Προς το περιεχόμενο

New

Αποτελέσματα δημοσιεύσεις προφίλ, συζητήσεις σε Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer, Ηχοληψία, Παραγωγή, Mix & Master, Μουσική & Μουσικοί, Κιθάρες και Ενισχυτές, DAW & Υπολογιστές, Τύμπανα και Κρουστά, Ακουσα - Είδα, Clips, Τεχνικά & θέματα λειτουργικότητας του Noiz, Session Music, Η Αγορά της Μουσικής, Δελτία τύπου, Παρουσιάσεις - Δοκιμές, Πνευστά, φωνητικά, κλασικά και παραδοσιακά έγχορδα, Ξεκινώντας, DIY και Show off, άρθρα, track, ειδήσεις, συμμετοχές, συμμετοχές και videos τις τελευταίες 7 ημέρες.

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. Οχι, οι κλασσικοι δισκοι του ειδους εχουν mono κιθαρες συνηθως (o Hendrix ομως εκανε πειραματα με την "κινηση" των εφε του στο stereo image). Αλλα και παλι μη ψαχνεις μπουσουλες ,οτι δουλευει δουλευει και οτι δεν δουλευει δεν δουλευει γενικα ξεκινα με την ΛΟΓΙΚΗ (ας πουμε έχει λογικη να ηχογραφησεις μια κιθαρα στερεο οταν τα εφε που χρησιμοποιεις ,και στελνεις σε 2 ενισχυτες, ΔΕΝ ειναι στερεο? )
  3. Σήμερα
  4. Χθες
  5. Rhodes Chroma (1982-1984) Αναλογικό, 16-φωνικό και σπάνιο (κατά τα άλλα και εν έτει 2024 κάποια ταγάρια κατασκευάζουν ακόμα μονοφωνικές πατάτες, τις πουλάνε σε τιμή πολλαπλάσια ενός Montage M8x και κάποια μεγαλύτερα ταγάρια τρέχουν και τις αγοράζουν). Το Chroma ήταν αρχικά να κατασκευαστεί από την ARP, δικό της σχέδιο ήταν, αλλά δεν πρόλαβε λόγω πτώχευσης της εταιρείας το 1981, οπότε τα σχέδια αγοράστηκαν από την CBS που είχε την Rhodes, και έτσι το synth κατασκευάστηκε και κυκλοφόρησε σαν Rhodes όργανο. Προχωρημένο synth για την εποχή του και πανάκριβο, είχε 64 βαρυκεντρισμένα ξύλινα πλήκτρα με initial touch, ενώ κυκλοφόρησαν ελάχιστες units και με poly-aftertouch. Αν και αναλογικό διέθετε μικροεπεξεργαστή και μπορούσε να συνδεθεί με Apple II για sequencing duties ή με το Chroma Expander, το οποίο ήταν τεράστιο και δεν διέφερε σε τίποτα από το Chroma παρά μόνο στο ότι δεν είχε πληκτρολόγιο. To Chroma κυκλοφόρησε -κι αυτό- τη λάθος εποχή, μια και ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του βγήκε το DX7 και τα παράγωγα του και πήρε σβάρνα όλη την αναλογική synth βιομηχανία. Η ανωτερότητα και ο φρέσκος αέρας που έφερνε η FM engine του DX7 σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή του ($2,000 vs $5,300) δεν άφηνε περιθώρια επιβίωσης σε έναν αναλογικό γίγαντα σαν το Chroma. Έτσι, μετά από δύο χρόνια ζωής και λιγότερες από 3,000 units, το Chroma μάς αποχαιρέτησε. RIP... Για να το δούμε από κοντά. Και το expander.
  6. Ευχαριστώ πολύ για όλα Γιώργο! Σε έπρηξα πάλι...
  7. Vale Rossi

    Dimsonic - Logic lock

    Λείπεις, κι έχει πέσει πολύ σιγή ασυρμάτου. Που είσαι? Με fusiongtr και manoSX BillarasKats cigaret και λοιπούς?
  8. Death by chocolate, plastic love memory....για αρχή και μετά όλα τα άλλα.
  9. Παίζει να είναι και το πρώτο θέμα στο οποίο δεν κατάλαβα τίποτα.
  10. Τελευταία εβδομάδα
  11. @dnuh πες μας: α) ποιά μηχανήματα έχεις (μάρκα - μοντέλο) και β) τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.
  12. https://www.musicianscart.com/product/ibanez-premium-rg-921-electric-guitar/ αυτή πρέπει να ναι και επωλείτο (κάποτες) ₹60.369 (Ινδικές ρουπίες) ήτοι €676,64 (γιούρος)... ΥΓ. μας βγάζεις τον Πουαρό που κρύβουμε μέσα μας...
  13. Όπου πολλές φορές στην Ιαπωνία έβγαιναν κόπιες, εφάμιλλες ή ακόμα και καλύτερες από τα original...
  14. Άρα τουλάχιστον πήρε καλή κιθάρα.
  15. Χάλια τα remasters του 2023, καλύτερα είναι του 2009. Το θέμα είναι να μην υπήρχε γενικότερα το loudness war και να ήταν μια πιο φυσιολογική κυματομορφή χωρίς κομμένα peaks και επιπλέον να υπήρχε ισορροπία σε μπάσα/πρίμα. Ναι μεν, τα remasters είναι απαραίτητο να γίνουν, για να σώσουν κάποια σπάνια αρχεία και να ακούγονται αξιοπρεπώς, κυρίως για Beatles που πολλά ήταν αρχικά μονοφωνικά και ασφαλώς οτιδήποτε άλλο είναι δεκαετίας 60, αλλά θεωρώ πώς οτιδήποτε ξεκίνησε να βγαίνει σε cd στις αρχές των 90s και ήταν υλικό από 60's, 70's - 80's, ήταν σαφώς καλύτερο ηχητικά σε σχέση με τα "ψηφιοποιημένα" remasters που είναι η επεξεργασία, της επεξεργασίας. Και μιλάω ειδικότερα για την Ελλάδα που τη δεκαετία του 90 από όσο ξέρω χρησιμοποιούσαν τις αρχικές μήτρες για να κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά σε cd, κομμάτια από παλιότερες δεκαετίες. Από το 2000 και μετά τουλάχιστον οι εταιρείες που ξέρουμε (ενώ υπάρχουν πολλά που ακόμα δεν έχουν βγει σε cd δεν τα έβγαλαν καθόλου). Όσα κομμάτια είχαν πάρει από μήτρες τη δεκαετία του 90 για να τα χρησιμοποιήσουν σε συλλογές, αυτά και χρησιμοποίησαν για να τα βάλουν σε άλλες συλλογές, με τη διαφορά ότι από ένα σημείο και μετά δεν τα έπαιρναν ξανά από μήτρα αλλά από κάποιες συλλογές σε wav, με επιπλέον ηχητική επεξεργασία, δηλαδή επεξεργασία πάνω στην επεξεργασία. Όσα έχω ακούσει από το 2007 που είναι remastered έχουν κυματομορφές που ξεπερνούν αυτό που λέμε "ταβάνι" και είναι flat κυματομορφές με κομμένα peaks ενώ έχουν βάλει από πάνω έξτρα equalizer με κλειστό μπάσο και subbass που το κάνει να παραμορφώνει. Το μόνο θετικό, ότι έχω πετύχει σε εκδόσεις περιοδικών, εφημερίδων μετά το 2010 κάποιες συλλογές που έχουν χρησιμοποιήσει τα αρχικά κομμάτια, όπως είχαν βγει σε 90s συλλογές, χωρίς αυτή την τόση ψηφιοποίηση που το κάνει να ακούγεται ψεύτικο. Αλλά μιλάμε για συλλογές με επιλογές πολλών καλλιτεχνών πχ pop 60s, 70s, 80s, 90s. Η σημερινή Cobalt διατηρεί επίπεδο στον ήχο, μόνο όταν ήταν Universal, κάποιες συλλογές που έβγαλε το 2007 με 60s ως 90s, 100+Ερωτικά, 100+Pop, 100+Λαϊκά τα είχε κυκλοφορήσει με τέρμα κυματομορφές και παραμόρφωναν. Η Minos τώρα τελευταία έχει χαλάσει και κάνει στα digital singles που βγάζει τέρμα τις κυματομορφές αλλά κόβει και υψηλές. Για Panik δυστυχώς, σε πολλά΄κομμάτια δεν έχουν σχεδόν καθόλου υψηλές και οι κυματομορφές είναι τέρμα. Ακόμα και τα cds της Άννας Βίσση (που όταν είχαν βγει από τη Sony είχαν αψεγάδιαστο ήχο) τα ξαναέβγαλε με τέρμα κυματομορφές, ενώ το Είμαι το σήμερα κι είσαι το χθες, που βγήκε πρώτη φορά σε cd, τα πήρε από βινύλιο και όχι από αρχική μήτρα και προσπάθησε να "κρύψει" τα σκρατς κλείνοντας τον ήχο με έξτρα μπάσο αλλά και πάλι ακούγονται σκρατς. Ευτυχώς συγκεκριμένοι μόνο καλλιτέχνες, προσέχουν ακόμα τον ήχο τους και οι κυματομορφές δεν είναι τόσο flat ούτε ξεπερνούν τα όρια.
  16. ΕΛΙΝΑ IKE 3ης Σεπτεμβρίου 59 Αθήνα 10433 Τηλ: 210 8830311 - 14 https://www.elina.gr/
  17. Καλημερα παιδια Δουλευω εδω και αρκετα χρονια 2 Samson resolve 8 monitor. Προχθες μετακινησα ελαφρως την καρτα ηχου και ακουστηκε ενας συνεχομενος θορυβος σαν στατικο ρευμα η καπως ετσι ...η ενταση των μονιτορ ηταν στο 50% και ο υπολογιστης κλειστος ...απο εκεινη την στιγμη τα μονιτορ απεκτησαν εναν πολυ χαμηλης εντασης βομβο και οταν παταω το on για να τα ανοιξω κανουν ενα στιγμιαο θορυβο που μπορω να τον περιγραψω σαν ..μυγα που περνα αστραπιαια απο το αυτι..αλλαξα μπριζα και επισης τα δοκιμασα κατευθειαν στην επιτοιχια (υποπτευθηκα πολυμπριζο κλπ..) αλλα δεν αλλαξε κατι...ο ηχος δεν φαινεται να αλλαξε .. καποια ιδεα κανεις η παρομοια εμπειρια; Ευχαριστω εκ των προτερων
  18. Δεν το έχω δει. Αν το κάνει θα γίνει πανικός. Το 99,9% των εταιρειών παγκοσμίως και σε οποιονδήποτε κλάδο, cloning κάνουν εδώ και αιώνες. Κοίτα γύρω σου, άρχισε από τις ηλεκτρικές σου συσκευές και μετά πήγαινε παραέξω και τσέκαρε για αρχή τα αυτοκίνητα/μηχανακια/ποδήλατα. Θες να παμε στα μουσικά όργανα? Πιάσε τις κιθάρες. Θες synths? Από τα 1000 synths τα 990 διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά, τα οποία αρχικά δημιουργήθηκαν από μία εταιρεία και μετά ακολούθησαν οι υπόλοιπες. Δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι τα pitch & mod wheels, για παράδειγμα, εφευρέθηκαν ταυτόχρονα από όλες τις synth εταιρείες. Όσοι κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους και μιλάνε για "κλέψιμο", cloning και άλλα ωραία ας κοιτάξουν πρώτα τη φάτσα τους στον καθρέφτη, ιδιαίτερα κάποιες απίθανες εταιρείες οι οποίες για πάνω από μισό αιώνα δεν κάνουν τίποτα άλλο απ'το να κλωνοποιούν τα ίδια τους τα προϊόντα.
  19. Προσωπικά ''πρόβες΄΄ και ηχογραφήσεις κάνω σε στούντιο ηχογραφήσεων και πληρώνω όλα τα έξοδα εγώ. Δεν θεωρώ πως είναι τραγικό το ποσό, ούτε γνωρίζω πόσα λεφτά ζητάει ένα προβάδικο με δυνατότητα ''ηχογράφησης'' ενώ εγώ έχω και ηχολήπτη που κάνει μίξη επιτόπου και παραγωγή με τη βοήθειά μου+ του ότι άμα τύχει και παραπονεθώ πως ξέμεινα από τσίπουρο πετάγεται και με φέρνει Πέρα απ τη πλάκα, όταν πρόκειται για γκρουπ και συνεισφέρουν όλοι στη πληρωμή, οι τιμές πλέον είναι προσιτές, εκτός αν είστε τπτ φοιτητές που τη βγάζουν με χαρτζιλίκι. Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσω κι εγώ τιμές ανά ώρα σε προβάδικο κι ας μην αναφερθεί όνομα
  20. Σε ευχαριστώ πολύ Γιωργο! Έχω διάφορες χρονικές αστοχίες στο κομμάτι. Το συγκεκριμένο σημείο ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι μια από αυτές. Σίγουρα θα μπορούσα να το μελετήσω περισσότερο πριν το ανεβάσω, αλλά είμαι σίγουρος ότι όσο και να το μελετήσω, στο single take approach που έχω επιλέξει για αυτά τα videos όλο και κάπου θα έκανα λάθος. Οπότε ψάχνω το take που θα εχει τα λιγα λάθη αλλά να είναι και αρκετά εκφραστικό. Είμαι σε καλύτερο επίπεδο από ο,τι ήμουν παλιότερα και αυτά videos με έχουν βοηθήσει πολύ σε αυτό.
  21. Τραγούδι για ταινία Ξανθόπουλος (με ντενεκέ στον ώμο) - Βούρτση! Σε ευχαριστώ πολύ!
  22. Νέο Supergroup από Vai-Belew-Levin-Carey που θα περιοδεύσουν παίζοντας μουσική των King Crimson με τις ευλογίες του mastermind της μπάντας του Robert Fripp.
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου