Προς το περιεχόμενο

Step

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    102
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον Step

  • Rank
    Musician

Bio

  • Gear List
    Washburn Idol 64 w/ VVG P90's- 11/99
    Echolette M40 - 1959
    Teese Real McCoy RMC Wah Wah
    Big Muff Pi
    ----------------------------------------------------------------------------
    Revox A77 MK IV HS- 1977
    Steven 16x2 mixer-70's
  • Τόπος
    Athena
  1. Για όποιον δεν τους έχει δει!
  2. Απλά για την αναφορά, έχω την εντύπωση πως κάποια πράγματα από Zeppelin γράφονταν σε master μηχανήματα με αυτόν τον τρόπο, τρέχανε ταυτόχρονα το κάθε δικάναλο σαν τα αντίστοιχα Stems σήμερα. Δηλαδή ένα δικάναλο η μίξη των τυμπάνων, ένα δικάναλο οι φωνές, και πάει λέγοντας. Επίσης άξιο αναφοράς είναι πως το Abbey Road εν εποχή Beatles είχε στην κατοχή του 4 J37. 4-κάναλα-μίας κατεύθυνσης - ( λαμπάτα O0 ). Οπότε σίγουρα και εκεί έχει υπάρξει το flanging σαν πρακτική. Γενικά το Teac το έχω προσέξει, έχω αλλάξει και ιμάντες με αξιοπρεπέστατους καινούριους. Υπάρχουν άλλα θέματα με αυτό όμως, όπως το ότι η κεφαλή που αναπαράγει τα έχει παίξει λίγο γιαυτό μάλλον προορίζεται για Record μηχάνημα. Γιαυτό σκεφτόμουν αν θα είχε κάποιος να προτείνει κάποιο καλό μαγνητόφωνο, εφόσον δεν με βλέπω να μπορώ να ολοκληρώσω το project χωρίς 3ο δικάναλο. Μια λύση θα ήταν αν βέβαια καταφέρουμε να βάλουμε να παίζει η πρώτη μπομπίνα με το οργανικό μέρος σε 2 κανάλια στην κονσόλα και ταυτόχρονα να ηχογραφούμε μαζί με αυτά και οτιδήποτε λείπει, φωνές και συμπληρωματικά όργανα. Αυτό συνεπάγεται βέβαια μεγάλο ρίσκο, γιατί η μίξη θα πρέπει να είναι πολύ σωστή (γιατί προφανώς δεν μπορείς να επεξεργαστείς κάτι σαν πολυκάναλο ύστερα) + να υπάρχουν αρκετά ακριβά outboard μηχανήματα όπως οι multi-band που ανέφερα υπό την πίεση ηχογράφησης, και όχι μίξης, που φαντάζομαι θα βάλει ένα έξτρα βάρος στην όλη κατάσταση. Είναι δύσκολο σίγουρα να γίνει, αλλά θέλω να πιστεύω όχι ακατόρθωτο, θα ήμουν διατεθειμένος να λιώσω μέχρι να γίνω σκελετός αρκεί να βγει. Όποιος έχει ακούσει τέτοια μηχανήματα πιστεύω θα καταλαβαίνει γιατί. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο!! Εύχομαι καλό καλοκαίρι!
  3. Αναφέρθηκα στο format (1/4" Half-Track) το οποίο ναι μεν δίνει την ποιότητα Master, - οτιδήποτε γραφόταν/γράφεται σε ταινία συνήθως εκεί καταλήγει, είτε από 24/16/8 κανάλια, ίσως στις πιο δυνατές παραγωγές να γίνεται mastering σε πιο μεγάλο format, 1/2 ή και 1"- όμως αυτόματα αποκλείει το ενδεχόμενο συγχρονισμού με κώδικα, δεδομένου ότι μιλάμε για το 1/4 μοιρασμένο σε L + R. Αν μιλούσαμε για μηχάνημα που μοιράζει 4 ή 8 κανάλια θα μπορούσες ενδεχομένως να έχεις ένα αφοσιωμένο κανάλι για κώδικα από το κάθε μαγνητόφωνο. Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν κάποιος έχει εμπειρία με flanging, χρησιμοποιώντας δηλαδή ένα precount click το οποίο είναι θα είναι γραμμένο και στις 2 ταινίες πριν αρχίσει η μουσική ώστε να βρει χειροκίνητα το punch-in. Το ξέρω ότι ακούγεται παρανοϊκό όμως είναι σίγουρα κάτι που έχει γίνει και σε πολύ μεγάλες παραγωγές κατά καιρούς. Επειδή έχω στην κατοχή μου και ένα TEAC 7030, δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορούσε να είναι αξιόπιστο για αυτή τη χρήση.(Χρησιμοποιεί ιμάντες για την μετάδοση στο Capstan και τις μπομπίνες) Ίσως θα μπορούσε να είναι απλά το τελικό μαγνητόφωνο που θα γραφτεί η μίξη των 2 stereo. -Αν υποθέσουμε ότι θα μπουν μπροστά κάποιοι multi-band, ιδανικά γιατί όχι και λυχνιακοί, θα δώσουν μια αξιοπρεπή είσοδο, όσο αδύναμες προενισχύσεις και αν έχει σαν μηχάνημα. Το βρίσκω λίγο απίθανο να απαντήσει κάποιος που ασχολείται με αυτά τα πράγματα, είναι σαφώς λιγότεροι εκείνοι που ασχολούνται με αυτόν τον τρόπο εγγραφής, ειδικά στην Ελλάδα, πόσω μάλλον λιγότεροι είναι και εξ αυτών φαντάζομαι εκείνοι που χρησιμοποιούν τα φόρουμς. Παρ'όλα αυτά ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο! Εύχομαι καλή συνέχεια!
  4. Γειά σας, μπαίνω κατευθείαν στο ψητό, μόνο μια θερμή παράκληση. Απαντήσεις του τύπου "Τι τη θέλεις την ταινία;" , "Γιατί να γράψεις αναλογικά", κτλ να λείπουν. Αν δεν έχεις να πεις κάτι που θα με βοηθήσει, σε παρακαλώ να πας αλλού να κάνεις κοκορομαχίες. Για έναν άνθρωπο που έχει επιλέξει να εργαστεί αναλογικά το αν θα κράξεις, κατακρίνεις, ή γενικά αποθαρρύνεις αυτή την επιλογή δεν παίζει κανένα ρόλο. Η επιλογή έχει παρθεί έτη φωτός πριν και έχει να κάνει με προσωπικές προτιμήσεις! Στο δια ταύτα, έχω στα χέρια μου ένα δικάναλο με κομμάτια στα οποία υπάρχει μόνο το οργανικό κομμάτι. Αυτό που θέλω τώρα είναι να χτίσω άλλο ένα δικάναλο με οτιδήποτε μπορεί να λείπει-Φωνές(κύριες-δέυτερες) και συμπληρώματα από οτιδήποτε άλλο θεωρηθεί ότι θα μπορούσε να πάρει λίγο μια ενίσχυση ή άνοιγμα στη στερεοφωνία, κιθάρες πχ. Αυτό που ιδανικά θα ήθελα να συμβεί-ΞΕΡΩ ότι χρειάζεται λιώσιμο αλλά είμαι διατεθειμένος να κάνω ότι χρειαστεί για να γίνει- είναι να συγχρονίσω αυτά τα 2 δικάναλα (μιλάμε για το format 1/4") σε ένα 3ο μαγνητόφωνο. Έχουν ηχογραφηθεί πριν ξεκινήσει κάθε κομμάτι click tracks οπότε υπάρχει χρόνος για συγχρονισμό. Η κύρια απόρία μου εδώ, ο λόγος που άνοιξα το νήμα δηλαδή, είναι αν κάποιος θα μπορούσε να μου προτείνει κάποιο μαγνητόφωνο που να είναι αξιόπιστο από θέμα ταχύτητας, να μπορώ δηλάδη να συγχρονίσω αρχικά τα μαγνητόφωνα και να ξέρω ότι δεν θα αποκλίνει μετά από 20 δευτερόλεπτα ας πούμε το ένα από το άλλο. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ υπάρχουν τα χρήματα για μηχανήματα της κλάσης Studer. Έχω στο μυαλό μου το B77 της Revox, ως Direct Drive μηχάνημα(Δεν χρησιμοποιεί ιμάντες δηλαδή πουθενά έκτος από τον μετρητή του) και εν μέρει σίγουρα επειδή έχει βάλει και ο πεθερός Willi Studer το χεράκι του. Υπάρχει στα χέρια μου ήδη το Revox A77. Εννοείται ότι μιλάμε για 15 IPS. Αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία θα μου ήταν παραπάνω από χρήσιμο να μοιραστεί μαζί μου οτιδήποτε. Τονίζω, αν δεν έχεις κάτι να πεις σχετικά με αυτά που ρωτάω παρακαλώ ΜΗΝ απαντήσεις στο νήμα. Προτιμώ Χίλιες φορές να μην υπάρξει ούτε μια απάντηση, παρά να φυτρώνουν σπυριά στον πισινό μου, όπως κάθε προηγούμενη φορά που προσπάθησα να εκφέρω γνώμη διαφορετική των ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΕΝΤΟΡΩΝ του ίντερνετ εδώ μέσα συγκεκριμένα. Δεν είναι νήμα για συζήτηση αναλογικού εναντίον ψηφιακού, το τονίζω! Να είστε καλά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  5. Αυτό μάλλον είναι μπηχτή; Είναι από άλλο νήμα βέβαια που κατασπαράχτηκε προτού προλάβω να ανοιγοκλείσω μία τα μάτια μου. Παίζει να νόμιζαν ότι είναι τρολ για να τους κάνω να κατεβάσουν τα walkman από το πατάρι!! Δεν χρειάζεται άλλα τρολλ το noiz έχεις δίκιο. Όμως αν τσεκάρεις κάποια παλαιότερα ποστ θα διαπιστώσεις πως υπάρχει θέμα ελευθερίας έκφρασης άποψης. Όχι να πει κάποιος ότι "αυτό που λέω εγώ και μόνο είναι σωστό", αλλά να πει κάποιος πως εγώ πιστεύω "αυτό". Οπότε να με συγχωράς αν έγινα και γω λίγο τρολάς. Αυτό είναι και το τελευταίο μου ποστ στο noiz.(κλάφτε) Salute!
  6. Ως άνθρωπος που έχει ξοδέψει χιλιάδες ευρώ από πολύ νωρίς (όχι δεν έχω πλούσιους γονείς, απλά το ήθελα πολύ) σε αναλογικά μηχανήματα, έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: Το ψηφιακό είναι καλύτερο, έχει μηδενικό θόρυβο, καμιά 100στη dB headroom περισσότερο από ένα tape machine, άσε την οικονομία που κάνεις, γιατί ως γνωστόν το hardware κοστίζει χρυσάφι και πιάνει και χώρο. Όμως το ενεργειακό πεδίο που υπάρχει στο γραφείο του υπολογιστή έχει επηρεαστεί από τις χιλιάδες που έχω τραβήξει και έτσι ότι γράφω ακούγεται σαν μ@λ@κ1Α. Οπότε αναγκαστικά πρέπει να καταφύγω σε ένα μέσο ηχογράφησης που δεν μπορώ(θα ήταν και περίεργο) να αυνανίζομαι μπροστά του. Edit: Προς όσους δεν ξέρουν. ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ να πει οτι προτιμάει αναλογικό, ή ότι ο αναλογικός ήχος του ακούγεται καλύτερα. Να μην ξαναζήσουμε τις σκηνές του καλοκαιριού που ο άνθρωπας ρώτησε τι πικ-απ- ηχεία να πάρει για το σαλόνι και τον πήραν με τις πέτρες. Αυτά τα χίπικα με τις ταινίες και τα βινύλια έξω από το ΝΟΙΖ. Άντε πράβο!
  7. Ωραίοι όλοι σας. Λες και έγραψα ότι εμπλέκονται και οι Illuminati. Μια παρατήρηση μοιράστηκα που ένα 80-90% των ατόμων που θα άκουγαν αυτούς τους θορύβους φαντάζομαι θα τους έκανε αρκετή εντύπωση. Cool. Δίψα για troll σε αυτό το forum.
  8. Γειά σας, έχω μία απορία και αναρωτιέμαι αν κάποιος(κάτοικος Αθηνών μάλλον) έχει παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο, Χτες έτυχε να μπω σε σταθμό του μετρό να πάω κάπου, επειδή ήταν μεγάλη σχετικά διαδρομή πήρα μαζί μου ένα walkman, κασσετόφωνο δηλαδή φορητό με ακουστικά. Όταν πέρναγα από τον χώρο έκδοσης-επικύρωσης εισιτηρίων τα ακουστικά μου άρχισαν να βγάζουν μια σχετικά ψηλή συχνότητα εκτός από την μουσική που άκουγα, γύρω στους 1.5-3 χιλιάδες κύκλους ας πούμε για όσους είναι ψιλοσχετικοί με το φάσμα-αν έχει κάποια σημασία. Ο λόγος που μου φάνηκε περίεργο είναι πως για σχετικά λίγη ένταση μουσικής ακουγόταν πολύ εντονότερα αυτή η συνεχόμενη συχνότητα. Το δεύτερο που συνέβη, πέρα από το ότι ακούγεται αυτή η συνεχόμενη συχνότητα όταν βρισκόμουν μέσα σε συρμό που εξέρχεται από ή εισέρχεται σε στάση, παρατήρησα πως ακόμα τα σήματα των κινητών ήταν υπερβολικά δυνατά στα ακουστικά μου, σαν λόγος έντασης μουσικής προς τον θόρυβο που άκουγα. Και στο σπίτι έχουμε κασσετόφωνα να αναπαράγουν με κινητά δίπλα, αλλά ούτε για αστείο δεν έχω ακούσει τόσο δυνατά την ένταση από το σήμα του κινητού. Προφανώς το walkman λειτουργεί σαν κεραία σε αυτην την περίπτωση και δίνει στα ακουστικά τις συχνότητες που υπάρχουν τριγύρω, ο λόγος που άνοιξα το νήμα είναι η ένταση αυτών των σημάτων! Σε σχέση με την ένταση της μουσικής ήταν υπερβολικά δυνατότερα αυτά τα παράσιτα, σίγουρα δεν ακούγονται όταν παίζεις μουσική από μη μαγνητικό μέσο, πχ ipod mp3 κτλ. Δεν θα αρχίσω τώρα τις συνωμοσίες, σίγουρα αυτό που λέω παραπάνω είναι αυταπόδεικτο-μπορεί όποιος θέλει να δοκιμάσει να μπει με φορητό κασσετοφωνάκι σε λειτουργία στο μετρό και να το διαπιστώσει ανά πάσα στιγμή-, όμως διερωτώμαι, επειδή οι συχνότητες αυτές προφανώς δεν ακούγονται από την ανθρώπινη ακοή χωρίς κάποιο βοήθημα, σημαίνει ότι δεν τις αντιλαμβανόμαστε/δεν μας επηρεάζουν; Σε σχέση με αυτό νομίζω -χωρίς να είμαι απόλυτος- έχει ειπωθεί από ερευνητές πως οι συχνότητες που εκπέμπουν οι τηλεπικοινωνίες είναι στο ίδιο φάσμα με τις συχνότητες στις οποίες ο ανθρώπινος εγκέφαλος στέλνει σήματα στα επιμέρους κέντρα του (μνήμη, συμπεριφορά(??) κτλ) Οι σκέψεις σας; Αν το δοκιμάσει κανείς (αν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κασσέτες-κασσετοφωνάκια ακόμα πέρα από μένα) θα ήταν ενδιαφέρον να ποστάρει. Στο δικό μου walkman η ένταση των παρασίτων ήταν εκκωφαντική αρκετά πριν φτάσει το volume των ακουστικών στο τέρμα.
  9. Το αν έχει ήχο που είναι ιδιαίτερος πρέπει να τον ακούσεις πριν πεις οτιδήποτε. Αν παίζεις κιθάρα δώσε ιδιαίτερη προσοχή στο δεξί κανάλι, αν και όλες οι είσοδοι σε όλα τα κανάλια του έχουν ωραίο γρέζι μετά από ένα σημείο, όπως και τα καθαρά του είναι ωραία. Θα υπάρχει βέβαια πάντα λογικά ένα μικρό break-up αν παίζεις σε εντάσεις πρόβας, σαν non-master volume ενισχυτής. Ας μην υποτιμάμε μηχανήματα 3-4 ή και 5 δεκαετιών, τα γεγονότα υποδεικνύουν την αξιοπιστία τους όλο και περισσότερο. Αν δεν παίζει σωστά, τότε ναι μάλλον δεν έχεις λόγο να δώσεις σημασία. Καλά παιξίματα όπως και να χει.
  10. Το αν έχουν ζωή οι λυχνίες θα το καταλάβεις από την ένταση του ενισχυτή(αν δεις οτι ανεβάζεις το master και δεν γίνονται αξιοσημείωτες μεταβολές στην έξοδο), γενικά καλό θα ήταν να τις τσεκάρεις. Αν έχει Nos μέσα που είναι σκυλιά, αντέχουν αρκετά περισσότερο από τις τωρινής παραγωγής, άσε που έχουν πιο γεμάτο και χαρακτηριστικό ήχο. Αν παίζει πολύ μπλε χρώμα γενικά την ώρα που είναι αναμμένες ίσως είναι σημάδι ότι χρήζουν αντικατάστασης. Είναι κατασκευασμένος την εποχή που η Vox έφτιαχνε τους ενισχυτές της στην Ιταλία(όχι και η καλύτερη εποχή για την Vox θα έλεγε κανείς), πρέπει να είναι ουσιαστικά παρεμφερές το κύκλωμα με αυτό του ΑC 30. Με την διαφορά ότι ακόμα νομίζω οι JMI AC30 και AC15 είχαν κάποιες παραπάνω προενισχύτριες και λυχνία στην ανόρθωση αντί για δίοδο χωρίς να παίρνω όρκο για αυτό. Αν τον τσεκάρεις και παίζει καλά χωρίς θέματα είναι παραπάνω από ενδιαφέρων και αξιοπρεπέστατος ενισχυτής. Δίπλα σε Vox του 60' ή Fender αντίστοιχα τότε σίγουρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης για πολλούς και διαφόρους λόγους. Σε σύγκριση με τους σημερινούς ενισχυτές είναι μια πολύ καλύτερη επιλογή, κατά την ταπεινή μου άποψη, εφόσον παίζει απροβλημάτιστα χωρίς βόμβο. Λυχνίες τελικές έτσι και αλλιώς 1 φορά στα 2 χρόνια το μέγιστο θα αλλάζεις. Αν τον ακούσεις αν θες πες μας πως παίζει, έχω διαβάσει σε κάποια reviews κάποιους που είχαν θέματα με βόμβο, και αυτός που έχουμε εμείς έχει κάποιο βόμβο, αρχίζω να πιστεύω ότι είναι θέμα σχεδιαστικού προβλήματος! Μία καλή τιμή για συνδιασμό ενισχυτή-καμπίνας αν ο ενισχυτής παίζει καλά.
  11. Γειά σου και από εμένα, επίσης για τις ευχές! Την συγκεκριμένη κεφαλή την έχουμε στο χώρο που κάνουμε πρόβες εδώ και περίπου 3 χρόνια. Αν δεν κάνω λάθος έχει 3 εισόδους στο αριστερό κανάλι - μπάσο κιθάρα και πλήκτρα αντίστοιχα αν δεν κάνω λάθος- και το δεξί έχει lo-hi gain εισόδους και είναι λίγο πιο σκοτεινό, θα μπορούσε να πει κανείς οτι θυμίζει Vox η χροιά του. Πολύ καλός ενισχυτής, νομίζω έχει solid state ανόρθωση. 4 EL84 για ενίσχυση, με γύρω στα 60 Watt έξοδο. Tremolo με παραμέτρους intensity και frequency όπως και spring reverb με switch για δρομολόγηση στο ένα ή στο άλλο κανάλι. Με την καμπίνα που έχουμε εμείς, αντίστοιχη Mac με 15" ηχείο open back, χρησιμοποιείται σαν ενισχυτής πλήκτρων και Fender Rhodes. Έχω την εντύπωση πως είναι Ιταλική μάρκα. Δεν θα ξεφεύγει πολύ από τα 300€ κατά την άποψη μου, ανάλογα και την κατάσταση του. Η τιμή που αναφέρω είναι ενδεικτική, επειδή έχω δει κάποιους παρόμοιους προς πώληση, μιλώντας για μηχάνημα που έχει υποστεί service, καθαρισμό, και έχει λυχνίες που έχουν ακόμα αρκετό χρόνο ζωής. Θα μπορούσε βέβαια αυτή η τιμή να απέχει πολύ, από αυτή που μπορεί να πωληθεί, προς τα κάτω ή προς τα πάνω, αναλόγως διαφόρων παραγόντων. Αν ο ενισχυτής σου είναι λειτουργικός, θα έλεγα πως 250-300€ είναι ένα λογικό ποσό. Τον έχεις συνδέσει να δεις αν παίζει; Και αν ναι, λειτουργούν όλα χωρίς βόμβο κτλ;
  12. Τέλεια! Αυτό που ήθελα να ακούσω-δεν! 1500€!!! Το ήξερα ότι κάποια στιγμή θα πήγαινα σε άλλη κιθάρα, η συγκεκριμένη washburn δεν παύει να είναι μια σχετικά "αρχάρια" κιθάρα κατά την γνώμη μου, έχει εξαιρετικά thin neck προφίλ και είναι εξαιρετικά ελαφριά! Η jaguar από το ελάχιστον που έπαιξα πέρα από το ότι έχει ενδιαφέροντες συνδιασμούς, phase switch αν δεν απατώμαι και tremolo, μου άφησε μια πολύ μαγική αίσθηση, κάτι σαν να πηγαίνει το χέρι από μόνο του ένα πράγμα. Τουλάχιστον θα καβατζώσω τους P90s του Biltoft που έχω φορέσει στη Washburn, παίζει να ακούγεται ακραία στην Jaguar. Το 2020 που θα έχω μαζέψει αρκετά μεροκάματα για να την πάρω τα ξαναλέμε παιδιά! Ή μήπως να αρχίσω και γω να πουλάω όπλα και ναρκωτικά; :police: Προκαταβολικά, καλή χρονιά x4 μέχρι τότε! O0
  13. Γειά σας, η απορία μου είναι η εξής: Έχω μια κιθάρα, Washburn Idol 64(μοντ. ΄99) και καθώς την αγόρασα μεταχειρισμένη πριν τέσσερα περίπου χρόνια είχε ήδη τα θέματα της με intonation, action και γενικότερα θέματα που προκύπτουν σε μιά κιθάρα όταν τα τάστα έχουν δει χρόνια χωρίς κάποια περιποίηση από ότι καταλαβαίνω. Πρόσφατα την πήγα για fret-dress ώστε να περιοριστούν παραφωνίες όσο γίνεται στο μήκος της ταστιέρας, όμως αφού έτυχε να παίξω σε μία Jaguar(Kurt Cobain signature για την ακρίβεια)-μια καλή κιθάρα κατά τη γνώμη μου-σε ένα μαγαζί, το πρώτο πράγμα που συνειδητοποίησα ήταν το πόσο πιο εύκολα και άνετα παίζει, σίγουρα έχει αρκετά πιο παχύ προφίλ σαν neck και τελικά μάλλον αυτό είναι το πιο ιδανικό προφίλ για τα χέρια μου. σκέφτηκα 2 πιθανές λύσεις: 1) Θα βοηθούσε να έρθει έστω και λίγο μια αίσθηση πιο fat neck αν αντικαθιστούσα τα τάστα που είναι ήδη αρκετά χαμηλωμένα με σύρμα μεγαλύτερου πάχους; 2) Αλλάζω κιθάρα; Μου αρέσει η ιδέα του να μην αλλάζω όργανο συχνά(ή καθόλου συχνά) για διάφορους λόγους, ένας εξ αυτών η πεποίθηση-ή παράνοια- πως επειδή π.χ. μια κιθάρα είναι ζωντανός οργανισμός με τον καιρό αποκτάει ηχητικά χαρακτηριστικά σύμφωνα με τον εκάστοτε χειρισμό του παίκτη, πέρα από το ότι της έχω βάλει πολύ καλούς μαγνήτες που την έχουν φέρει αρκετά, όντας ελαφριά κιθάρα, σε σχέση με κάτι vintagιές gibson, fender κλπ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, υγεία, δημιουργικότητα και καλή διάθεση εύχομαι για το νέο έτος!
  14. Step

    χορδες

    Οι cleartone ξέρεις αν υπάρχουν σε κάποιο μαγαζί στην Αθήνα; Επίσης η τιμή ποιά είναι στο 12-60?
  15. Step

    Tape Echo

    Επειδή ο ενισχυτής μου είναι ένας Echolette Μ40, έχει ουσιαστικά 4 καναλάκια( για μικρόφωνο κανονικά) και 5 λυχνίες συνολικά στην προενίσχυση, φαντάζομαι από μία Ecc83 σε κάθε κανάλι και μία 12AT7 στο P.I. Αν τον πιέσεις έχει πολύ ωραίο γρέζι και (πολλή!) ένταση να δώσει, θα μου άρεσε σαν ιδέα να υπάρχει μία φέτα μπροστά με 3-4 λυχνίες όπως και να χει. Γενικά κράξε με ελεύθερα, αλλά μου αρέσει τόσο πολύ το delay όταν βγαίνει από ταινία, που κάθομαι και χρησιμοποιώ δικάναλα μηχανήματα σαν tape echo... O0 Είμαι άρρωστος γιατρέ μου? ???
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.