Προς το περιεχόμενο

Yannis Methenitis

Administrator
  • Αναρτήσεις

    11.693
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    122

Yannis Methenitis ήταν Μέλος της ημέρας 30 Ιουνίου

Yannis Methenitis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Τραγούδι
  • Style
    Funk
    Instrumental
    Jazz
    Soul
  • Gear List
    Κιθάρες
    Gibson 335 & Les Paul 60's Tribute, Yamaha AEX-520, Epiphone Zephyr, Fender Stratocaster Std, Squier Stratocaster, Daion Mugen II.

    Ενισχυτές
    Mesa Boogie Lonestar Special head & Lonestar Cabinet, Roland Cube 30X, Crate Power Block 150

    Πετάλια
    Boss ME-70, GE-7, TW-1, OD-3, RC-30, Barber Direct Drive BUSS, Fulltone OCD, T-Rex Gull Wah, Reptile 2, TC Electronic Mojo, Polytune, TC Helicon Create XT, Digitech Trio, Zoom MS-70, Strymon Iridium, Nobels ODR-1.

    Recording
    AKG C 414B-ULS & C-5, Beyerdynamic MC740N(C) P48
    Cubase 12, Genelec 1030, SPL Creon, Alphatrack Frontier, Komplete Audio 1

    Keys & Synths
    Boss JS-5, M-Audio Axiom 49 Keyboard.
  • My Band(s)
    Yameth
  • Day job
    Μουσικός, Ηχολήπτης
  • Website
  • Smart noiz
  • Facebook
  • Bandcamp
  • Soundcloud
  • Linkedin
  • Τόπος
    Στυμφαλία

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

42.440 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Yannis Methenitis

  1. ...το είπες στη γυναίκα σου; Απσογοι, όπως πρέπει. Ο ντράμερ θέλει να είναι μπροστά ε...
  2. Τόσο κάνει μια σοβαρή κεφαλή... και όχι, οι χαιφιντελίστες που γνώριζα εγω έδιναν/δίνουν πολλά παραπάνω. Το βινύλιο σε επίπεδο diminishing returns είναι Κεάδας. Η σχέση τιμής προς απόδοση γέρνει δραματικά προς το CD.
  3. Να μπούμε σε αυτή την κουβέντα τώρα... Όταν συγκρίνουμε δεν μιλάμε για κοινά συστήματα αλλά για απόλυτα σημεία αναφοράς. Και για τα δύο. Αλλα και σε κάθε κατηγορία τιμής το αντίστοιχό CD player προσωπικά το προτιμώ για πιστότητα. Υ.Γ. Και τι ορίζεις "καλό σύστημα βινυλίου". Ξέρεις πόσο κάνει ένας συνδυασμός VPI Avenger και μια φτηνή Naim Koetsu Black;
  4. To CD standard, γνωστό και ως Red Book είναι 44,1khz/16bit. Αυτό το CD για πολλούς επαγγελματίες του ήχου είναι το σημείο αναφοράς μας. Πέρασε μια φάση κοντά στο 2000 με τα Super Audio CD (SACD) και DVD-Audio. Ωστόσο, κανένα από αυτά δεν υιοθετήθηκε εν μέρει λόγω της προφανούς έλλειψης βελτίωσης στην ποιότητα ήχου για το ευρύ κοινό. Οταν ακούω κόσμο να μιλάει για ψηφιακίλα του CD, αναρωτιέμαι αν έχει ακούσει φυσική μπάντα να παίζει χωρίς P.A. ή μήπως συγκρίνει με σημείο αναφοράς ένα πλατώ με βραχίονα - κεφαλή της σειράς που άκουσε ή ακούει και θεωρεί αυτό πιστό ή φυσικό. Φυσικά θα είναι διαφορετικά. Αλλά πιστότερο θα είναι το CD αν μιλάμε για την ίδια ηχογράφηση, όσο και αν δεν σου αρέσει. Έχω γράψει αλλού για τα εγγενή μειονεκτήματα του βινυλίου σαν μέσο εγγραφής, όπως ο περιορισμός στη σχέση χρόνου και δυναμικής που δεν μπορεί να πλησιάσει το CD παρα μόνο σαν EP. Το CD σαν πρωτόκολλο και μέσο έχει πολλά πλεονεκτήματα συγκριτικά.
  5. Εγω απο τις επιλογές που εχω κάνει φαίνεται πως έχω κάποιο μικρό... κόλλημα στο χρώμα, αν και το συνειδητοποίησα όταν τις έβαλα μαζί στον τοίχο, τότε. Με σειρά προτίμησης σε όμορφο sunburst για τα γούστα μου. Les Paul Yamaha (σχεδόν σαν βιολί) 335 (classic Gibson sunburst) Zephyr (σχεδόν διχρωμία με μεγάλο contrast) Όλα όμως είναι αποδεκτά και ακόμα και η διχρωμία έχει τους φαν της. Όχι εμένα πάντως.
  6. Δεν είναι sunburst που βασιλεύει σαν ήλιος με τα χρώματα μιας δύσης να σβήνουν σταδιακά. Είναι κανονική, αδέξια διχρωμία. Κακό βάψιμο.
  7. Μα πρόκειται για υβρίδιο Mosrite σαν αυτό που κρέμαγε ο Johnny Ramone. Κανένας δεν είναι πανκ εδω μέσα; Στο θέμα μας, πέρα απο την παραπάνω σιχαίνομαι τα sunburst που έβαψε κάποιος ξυλοκόπος, σαν αυτά της Fender που ανέφερε ο @odis13, τα ανάποδα headstock και τις μυτερές κιθάρες με 37 τάστα και Floyd Rose.
  8. ΟΛΑ τα blues. Να πως στήβουμε μια Les Paul.

    O Jared Nichols είναι on top of his game. 

     

    1. Προβολή προηγούμενων σχολίων  1 περισσότεροι
    2. Yannis Methenitis

      Yannis Methenitis

      Να σε πω πως ο διορθωτής μου έβγαλε λάθος το στύβει και πρότεινε στήβει. Μάλλον επειδή είναι μπλουζ και στέφτηκε πως αναφερόμουν στον Στηβι Ρέι. Οπότε κι εγω επειδή έχω φρίξει με τα μπαμπινιώτικα και δεν ξέρω πια που πέφτει βοράς και νότος στην ορθογραφία το δέχτηκα.

       

      Όσο για το τι σημαίνει το οβινδεο να ζητήσω συγγνώμη και να διευκρινίσω πως απευθύνεται σε σινεφιλ που παίζουν πανκ με νουανσες οπότε αν δεν αναγνωρίζεις τη σχολή, δικαιούσαι να το απορρίψεις.

    3. Σαμη Παραγκα

      Σαμη Παραγκα

      Δεν συνηθίζω να κρίνω και να επιπλήττω  τους ανθρώπους για την ορθογραφία τους, ή την αστοχία του διορθωτή τους.

      Θα επιμείνω όμως στο τι θέλει να πιει ο ποιητής- κιθαρίστας- με αυτή τη σινεφίλ προσέγγιση, επίδειξη- και ξαναρωτάω και αν έχεις φυσικά τη καλοσύνη, απαντάς. Είναι σόλο από κάποιο τραγούδι του? ή απλά ήπιε να ρίξει δυο πενιές να φάνε τη σκόνη του όλοι οι πανκς? 

       

    4. Yannis Methenitis

      Yannis Methenitis

      Το δεύτερο. Ηπιε να πιεί τα μπλουζ σε 30 δεύτερα.

  9. Μας μπέρδεψε το "η φίλη μου η..." διότι αυτό δεν την κάνει απαραίτητα τραγουδίστρια και μάλλον γι αυτό τα παιδιά δεν εστίασαν εκεί. Εμένα μου άρεσε η μπάντα και το wah, όμως η... φίλη σου μου ακούστηκε φλατ σε σημεία, κάτι που δεν περιμένεις απο ΑΙ αλλα αυτό λύνεται με περισσότερη δουλειά στο πρόγραμμα. Αλλά ποιός ο λόγος... Βάλε την να σου κάνει φωνητικά και θα δεις πόσο καλή μπορεί να είναι.
  10. Καλά κάνει. Για την παραπληροφόρηση του αρχικού ποστ, το έγραψα.
  11. Top Artist... στην Ελλάδα. Ε... δεν είναι και κάποια ιδιαίτερη και πρωτόγνωρη πρωτιά. Τωρα αν είναι η πρώτη γυναίκα, δεν ξέρω αλλά οι Βίσες και οι Αλεξίουδες δεν έχουν γίνει νούμερο ένα στα τσαρτς του Spotify; Κάτι δεν κατάλαβες νομίζω.
  12. Ένας απο τους μεγάλους μου ήρωες, πέθανε χθες. Ο David Sanborn έπαιζε σαξόφωνο που ξεχώριζε όπως ξεχωρίζει απο την πρώτη νότα ο Santana στην κιθάρα. Αν και ο Sanborn δούλεψε σε πολλά είδη, οι προσωπικές του ηχογραφήσεις συνδύαζαν την τζαζ με το Blues feel. Ξεκίνησε να παίζει με Albert King και Little Milton σε ηλικία 14 ετών. Συνέχισε με τους Paul Butterfield Band το 1967. Κυκλοφόρησε το πρώτο του σόλο άλμπουμ «Taking Off» το 1975, αλλά δραστηριοποιήθηκε ως session μουσικός, παίζοντας σε πολλά άλμπουμ από James Brown, Bryan Ferry, Michael Stanley, Eric Clapton, Bobby Charles, Cat Stevens, Roger Daltrey, Stevie Wonder, Paul Simon, Jaco Pastorius, the Brecker Brothers, Michael Franks, Kenny Loggins, Casiopea, Players Association, David Bowie, Todd Rundgren, Bruce Springsteen, Little Feat, Tommy Bolin, Bob James, James Taylor, Al Jarreau, Pure Prairie League, Kenny G, Loudon Wainwright III, George Benson, Joe Beck, Donny Hathaway, Elton John, Gil Evans, Carly Simon, Guru, Linda Ronstadt, Billy Joel, Kenny Garrett, Roger Waters, Steely Dan, Ween, the Eagles, Grateful Dead, Nena, Hikaru Utada, The Rolling Stones, Ian Hunter, Toto. Απο την επίσημη σελίδα του: Ο David Sanborn πέθανε το απόγευμα της Κυριακής, 12 Μαΐου, μετά από εκτεταμένη μάχη με τον καρκίνο του προστάτη με επιπλοκές. Αντιμετώπιζε καρκίνο από το 2018, αλλά ήταν σε θέση να διατηρήσει το κανονικό πρόγραμμα των συναυλιών του μέχρι πρόσφατα. Είχε ήδη προγραμματισμένες συναυλίες για το 2025.
  13. Εχω καταλάβει πως όσο ασχολείσαι τόση περισσότερη όρεξη προκύπτει. Εγώ έχω σοβαρά αρθριτικά προβλήματα με τα χέρια και δάχτυλα τον τελευταίο χρόνο και κάνω διάφορες πανικόβλητες σκέψεις σαν τη δική σου. Τι όργανο θα παίζω στο εξής... να ασχοληθώ αποκλειστικά με το Gran Tourismo, μήπως να τραγουδάω μέχρι να κλείσει κι η φωνή μου ή ο κόσμος τ' αυτιά του. Θα πουλούσα πράγματα και το έχω κάνει και στο παρελθόν. Θα κράταγα όμως μια καλή κιθάρα που γουστάρω και ότι άλλο για να εχω πάνω απο το 50% του ήχου μου, σε περίπτωση που μου ξαναρθει η όρεξη. Θα πουλούσα τα ακριβότερα γιατί δεν είναι απαραίτητα κι αυτά που με φτιάχνουν περισσότερο. Πραγματικά όμως δεν έχουμε ανάγκη ολόκληρο οπλοστάσιο να κάθεται αν δεν το χρησιμοποιούμε. Βέβαια το ότι έστησες τα πράγματα σου σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες και προδιαγραφές, δεν σημαίνει πως θα εκτιμηθεί απο τους αγοραστές απαραίτητα και θα έχουν και δίκιο.
  14. Γιατί όπως είπε ο @Spyros Delta ο ηχολήπτης του στούντιο παίζει πολλές φορές αυτό τον ρόλο και πληρώνεται ήδη.
  15. Αν και έχουν ειπωθεί τα πάντα ήδη, στο παρελθόν εχω γράψει ένα αρθράκι σχετικό που λέει διεξοδικά τις ράτσες των παραγωγών. Κάποιοι παραγωγοί π.χ. Hugh Padgham μπορεί να επιβάλλουν το ύφος τους τόσο που η μπάντα να γίνει αγνώριστη, όπως έγινε στο Owner of a lonely heart των Yes και κάποιοι όπως ο Daniel Lanois στους U2 να βγάζει όσο καλύτερα γίνεται τον ήχο της μπάντας. Και είναι φυσικά και οι πΡΟαγωγοί που κάνουν διεκπεραίωση και συνήθως η μουσική επιρροή τους είναι ελάχιστη. Κάποιοι φτασμένοι στον ελληνικό χώρο αναλαμβάνουν προσωπικά πλέον κάποια μεγάλα ονόματα και εκεί ξεκινά μια διαφορετική διαδικασία αφού ο καλλιτέχνης (ή ο παραγωγός) συνήθως έχει και δικό του label, όπου συμπεριλαμβάνει και την έξτρα προώθηση αλλά και τη συνολικότερη εκπροσώπηση του “προϊόντος”. Προσωπικά έχω κάνει παραγωγή σε 3-4 νέα ταλέντα στο παρελθόν, όπου οι υπηρεσίες μου αφορούσαν, budget, επιλογή στούντιο, τελική μείξη, ηχητικό και μουσικό μασάζ για να πετύχουμε σαν αποτέλεσμα αυτό που είχα καταλάβει πως είναι στο μυαλό των παιδιών. Προσπάθησα να μην επιβάλλω δικά μου μουσικά κολλήματα αντιθέτως να χρησιμοποιήσω τις ηχοληπτικές, μουσικές και audiophile γνώσεις μου ώστε να αποδοθεί το ύφος πάνω στο genre (ιδίωμα) της μπάντας, ταυτόχρονα αποφεύγοντας τις όποιες ακούσιες επιδράσεις του εκάστοτε ηχολήπτη, που ναι μεν μπορεί να ήταν καλές αλλά ανάρμοστες στο ύφος μιας και δεν έβλεπε το δάσος, όπως ο παραγωγός που έχει τη γενική επίβλεψη του project, αλλά το δέντρο. Ο παραγωγός στη χώρα μας είναι ίσως πολυτέλεια αλλά αν πέσεις σε κάποιον που καταλαβαίνεστε, τότε το αποτέλεσμα μιας δουλειάς μπορεί να είναι η καλύτερη σου εκδοχή.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου