Προς το περιεχόμενο

teousis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    21
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ

Συμμετοχή teousis

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα σε όλους και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. Βάσει του τίτλου και για να ανοίγω αυτό το topic, προφανώς και με τρώει ο πισινός μου να ξοδέψω χρήμα. Μέχρι σήμερα είμαι μπασίστας "plug and play"...δηλ. καρφί στον ενισχυτή και δώσε. Όμως αποφάσισα πλέον να πειραματιστώ λίγο παραπάνω με τον ήχο μου και γενικά να το πάω λίγο παραπέρα και να γνωρίσω και άλλα πράγματα. Αν και ήμουν αποφασισμένος να κινηθώ "τεμπέλικα" σε μονάδα πολυεφέ και να ξενοιάσω υποτίθεται απο πολλά καλώδια και μπερδεμένες καταστάσεις, ωστόσο οι ποιοτικές υποτίθεται πεταλιέρες για μπάσο της προηγούμενης δεκαετίας (Boss GT-10B / Line 6 Bass XT) είναι πλέον discontinued και αυτά που προσφέρονται σαν πολυεφέ δεν είναι και τόσο ποιοτικά. Βασικά είναι απαίσια θα έλεγα. Τελικά έχω καταλήξει πως η μόνη μου λύση είναι ο "αναλογικός" όσο γίνεται ήχος και τα πεταλάκια γενικότερα. Ωστόσο, τυγχάνω αδαής με το θέμα, επειδή δεν χρειάστηκε να ψαχτώ ποτέ και ο λόγος που σήμερα γίνομαι κουραστικός σε ένα θέμα που θεωρητικά πρέπει να έχει απαντηθεί εκατοντάδες ίσως φορές, είναι το ότι δεν ξέρω που να ψαχτώ, τι να διαβάσω, τι είναι αληθές και τι όχι και βεβαίως τι είναι ενδεδειγμένο, όσο υποκειμενικά και αν κινούνται αυτά τα πράγματα. Ο μέχρι τώρα εξοπλισμός μου απαρτίζεται από τα εξής: 1.) Bass: MusicMan Classic Stingray 4 2.) Amp: MarkBass Little Mark 800Watt 3.) Cabinet: MarkBass Standard 4x10" (800Watt στα 4Ohm) 4.) Power Conditioner: Furman PL-8 CE 5.) Tuner: Korg Pitchblack Pro RackTuner Τα εφέ που θέλω να προσθέσω στον ήχο μου είναι κατά κύριο λόγο τα εξής: 1.) Compressor 2.) Chorus 3.) Reverb 4.) Octaver 5.) Envelope Filter 6.) Overdrive / Fuzz 7.) Synthesizer Επαναλαμβάνω πως είμαι τελείως άσχετος και μερικές απο τις ερωτήσεις μου ίσως να ακουστούν χαζές. Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής: 1.) Μπορείτε παρακαλώ να μου προτείνετε κορυφαία ποιοτικά πετάλια για το κάθε είδος ζητούμενου εφέ; Υποκειμενική ερώτηση αλλά στα πάντα υπάρχουν τα ποιοτικά και τα λιγότερο ποιοτικά...τα καλά και τα λιγότερο καλά. 2.) Αν και είναι υποκειμενικό, σε σχέση με τα άνω εφέ, ποιά είναι η ενδεδειγμένη σειρά τοποθέτησης στην αλυσίδα; Υπάρχει κανόνας; 3.) Υπάρχει κανόνας για το τι είδους καλώδια πρέπει να χρησιμοποιηθούν; Εννοώ απο άποψη ποιότητας και είδους. 4.) Με 7 πετάλια στο σύνολο (ακόμα και αν είναι όλα true by-pass)...αλλοιώνεται το σήμα σε ποιότητα και ένταση; Ή πλέον η τωρινή τεχνολογία το έχει ξεπεράσει αυτό το θέμα; Αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος μου στην επιλογή για πετάλια εν συγκρίση με μια πεταλιέρα. 5.) Όλο αυτό το πράγμα πως τροφοδοτείται; Σίγουρα δεν προτίθεμαι να χρησιμοποιώ μπαταρίες και σίγουρα δεν προτίθεμαι να έχω τροφοδοτικό για το κάθε ένα πετάλι; Το MXR DC BRICK Power Supply κάνει για αυτή τη δουλειά; Και πάλι, ακόμα και να ενδείκνυται κάτι τέτοιο, τι είδους καλώδιο τροφοδοσίας χρειάζεται απο το κάθε πετάλι στην κάθε θύρα του Brick; Συγνώμη αν κάποια απο τις ερωτήσεις ίσως να μην είναι δοσμένη σωστά. Για αρχή πιστεύω πως αυτές οι 5 ερωτήσεις είναι ήδη υπεραρκετές. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους προθυμοποιηθούν να με διαφωτίσουν. Φαντάζομαι πως το ιδανικό ώστε να καταλάβω και εγώ και άλλοι που μπορεί να έχουν τις ίδιες απορίες με εμένα, δεν είναι να ειπεσέλθουμε σε ατελείωτα επιστημονικά δοκίμια ή προσωπικές αντιπαραθέσεις. Όλες οι απόψεις δεκτές και σεβαστές.
  2. Καλησπέρα και πάλι. Όπως μου προτείνατε, απευθύνθηκα στην MarkBass και η απάντηση που πήρα είναι η εξής: Ότι υπάρχουν 2 τρόποι συνδεσμολογίας μιας εξωτερικής συσκευής (compressor) πάνω στον ενισχυτή. 1.) Bass --> Compressor --> Amp --> Cabinet (συνδεσμολογία βάσει της οποίας το σήμα θα είναι κομπρεσαρισμένο πριν απο την built-in προενίσχυση του ενισχυτή αλλά δεν την προτείνουν ιδιαίτερα, μόνο στις περιπτώσεις που κάποιος θέλει να πετάξει και διάφορα εφφέ στο send/return και θέλει και αυτόνομο κομπρέσορα ταυτόχρονα) 2.) Bass --> Amp --> (Send/return effect) --> Compressor --> Cabinet (συνδεσμολογία η οποία είναι η ιδανική σύμφωνα με αυτούς και το σήμα θα είναι κομπρεσαρισμένο μετά απο την built-in προενίσχυση αλλά πρίν απο το eq του ενισχυτή) Τους ρώτησα επίσης για το σήμα που θα περνάει απο την προενίσχυση στον κομπρέσορα μέσω του send/return effect...αν θα είναι αυτό αρκετά ισχυρό-επεξεργάσιμο για να το "πιάσει" ο κομπρέσορας και σαφή απάντηση δεν πήρα. Μου είπαν πως η default ρύθμιση του send/return effect είναι parallel, αλλά ανοίγοντας τον ενισχυτή και κάνοντας μια πολύ μικρή και άφοβη μόντα μπορεί κανείς απο parallel να το κάνει series...χωρίς όμως αυτό να είναι σαφές και κατανοητό σ' εμένα και πως αυτό μπορεί να απαντάει στην ερώτησή μου και πόσο με βοηθάει. Όποιος έχει διάθεση και κατάλαβε και μπορεί να μου απαντήσει, παρακαλώ ας το κάνει.
  3. Αναφορικά με την πρόταση που μου έκανες... τον ξέρω αυτόν τον κομπρέσορα που προτείνεις και ξέρω ότι είναι τέλειος. όμως δεν ψάχνομαι καθόλου για πετάλια. Απεναντίας ψάχνω για κάτι σταθερό να το χώσω και αυτό μέσα στη ρακιέρα.
  4. Ναί, όλα κατανοητά και δεν θέλω ούτε να το πλατιάσω, ούτε να κουράσω κανέναν. ;) Αλλά όπως σίγουρα μπορείς να καταλάβεις, όταν έχεις αποφασίσει να δώσεις 400€ για ένα μηχάνημα και για έναν σκοπό (ανεξάρτητα αν αυτά τα λεφτά είναι πολλά ή λίγα)... σίγουρα έχεις την ελάχιστη απαίτηση τα λεφτά σου να πιάσουν τόπο και η δουλειά να γίνεται...όχι όπως-όπως να γίνεται...αλλά να γίνεται 100%. Σίγουρα δεν μπορώ να καταλάβω τι ακρίβως μπορεί να εννοεί ο φίλος manosx... ??? λέγοντας για βέλτιστη απόδοση και αυτό μόνο και μόνο για λόγους σύνδεσης και όχι χρήσης ή ποιότητας του μηχανήματος... αλλά σίγουρα δεν μπορώ και να το παραβλέψω και να το περάσω αψήφιστα, όταν κάποιος "πετάει μια βόμβα" και την αφήνει να περιπλανιέται. όπως και να το κάνεις 400€...είναι πάντα 400€ !!!
  5. Συγνώμη δηλ...αν λάβουμε ως δεδομένο πως η προτεινόμενη συνδεσμολογία είναι και η ενδεδειγμένη, τότε γιατί τίθεται θέμα για βέλτιστο αποτέλεσμα;;; Δηλ...οι κομπρέσορες απο την μαμά τους είναι φτιαγμένοι για να είναι αποκλειστικά συνδεδεμένοι πάνω σε κονσόλες και μόνο ;;; Αν εγώ και ο κάθε μπασίστας θέλει να έχει στα live κομπρεσαρισμένο ήχο, θα πρέπει υποχρεωτικά να περάσουν απο κονσόλα; Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω; για ποιό λόγο το αποτέλεσμα δεν θα είναι το βέλτιστο? Διότι άμα είναι έτσι...για λόγους σθνδεσμολογίας και μόνο...τότε δεν σκοπεύω να δώσω αέρα-πατέρα 400€ για κομπρέσσορα...έτσι για πλάκα.
  6. Καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση !!! 1.) Δηλ. με βάσει τα όσα μου λες πρέπει να πάω απο τον ενισχυτή στον κομπρέσορα και απο τον κομπρέσορα ξανά στον ενισχυτή; αλυσιδούλα; 2.) Η δυνατότητα να χρησιμοποιήσω καλώδια όπου η μια πλευρά είναι XLR και η άλλη είναι TRS, δεν είναι ενδεδειγμένη λύση; ώστε να είμαι balanced καλωδιωμένος; 3.) Για να πετύχω αυτό που θέλω και με βάσει τον τρόπο συνδεσμολογίας που προτείνεις, πρέπει να είμαι σε pre-eq στον ενισχυτή;
  7. Καλησπέρα σε όλους και εύχομαι ένα όμορφο καλοκαίρι. :) Ήθελα να λύσω κάποιες απορίες μου σε σχέση με τον τίτλο του Θέματος. Πιο συγκεκριμένα... όντας μπασίστας αρκετά χρόνια, η σχέση μου με τους κομπρέσορες είναι μια σχέση συμβατική αναγκαία αλλά ταυτόχρονα και μια σχέση αγάπης πλέον. Ωστόσο, η χρήση που πάντα έκανα ήταν πάντα σε μηχανήματα άλλων και έτσι έμαθα απλά να χρησιμοποιώ εμπειρικά τις παραμέτρους ενός κομπρέσορα, να συμπιέζω το σήμα μου, να ζυγιάζω τις δυναμικές του, χωρίς ποτέ να μάθω την ουσία των πραγμάτων, δηλ. το πως και το γιατί. Προκειμένου να προλάβω απαντήσεις και κυρίως μαρκοσκελή επιστημονικά δοκίμια με ακατανόητους επιστημονικούς τύπους φυσικής και μαθηματικών :o...σαφώς και είμαι σε θέση να γνωρίζω ποιά είναι η αποστολή ενός κομπρέσορα (ειδικά πάνω στο μπάσο) και γνωρίζω επίσης σε τι χρησιμεύει και πως ρυθμίζουμε και γιατί κάθε παράμετρο σε ένα κομπρέσορα. Επίσης, σαφώς και αντιλαμβάνομαι πως όλα κινούνται και υποκειμενικά στον ήχο και στο τι ο καθένας ψάχνει στον ήχο του, αλλά σίγουρα πρέπει να υπάρχουν και κανόνες. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το πως συνδέουμε έναν κομπρέσορα πάνω σε έναν ενισχυτή μπάσου και ποιο ακριβώς πρέπει να είναι το signal path ώστε να έχουμε πάντα έναν συμπιεσμένο ήχο, ανεξάρτητα απο τις εκάτοτε μεταβολές του eq. Συγχωρέστε μου την άγνοια, ίσως και τις αδαείς ερωτήσεις...αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με περιφερειακά και την συνδεσμολογία αυτών. Δεν κατέχω αυτή τη γνώση. ::) Θα γίνω ακόμα πιο σαφής... το rig μου αποτελείται απο τα εξής: 1.) Ενισχυτής: MarkBass Little Mark 800 (800W στα 4Οhm) (http://www.markbass.it/product_detail.php?id=98) 2.) Καμπίνα: MarkBass Standard 104HR (800W στα 4Οhm) 3.) Power Conditioner: Furman PL-8 CE 4.) Tuner: Korg Pitchblack Pro Rack Tuner Πέραν αυτών, επιθυμώ να αγοράσω και έναν επαγγελματικό κομπρέσορα, ώστε το σήμα μου και οι δυναμικές του να είναι πάντα κομπρεσαρισμένες-ζυγιασμένες. Έχω ήδη καταλήξει στο εξής προϊόν: dbx 160A (http://www.thomann.de/gr/dbx_160a.htm) Θα ήθελα λοιπόν, όποιος έχει την καλοσύνη-διάθεση-γνώση να μου απαντήσει στα εξής κάτωθι: 1.) Τι είδους καλώδια θα χρειαστώ; Παίζει σημαντικό ρόλο η ποιότητα των καλωδίων ή όλα κάνουν την δουλειά τους; Παίζει σημαντικό ρόλο αν θα είναι balanced οι συνδέσεις μέσω XLR καλωδίων ή θα μπορούσα αξιοπρεπέστατα να συνδεθώ και με 1/4" TRS jack σε balanced/unbalanced είσοδο-έξοδο; 2.) Πως ακριβώς πρέπει να συνδεθώ; (εννοώ απο ποιά είσοδο σε ποιά έξοδο...) Από το return effect ή από το send effect του ενισχυτή; στο input ή στο output του κομπρέσορα; 3.) Δεν παρεμβάλομαι (σχεδόν ποτέ) από PA, mixers, κονσόλες, μικρόφωνα στην καμπίνα και τα λοιπά...βγαίνω πάντα και μόνο απο την καμπίνα μου. Ποιά είναι λοιπόν τα εφικτά signal path για ένα άρτιο και επαγγελματικό αποτέλεσμα; Δεν επιθυμώ απο το μπάσο να συνδέομαι πάνω στον κομπρέσορα και μετά αυτός πάνω στον ενισχυτή και πάει λέγοντας...πόσο μάλλον εφόσον ο ενισχυτής μου διαθέτει pre/post eq. Αυτό που εγώ ψάχνω είναι να συνδέομαι απλά και όμορφα πάνω στο input του ενισχυτή μου και πάνω σε αυτόν να είναι όλα τα υπόλοιπα περιφερειακά. το gain του ενισχυτή είναι πάντα και αυστηρά σταθερό σε μια συγκεκριμένη στάθμη και αυτό δεν αλλάζει ποτέ...άρα ποτέ δεν μεταβάλλονται οι δυναμικές του σήματος απο αυτόν τον παράγοντα και η θέληση μου με γνώμονα αυτό είναι να έχω και μια προκαθορισμένη ρύθμιση στον κομπρέσορα, απλά να τον ανοίγω και απλά αυτός να κάνει την δουλειά του, ανεξάρτητα από τις όποιες μεταβολές στο eq που μπορεί να κάνω. Να έχω προ-ρυθμίσει ένα Threshold με γνώμονα το σταθερό gain μου, να έχω σετάρει ένα ratio, να έχω κάνει ένα make-up gain από τα όσα έχασα σε ένταση...και όλα ωραία και εύκολα. 8) Στην ουσία...αυτές είναι οι απορίες μου. Όποιος μπορεί και θέλει να με διαφωτίσει, είναι ευπρόσδεκτος.
  8. Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα μια μικρή βοηθεία σχετικά με ένα θέμα ηλεκτρολογικής φύσης. Έχω ένα Power condition της Furman (PL-8 CE), που για όσους γνωρίζουν επρόκειτο για έναν άριστης ποιότητας σταθεροποιητή τάσης και όχι μόνο. Οι προδιαγραφές του είναι να σηκώνει πάρα πολλά watt και να προστατεύει μέχρι 10 συσκευές. Λεπτομέρειες και προδιαγραφές εδώ: http://www.furmansound.com/product.php?div=03&id=PL-8CE Πάνω σε αυτό το conditioner λοιπόν εγώ θα συνδέω σε μόνιμη βάση, μόνο: 1.) τον ενισχυτή του μπάσου μου (MarkBass Little Mark 800Watt), 2.) ένα rack κουρδιστίρι (αμελητέα κατανάλωση ρεύματος) και 3.) ένα πολυεφέ πετάλι (επίσης αμελητέα κατανάλωση ρεύματος). Προκειμένου να συνδέσω πάνω σε αυτό το conditioner τον εξοπλισμό μου, θα χρειαστώ αντάπτορες απο IEC σε SCHUKO, καθώς οι έξοδοι του conditioner είναι IEC και όχι SCHUKO. Το συγκεκριμένο μηχάνημα στις προδιαγραφές του αναφέρει ξεκάθαρα Maximum Output Current: 10 Amps ενώ κυριολεκτικά κάθε διαθέσιμος αντάπτορας στην ιντερνετική αγορά είναι σε 16Α. π.χ. http://www.cable-shop.gr/37028.html Η ερώτηση είναι η εξής: Υπάρχει οποιαδηποτε περίπτωση αυτή η διαφορά να σημαίνει ασυμβατότητα ??? Υπάρχει οποιαδήποτε περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο βραχυκύκλωμα ή οτιδήποτε επιβλαβές ??? Μπορεί η ερώτησή μου να είναι λίγο χαζή για όποιον έχει την απαιτούμενη γνώση, αλλά δεν γνωρίζω την απάντηση και δεν μπορώ να διακινδυνεύσω να κάψω τον πανάκριβο ενισχυτή μου. Παρακαλώ όποιος έχει την απαιτούμενη γνώση και την διάθεση να απαντήσει εξηγώντας μου 5 πράγματα, ας το κάνει. Ευχαριστώ πολύ.
  9. ...καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση !!! :D Την APC βεβαίως και την γνωρίζω και σαν εταιρία και πόσο αξιόπιστα προϊόντα παράγει. ...ένα πράγμα που δεν καταλαβαίνω: οι υποδοχές στην οπίσθια επιφάνεια του προϊόντος που μου προτείνεις δεν δέχονται την κατάληξη της πρίζας schuko, τις πρίζες μας κοινώς... ανταυτού, εγώ βλέπω υποδοχές άλλου τύπου. Για να καταλάβω...δεν ισχύει το ίδιο που θα έκανα με ένα απλό πολύπριζο;;; π.χ. μιας και μιλάμε για κεφάλι-ενισχυτή στην προκειμένη... το ένα άκρο της πρίζας θα το συνδέσω κανονικά στην υποδοχή παροχής ρεύματος του ενισχυτή και την άλλη άκρη του καλωδίου (την πρίζα δηλ.) θα πρέπει να την συνδέσω σε μια υποδοχή schuko... κάνω κάπου λάθος; έχω καταλάβει κάτι λάθος;
  10. Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες. Εύχομαι σε όλους και όλες καλή χρονιά με υγεία !!! :) όπως λέει και ο τίτλος του θέματος... έχοντας (σχεδόν) "χτίσει" την ρακιέρα μου, μου μένει μια τελευταία "πινελιά", άκρως σημαντική όμως, η οποία δεν είναι άλλη απο την προστασία όλου του εξοπλισμού απο κακοτοπιές του ηλεκτρισμού και άλλα παρελκόμενα... Δυστυχώς, στο κομμάτι αυτό δεν τυγχάνω ειδήμων... ;D (δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ups-σταθεροποιητές και πάσης φύσεως ηλεκτρολογικά θέματα) και έπειτα απο αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο, βλέπω αναρίθμητα προϊόντα όχι όμως συμβατά με τα Ευρωπαϊκά standards - schuko (τουλάχιστον έτσι νομίζω) πιο συγκεκριμένα...ας παραθέσω το τι ζητάω, ώστε να γίνω πιο σαφής: 1.) έναν ασφαλή-αξιόπιστο-επώνυμο σταθεροποιητή τάσης (αν το λέω σωστά) για προστασία απο υπερεντάσεις, πτώσεις της τάσης, πιθανά βραχυκυκλώματα και οτιδήποτε επιβλαβές... 2.) Θέλω οπωσδήποτε να είναι 1U ύψος - 19" πλάτος, rack mountable. 3.) δεν μ' ενδιαφέρει αν θα έχει οθόνη ένδειξης των Volt ή φωτάκια με dimmer και τα λοιπά...αρκεί να κάνει αποδεδειγμένα αυτό που πρέπει να κάνει !!! 4.) Θέλω δηλ. το προφίλ να είναι κενό με ένα και μόνο διακόπτη On/Off. 5.) Συνεπώς όλες οι υποδοχές ρεύματος πρέπει να βρίσκονται στην πίσω επιφάνεια. 6.) Οι ανάγκες μου είναι για 3 μονάδες (3 πρίζες δηλ.), τώρα αν αυτό που μου προτείνει κάποιος έχει περισσότερες...δεν χάθηκε και ο κόσμος 7.) Θα το προτιμούσα σε μαύρο χρώμα. Ευχαριστώ πάρα πολύ, όσους μπορούν να βοηθήσουν και να προτείνουν κάποια αξιόπιστη λύση...και πάλι καλή χρονιά με υγεία σε όλους και πολύ μουσική !!!
  11. Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες. Εύχομαι σε όλους και όλες καλή χρονιά με υγεία !!! :) όπως λέει και ο τίτλος του θέματος... έχοντας (σχεδόν) "χτίσει" την ρακιέρα μου, μου μένει μια τελευταία "πινελιά", άκρως σημαντική όμως, η οποία δεν είναι άλλη απο την προστασία όλου του εξοπλισμού απο κακοτοπιές του ηλεκτρισμού και άλλα παρελκόμενα... Δυστυχώς, στο κομμάτι αυτό δεν τυγχάνω ειδήμων... ;D (δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ups-σταθεροποιητές και πάσης φύσεως ηλεκτρολογικά θέματα) και έπειτα απο αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο, βλέπω αναρίθμητα προϊόντα όχι όμως συμβατά με τα Ευρωπαϊκά standards - schuko (τουλάχιστον έτσι νομίζω) πιο συγκεκριμένα...ας παραθέσω το τι ζητάω, ώστε να γίνω πιο σαφής: 1.) έναν ασφαλή-αξιόπιστο-επώνυμο σταθεροποιητή τάσης (αν το λέω σωστά) για προστασία απο υπερεντάσεις, πτώσεις της τάσης, πιθανά βραχυκυκλώματα και οτιδήποτε επιβλαβές... 2.) Θέλω οπωσδήποτε να είναι 1U ύψος - 19" πλάτος, rack mountable. 3.) δεν μ' ενδιαφέρει αν θα έχει οθόνη ένδειξης των Volt ή φωτάκια με dimmer και τα λοιπά...αρκεί να κάνει αποδεδειγμένα αυτό που πρέπει να κάνει !!! 4.) Θέλω δηλ. το προφίλ να είναι κενό με ένα και μόνο διακόπτη On/Off. 5.) Συνεπώς όλες οι υποδοχές ρεύματος πρέπει να βρίσκονται στην πίσω επιφάνεια. 6.) Οι ανάγκες μου είναι για 3 μονάδες (3 πρίζες δηλ.), τώρα αν αυτό που μου προτείνει κάποιος έχει περισσότερες...δεν χάθηκε και ο κόσμος 7.) Θα το προτιμούσα σε μαύρο χρώμα. Ευχαριστώ πάρα πολύ, όσους μπορούν να βοηθήσουν και να προτείνουν κάποια αξιόπιστη λύση...και πάλι καλή χρονιά με υγεία σε όλους και πολύ μουσική !!!
  12. Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες. Εύχομαι σε όλους και όλες καλή χρονιά με υγεία !!! :) όπως λέει και ο τίτλος του θέματος... έχοντας (σχεδόν) "χτίσει" την ρακιέρα μου, μου μένει μια τελευταία πινελιά, άκρως σημαντική όμως, η οποία δεν είναι άλλη απο την προστασία όλου του εξοπλισμού απο κακοτοπιές του ηλεκτρισμού και άλλα παρελκόμενα... Δυστυχώς, στο κομμάτι αυτό δεν τυγχάνω ειδήμων... ;D (δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ups-σταθεροποιητές και πάσης φύσεως ηλεκτρολογικά θέματα) και έπειτα απο αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο, βλέπω αναρίθμητα προϊόντα όχι όμως συμβατά με τα Ευρωπαϊκά standards - schuko (τουλάχιστον έτσι νομίζω) πιο συγκεκριμένα...ας παραθέσω το τι ζητάω, ώστε να γίνω πιο σαφής: 1.) έναν ασφαλή-αξιόπιστο-επώνυμο σταθεροποιητή τάσης (αν το λέω σωστά) για προστασία απο υπερεντάσεις, πτώσεις της τάσης, πιθανά βραχυκυκλώματα και οτιδήποτε επιβλαβές... 2.) Θέλω οπωσδήποτε να είναι 1U ύψος - 19" πλάτος, rack mountable. 3.) δεν μ' ενδιαφέρει αν θα έχει οθόνη ένδειξης των Volt ή φωτάκια με dimmer και τα λοιπά...αρκεί να κάνει αποδεδειγμένα αυτό που πρέπει να κάνει !!! 4.) Θέλω δηλ. το προφίλ να είναι κενό με ένα και μόνο διακόπτη On/Off. 5.) Συνεπώς όλες οι υποδοχές ρεύματος πρέπει να βρίσκονται στην πίσω επιφάνεια. 6.) Οι ανάγκες μου είναι για 3 μονάδες (3 πρίζες δηλ.), τώρα αν αυτό που μου προτείνει κάποιος έχει περισσότερες...δεν χάθηκε και ο κόσμος 7.) Θα το προτιμούσα σε μαύρο χρώμα. Ευχαριστώ πάρα πολύ, όσους μπορούν να βοηθήσουν και να προτείνουν κάποια αξιόπιστη λύση...και πάλι καλή χρονιά με υγεία σε όλους και πολύ μουσική !!!
  13. Παιδιά ειρήνη υμίν...!!! :) Μην φαγωνόμαστε, απλά απαντήσεις ψάχνουμε όλοι και ξεφεύγουμε απο το θέμα των ερωτήσεων αν ψάχνουμε ο ένας τα λάθη του άλλου. Οι ερωτήσεις ήταν σαφείς και σωστά δοσμένες (ΟΛΕΣ), ανεξάρτητα αν δεν ήξερα τις απαντήσεις τους. Δεν είπα οτι δεν ξέρω να διατυπώνω ερωτήσεις. Στην πρώτη περίπτωση ήταν υποθετικό το παράδειγμα...όταν όλοι οι παράγοντες είναι ακριβώς ίδιοι (υποθετικά) με μοναδική διαφορά την αντίσταση. Δεν είπα στο πρώτο παράδειγμα ότι έχουμε άλλα Watt στα 4 και άλλα Watt στα 8. Απλά ήθελα να κατανοήσω τι ρόλο πραγματικά παίζει η αντίσταση στην όλη φάση. Το δεύτερο ερώτημα που αποτέλεσε πεδίο διαμάχης...διαφοροποιείται απο το πρώτο και δεν είναι η συνέχεια του πρώτου. Απλά εξέφρασα την απορία γιατί οι solid state βγαίνουν σε άλλα watt στα 4Ohm και σε λιγότερα στα 8Ohm...και εξέφρασα την απορία, γιατί να μπείς σε μια τέτοια περίπτωση στον κόπο να αγοράσεις μια καμπίνα των 8Ohm, όταν το ίδιο μηχάνημα σου δίνει την δυνατότητα να συνδεθείς σε μια καμπίνα στα 4Ohm και να αποδίδεις περσσότερα Watt.
  14. Καταρχάς...ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις ! ! ! ...Και συνεχίζω ακάθεκτος με ερωτήσεις πάνω στις απαντήσεις... 1.) Τότε για ποιό λόγο ο ίδιος τρανζιστοράτος ενισχυτής μπάσου συγχρονίζει-αποδίδει σε μεγαλύτερο αριθμό Watt στα 4Ohm και ταυτόχρονα σε μικρότερο αριθμό Watt στα 8Ohm; Με αυτή τη λογική ένας "αδαης" καταλαβαίνει πως το μηχάνημά του αποδίδει μεγαλύτερο αριθμό Watt στα 4Ohm απ' ότι στα 8Ohm, άρα στα 4 θα θέλει να συγχρονίζει και καμπίνα στα 4Ohm θα θέλει να αγοράσει...ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του ενισχυτή του.Σωστά δεν σκέφτομαι ή λέω βλακείες; 2.) το maximum SPL τι ακριβώς είναι; Αυτό είναι η ευαισθησία των μεγαφώνων ή είναι το sensitivity; Οι μετρήσεις και οι τιμές κάθε εταιρίας είναι αντικειμενικές; 3.) όταν λέμε μεγαλύτερη αντίσταση εννοούμε τα 4Ohm ή τα 8Ohm; το ρωτάω επειδή η αντίσταση είναι αντιστρόφως ανάλογο ποσό σε συνάρτηση με την ισχύ, συνεπώς η μικρότερη αντίσταση σημαίνει μεγαλύτερη ισχυ. 4.) Τι σημαίνει συνδέω καμπίνες σε σειρά και τι παράλληλα; ποιό είναι το όφελος της μίας και ποιό της άλλης εκδοχής; Πως επιτυγχάνεται ο ένας και πως ο άλλος τρόπος; 5.) Πρίν την επιλογή μιας κεφαλής, υπάρχει τρόπος να γνωρίζει κανείς το εύρος του headroom; πως μετριέται αυτο; οι εταιρίες το αναφέρουν;
  15. Καλησπέρα σε όλους και όλες. :) Επιθυμώ τις πολύτιμες γνώσεις όποιου προθυμοποιείται να απαντήσει. Θέλω να κατανοήσω μερικές έννοιες στο μυαλό μου, που παραμένουν μετέωρες. Είναι ως επι το πλείστον ερωτήματα (φυσικής-ακουστικής και ηλεκτρικής φύσης), σχετικά με το ηλ. μπάσο και τα ηλεκτρικά όργανα γενικότερα και κυρίως τους ενισχυτές. Είμαι σχεδόν βέβαιος, πως οι απορίες αυτές ταλανίζουν αρκετό επίσης κόσμο "μη ειδήμων" και χρήσιμο θα ήταν όποιος γνωρίζει απαντήσεις και γενικώς το κατέχει, να παραθέσει τις γνώσεις του προς τέρψη όλων των υπολοίπων. Ευχαριστώ προκαταβολικά... Για διευκόλυνση προς τις πιθανές απαντήσεις, θα μιλήσω με υποθετικά παραδείγματα. Διευκρινίζω πως δεν είμαι φυσικός, ούτε ηλεκτρονικός, ούτε έχω ψαχτεί διαβάζοντας τυπολόγια και νόμους. Για κάποιον που έχει ψαχτεί, πιθανόν να είναι αστεία και χαζά τα ερωτήματά μου... 1.) Έχουμε ένα τρανζίστορ κεφάλι μπάσου 1Watt στα 4Ohm και μια καμπίνα μπάσου (με ένα δεκάϊντσο μεγάφωνο) επίσης 1Watt στα 4Ohm. Απο την άλλη έχουμε την ίδια τρανζίστορ κεφαλή μπάσου πάλι 1Watt αλλά αυτή τη φορά ρυθμισμένη στα 8Ohm και την ίδια καμπίνα μπάσου (πάλι με ένα δεκάϊντσο μεγάφωνο) επίσης 1Watt αλλά και αυτή ρυθμισμένη στα 8Ohm. Και στις 2 λοιπόν περιπτώσεις έχουμε μια υποτυπώδη συμβατότητα των μηχανημάτων στην αντιστοιχία Watt και Ohm. Επίσης είναι ξεκάθαρο πως έχουμε και στις 2 περιπτώσεις το ίδιο κεφάλι, την ίδια καμπίνα, απο τα ίδια υλικά φτιαγμένα, το ίδιο μεγάφωνο σε ίντσες, αλλά το μόνο που αλλάζει είναι η αντίσταση και για να προβλέψω και την πιο περιέργη απάντηση παίζουν και τα 2 μηχανήματα στον ίδιο χώρο την ίδια ώρα με τις ίδιες συνθήκες. Ποιό λοιπόν απο τα 2 μηχανήματα θα ακουστεί πιο δυνατά απο άποψη έντασης; Η ερώτηση είναι καθαρά ηλεκτρικής φύσεως και δεν χρειάζεται να ειπεσέλθουμε σε λεπτομέρειες του τύπου...αν ο ένας κοπανάει το μπάσο ή αν ο άλλος το χαιδεύει παίζοντας ή αν ο ένας τσιτώνει τα gain και γρετζάρει αν αυτό είναι το ζητούμενό του. 2.) Αν έχουμε ένα κεφάλι μπάσου στα 100Watt αυτή τη φορά και στα 4Ohm η αντίστασή του, ποιός είναι ο αλγόριθμος που ακολουθούμε, αν θέλουμε να συνδέσουμε περισσότερες της μίας καμπίνες; Δηλ. όταν έχουμε υποθετικά διαθέσιμες 2 ή και 3 καμπίνες με διαφορετικά μεγάφωνα η κάθε μια και σε αριθμό και σε ίντσες. Ας πουμε δηλ. οτι θέλουμε να πετύχουμε το τάδε ηχητικό αποτέλεσμα και τις συνδέουμε και τις 2 ή και τις 3 πάνω στο ίδιο κεφάλι. Τι προδιαγραφές λοιπόν πρέπει να έχουν και οι 3 καμπίνες ώστε να κουμπώσουν συμβατά και χωρίς προβλήματα πάνω στο κεφάλι; Χωρις να το κάψουν; Πρέπει το άρθροισμά τους σε Watt να βγάζει από 100 και πάνω; πρέπει και οι 3 αυστηρά να είναι στα 4Ohm; ή κάτι άλλο; Η ίδια ερώτηση απευθύνεται και για τα 8Ohm αντιστοίχως... 3.) Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις κατά τις οποίες θα μπορούσαν να συνδεθούν καμπίνα-ες 8Ohm σε 4Ohm κεφάλι ή το αντίθετο; Είναι αρθροιστικό το θέμα ή γενικά αυτό απαγορεύεται; 4.) Εκτός απο τα Watt, τα Ohm, την εταιρία κατασκευής και την ποιότητα των υλικών μιας καμπίνας, και ας υποθέσουμε πως όλα αυτά είναι και συμβατά και ποιοτικά...ποιοί άλλοι παράγοντες καθορίζουν την καθαρότητα και την ένταση που αυτή αποδίδει; Τι παίζει με την ευαισθησία των μεγαφώνων; Για να είναι καθαρή και δυνατή η απόδοση πρέπει να είναι ευαίσθητα ή "αναίσθητα"; Ποιά είναι τα φυσιολογικά όρια δηλ. μετρημένα σε db; Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; 5.) Τι στα κομμάτια είναι το "Headroom" και πως το αντιλαμβάνεται κάποιος; 6.) Ποιές είναι οι διαφορές της Balanced και UnBalanced εξόδου σε ένα κεφάλι; 7.) Αν υποθέσουμε πως κάποιος θέλει να συνδέσει σε ένα live το μπασάκι του κατευθείαν στα PA μέσω του DI Output της κεφαλής του, χωρίς την παρεμβολή καμίας καμπίνας (ούτε καν για monitor)...μπορεί να το κάνει άφοβα σε οποιοδήποτε PA σύστημα, σε οποιαδήποτε κονσόλα, με τον οποιοδήποτε ενισχυτή και με τα οποιαδήποτε άλλα κανάλια να τρέχουν στα ίδια PA ταυτόχρονα; ή υπάρχουν προϋποθέσεις και παράμετροι για να το πράξει κανείς; Βασικά θα ρώταγα τόσα και άλλα τόσα, αλλά δεν θέλω να κάνω το άρθρο τεράστιο, ούτε να κουράσω. Πιστεύω πως αν μου απαντηθούν τα άνωθεν μου υπέραρκούν για την ώρα. Εκτιμώ την οποιαδήποτε απάντηση.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου