μπω σε τετοια διαδικασία για να πουλήσω προς 20 ευρώ έστω και για να βγάλω το κόστος μόνο και ιδιαίτερα όταν δεν τυγχάνω και ο πιο φανατικός οπαδός του. Για CD δεν έχω αποφασίσει αλλά δεν ξέρω και πολλούς που ακούν απο CD πλέον. Τι λέτε;
  9. Σήμερα κυκλοφόρησε και σε όλες τις πλατφόρμες streaming για όσους προτιμούν αντι να κατεβάζουν, να ακούν. Spotify, Apple music, Youtube music, Tidal κλπ.
  10. Εχω κάνει κι άλλα βέβαια όπως των Motive αλλά αυτά είναι τα... δικά μου.
  11. Να πω και το καημό μου ρε παιδια... αν εξαιρέσεις τους guest μουσικαράδες φυσικά, το έχω φτιάξει όλο απο την μουσική, την ηχογράφηση μέχρι το εξώφυλλο, τα δελτία, τις σελίδες που φτιάχνω τώρα και τη διανομή. Με το πάσο μου βέβαια. Αυτό είναι που ξεκίνησα να μάθω πως γίνεται το 1981. Ολη τη διαδικασία, απο το Α στο Ω. Είναι μεγάλη κατάκτηση και ικανοποίηση. Και χαίρομαι που το μοιράζομαι μαζί σας γιατί εσείς καταλαβαίνετε.
  12. Κατ' αρχάς σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου αρέσουν. sax στο Killer παίζει ο Fabian σκέτο. Πρόκειται για ένα απο τα δύο άτομα session που βρήκα online με τον ήχο που ήθελα και ενω ο πρώτος ήταν απογοήτευση, αυτός πήρε το κομμάτι πάνω του. Ο ήχος της κιθάρας πρέπει να είναι 335. Με τι τωρα... I will laugh you. Αμα σου πω πως γράφω συνήθως με ότι έχω διαθέσιμο... είτε είναι ενισχυτής, είτε Boss ME-70, είτε συνδυασμός πεταλακίων με οτι να΄ναι προσομοίωση στο τέλος. Δεν σου κάνω πλάκα, γιατί είναι παλιό κομμάτι και ειλικρινά δεν θυμάμαι. Απώλεια για τους Guess who ο @Ali Barout αυτό να λέγεται.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου