Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    4.098
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    28

npap ήταν Μέλος της ημέρας 17 Ιανουαρίου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

3.826 προβολές προφίλ

Συμμετοχή npap

  1. npap

    Spring - cigaret13

    είμαι περήφανος δι εσέ υιέ μου...
  2. npap

    Βροχοσταλίδα

    σε multitrack close miking τεχνικές όπως εδώ η αίσθηση του χώρου (και η θέση των οργάνων σε αυτόν), δημιουργείται σε δεύτερο χρόνο (κατά το mix), με συνδυασμό panning (σε ιδιαίτερες περιπτώσεις και με εφέ χρονικής φάσης), έντασης και reverb... για την ιστορία στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου REV-7 της Yamaha εκείνης της εποχής (σε αυτό τον τομέα ήμουν αιρετικός και τα lexicon δεν ήταν ποτέ πρώτη μου εππιλογή)...
  3. το "τόσο όσο" στην πιο υποκειμενική αίσθηση μας, αντιστοιχεί σε ένα μεγάλου εύρους "πόσο"... από το τίποτα ως το πολύ δηλαδή (ως ατομική αντιληπτική προσλαβάνουσα και θεώρηση), πράγμα που απριόρι δεν ευνοεί "τυφλές" (στην περίπτωσή μας "κουφές") αγορές... τώρα το να σου πω άκουσε πριν αγοράσεις, στην καθ' ημάς εμπορική αγορά είναι σύντομο ανέκδοτο οπότε το προσπερνάω... δεν ξέρω αν σου προτάθηκε ήδη από τους φίλους μας παραπάνω, αλλά αφού επικεντρώνεις το ενδιαφέρον σου αποκλειστικά στο επίπεδο της καλύτερης καταγραφής (αν εχω καταλάβει καλά), αντικειμενικά πλέον (για ευνόητους λόγους) η καλύτερη σου επιλογή αντί να αλλάξεις ολόκληρη την κάρτα θα ήταν ένας dedicated προενισχυτής στα ίδια χρήματα που θα επένδυες, που ως τέτοιος θα σου έδινε σίγουρα πιο pro αποτελέσματα... πχ ένας Golden Age Project Pre-73 MKIII ή αν ανέβαινες λίγο ακόμα (χωρίς να ξεφύγεις πάντα) ένας SPL Goldmike... εκτός αν νομίζεις ότι οι (ανεξαιρέτως) διεκπεραιωτικοί (για λόγους κόστους) προενισχυτές των φθηνών καρτών είναι άμεσα συγκρίσιμοι με αυτούς... τα ακουστικά άριστα, αλλά το "ανισόρροπο" συχνοτικά hs5 είναι επιεικώς ακατάλληλο ως μοναδικό μόνιτορ σε μια ηχητική αλυσίδα για παραγωγή-επεξεργασία φωνής και ακουστικών οργάνων... αφού έχεις και εμπειρία σε μεγάλα στούντιο από πραγματικά καλές πηγές, κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσεις την αναβάθμιση από αυτά (ή την συμπλήρωση αν θες γιατί όχι, μια και στο tracking μπορούν δυνητικά να προσφέρουν στο θέμα της εξεζητημένης "ανάλυσης")... σε κάθε περίπτωση σου εύχομαι το "πόσο" να άξιζε τελικά τον κόπο για σένα... καλή τύχη και περιμένω κι εγώ τις εντυπώσεις σου...
  4. σόρυ που επεμβαίνω ενώ δεν είχα τον χρόνο να διαβάσω όλο το θέμα αλλά θα κάνω μια ερώτηση.. με τι μόνιτορ ακούς; όταν μιλάμε για διαφορές "διαφάνειας" σε entry level καρτούλες πρέπει να ξεκινάμε ΠΑΝΤΑ από ένα ικανό σταθερό σημείο αναφοράς στην αλυσίδα που "δύναται" να τις αναδείξει επαρκώς και σε δεύτερο χρόνο να τις αξιοποιήσει δημιουργικά... ειδάλλως μιλάμε απλά για πεταμένα λεφτά...
  5. npap

    Ρωγμές

    το είδος το έχω βαρεθεί χρόνιααααα τώρα... για ποιο λόγο;.. μα γιατί δεν γράφονται πια κομματάρες σαν αυτό... υποκλίνομαι... ΥΓ pls Πάνο γράψ(φ)ε και τους στίχους στο αρχικό ποστ...
  6. npap

    Αλεξάνθρωπος

    αυτό... ΥΓ. επειδή είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα "ανακαλυφθείς" από μια πηγή που θα θα μπορέσει να αξιοποιήσει με κάποιο τρόπο το πληθωρικό σου ταλέντο, το θέμα είναι αν θα μας μιλάς τότε...
  7. npap

    Ασκήσεις Διπλωματίας

    πάρα πολύ μου αρέσει το κομμάτι... μου θυμίζει σαν ατμόσφαιρα το lp Sarabande του Jon Lord το οποίο και λατρεύω... ως παραγωγή δυστυχώς έχει αδυναμίες οι οποίες όμως μάλλον έχουν να κάνουν κυρίως με τον εξ αρχής λάθος τρόπο που αντιμετωπίζεις την επεξεργασία και σίγουρα όσο μένεις με ακουστικά (ακόμα και αν αλλάξεις τύπο όπως λέει ο Δημήτρης) δεν θα βελτιώσεις ιδιαίτερα τα πράγματα... τουλάχιστον όχι τόσο όσο να αξίζει τον κόπο μια επιπλέον επένδυση... δυστυχώς μόνο αν αποκτήσεις πρώτα μια σχετική εμπειρία με τον πραγματικό κόσμο (μέσω ηχείων) θα μπορούσες (πάντα εν δυνάμει) να μιξάρεις ικανοποιητικά μεταφράζοντας τις διαφορές στην αντίληψη με τα ακουστικά... οι εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα... πχ στο εν προκειμένω ένα μεγάλο πρόβλημα όπως επισήμανε ο Στράτος είναι το paning που μπορεί απριόρι να εξηγηθεί λόγω της χρήσης (οποιουδήποτε τύπου) ακουστικών... ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αποκτήσεις επαρκή αίσθηση ενός δρώμενου που κανονικά το έχεις μπροστά σου όταν το ακούς πάνω από το κεφάλι σου... τα ψυχοακουστικά μοντέλα των διάφορων software αλγόριθμων προσπαθούν φιλότιμα να γεφυρώσουν την κατάσταση αλλά δυστυχώς ακόμα ΔΕΝ...
  8. npap

    Βροχοσταλίδα

    μερικές φορές Πάνο μου είναι και θέμα timing... οι σημερινές διαδικτυακές PR δυνατότητες αν υπήρχαν τότε σίγουρα θα είχαν αναδείξει αρκετές καλές δουλειές (αν μη τι άλλο στις προθέσεις) που θάφτηκαν εσκεμμένα ή μη... ειδικά η δεκαετία του 90 είναι είναι αυτή που θα χαρακτήριζα άνετα δεκαετία της επανάστασης της αμήχανης να αντιμετωπίσει τις αλλαγές που επέβαλε η εποχή, εγχώριας δισκογραφικής μπουρζουαζίας... "αλλαξοκολιές" στις εμπορικές πρακτικές με συνεχείς "ποδοσφαιρικές μεταγραφές" καλλιτεχνών (και κακοτεχνών) και τέλος του (έστω και ελιτίστικου και ψιλοαλαζονικού) "ρομαντισμού" των προηγούμενων χρόνων... αποτέλεσμα η επικράτηση κάποιων πάλαι ποτέ πλεμπαίων "παραγωγών" που εκεί που τους είχαμε στα studio να φέρνουν τους καφέδες ξαφνικά απέκτησαν διαπλεκόμενο "λόγο" και στις παραγωγές και στις αποφάσεις και φυσικά στο ποιος και με τι όρους υπογράφει, οπότε άλλαξαν και οι μέχρι τούδε ισορροπίες... τι τα θες... "φυσιολογικά" πράγματα αν κρίνεις από την παράλληλη κοινωνική εξέλιξη αυτής της χώρας... δεν θυμάμαι καν ρε Στράτο τι είχα κάνει αλλά αν κρίνω από το ότι το είχαμε παλέψει και δε μας καθόταν κάτι ενδιαφέρον με τίποτα, ε μάλλον δεν χάνεις και τίποτις που δεν το άκουσες (σίγουρα θα χα βάλει κανα καλοθρεμμένο pad να παίζει από την αρχή μέχρι το τέλος για να γεμίζ' του πράμα αδιαφορώντας για το τι εξελίσσεται στο υπόλοιπο κομμάτι όπως ήταν της μοδός τότενες)... Δημήτριε δεν ξέρω αν αυτό ήταν το τελικό αρχείο αλλά έχεις δίκαιον έτσι κι αλλιώς... ως παραγωγή φέρνει όλες τις αδυναμίες των πρώτων ψηφιακών εγγραφών (σκληροί ψηλά κονβέρτορες, ήταν και λίγα τα μπιτ Άρη) που φαίνεται στην εκ του αποτελέσματος άτσαλη προσπάθεια μου να δώσω "αέρα", απόρροια κυρίως της απειρίας μου ως μειράκιον... για το μπάσο έχεις πάλι δίκιο έπαιρνε αρκετά πραγματάκια χωρίς να χαλάσει το κλίμα αλλά επειδή δεν προλάβαινα να φωνάξω πάλι τον σεσιονά το έπαιξα ο ίδιος οπότε και ευχαριστημένος να είσαι καθότιν κουλός... το εν λόγω κρουστό είναι ένα ταραμπουκοειδές και παίζει και ένα νταούλι που το είχαμε κουρδίσει περίεργα για εφφέ...
  9. npap

    Βροχοσταλίδα

    η ωραιότερη στιγμή όταν ψάχνεις πράγματα στους παλιούς σου δίσκους, είναι αυτή που βρίσκεις κάτι άσχετο με τον αρχικό σου στόχο, ξεχασμένο μεν στο παρελθόν αλλά που σήμαινε κάτι σημαντικό για σένα δε... έτσι σε μια ανάλογη κατάσταση έπεσα πάνω σε αυτό το τραγούδι που το είχα κάνει πολλάααα χρόνια πίσω στα 90's... τι σημαντικό έχει ειδικά τόσο καιρό μετά;... για σας πιθανόν τίποτα... για μένα όμως ήταν ένας σταθμός στον τρόπο που αντιλαμβανόμουν την παραγωγή της μουσικής... τότε πιτσιρικάς άπειρος και ενθουσιώδης, στις ενορχηστρώσεις μου ακολουθούσα το γνωστό "βάλε πράμα αβέρτα μπάρμπα" και βλέπουμε στο mix τι θα κρατήσουμε... φυσικά βέβαια την στιγμή της "κρίσης" με έπιανε το κλασικό κατοχικό σύνδρομο και προσπαθούσα να τα "χωρέσω" όλα στο στυλ "φάε όλο το φαΐ σου και η τελευταία σου μπουκιά είναι η δύναμή σου"... αποτέλεσμα συχνά πυκνά μίξεις μες την συχνοτική λάσπη με τις όποιες αρχικές ενδιαφέρουσες ιδέες χαμένες κάτω από στρώματα ανούσιων πασπαλισμάτων μουσικής "άχνης"... το συγκεκριμένο άσμα λοιπόν είχε φτάσει καμιά τριανταριά tracks και το μοιραίο βράδυ που προσπαθούσα να τα βάλω σε μία τάξη, αφού ξημερώσαμε εναλλάσσοντας αποτυχημένες εκδοχές που δεν του άρεσε τίποτα, μου λέει ο Γιώργος: "άστο ρε Νικολάκη... μην το παιδεύεις... πολύ κόπος για το τίποτα... ωραία όλα αυτά αλλά μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα..." και μην τα πολυλογώ στην προσπάθεια να τον πείσω με το ζόρι υπερασπιζόμενος με σθένος τις μέχρι τότε επιλογές μου, τσακωθήκαμε, τα πήρα στο κρανίο, τον έδιωξα από το studio, έσβησα τα πάντα (δουλειά δυο βδομάδων) πλην του όμποε και μέσα στα νεύρα μου στις επόμενες δυο ώρες βγήκε αυτό... δεν έχει σημασία αν σας αρέσει η συγκεκριμένη ενορχηστρωτική προσέγγιση (πολλοί θα μπορούσατε να κάνετε πολύ καλύτερες όπως κι εγώ ίσως σε δεύτερο χρόνο)... ούτε ότι τελικά άρεσε πολύ στον πελάτη... για μένα ήταν σταθμός όπως προανέφερα... εν μια νυκτί ανακάλυψα την γοητεία της "αφαίρεσης" κόντρα στην "φλυαρία... και φυσικά η αφαιρετική προσέγγιση δεν αποτελεί πανάκεια... ανάλογα το κομμάτι και το είδος της μουσικής οι ανάγκες ποικίλουν και πολλές φορές το φρου φρου και το άρωμα επιβάλλονται... το θέμα όμως ήταν να πιστέψω πως η "αφαίρεση" δεν αποτελεί "αδυναμία" έκφρασης, αλλά ενίοτε μια δυναμική ποιοτική επιλογή... ΥΓ. για την ιστορία, στο κομμάτι τραγουδάει και έχει γράψει και τους στίχους η φίλη Βίκυ Παρασκευοπούλου (οι παλιότεροι σίγουρα την ξέρετε ως ιδιοκτήτρια της μουσικής σκηνής "Τσάι στην Σαχάρα"), σε μουσική του Γιώργου Παπακωνσταντίνου (όχι αυτουνού Κωστάκη... όχι αυτού )...
  10. npap

    Λίγο από Ήπειρο

    μπράβο ρε Σπύρο... είναι όντως δύσκολο να αγγίξεις το ιδίωμα και συ μας κέρασες με ζαγορίσιες blue notes... respect...
  11. αχ γλυκά μου κι άδολα γατάκια που κοιτάτε ότι σας δείχνουν εγκάθετοι φεντεροκάπηλοι με κόκκινα σοσιαλιστικά βέλη για να σας αποπροσανατολίσουν αποσοβώντας το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία του noiz... πάλι εγώ θα σας ανοίξω τους καλόπιστους οφθαλμούς σας... για κοιτάξτε πάλι καλύτερα κι επισταμένως την φωτό... τον τύπο πίσω από τον Μητσοτάκη που σκανάρει τον χώρο με άγριο βλέμμα φυλώντας τα νώτα του κρατώντας κάτι έγγραφα (μάλλον την επικείμενη ομιλία του όπως πληροφορήθηκα από άγκυρη πηγή μεταλλικού νερού) δεν τον βλέπετε τώρα;... ά;...αυτός δεν σας θυμίζει κάποιον εξ ημών; ά;... ά;...
  12. npap

    Παγίδα

    ντάξει με λίγο πιο προσεκτική χρήση eq φίλτρων η κατάσταση μεσοχαμηλά έπαιρνε ένα ξελασπωματάκι χωρίς να χαλάσει η ατμόσφαιρα, αλλά μιλάμε για πταισματάκι που τελικά ποιος το γ@μ@ ρε Πάνο... με την εκφραστική ερμηνεία και τη γοητευτικά ιδιαίτερη χροιά σου σε 10 δεύτερα ξέχασα τα της παραγωγής με το που μπήκε η φωνή σου... ένα ακόμα μεγάλο μπράβο κι από μένα... ΥΓ σόρυ για το "ανθηρόν ala France" του λόγου μου αλλά έτσι μου βγήκε αυθόρμητα αν και δεν το συνηθίζω...
  13. ε ναι ρε Απόστολε... αξίζει (έστω και με αυτό το mic) να αφιερώνεις λίγο (εγώ θα έλεγα πολύ) παραπάνω χρόνο στον πειραματισμό, γιατί στο τραγούδι σου η φωνή σου είναι φέρ' ειπείν η "βιτρίνα" του... αν είναι "βρώμικα" τα "τζάμια" της το "εμπόρευμα" χάνει από την αξία του...
  14. τα είπαν όλα οι υπόλοιποι φίλοι... εγώ απλά θα σε "μαλώσω" λίγο για την ηχογράφηση (και επεξεργασία;) της φωνής... την αδικείς την έρμη κατάφωρα και είναι κρίμας κι άδικον τα μάλα... γιατί τόσα συριστικά, με τι μικρόφωνο γράφεις;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου