Προς το περιεχόμενο

TakisB

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    20
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

TakisB ήταν Μέλος της ημέρας 17 Απριλίου

TakisB είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Συμμετοχή TakisB

9

Φήμη

  1. Έχω μπει σε τριπάκι να θυμηθώ το πιάνο που έπαιζα στα νιάτα μου, πριν μπλέξω με πλήκτρα κλπ και θα ήθελα τη βοήθεια σας για την έρευνα αγοράς ενός νέου οργάνου. Έχω καταλήξει ότι θα πάω για stage piano γιατί θέλω κάτι που να είναι νορμάλ σε κόστος, πχ κόστος 1000 Ευρώ ή λίγο παραπάνω αν πραγματικά αξίζει τον κόπο, που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς προβλήματα θορύβου και να μπορεί να μετακινηθεί εύκολα. Πραγματικό πιάνο δεν παίζει με αυτά τα δεδομένα και τα ηλεκτρικά πιάνα τύπου Clavinova γενικά δεν τα συμπάθησα ποτέ. Το κύριο που με ενδιαφέρει είναι το καλό κλαβιέ με σωστά βαρυκεντρισμένα πλήκτρα, ωραία αίσθηση κλπ και να έχει ενσωματωμένα ηχεία. Το να έχει καλό ήχο κλασσικού πιάνου είναι προφανώς επιθυμητό αλλά δεν θα πεθάνω αν είναι απλά καλός και όχι τρομερός. Οι υπόλοιποι ήχοι και τα features μάλλον δεν με απασχολούν τόσο. Έξτρα σημείο που με ενδιαφέρει αρκετά επειδή μάλλον θα πάει στο σαλόνι είναι να έχει και μια πιο όμορφη "πιανέ" βάση όπως για παράδειγμα αυτό: https://www.thomann.de/gr/roland_fp_10_stand_bundle.htm Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη και ευχαριστώ για τη βοήθεια.
  2. Ούτε κι εγώ χρησιμοποιώ CD-R πιά και δεν νοσταλγώ τις μέρες που το έκανα. Το έγραψαν κι άλλοι ότι πολλά από τα γραμμένα CD κατέληγαν άχρηστα μετά από κάποιο διάστημα λόγω αλλοίωσης κλπ που ήταν πολύ σπαστικό. Και επίσης πολλά από αυτά που έγραφες σε CD ήταν έτσι κι αλλιώς άχρηστα γιατί δεν τα χρειαζόσουν άλλο μετά από λίγο και έφτανες να μαζεύεις σαβούρα βασικά. Για το αμάξι δεν υπάρχει καν σύγκριση, USB stick και ξερό ψωμί. Το μόνο που μου λείπει από την εποχή των CD είναι ότι τότε έβγαιναν δίσκοι και όλα όσα σημαίνει αυτό. Artwork, η διαδικασία συλλογής, η χαρά να βάζεις το CD στο στερεοφωνικό και να το ακούς από την αρχή ως το τέλος κλπ.
  3. Κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει κι εγώ αλλά για DVD players. Κάπου εκεί στα late 90s και early 00s λεγόταν (δεν έχω εμπειρία) ότι ένα τυπικό DVD player ήταν τόσο καλό για ακρόαση μουσικής που έπρεπε να έχεις κάποιο πολύ ακριβό και εξεζητημένο Audio CD player για πάρεις αντίστοιχη ποιότητα ήχου. Το λέω ως φήμη πάντως γιατί ποτέ δεν είχα ακριβό σύστημα HiFi για να μπορώ να συγκρίνω.
  4. @Μανώλης Χναράκης Συμφωνούμε, κι εγώ βρίσκω ότι αυτή η τιμή είναι σχεδόν παλαβή. Μακάρι να δούμε κάτι διαφορετικό σύντομα.
  5. Μακάρι να έχεις δίκιο και να προσαρμόσουν την τιμή σε αυτά τα επίπεδα. Δυστυχώς φαίνεται ότι οι τιμές για τα flagship synths για τις εκδόσεις με 61 πλήκτρα γενικά θα εδραιωθούν πιο κοντά στο τετραχίλιαρο παρά στο τριχίλιαρο. Το λέω με το σκεπτικό ότι και το Yamaha Montage M είναι πιο κοντά στα 4000 και φαντάζομαι ότι ούτε η Korg θα χαλάσει την πιάτσα και θα δώσει το το νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Nautilus 20% κάτω από τους άλλους.
  6. +1 σε αυτό. Εγώ θα έλεγα ότι το 1-2 κιθάρες είναι το καλύτερο, με προτίμηση η μία να είναι η Les Paul για τους λόγους που περιγράφονται από τον John Goumis και η άλλη να είναι η κιθάρα που θεωρείς πιο "δική σου" και που έχεις το πιο στενό συναισθηματικό δέσιμο. Αν αυτή είναι η Les Paul κιόλας, κράτα μόνο αυτή.
  7. Το Studio One είναι πολύ βολικό περιβάλλον, πολύ εύκολο να το μάθεις και να κάνεις δουλειά γρήγορα. Τα plug-in και τα instruments του είναι επίσης καλά και με αρκετή ποικιλία, μάλλον το Logic είναι καλύτερο εκεί. Συμφωνώ με τον trolley ότι έχεις πάρα πολλές επιλογές εκτός DAW ώστε να μην αξίζει πολύ άγχος για αυτό.
  8. Έχω δουλέψει μόνο λίγο σε μια ultrawide 34άρα και curved οθόνη, όχι gaming και τέτοια, και δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν μια ultrawide αν δεν ήταν curved. Νομίζω ότι θα ήταν αδύνατον να δουλέψεις και να δεις σωστά τις γωνίες. Edit: Μιλάμε πάντα να κάθεσαι σχετικά κοντά στην οθόνη και να πρέπει να στρίβεις κάπως το κεφάλι για να δεις από τη μια άκρη στην άλλη. Αν κάθεσαι μακριά μετριάζεται το πρόβλημα αλλά για μένα εκεί χάνει το νόημα το ultrawide και είναι καλύτερο το 16:9 κάδρο.
  9. Οι 25 ίντσες είναι λίγες για να πεις ότι καταλαβαίνεις διαφορά με το ultrawide. Αν πας στη διάσταση που είναι οι περισσότερες ultrawide, δηλαδή 34 ίντσες και πάνω, τότε αλλάζει η εμπειρία. Και εκεί έχει νόημα και το curved κομμάτι.
  10. Εκτός από όλα όσα γράφηκαν παραπάνω, τα NUC-like μηχανήματα έχουν το βασικό καλό της πολύ χαμηλής κατανάλωσης ρεύματος. Ειδικά αν τα συγκρίνεις με πιο παλιά μηχανήματα όπως 5ης γενιάς Intel Core και πίσω. Ειδικά για always on χρήσεις δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Αν η κιλοβατώρα ήταν στις τιμές του 2009 μπορεί να μην είχε τόση σημασία, σήμερα για τους περισσότερους νομίζω θα έχει. Και περιβαλλοντικά αν το δεις έχει νόημα.
  11. Διαφωνούμε ως προς τί είναι ταιριαστό σχόλιο για το συγκεκριμένο βίντεο αλλά it's ok. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση, καλή συνέχεια στη συζήτηση.
  12. Γράψε μου ένα ταιριαστό σχόλιο σε παρακαλώ. Δεν θα σου πάρει πάνω από μερικά δευτερόλεπτα. Έτσι για να καταλάβω τι θεωρείς ότι θα είχε σχέση με το θέμα. Και μετά υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να γράψω κανένα άλλο σχόλιο στο thread. Ευχαριστώ.
  13. Ήθελα να σχολιάσω συγκεκριμένα το πόσο μέτρια ακούστηκε (σε εμένα ξαναλέω) ένα από τα καλύτερα και ακριβότερα μηχανήματα που περιέχονταν σε αυτό το βίντεο ρε αδερφέ! Ποιό είναι το πρόβλημα δηλαδή; Απαγορεύεται; Σχολίασα κάτι άσχετο; Ακούστηκε η μαγεία η ίδια από το Montage M σε αυτούς τους 4-5 ήχους και αναρωτιέσαι αν είμαι κουφός μήπως; Για να το λες με τόση σιγουριά, δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για το στοκ. Πάντως οι λόγοι που ανέφερες πριν για το ξεπούλημα του στοκ (specs και η πίστη του κοινού στη Yamaha βασικά) εξακολουθεί να μη μου λέει κάτι για την ποιότητα του μηχανήματος. Και για να μην αρχίσουμε πάλι, ξαναλέω ότι είμαι σίγουρος πως είναι υψηλότατη. Έχεις την καλοσύνη να μου γράψεις ένα σχόλιο που θα ήταν ταιριαστό σε αυτό το point; Ρωτάω σοβαρά. Γιατί αν απαγορεύεται σχόλιο για τα μηχανήματα και τα μαλλιά, το μόνο που έχω να πω είναι μπράβο, ωραίος χώρος, μακάρι να είχαμε όλοι ένα τέτοιο δωμάτιο και θα έκλεινα το βίντεο μετά το intro section (ένα λεπτό και κάτι).
  14. Περί ορέξεως κι εδώ, δε νομίζω ότι προσπαθεί κανένας να πείσει κάποιον να γράφει σε PC άμα δεν θέλει. Συμφωνοι. Κι εγώ έκανα ένα σχόλιο σχετικά με το μηχάνημα που ο Scott τόνισε ως το καλύτερο ή πιο ολοκληρωμένο στο setup του. Δεν σχολίασα κάτι άσχετο, δεν σχολίασα καν το Montage M γενικότερα, εξέφρασα μια γνώμη για αυτό που άκουσα στο βίντεο. Και πάλι δεν βλέπω γιατί το θεωρείς κακό. Για άλλη μια φορά, σχολίασα αυτό που άκουσα στο βίντεο. Και η ειλικρινής μου γνώμη είναι ότι άκουσα κάποιους ήχους που θα μπορούσα να τους ακούσω από σχεδόν κάθε άλλο σύγχρονο synth. Σύγχρονο = μέχρι και δεκαπενταετίας. Δεν ήταν κακό το ηχητικό αποτέλεσμα, δεν ήταν και καθόλου αξιοσημείωτο. Και επειδή το Montage M είναι αυτό που κουβαλάει το hype και την καινοτομία αυτή τη στιγμή, δεν είναι αυτό που περιμένεις να ακούσεις από το latest and greatest, εγώ τουλάχιστον. Τα 1000 κομμάτια στοκ ήταν ένα τυχαίο, χαμηλό νούμερο που ανέφερα ως παράδειγμα και το καταλαβαίνεις απόλυτα νομίζω. Δεν έχω καταλάβει μάλλον ποιό είναι το point του βίντεο και τί επιτρέπεται να σχολιάσει κανείς. Δηλαδή ο Scott μας δείχνει τα πολλά του μηχανήματα για να κάνουμε τι; Να του πούμε συμβουλές για τη διακόσμηση;
  15. Σωστό, τη λέξη workstation την επέλεξα καταχρηστικά γιατί κάπως έτσι αναφερόμαστε στα all-in-one synths. Που βέβαια δεν ξέρω ποιός ασχολείται πλέον με sequencers και recording πάνω στο ίδιο το synth το 2024, άλλη κουβέντα αυτή. Όσο για τα υπόλοιπα που έγραψες, εσύ ο ίδιος στο αρχικό σου post επεσήμανες ότι το Montage M είναι το desert island synth του Scott και βασικά έστρεψες την προσοχή μας πάνω του, δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί ένα σχόλιο πάνω σε κάτι που εσύ φρόντισες να τονίσεις. Το ότι ήταν ψιλομέτριοι οι ήχοι το ανέφερε ο John Tzinieris, όχι εγώ. Εγώ είπα ότι αυτό που άκουσα στο βίντεο από το Montage M ήταν μέτριο/απογοητευτικό και επιμένω ότι ήταν και φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος που το σκέφτηκε. Προφανώς όλα τα παραπάνω είναι περί ορέξεως, όπως και αυτά που γράφεις εσύ είναι περί ορέξεως, όλα γύρω από τη μουσική και τον ήχο είναι περί ορέξεως. Εξαιρείται ίσως το να παίζεις λάθος νότες σε ένα τραγούδι αλλά κι αυτό το βαφτίζεις jazz και παύει να είναι πρόβλημα. Και το ότι ξεπούλησε το στοκ δεν λέει κάτι. Αν το αρχικό στοκ ήταν μικρό πχ 1000 κομμάτια, είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αρκετοί Γιαμαχάκηδες στον κόσμο που θα το αγόραζαν την ίδια μέρα όσο καλό ή κακό κι αν είναι σαν μηχάνημα. Επίσης υπάρχουν πολλά άλλα αντικείμενα που ξεπουλάνε και έχουν λίστες αναμονής κλπ και είναι (για μένα) τραγικά. Το πρώτο τέτοιο παράδειγμα που μου έρχεται είναι το Tesla Cybertruck που δεν θα το έπαιρνα ούτε αν μου το χαρίζανε. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα κάναμε όλη αυτή την κουβέντα αν έγραφα πόσο φανταστικά ακούγεται το Montage M και πόσο τέλειο είναι κλπ
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου