Προς το περιεχόμενο

kpeyos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.871
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    8

kpeyos ήταν Μέλος της ημέρας 14 Ιουλίου

kpeyos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Style
    Acoustic
    Alt. Rock
    Ambient
    Classical
    Classic Rock
    Electro
    Ελληνικό ροκ
    Funk
    Fusion
    Instrumental
    Jazz
    Metal
    Pop
    Punk
    Reggae
    Ρεμπέτικο
    Rock
    Rockabilly
    Soul
    Παραδοσιακά
  • Gear List
    Electrics: Gibson Les Paul R8 / Gibson SG Special / PRS SingleCut / Fender Jazzmaster / Tokai Breezysound
    Acoustics: Fender Paramount PM2 Deluxe
    Basses: Parts Precision
    Keys: Korg CX-3 (1979) / Behringer Deepmind 12
  • My Band(s)
    Birthmark
  • Day job
    Technical Manager in Shipping
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.371 προβολές προφίλ

Συμμετοχή kpeyos

  1. Ποια φούγκα; Βαλ του Def Leppard απ το Hysteria, αρκεί
  2. Συνήθως όλοι έχουμε κάποιον φίλο ή φίλο φίλου που ασχολείται. Εμάς για πέντε κομμάτια μαζί με editing μας πήγε κάτι παραπάνω από χιλιάρικο η ολη φάση μαζι με τα λεφτα του Studio που είχαμε κλείσει για έξι ώρες. Αν ψάξεις στο YouTube "Birthmark Artracks" θα δεις το αποτέλεσμα.
  3. Μιας και πιάσατε το topic, ξέρετε και με τί μαγνήτες έπαιζαν κι αν μπορεί κάποιος να βρει σήμερα τους ίδιους ή αντίστοιχους;
  4. Το δουλεύω ήδη από την έκδοση 3. Είναι ένα πάρα πολύ εύκολο στην εκμάθηση πρόγραμμα, ιδανικό για πρωτάρηδες. Μια κριτική με δύο λόγια. Είναι μακράν το DAW που θα πρότεινα σε κάποιον που ασχολείται με μικρότερα projects, μέχρι 30 κανάλια και που δεν χρειάζεται εξωτικές μίξεις surround και τα ρέστα. Καμία ανάγκη να μπλέξεις με κάτι πιο πολύπλοκο που θα έχει άπειρες δυνατότητες τις οποίες δε θα χρησιμοποιήσεις ποτέ. Τα native plugins του δεν είναι επιπέδου logic ή protools, αλλά είναι αξιοπρεπέστατα, επίσης πανευκολα στη χρήση και καλύπτουν όλη τη γκάμα για μια σχετικά "καθαρή" παραγωγή (χωρίς πολλά πολλά vintage emulations). Ίσως θα χρειαζόμουν έξτρα μόνο το Fabfilter Saturn για Saturator και το Oeksound Smooth για De-esser, επειδή έχω κακομάθει. Άντε θα βάλω και το TrackComp της DMG. Μάλλον άντε, και το Gate της Fabfilter :) Το αρνητικό του είναι ότι σε σχέση με άλλα DAWs όπως το Cubase ή τα ProTools το interface του φαίνεται να "μπουκώνει" από ένα σημείο και μετά, ακόμη και με δύο οθόνες.
  5. Συνήθως το di το συνδέουμε στο mic, απλά γιατί χρειάζεται περισσότερο gain. Πολλά interfaces όμως έχουν πλέον τόσο πολύ gain σε οποιοδήποτε input που δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο. Από κει και πέρα το di χρησιμεύει στο να βλέπουν οι μαγνήτες της κιθάρας τη σωστή εμπέδηση ώστε να μη χάνουν πρίμα. Αλλά: Πολλές φορές ένα φθηνό di θα κάνει την κιθάρα να ακούγεται πολύ χειρότερα απ' ότι αν την είχες συνδέσει καρφί σε ένα line level και είχες καργάρει το gain. Τα καλά DI boxes όπως το Countryman ή τα Radial δεν είναι φθηνή υπόθεση αλλά παρ' όλα αυτά στην ψηφιακή εποχή είναι μια πολύ καλή επένδυση.
  6. Αν δε βρίσκεις CTS, μπορείς να τσεκάρεις και τα Alpha. Είναι το ίδιο καλά, πιο οικονομικά και τα taper τους είναι και λίγο πιο κοντά στα vintage centralab απ ότι των απλών CTS. Δηλαδή έχουν μια λίγο μεγαλύτερη πτώση έντασης από το 10 μέχρι το 7, και μετά είναι πιο στρωτά. Εννοείται ότι εκτός από metric shaft, πρέπει να είναι και audio taper. Αν τα παίρνεις για αναβάθμιση, καλύτερα να είναι μετρημένα και ματσαρισμένα. Αυτό δεν το κάνουν στην Ελλάδα.
  7. Δεν ξέρω για το pcb, η καμπίνα του και το μεγάφωνο πάντως ήταν της πλάκας. Μάλλον edit, ο συνδυασμός καμπίνας και μεγαφώνου.
  8. Ναι, πιο ζωντανές και με λίγο περισσότερα μπάσα που ανάλογα με το τί θες, μπορεί να είναι καλό ή κακό. Σίγουρα καλύτερες μπότες για μένα από τις Recording αλλά λιγότερο "καθαρά" toms. Anyway, δεν έχω τίποτα όπως κατάλαβες με τις Tama, απλά σε έναν ιδανικό κόσμο που θα επέλεγα όποιο σετ ήθελα, για τα στυλ που μου αρέσουν και τα references που έχω δε θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Αλλά αυτό δε λέει τιποτα.
  9. Πού το είδες το μίσος; Ίσα ίσα αυτόν καιρό που συμπαίκτης drummer ήθελε μια drums με 153 toms και 89 μπότες αλλά δεν είχε και λεφτά, μου ανέθεσε και του μάζεψα σιγά σιγά μια Tama Superstar Classic Birch του 2005 και είναι χαλαρά το πιο εκπληκτικό vfm που υπάρχει εκεί έξω αυτή τη στιγμή στα μεταχειρισμένα τύμπανα. Hardware από τις παλιές Starclassic των 90s και ηχάρα!
  10. Έμοιαζε πάντως πολύ με τον Hurricane, και θυμάμαι ότι ήταν εκεί στα 15-20 watt. Tώρα δεν έχω ασχοληθεί ενδελεχώς με την ιστορία του brand και δεν ξέρω αν είχε κάποιον παρεμφερή Κινέζικο.
  11. Θυμάμαι ότι ήταν 1x12, τον είχε ο Κουρμπής γύρω στο 1000ρικο πριν καμιά δεκαετία (στο περίπου δε θυμάμαι ακριβώς) και ακουγόταν σαν Vox που τον έχεις βάλει μέσα σε χαρτόκουτο. Αλλά ναι, δεν ισχυρίστηκα ότι έχω παίξει με πολλούς Cornford. Τώρα που το είπες μπήκα και είδα τιμές, όντως οι περισσότεροι ανήκουν στην ακριβή κατηγορία. Εσύ τους έχεις ακούσει από κοντά; Επίσης η Victory στο οικονομικό boutique δε θα έλεγες ότι ανήκει; Άρα ακόμη κι αν έχω ακούσει το πιο οικονομικό μοντέλο της Cornford, ίσως ΙΣΩΣ και να βγαίνει κάποιο έμμεσο συμπέρασμα για τους Victory.
  12. Έχω παίξει με Cornford που υποτίθεται είναι η εταιρεία την οποία κληρονόμησε η Victory κι αυτό που μου έμεινε ως εντύπωση είναι ότι οικονομικό και boutique δεν μπαίνουν μαζι στη ίδια πρόταση.
  13. @trolley ρουφιανιά = λέω κάτι πίσω από την πλάτη του άλλου, συνήθως κάτι που όντως έκανε ή είναι. debate (που ρώτησες προηγουμένως) = αντιπαράθεση επιχειρημάτων πάνω σε συγκεκριμένο θέμα. troll = αυτός που συμμετέχει σε posts ή χώρο κάποιου άλλου με προσβλητικά, ειρωνικά ή απαξιωτικά σχόλια
  14. Έχει δει κάποιος επεισόδιο του Andertons που να λέει "πω πω guys, αυτό που πουλάμε είναι πραγματικά χάλια;" Αν ναι, είναι δόκιμη η κριτική. Αν όχι, τότε το συγκεκριμένο site πρέπει να αντιμετωπίζεται ως διαφημιστικό έτσι κι αλλιώς και όχι ως αντικειμενικό. Εμένα πιο άσχημη πχ μου φάνηκε η περίπτωση γνωστού ντραμιστικού καναλιού που έκανε μέτριες/συγκρατημένες κριτικές στην Tama και ξαφνικά όταν η Tama ξεκίνησε να τους στέλνει special run μοντέλα είδικά για το μαγαζί τους, ξεκίνησαν την αποθέωση με εκφράσεις του επιπέδου "θα μπορούσαν να φτιάχνουν μπότες από χαρτόκουτα και πάλι να σκίζουν" και άλλα τέτοια. Εκεί ας πούμε μπορώ να διακρίνω ότι είτε χρησιμοποιούσαν τη συγκεκριμενη εταιρεία ως λαγό μέχρι ενός σημείου για να πουλάνε τα υπόλοιπα σετ τους, είτε συγκαλυμμένα εκβίαζαν που και τα δύο μου φαίνονται πιο πονηρά και άθλια.
  15. @trolley Κατ' αρχάς δεν ξέρω τί εννοείς με τον όρο ρουφιανιές. Εγώ δεν έκανα κανένα αμένσιοτο: σας ταγκάρισα και εσένα και τον @Waterfall-K mk2 και σχολίασα επί του σχολιασμού σας. Και τον χαρακτηρισμό τρολ δε θα τον πάρω πίσω, γιατί αν τον έπαιρνα θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάποια βαρύτερη ίσως έκφραση για κάποιον που σε δεύτερο thread αντί να συζητήσει μέσα σε ενα πλαίσιο τεχνικού forum, χλευάζει σε συνεχόμενα posts λες και γνωριζόμαστε απ τον στρατό ή είμαστε ακόμη στο γυμνάσιο και με ύφος χιλίων καρδιναλίων επίσης σε δεύτερο thread και για συνεχόμενα posts μου γράφει τί είναι καλό για εμένα και δεν το ακούω/ξέρω. Χωρίς φυσικά να κάνει πουθενά την παραμικρή προσπάθεια να μάθει τί θέλω εγώ από ένα FM synth, ειρωνεύεται κάτι που εγώ δεν είπα ποτέ (το ότι το FM8 και το SY77 είναι ισάξια ή έχουν ίδιες δυνατότητες) με δηλώσεις επιπέδου "αν πατούσες το edit" & "άνοιξε το manual"... Αυτά για το πιο σοβαρό που έγραψες. Από κει και πέρα πάλι διευρίνεις τη θέση μου και επιχειρηματολογείς πάνω σε πράγματα που δεν έχω πει. Ποιος μίλησε για fanboys και ποιος είπε ότι καθαρίσαμε; Μήπως πάλι μπερδεύεις εμένα με τα επεισόδια της κόντρας σου πάνω στο θέμα με κάποιον άλλον; Γιατί ακριβώς γι αυτό έγραψα προηγουμένως. Ότι αντί να ασχοληθούμε και να μιλήσουμε για το thread είναι σα να παρακολουθούμε άλλο ένα επεισόδιο απ' το ίδιο σήριαλ της κόντρας σας. Και δε φταίει καθόλου γι αυτό που το θέμα μπήκε στο forum και όχι στα news. Φυσικά και ήθελα να σχολιαστεί. Όσο γι αυτά που όντως είπα, όταν μια εταιρεία έχει ήδη βγάλει καμιά δεκαριά επιτυχημένες υλοποιήσεις ή τουλάχιστον καμία από αυτές δεν θεωρείτε μέχρι σήμερα πατάτα, αυτό της δίνει ένα αξιόλογο προηγούμενο. Φυσικά και πάλι εγώ δεν ισχυρίστηκα όπως γράφεις ότι "έχει κλείσει το θέμα". Μπορεί όντως να βγει το UB-X και να είναι χάλια. Αλλά εννοείται ότι ο κάθε λογικός άνθρωπος θα το λάμβανε υπόψιν. Όπως ο κάθε λογικός άνθρωπος θα λάβει υπόψιν τα test που δείχνουν ότι συγκεκριμένα Behringer στον φασματογράφο φαίνονται να μην έχουν διαφορές από αντίστοιχα vintage units και θα τα χρησιμοποιεί αυτά τα vintage units ώς σημείο αναφοράς.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου