Προς το περιεχόμενο

fusiongtr

Solist
  • Αναρτήσεις

    21.934
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    410

fusiongtr ήταν Μέλος της ημέρας 4 Δεκεμβρίου 2023

fusiongtr είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Fusion
    Hard Rock
    Instrumental
    Jazz
    Rock
  • Gear List
    Peavey T -15
    Gibson SG special faded WR
    Greg Bennett AV -3
    Greg Bennett JZ -3
    Greg Bennett GD 100 SCE
  • Day job
    Βοηθός συνταξιούχου
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

45.331 προβολές προφίλ

Συμμετοχή fusiongtr

  1. fusiongtr

    Anticipation

    Λουκά μου ζωγράφισες πάλι. Υπέροχο είναι. Αλλά έχει ένα (πάντα κατά την γνώμη μου και για τα γούστα μου) αδύνατο σημείο αυτή την φορά. Τα τύμπανα. Και εννοώ τον τρόπο που είναι παιγμένα. Με ένα πολύ συγκεκριμένο και στακάτο beat δηλαδή. Θεωρώ ότι θα ήθελε πιο αφηρημένο παίξιμο, λιγότερα χτυπήματα αλλού, ίσως περισσότερα αλλού, κράτημα του ρυθμού με λιγότερα μέρη του σετ ενώ τα υπόλοιπα να παίζουν ρυθμικά ποικίλματα σαν υπαινιγμούς. Δεν ξέρω αν τα γράφω σωστά, και σίγουρα είναι μάλλον δύσκολα κατανοήσιμα έτσι που τα γράφω, αλλά δεν μπορώ αυτή την στιγμή να τα περιγράψω διαφορετικά. Τα υπόλοιπα όργανα (μπάσο και τύμπανα) εκτός των πλήκτρων ποιος τα παίζει? Πώς γράφτηκαν? Το κομμάτι είναι πραγματικά υπέροχο.
  2. fusiongtr

    DELTA feat GVOUR - HELL'S BELL'S

    Περίμενα πολύ καιρό να δω το αποτέλεσμα της συνεργασίας που είχε προαναγγείλει ο Σπύρος παλαιότερα, και πραγματικά άξιζε τον κόπο η αναμονή. ΕΠΟΣ. Μπράβο ρε μάγκες, και δύο μπράβο παραπάνω στον Σπύρο για την "βρώμικη" δουλειά του στησίματος του βίντεο, και την πανδύσκολη δουλειά του να πείσει τον Γιώργο σε τέτοιου είδους συμμετοχή (με εικόνα). Σπύρο το παίξιμο είναι φοβερό, αλλά αυτό το ξέρεις. Γιώργο, έχεις χαρακτήρα και τον βγάζεις σε οτιδήποτε κάνεις, αλλά κι εσύ το ξέρεις. Ξαναμπράβο, και προσωπικά, σας ευχαριστώ και τους δύο.
  3. Σωστότατος. Έγραψα πριν για έκτη μεγάλη, όμως δεν υπάρχει καθόλου έκτη στους φθόγγους του διαστήματος. Υπάρχει μόνο η μεγάλη έβδομη (ΦΑ#) και η μικρή τρίτη (ΣΙb) του ΣΟΛ. Οπότε φυσικά και η αρμονική ελάσσονα είναι μέσα.
  4. Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι πολύ εύκολο. Έχεις ΣΙb και ΦΑ#. Το ΣΙb, είναι ο οπλισμός της ΦΑ μείζονος, στην οποία δεν μπορεί να ανήκει όμως το ΦΑ# (αφού υπάρχει το ΦΑ φυσικό). Το ΦΑ# είναι ο οπλισμός της ΣΟΛ μείζονος, και το ΣΙb, είναι ελάττωση της τρίτης του, που από μεγάλη τρίτη γίνεται μικρή, άρα το αποτέλεσμα είναι ΣΟΛ ελάσσονα με μεγάλη έβδομη και μεγάλη έκτη, άρα ΣΟΛ μελωδική ελάσσονα.
  5. Δεν υπάρχουν εύκολα και δύσκολα εδώ. Βρίσκεις τις μείζονες? Μια χαρά είσαι. Όλες οι σχετικές (φυσικές) ελάσσονες είναι μέσα. Όσον αφορά στην αρμονική και μελωδική ελάσσονα, κοιτάζεις τα διαστήματα στις μείζονες και ελάσσονες που βρήκες. Αν στο διάστημα που έχεις, δεν υπάρχει η τρίτη κάποιας από τις μείζονες κλίμακες που βρήκες, τότε το διάστημα υπάρχει και στην μελωδική ελάσσονα με ίδια νότα θεμέλιο με αυτή της μείζονος κλίμακας. Αν δεν υπάρχει ούτε η τρίτη ούτε η έκτη, τότε το διάστημα υπάρχει και στην αρμονική ελάσσονα με ίδια νότα θεμέλιο με αυτή της μείζονος κλίμακας. Αν στο διάστημα που έχεις, δεν υπάρχει η έβδομη κάποιας από τις φυσικές ελάσσονες κλίμακες που βρήκες, τότε το διάστημα υπάρχει και στην αρμονική ελάσσονα με ίδια νότα θεμέλιο με αυτή της φυσικής ελάσσονος κλίμακας. Αν δεν υπάρχει ούτε η έκτη ούτε η έβδομη, τότε το διάστημα υπάρχει και στην μελωδική ελάσσονα με ίδια νότα θεμέλιο με αυτή της φυσικής ελάσσονος κλίμακας.
  6. Να προσθέσω την G μελωδική μινόρε, και την G αρμονική μινόρε (στην κλασσική αρμονία ανιούσες, στην jazz αρμονία και ανιούσες και κατιούσες). Συν φυσικά τους τρόπους όλων των παραπάνω κλιμάκων που έγραψε ο Βρασίλης (αν και όπως το έθεσε ο killbill φαντάζομαι ότι θέλει μόνο τις βασικές κλίμακες).
  7. Μήπως η άσκηση είναι σχετική με κάποιο κεφάλαιο για τους οπλισμούς?
  8. Έχεις απόλυτο δίκιο. Το θέμα είναι ότι ουσιαστικά από την στιγμή που μείωνε το gain στην κάρτα όταν άλλαζε κιθάρες, "προσπαθούσε" να τις έχει όλες με παραπλήσιο output, οπότε δεν ευθύνεται το plugin για την ομοιότητα στην συμπεριφορά του ήχου τους. Όταν λοιπόν έχουμε μια σταθερή ρύθμιση στο input level της κάρτας (λίγο πριν το κλιπάρισμα, άρα είναι περίπου σταθερή), οι διαφορετικού output κιθάρες μας, θα τείνουν να έχουν περίπου ίδια συμπεριφορά όσον αφορά στο gain τους.
  9. Μπάμπη μου, το σήμα της κιθάρας, επηρεάζει το input level της κάρτας. Μόνος σου λες, ότι με κιθάρα που έχει πιο high output μαγνήτες, χαμήλωνες το gain της κάρτας. Οπότε η standard τιμή στο input level της κάρτας, έχει ήδη λάβει υπόψιν της το σήμα της κιθάρας. Πχ αν υποθέσουμε ότι η τιμή στην κάρτα πρέπει να είναι 0db, και το ρύθμισες με κάποια κιθάρα. Αν βάλεις κιθάρα με πιο δυνατούς μαγνήτες, το input level στην κάρτα θα πάει πάνω από 0db (πχ 2db λόγω πιο δυνατού σήματος), και θα πρέπει να χαμηλώσεις το gain έτσι ώστε να δείχνει πάλι 0db.
  10. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, αλλά εδώ το θέμα είναι ο Λουκάς. Ο οποίος κατά την γνώμη μου, έχει κάνει τεράστια άλματα από τότε, και περιμένω με ανυπομονησία το καινούριο album του. Ότι έχω ακούσει από αυτά που ανεβάζει, με έχει ενθουσιάσει.
  11. Αν σου πω ότι μπορεί να είναι Bb θα με πιστέψεις? Αυτή με ένα b δίπλα.
  12. Νέκκονά μου είσαι εκτός θέματος. Το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο να δώσεις 1000+ για μια παλιότερη κιθάρα ή να πάρεις μια καινούρια με τα ίδια χρήματα (αν δεν κάνω λάθος). Άλλο πράγμα είναι η τιμολογιακή πολιτική και τα κόστη κάθε εταιρείας σχετικά με τα μοντέλα της.
  13. 1. Γιατί να μην αξίζει? Δηλαδή εσύ θα προτιμούσες σημερινή Μεξικάνα, από παλαιότερη Αμερικάνα (αν φυσικά τις δοκίμαζες και η Αμερικάνα ήταν καλύτερη)? 2. Δεν νομίζω ότι πάει κανείς πίσω επίτηδες, εκτός αν πρόκειται για εξαιρετικές περιπτώσεις. Αν όμως δοκιμάσεις δύο κιθάρες και η μια είναι καλύτερη δεν θα την πάρεις επειδή είναι πιο παλιά? Εδώ οι ίδιες οι εταιρείες βγάζουν μοντέλα VOS, και τις κοπανάνε στο κεφάλι τιμολογιακά.
  14. Εγώ θα μείνω αυστηρά σ' αυτό ... Και αυτό για να επισημάνω δύο-τρία πραγματάκια, που κάνουν αυτή την σύγκριση άκυρη. Κατ' αρχήν, το να συγκρίνουμε μια κιθάρα made in japan με μια άλλη πχ made in Indonesia τιμολογιακά, δεν έχει κανένα νόημα. Είναι σαν να συγκρίνεις τιμολογιακά μια Αμερικάνικη κιθάρα με μια Κινέζικη. Θα πρέπει να συγκρίνεις μια made in Japan πχ των 80s που όπως λες μετάχειρη πάει 1000+, με μια καινούρια made in Japan, που δεν θα την βρεις κάτω από 1600 (ακόμα και οι made in Japan Aria ξεκινάνε από 1600 περίπου, δεν πάω σε πιο γνωστές εταιρείες). Αν θέλεις όμως να συγκρίνεις τιμές, σύγκρινε τις made in Indonesia και Mexico τώρα, με πριν μερικά (λίγα) χρόνια. Οι τιμές τους υπερδιπλασιάστηκαν. Δεν είναι καθόλου πιθανό ότι θα έχει καλύτερη ποιότητα, θα έλεγα μάλιστα ότι ειδικά στις κιθάρες κοντά στο χιλιάρικο, σήμερα η ποιότητα των υλικών είναι μάλλον χαμηλότερη (ειδικά στα ξύλα, κάτι agathis και κάτι poplar ή κάποια ξύλα κοντινά σε χαρακτηριστικά με το μαόνι έχουν). Αυτό για την εργονομία δεν το καταλαβαίνω, αν μιλάμε για κιθάρες ίδιου τύπου. Να θυμίσω εδώ ότι η Matsumoku χρησιμοποιούσε cnc από τα 70s, και κατασκεύαζε κιθάρες και parts για ένα σωρό άλλες γνωστές εταιρείες. Οι japan made κιθάρες, ήταν γνωστές για την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, και την προσοχή στην λεπτομέρεια, καθώς επίσης και για τα καλά υλικά που είχαν. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία σε Japan made όργανα, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις. Όμως και οι made in Indonesia κιθάρες, έχουν ξεπεράσει πια τα 2000 από άποψη τιμής. Πχ. https://www.thomann.de/gr/strandberg_boden_prog_nx_7_charcoal.htm Όλο το θέμα της ποιότητας λοιπόν στις σημερινές κιθάρες, είναι τα υλικά, και το QC που έχει κάθε εταιρεία, γιατί τα περισσότερα parts φτιάχνονται σε Κίνα και Ινδονησία (και Mexico).
  15. fusiongtr

    Blues For Lefty

    Μπράβο Σπύρο, είναι πολύ καλό. Και ο ήχος επίσης πολύ ωραίος και "κρεμώδης".
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου