Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      46

    • Αναρτήσεις

      9.352


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      38

    • Αναρτήσεις

      10.994


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      25

    • Αναρτήσεις

      12.182


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      24

    • Αναρτήσεις

      13.464


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 14/04/2024 σε όλα

  1. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη αγγελία να πούμε τα εξής μαζεμένα: - Eric Clapton signature stratocaster βγαίνουν δύο μοντέλα: ένα custom shop και ένα signature series. Η αγγελία, αν αφορά κάποιο από τα δύο, προφανώς αφορά το δεύτερο του οποίου η τρέχουσα τιμή είναι γύρω στα 2.600€. - Ουδέποτε είχε το συγκεκριμένο μοντέλο rosewood ταστιέρα, matching colour headstock ή οποιουδήποτε είδους locking nut. - Ουδέποτε έμπαινε στο συγκεκριμένο μοντέλο set μαγνητών texas specials αν και το ότι αναφέρεται στην αγγελία είναι σα να εννοείται ότι οι μαγνήτες έχουν αλλαχτεί. - Από το κείμενο της αγγελίας, μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι πρόκειται για partcaster όπου η μόνη συνάφεια με το signature μοντέλο είναι το χρώμα του σώματος και του pickguard. Παρόλα αυτά, το κείμενο είναι (σκόπιμα ή μη) παραπλανητικό.
    6 βαθμοί
  2. Νομίζω ότι μετά την εξαίρετη συνταγή για μπακλαβά, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε αυτό το λαμπρό νήμα που μας χάρισε τόσες συγκινήσεις.... Το θέμα έχει αναλυθεί και υπερ- εξαντληθεί. Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία, για τον 69ο διαγωνισμό. Και τώρα επιστροφή σε Montage, tele και τα γνωστά...
    4 βαθμοί
  3. Με αφορμή παρεμφερές νήμα του @Jazzjoker που αναφερόταν στα modes της ματζόρε κλίμακας και επιθυμίας που εκφράστηκε απο τον @kpeyos, παίρνω το θάρρος να ξεκινήσω αυτό το νήμα πιο πολύ σαν θέμα ανταλλαγής απόψεων και επ ουδενί σαν ειδικός, καθώς οι γνώσεις μου στο θέμα είναι εμπειρικές από όλα τα παιξίματα που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια και όχι θεωρητικές (βυζαντινή μουσική κλπ). Θα επιχειρήσω να παραθέσω ηχητικά αποσπάσματα από κάποιους από τους λαϊκούς/παραδοσιακούς δρόμους σε ανιούσα και κατιούσα και για να βοηθήσω θα παραθέσω και παραδείγματα από κομμάτια που είναι γραμμένα σε αυτό το δρόμο. Προσωπικά όταν έφερνα στο μυαλό μου το κομμάτι και το θέμα του, θυμόμουν το δρόμο και τον αναγνώριζα ακουστικά. Παίζοντας σε κιθάρα, και απευθυνόμενος κυρίως στον κιθαρίστα (αλλά όχι μόνο) έχω ανάγει όλα τα παραδείγματα σε τονικό κέντρο C. Επίσης σκόπιμα έχω αφήσει εκτός αρμονική και μελωδική μινόρε όπως και καθαρό ματζόρε καθώς θεωρώ ότι είναι γνωστές κλίμακες απο τη δυτική μουσική παρά το ότι χρησιμοποιούνται εκτενώς και στη λαική παράδοση μας, καθώς και συνδυασμούς δρόμων που παίζουν συχνά στο ρεπερτόριο (ειδικότερα δε κάποιοι δρόμοι απο μονοι τους είναι συνδυασμοί άλλων). Δεκτή πιθανή διόρθωση όπως και οποιαδήποτε πιθανή συμπλήρωση από άλλο δρόμο καθώς δεν είναι όλα εδώ. Αλλά είναι μια αρχή. Ελπίζω αυτό το νήμα να γίνει αφορμή για μια γόνιμη συζήτηση. 1) Ράστ rast 2.mp3 (Είναι μεγάλος ο καημός, Όλα είναι ένα ψέμα, Συννεφιασμένη Κυριακή) 2) Πειραιώτικος peiraiotikos 2.mp3 (Παραπονιάρικό μου, Το Χάρο τον αντάμωσαν, Ήθελα να σε αντάμωνα) 3) Χιτζάζ hijaz.mp3 (Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι, Παλιατζής, Δραπετσώνα) 4) Χιτζασκιάρ hitzaskiar.mp3 (Μάγια μου κανες κυρά μου, Όταν μπουκάρω στον τεκέ) 5) Χουζάμ Chuzam.mp3 (Κατω στα λεμονάδικα, Τα πήρες όλα, Απορώ) 6) Ταμπαχανιώτικος ταμπαχανιωτικος.mp3 (Μανές ταμπαχανιώτικος) 7) Ουσάκ ουσακ.mp3 (Αν κάνω άτακτη ζωή, Βάλε με στην αγκαλιά σου, άστρα μη με μαλώνετε) 8) Νιαβέντ νιαβεντ.mp3 (Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα, Πινω και μεθώ, Το άγαλμα) 9) Νικρίζ/Σουζινάκ nikriz.mp3 (Απάνω σε ψηλή ραχούλα, έμαθα πως εισαι μάγκας) 10) Σαμπάχ sabah.mp3 (Πότε βούδας ποτε κούδας, Γιατί καλέ γειτόνισσα, το βουνό) 11) Κιουρντί (Γκιουρντί)/Καρσιγάρ (καρτσιγάρ) karcigar-kurdi.mp3 (Τι σε μέλλει εσένανε, Το μπαγλαμαδάκι σπάσε)
    4 βαθμοί
  4. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλο το φόρουμ. Επειδή προσφάτως είχα κουβέντα με γνωστό μου κιθαρίστα, ο οποίος ενώ παίζει αρκετά χρόνια και σε πολύ καλό επίπεδο, έχει πρόβλημα στην ακουστική αντίληψη/αναγνώριση των τρόπων της ματζόρε κλίμακας, είπα να κάνω μια προσπάθεια να δώσω το ύφος του κάθε τρόπου με ηχητικά κλιπάκια τα οποία και του έστειλα. Ξέρω ότι το ενδιαφέρον για τέτοια θέματα είναι μάλλον περιορισμένο, αλλά μια που τα έγραψα, τα ανεβάζω κι εδώ και όποιος έχει διάθεση για κουβέντα, απορίες ή ό,τι άλλο, το αναλύουμε. Ionian (ματζόρε): Ionian.mp3 Dorian: Dorian.mp3 Phrygian: Phrygian.mp3 Lydian: Lydian.mp3 Mixolydian: Mixolydian.mp3 Aeolian (φυσική μινόρε): Aeolian.mp3 Locrian: Locrian.mp3
    4 βαθμοί
  5. Πολυ λάθος η όποια συνδεση μεταξύ των 2 γεγονότων.Εγω προσωπικά δέν θα μπορούσα να το κάνω.Ούτε σαν σκέψη.
    4 βαθμοί
  6. Μόλις πήρα χαμπάρι ότι η Atomic Amplifiers έβαλε δωρεάν όλη τη σουϊτα ενισχυτών. Τους κατέβασα, είναι αξιοπρεπέστατοι και εξαιρετικά responsive! Kάνεις μόνο λογαριασμό και κατεβάζεις. Από εδώ: https://tonocracy.com/
    4 βαθμοί
  7. Εννοείται ότι υπάρχει. Τα λεφτά είναι πολύ βασικός λόγος, σίγουρα όχι ο μοναδικός. Την τελευταία φορά που πήγα στη Ζυρίχη κατάλαβα πόσο χάλια είναι οι πόλεις και το κράτος στην Ελλάδα, από αισθητική, ασφάλεια, παροχές, καθαριότητα, οργάνωση και ευγένεια. Ειδικά σε αυτό το τελευταίο είναι λόγος για να φύγεις από την Ελλάδα αύριο το πρωί. Μπορεί για εσένα να μην είναι σημαντικά όλα αυτά, για κάποιους άλλους είναι.
    4 βαθμοί
  8. 1. Είναι απλά αλητεία να απαξιώνεις συνάδελφο που τυχαίνει να είναι πολίτης της χώρας με της οποίας την πολιτική διαφωνείς και που μπορεί να έχει χάσει φίλο ή/και συγγενή τους τελευταίους μήνες. Χίπστερ κωλοπαιδισμός, αγένεια και άγνοια. 2. Η διαμαρτυρία, αν δεν έχει κάποιο προσωπικό κόστος ή έστω ειλικρινή διάθεση να δεχτείς τις συνέπειες, είναι απλά αυτοαναφορικότητα και ναρκισσισμός. Με λίγα λόγια, απόρριψε την πρόταση της συμμετοχής και μετά πες μου το λόγο που το έκανες, να σε πάρω στα σοβαρά. 3. Να κλειδωθούν όλα τα άλλα θέματα παρακαλώ. Το παρόν θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των μελών, όχι ως το 2026 που είχα προβλέψει αρχικά αλλά until hell freezes over.
    3 βαθμοί
  9. Άι σιχτίρογλου με την γιουροβιζιόνες να ακούσουμε καμιά μουσική επιτέλους...
    3 βαθμοί
  10. Μπράβο @Shelter! Το μόνο που θα προσέθετα για να είναι πιο ολοκληρωμένο το post, είναι τα διαστήματα για κάθε ένα δρόμο. Αν έχει ανοδικό και καθοδικό και τα 2. Σίγουρα μπορεί να τα βρει κάποιος με ένα Google search, αλλά θα ήταν ωραίο να είναι μαζεμένα σε ένα post. Παράδειγμα: 1) Ραστ Ανοδική: 1 2 3 4 5 6 7 Καθοδική: 1 2 3 4 5 6 b7 2) Πειραιώτικος 1 b2 3 #4 5 b6 7 κλπ
    3 βαθμοί
  11. Αν το ψάξεις online θα δεις ότι το συγκεκριμένο το κοστολογούν κάπου στα 100-150 δολλάρια μεταχειρισμένο στην Αμερική. ΟΚ, άλλη αγορά εκεί και χαμηλότερες τιμές στα μεταχειρισμένα. Στην Ελλάδα ένα καινούριο 10άρι Velodyne (Impact 10) κοστίζει σχεδόν 500 Ευρώ με βάση το Skroutz. Αν το πούλαγες μεταχειρισμένο αυτό το μοντέλο θα το έδινες το πολύ 400 Ευρώ αν ήταν κλειστό στην κούτα του και γύρω στα 300 Ευρώ ή λίγο παραπάνω αν ήταν χρησιμοποιημένο σε πολύ καλή κατάσταση. Αυτό που έχεις βγήκε στην αγορά σαν μοντέλο πριν 20 χρόνια και το συγκεκριμένο που έχεις είναι 15ετίας. Αν υποθέσουμε ότι δουλεύει μια χαρά κλπ, μια τιμή κάπου στα 200 Ευρώ θα ήταν νομίζω fair για όλους και θα μπορούσες να τη ρίξεις κι άλλο αν θέλεις να φύγει πιο γρήγορα.
    3 βαθμοί
  12. Η απίστευτη ποιότητα σε κάποια κανάλια του εσυσωλήνα είναι και ένας από τους λόγους που το προτιμώ από την τηλεόραση. Πλέον, το χαζοκούτι δεν το έχω καν συνδέσει με δορυφορικό πιάτο, το χρησιμοποιώ ως (μεγαλούτσικο) μόνιτορ... Αναφέρομαι καί στην ποιότητα της εικόνας αλλά και κυρίως στην ποιότητα της παρουσίασης και της δουλειάς που έχει ρίξει ο εκάστοτε δημιουργός.
    3 βαθμοί
  13. δυστυχώς Απόστολε, εκ του μακρόθεν δεν μπορώ να διαπιστώσω επακριβώς σε ποιο στάδιο της παραγωγικής σου αλυσίδας γίνεται το "έγκλημα" αλλά θα σου γράψω μερικά tips που ελπίζω ότι ίσως σε βοηθήσουν μελλοντικά... 1. κατά την ηχογράφηση πρέπει να αφιερώσεις αρκετή ώρα(ες) σε πειραματισμούς ώσπου να καταλήξεις στην σωστή(-ότερη) τοποθέτηση του μικροφώνου στο χώρο, την γωνία και την απόσταση του απέναντι σου, αλλά και την αναζήτηση πατεντών για την διόρθωση αδυναμιών του χώρου σου (από την τοποθέτηση μαξιλαριών περιμετρικά του μικ, μέχρι -γιατί όχι-την ηχογράφηση παρέα με την βαπόνα μπροστά ή και μέσα στην ντουλάπα με τα ρούχα σου)... μπορεί να είναι βαρετό κάτι τέτοιο και να σε κουράζει και μόνο η ιδέα, αλλά μια φορά θα κουραστείς για κάτι που θα σου γλυτώσει ανεκτίμητες ώρες επεξεργασίας αναπόφευκτα επαναλαμβανόμενες σε κάθε project αν δεν το κάνεις... 2. πρότερη πολύ καλή ενυδάτωση του οργανισμού σου για να βοηθήσεις την ελαστικότητα των χορδών αλλά όχι την ώρα της ηχογράφησης γιατί θα προσθέσεις πολλούς ενοχλητικούς θορύβους και "πλάτσα πλούτσα" που το μικρόφωνο θα τους πολλαπλασιάσει σε ένταση... για νεράκι του θεούλη μιλάμε πάντα... για καφέδες τσάγια, αλκοόλ, σοκολάτες και ειδικά γάλα δεν συζητάμε καν... 3. το πολύ καλό "ζέσταμα" ακριβώς πριν τραγουδήσεις είναι εκ των ων ουκ άνευ... 4. το reverb κατά την ηχογράφηση μπορεί να βοηθάει την ψυχολογία σου ενδεχομένως, αλλά είναι ότι χειρότερο για την επικέντρωση του εγκεφάλου στην "τεχνική" προσήλωση ευνοώντας τις τονικές αστάθειες και τα ανεξέλεγκτα sibilants... 5. το balance πρέπει ΠΑΝΤΑ να γέρνει υπέρ της συνοδευτικής αρμονίας... όταν η φωνή μας στα ακουστικά είναι υπερβολικά δυνατά σε σχέση με την ορχηστρική συνοδεία, είναι παράλληλα και η χαρά του φάλτσου όταν τραγουδάμε... 6. βάζε το eq μετά το comp στο track της φωνής (και όχι μόνο) ώστε να μπορείς να προβαίνεις σε ρυθμιστικές επεμβάσεις σε τυχόν συχνοτικά artifacts που θα προκύψουν από την χρήση του δεύτερου... 7. μην το φοβάσαι και χρησιμοποίησε αν απαιτηθεί δύο ή και τρία de-esser σε διαφορετικές συχνότητες (αλλά πάντα με φειδώ στα threshold και συχνά A/B τεστ)... 8. ένα μεγάλο λάθος που γίνεται συχνά είναι να τονίζουμε υπερβολικά τις μεσουψηλές για να "καθαρίσουμε" την φωνή μέσα στο mix ενώ τις περισσότερες φορές αρκεί ένα ελαφρύ "άδειασμα" μεσοχαμηλά (με παράλληλη ανάλογη αύξηση της έντασης αν και εφόσον χρειαστεί)... 9. τέλος (γιατί πήρα φόρα και υπερέβην σε αρκετά σημεία το θέμα που ξεκίνησα ), το λέω και το ξαναλέω για να το ακούω πρώτα οπό όλους εγώ, δεν μιξάρουμε κουρασμένοι (όση εμπιστοσύνη κι αν έχουμε στην εμπειρία και την γνώση μας)...
    3 βαθμοί
  14. Φοβεροί οι mesa boogie αλλά πανάκριβοι στην Ευρώπη και δεν είμαστε πια στην δεκαετία του '90 που ήταν μονόδρομος για πιο μοντέρνα πράματα. Προτιμώ να ψωνίζω ευρωπαϊκές μάρκες, Marshall, Vox, Engl, Diezel, Hughes&Kettner, Koch, Blackstar κτλ που βγάζουν φοβερούς ενισχυτές σε εξαιρετικές τιμές που οι Αμερικανοί τις βλέπουν με τα κυάλια. Μου πουλάει ο Ευρωπαίος μηχανηματαρα με ένα χιλιάρικο που στην Αμερική κοστίζει θρι θαουσεντ ντολαρζ και εγώ θα κοιτάζω τον μέσα μπουγκι?
    3 βαθμοί
  15. Δεν χρειάζεται υδρόψυξη, οι τυπικές έτοιμες λύσεις υδρόψυξης δεν προσφέρουν σχεδόν τίποτα παραπάνω πλέον από τα αντίστοιχα κλασικά coolers. Πιο πολύ για το look θα την πάρει, αν την πάρει, σημαντική διαφορά δεν θα δει σε γενικές γραμμές, αν δει κάποια. Μεγάλη διαφορά θα δει αν πάει σε custom υδρόψυξη, αλλά εκεί πάμε αλλού και δεν συντρέχει και κανένας λόγος να γίνει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ψύκτρα που έρχεται με τον επεξεργαστή θα πρέπει να αλλάξει. Άντε χώσε πάνω ένα cooler της Noctua και είσαι άρχοντας.
    2 βαθμοί
  16. Ωραία παραγωγή! Μου άρεσε πολύ όπως έχεις χρησιμοποιήσει το Hammond. Μου άρεσε πολύ και η ρυθμική με το wah που βάζεις στο 2:04. Είναι auto-wah ή κανονικό; Και σκάλωσα με το outro (3:45 και μετά). Αυτό που δε μου άρεσε ήταν ότι μου "κλότσαγαν" χρονικά σε σημεία οι lead κιθάρες.
    2 βαθμοί
  17. Άντε τέλειωνε ολόκληρος μαντράχαλος με το ζετεμ και ζετεμ. Άντε να βγει το μωρό
    2 βαθμοί
  18. Εδώ να δώσω ένα τεράστιο μπράβο στη βρετανική συνέπεια, που πιστή στις παραδόσεις έστειλε πάλι ένα απίστευτα μάπα κομμάτι... Άξιον απορίας για τη χώρα της pop & rock μουσικής να στέλνει τέτοια φέσια...
    2 βαθμοί
  19. Τεράστιο φάουλ η έλλειψη από τη σκηνή του βασικού λόγου που κάνει το τραγούδι αυτό το καλύτερο που έχουμε στείλει ποτέ.
    2 βαθμοί
  20. Πιστη και τιμια σε αυτο που πρεσβευει και προβαλλει μεσα απο τα κλιπ της. Τα λεγαμε διαφοροι αλλα υπερισχυουν οι σπουδας εις τας Μπερκλει…….
    2 βαθμοί
  21. pharyngitis.mp4 A ρε μεγάλε Μπέζο, χρόνια τα φωνάζεις, αλλά ποιος σ'ακούει... εγκεφαλικά κύτταρα την ημέρα (τα δικά μας)
    2 βαθμοί
  22. Λοιπόν πάμε άλλη μια, Μείζονες τρόποι: 1) ΡΑΣΤ 2)ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΟΣ 3) ΧΙΤΖΑΖ 4) ΧΙΤΖΑΣΚΙΑΡ 5) ΧΟΥΖΑΜ 6) ΤΑΜΠΑΧΑΝΙΩΤΙΚΟΣ ΕΛΑΣΣΟΝΕΣ ΤΡΟΠΟΙ: 7) ΟΥΣΑΚ 8) ΝΙΑΒΕΝΤ 9) ΝΙΚΡΙΖ 10) ΣΑΜΠΑΧ 11) ΚΙΟΥΡΝΤΙ/ΚΑΡΣΙΓΑΡ
    2 βαθμοί
  23. Μπα, έτσι κι αλλιώς με 1350 ευρώ πλέον αμερικάνικα όργανα δεν βλέπεις ούτε με τα κυάλια. Αυτές οι εποχές μας άφησαν προ πολλού (που αγόραζες ''standard'' όργανο usa... ακριβά υπήρχαν πάντοτε, τώρα πλέον η ''standard'' σειρά μεταφέρθηκε στας Ανατολάς και τα αμερικάνικα πλέον θεωρούνται τα ''premium'', τουλάχιστον σε μαρκετίστικους όρους). Ούτως ή άλλως αυτά τα 1350 ευρώ του 2024 ουδεμία σχέση έχουν με την αγοραστική αξία που είχαν πριν το 2020. Εμένα προσωπικά μου κάνει διαφορά στην αίσθηση και από rosewood σε rosewood... η SG μου που είναι του '18 με την ξεθωριασμένη rosewood ταστιέρα μου αφήνει σίγουρα μια πιο ''ξερή'' αίσθηση σε σχέση με την ''γλυκιά'' αίσθηση της rosewood ταστιέρας της Les Paul ή της PRS μου. Έχω και μια PRS SE ίδιας χρονολογίας με την SG (τότε τις έφτιαχναν Κορέα) και ενώ σίγουρα το rosewood της δεν έχει την ίδια γλυκιά αίσθηση των προαναφερθέντων κιθαρών, σίγουρα την προτιμώ από της SG (στο θέμα της ταστιέρας). Βέβαια θα μου πει κάποιος ''και από maple σε maple ή από έβενο σε έβενο μπορεί να δεις διαφορά'' αλλά στο maple παίζει ρόλο και το βερνίκι ενώ στον έβενο (που για μένα είναι η απόλυτη αίσθηση σε ταστιέρα) υπάρχουν και εκεί διάφορα είδη που τα βαφτίζουν έβενο αλλά ουδεμία σχέση έχουν σε αίσθηση αλλά και οπτικά με το κατάμαυρο έβενο που είχαμε συνηθίσει στις USA κιθάρες.
    2 βαθμοί
  24. Από εμπειρία: Το να προσπαθήσεις να φτιάξεις partcaster με μέρη από Squier είναι συνταγή αποτυχίας. Κάθε χρονολογία και κάθε εργοστάσιο κλπ κλπ έχει τα δικά του specs και υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση τα aftermarket parts με standard fender specs να μην ταιριάζουν με τίποτα.
    2 βαθμοί
  25. H 5η βαθμίδα είναι ματζόρε αντί για μινόρε οπότε είναι F# αρμονική μινόρε
    2 βαθμοί
  26. @Jazzjoker Το θολωμένο μου μυαλό είναι αρμονική μινόρε.
    2 βαθμοί
  27. Ωραίο feel! Μπράβο! Μια παρατήρηση μόνο: Έχω την εντύπωση ότιη κιθαάρα παραήταν "hot" σε σημεία (στην αρχή και στο τελός που παίζεις το riff) και "παραμόρφωνε άσχημα". Με το Toneking της Neural έπαιξες?
    2 βαθμοί
  28. Προσωπικά δεν μου αρέσει η φωνή της ιδιαίτερα. Μια απ' όλα είναι, δεν έχει κάτι ξεχωριστό. Τι ακριβώς καριέρα θα έκανε στην Ελλάδα μια Πολωνέζα που γεννήθηκε στην Κύπρο και μένει μόνιμα στη Νορβηγία? θα τραγούδαγε σκυλάδικα στα μπουζούκια? ή τραπ στα μπαρ? Καριέρα στην Ελλάδα με ξένο στίχο πόσοι έχουν κάνει?
    2 βαθμοί
  29. Απ' ό,τι φαίνεται πάντως, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, το νήμα της γιουροβίζιον του 24 θα τραβήξει ως το 26 τουλάχιστον.
    2 βαθμοί
  30. Αξίζει, αν "αξίζει" για εσένα, αν δηλαδή θες να παίζεις με αυτή την κιθάρα για τους δικούς σου λόγους. Αν θες όμως να πας στο επόμενο level, καλύτερα να ακολουθήσεις τη συμβουλή του @gkourmoul1 Αυτή που σου πρότεινε ή όποια άλλη σου κάνει κέφι ανάλογα με τα γούστα σου.
    2 βαθμοί
  31. Εντάξει τώρα κλέβεις εκκλησία, ίσως το καλύτερο έβερ, κατηγορία CL, μαζί με την Άνοιξη της Βόσσου
    2 βαθμοί
  32. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία η θέση κατάταξης. Η Eurovision, όπως και το τσσμπιονς ληγκ, είναι μια απλή αφορμή για να φάνε κάποιοι πίτσες.
    2 βαθμοί
  33. με ενα καλο service βγαζει αλλα 25 χρονια...
    2 βαθμοί
  34. Τα amp mods είναι εξαιρετικά. Τα cab είναι μέτρια. Έχει 10 άδειες θέσεις για 3rd party IRs και αυτό κάνει την μεγάλη διαφορά στον τελικό ήχο. Έχω το ampero mini, όπου είναι στην ουσία το ίδιο, με λιγότερα χειριστήρια.
    2 βαθμοί
  35. Δεδομένων των εξής: - Δεν υπάρχει οικονομική ανάγκη - Δεν υπάρχει ανάγκη εξοικονόμησης χώρου - Δεν υπάρχει εξοπλισμός αξίας ώστε το έσοδο της πώλησης να μπορεί να "επενδυθεί" αλλού δεν υπάρχει κανένας λόγος να πουλήσεις τίποτα. Επίσης ενάμισης χρόνος χωρίς κιθάρα δεν είναι τίποτα. Άλλοι κάνουν δέκα χρόνια διάλειμμα και επιστρέφουν δημήτριοι.
    2 βαθμοί
  36. Είμαι υπέρ της μέσης λύσης στην συγκεκριμένη περίπτωση. Σίγουρα θα το μετανιώσεις και θα υπάρξει ένα κενό εάν δώσεις τα πάντα. Κράτα έστω μια δυο βασικές κιθάρες, για ψυχολογικούς λόγους και για να κρατήσεις μια επαφή. Είναι προφανές, άλλωστε, ότι δεν ούτε εσυ είσαι υπέρ του να τα δώσεις όλα. Αλλιώς δεν θα έκανες τη δημοσκόπηση…
    2 βαθμοί
  37. Δεν το ξέρω καν το original, αλλά δεν πειράζει. Ωραία παιξιματα. Ωραία παραγωγή. Πολύ καλό το αποτέλεσμα. Well done!
    2 βαθμοί
  38. Παραγωγάρα!!! Τα πλήκτρα σκίζουν, οι κιθάρες μαγικές και το μπάσο καταπληκτικό! Θέλουμε και live!!
    2 βαθμοί
  39. Παιχταραδες τι φτιάξατε πάλι! Superfunk μας τρελαίνεις με τις διασκευές που κάνεις σε τέτοια άσματα (μαθαίνουμε και λαϊκά άσματα που δεν γνωρίζουμε). Sir και terry τεράστιο respect. Προσωπικά προτιμώ την δική σας version από το original που μόλις άκουσα για πρώτη φορά.
    2 βαθμοί
  40. Το project συνεχίζει ακάθεκτα να παράγει εξαιρετικές διασκευές, εξαιρετικά ενορχηστρωμένες και με πραγματικά αξιοζήλευτες εκτελέσεις.
    2 βαθμοί
  41. Το μόνο θετικό στην Ελλάδα σήμερα είναι το κλίμα και όση φύση έχει απομείνει, τα δάση και οι παραλίες. Κατά τα άλλα πρόκειται ακόμα για μια πρώην οθωμανική περιφέρεια με όλες τις νοοτροπίες που αυτό συνεπάγεται. Τα προσωπικά μικροσυμφέροντα είναι πάντα πάνω από το μακροπρόθεσμο κοινό καλό και η εξουσία είναι μέσο προσωπικής ανέλιξης και όχι προσφοράς. Με άλλα λόγια αν δεν γλύφεις τον αποπάνω και δεν ποδοπατάς τον αποκάτω δεν έχεις θέση την οθωμανική κοινωνία όπως και προ αμνημονεύτων χρόνων, δεν έχει αλλάξει τίποτα στις νοοτροπίες
    2 βαθμοί
  42. @npap αυτή η απάντηση νομίζω ότι πρέπει να κσρφιτσωθεί μόνιμα στην πρώτη σελίδα του noiz. Εγώ προσωπικά θα την τυπώσω για να την έχω ως check list δίπλα στο κομπιούτερ μου. Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σου και τις συμβουλές σου!
    2 βαθμοί
  43. Χαλαρά η αγαπημένη μου κάρτα εποχής, ήμουν πτωχός το '99 μα την πήρα και δεν το μετάνοιωσα ποτές. Το συνοδευτικό software που έδινε η creative σε cd ήτο για αρχόντους.
    2 βαθμοί
  44. 2 βαθμοί
  45. Τον Έλτον Τζων τον έχεις δει στα live που έκανε τη δεκαετία του 70; Από την όψη θες να κρίνουμε μπρε; Δεν είναι δίκαιον. EDIT: Θυμήθηκα και τον Gabriel με τους Genesis.
    2 βαθμοί
  46. Οχι, οι κλασσικοι δισκοι του ειδους εχουν mono κιθαρες συνηθως (o Hendrix ομως εκανε πειραματα με την "κινηση" των εφε του στο stereo image). Αλλα και παλι μη ψαχνεις μπουσουλες ,οτι δουλευει δουλευει και οτι δεν δουλευει δεν δουλευει γενικα ξεκινα με την ΛΟΓΙΚΗ (ας πουμε έχει λογικη να ηχογραφησεις μια κιθαρα στερεο οταν τα εφε που χρησιμοποιεις ,και στελνεις σε 2 ενισχυτες, ΔΕΝ ειναι στερεο? )
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου