Προς το περιεχόμενο

Tthawth

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    860
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1 Neutral

Σχετικά με τον Tthawth

  • Rank
    Artist

Bio

  • Τόπος
    Αθήνα
  1. Ευχαριστώ για το λινκ. Τα εχω δει στο thomann . Για Αθήνα ψάχνω!
  2. Εχω τα AKG K171 και τα μαξιλαράκια τους θέλουν άλλαγμα. Γνωρίζει κάποιος ένα σημειο στην ΑΘήνα, να πωλουνται σχετικά ανταλακτικά είτε της AKG είτε ...ημιτασιόν; 1.Αποκλείουμε Bon Studio. Η επίσκεψη μου εκεί θα μπορουσε να χαρακτηριστεί ως ελληνική ταινία μικρου μήκους με βαθύτατο σενάριο (που δε το καταλαβα) 2.Μερικά καταστήματα που πήγα, με έστειλαν στο Bon studio, και αν κάποιος προσπάθησε να με εξυπηρετήσει ξαναπροβλήθηκε το teaser της προαναφερθείσας ταινίας γιατί απλώς και ο ίδιος επικοινώνησε τηλεφωνικά με το bon... 3.Να ξεκαθαρίσω οτι δεν έχω κάτι με το Bon. Απλά ο τρόπος λειτουργίας του με οδήγησε στην σκέψη του "δε μπορει, θα βρω κι αλλου".
  3. Στο συγκεκριμένο link γίνεται αναφορά ακριβως σε αυτόν τον συνδιασμό και το πως αποδίδει ωφέλη στην ακουστική του χώρου. Τώρα για το τυχαίο μη το παίρνουμε κατάκαρδα. Δεν σημαίνει οτι πήραν μερικους τόνους πέτρες, τους πέταξαν στον αέρα και όταν έπεσαν σχημάτισαν θέατρο. Οι κατασκευαστές είχαν σημαντικές γνώσεις. Αυτο που δεν μπορεί να τεκμηριωθεί είναι το αν η γνώση για την επίδραση του υλικού στον ήχο, ήρθε επιστημονικά ή πρακτικά και το γιατί δεν επαναλήφθηκε αυτη η γνώση σε επόμενες κατασκευές.
  4. espresso news και επιστημονικό αρθρο? Μπορεί... Πάντως τα τελευταία επιστημόνικα δεδομένα δείχνουν οτι έπαιξε τεράστιο ρόλο στην ακουστική του χώρου η χρήση συγκεκριμένων πετρωμάτων. Υλικών που χρησιμοποιήθηκαν μονο και μόνο επειδή ήταν μικρή η απόσταση παραγωγής-κατασκευής. Υπάρχουν δηλαδή μεγάλες πιθανότητες το ηχητικό 'θαυμα' να επετευχθη ολίγον τυχαία. Την λογική αυτή ενισχύει το γεγονος του οτι θα μπορούσαν κάλλιστα να επαναλάβουν τυχόν μαγική τεχνική σε όλα τα μετέπειτα θέατρα αλλα δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Όπως και να έχει η ακουστική ειναι οντως θαυμάσια.
  5. Tthawth

    Ένα Demo που δουλεύω...

    Ουδεποτε υπηρξαν κανονες στην μουσική. Υπαρχει ομως η μουσική γλώσσα για να συννενοουμαστε οι ανθρωποι μεταξυ μας οταν παιζουμε με αλλους οργανοπαιχτες. Το αποτέλεσμα που φτανει στον ακροατη εξακολουθει να ειναι μια ολοκληρωμενη ιστορια με μουσική γλώσσα. Μπορεις να πεις π.χ. ολα οσα ανεφερα μεχρι τώρα όπως τα ανεφερα ή να πεις οτι δεν υπαρχουν κανονες στην γλώσσα και να να αφαιρεις λεξεις, σημεία, να πειραματιζεσαι να την συνταξη με των προτασεων, να παιζουν τα ρήμματα με ή απλα να επαναλαμβανουν δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο μια λεξη,δυο μια λεξη, δυο μια λεξη για πολλες αραδες. Ολο το παραπανω ειναι η ολοκληρωμενη μου προταση στο θεμα "επαναλαμβανω ενα ακορντο" και "η μουσικη δεν εχει κανονες", αλλα μαλλον θελει μια σχετικη μαεστρια να βγαλει νοημα και να αποκτησει καποιο ενδιαφερον σωστα; Προφανως θελει να γνωρίζεις ολους τους κανονες και να απευθυνθεις και σε κοινό που εχει καποια παιδεία ωστε να καταλαβει τι θες να πεις με ενα αφαιρετικό έργο και να μπορεσει να συμπληρώσει τα κενα. με δυο λόγια, η μουσικη γλώσσα δεν ειναι υποχρεώνει αλλα ειναι το παν και ναι εχει τους κανονες της :Ρ
  6. Το loop return παρακαμπτει την προενισχυση. Αλλα συνήθως τα eq της κεφαλής είναι μέρος της προενισχυσης και ισως να μην εχεις eq. Ουτε προενίσχυση :Ρ
  7. Τωρα σοβαρα, πιστευετε οτι ο Chuck Berry θα καταστρεψει την ιστορικη εικονα του στα γεραματα; Και γυμνος να τραγουδησει κρατωντας κιθαρα guitar hero, ότι εχει κάνει θα παραμεινει στη σφαιρα του θρύλου και στην ιστορια. Δεν υπαρχει λογος να υποστηριξει κανεις αυτο που βλεπουμε τωρα στα βιντεο. Αυτο παει στους φίλους που ανησυχουν με τα κακα σχολια. Αφου το βλεπουμε ολοι. Δεν ειναι ωραιο θεαμα. Ο τελευταιος κιθαριστας που θυμαμαι να παιζει ετσι σε βιντεο, εφαγε σφαλιαρα απο τον ρωσο τραγουδιστη του και μπασιά απο τον μπασίστα. Και δε ξερω γιατι το κανει. Είτε γουσταρει, είτε εχει αναγκη απο φραγκα. Αλλα σιγα μη δωσεις συγχαρητηρια για το αποτελεσμα. Μπραβο για οσα εκανε καποτε, και που του αφηνουν το περιθωριο να παρουσιαζει αυτην την εικονα στα γεραματα.
  8. To cubase διαθετει μερικες αράδες αλγόριθμων για αλλαγη pitch. Ο καλός κανει κανα μισάωρο να ολοκληρώσει την επεξεργασία χωρις κακες παραμορφώσεις ομως. Η φωνη εννοειται θα ακουγεται πιο βαρια ή πιό ψιλή. Το cubase ομως κοστίζει :Ρ
  9. Το cool edit ειναι "καθαρό"; Μηπως διαθετει software προενισχυση; Μηπως ανοιγει κάποιο σχετικο Plugin όταν ανοιγεις το cool edit?
  10. Σου'χει φυγει λιγο ξωφαλτσα η γραμμη στη γεφυρα αν συγκρινεις τις χορδες. Παντως εαν ειναι οντως τοσο στραβο οπως φαινεται στη φωτο, δε παιζουν και πολλα περιθωρια να διορθωθει. Πρεπει να ειναι λιγο στεναχωρα εκει μεσα και η κλιση δειχνει μεγαλη.
  11. Υπηρξε και αυτο το θεματακι απο τα παλια τα χρονια. ισως να ισχυουν οι προτασεις. http://www.noiz.gr/index.php?topic=1013.0
  12. Επισης δεν ειναι τυχαίο οτι και ο Καρβελας και ο Φοιβος περασαν πρωτα μερικες νυχτες απο την νομικη σχολή πριν ασχοληθουν με την ..εμπνευση
  13. Ενστασις. Δεν ειναι λογικο και ουτε μπορεις να περιμενεις κατι τετοιο. Μιλαμε για δυο τεχνολογιες με διαφορετικο κοστος κατασκευης. Για παραδειγμα, οι sata με τους ide σκληρους ουδεποτε ανεπτυξαν ιδαιτερη διαφορα τιμης ενω μαλιστα οι sata παρουσιαζονταν φθηνοτεροι απο την παλιοτερη τεχνολογια. Και ειδικα οσο η νεα τεχνολογια κινειται κοντα στα πλαισια της δυσπιστιας, θα εξακολουθουν να πουλαν σαν κουλουρακια οι μηχανικοι.
  14. Αυτο. Με μιση ποσοτητα απο το velcro σηκωνεις τρια πεταλια. Βεβαια σε pedalboard που εχει ήδη μοκετα, θα πρεπει να βγει η μοκετα (ενδεικνυται). Επίσης το Dual lock ειναι τοσο δυνατο που θα το φοβομουν στη δικη μου φθηνη πλαστικη βαση. Εαν προσπαθησεις να βγαλεις πεταλι θες λοστό (ενα κατσαβιδακι εστω για να γινει η αρχη). Αυτα τα stompers ειναι αμφιβολο αν θα ταιριαξουν σε ολα τα πεταλακια.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.