Προς το περιεχόμενο

AlSom

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    60
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον AlSom

  • Rank
    Musician

Bio

  • Τόπος
    Αθήνα
  1. Θα κάνω ένα απο τα πρώτα "παραγωγικά" σχόλιά μου στο forum καθώς συνήθως βρίσκομαι κι εγώ στη θέση του ρωτόντος! Αφού διαβάσεις ό,τι σου γράψουν οι περισσότερο έμπειροι της κοινότητας όπως τα παιδιά που με πρόλαβαν όσο έγραφα, επίστρεψε εδώ για να συμπληρώσεις tips. -Υπολογιστή αρκετά δυνατό να τρέξει το software σου (δε θα μιλήσω για πειρατεία γιατί είναι ευαίσθητη χορδή, αλλά παίζουν demo από όλα τα daw και plugins οπότε άνοιξε ό,τι πιστεύεις ότι θα τρέξεις σε ένα μέσο project και αν δεν ακούς τσίκι-τσίκι όλα καλά! -Η κάρτα ήχου που θα διαλέξεις καλό είναι να είναι ένα βήμα πάνω από ό,τι χρειάζεσαι τώρα και ένα βήμα πριν το μετά. Δηλαδή, αν έχεις σκοπό όσα ηχογραφείς, να γράφονται ταυτόχρονα, θα χρειαστείς μια κάρτα που να γράφει πολυκάναλα. Σίγουρα κάποιες usb έχουν τη δυνατότητα, αλλά η 99,9% λύση είναι firewire - με αυτό το στοιχείο περιορίζεις την αναζήτησή σου σε συγκεκριμένα προϊόντα. -Το midi controller θα το χρειαστείς στην περίπτωση που θες να "πειράξεις" τους διαφορετικούς ήχους που λες, αφού τους έχεις ηχογραφήσει. Δηλαδή, ή θα το γράψεις σαν audio (το κανάλι με την κυματομορφή) την ώρα που παίζεις πειράζοντας τα κουμπάκια (knobs) ή θα το γράψεις σαςν midi κανάλι, αυτό με το πιανάκι που βάζεις τις νότες και με το μολυβάκι. Έτσι, ό,τι κι αν έχεις "κουνήσει" την ώρα που γράφεις, θα έχει γραφτεί η κίνησή του και μετά θα μπορείς με το "μολυβάκι" να το φέρεις στα ίσα του ή εκεί που σου αρέσει. -Τρίτον κουραστικό μπορεί να γίνει για το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος. Ο καλύτερος τεχνικά δεν υπάρχει καθώς ο κάθε καλλιτέχνης ή μηχανικός έχει τη δική του μέθοδο που έμαθε από κάπου και τον βόλεψε ή του ακούγεται καλύτερα. Υπάρχει είτε ο πληρέστερος, που σημαίνει ηχογραφείς σε ξεχωριστά κανάλια τον ίδιο ενισχυτή με διαφορετικά μικρόφωνα και διαφορετικές θέσεις (μετά από πολλούς πειραματισμούς, πίστεψέ με θα γνωρίζεις τι κάνεις με τα μηχανήματά σου), άλλο ένα κανάλι το καθαρό σήμα του οργάνου, άλλο ένα για το χώρο αν πρόκειται για ακουστικό όργανο, άλλο ένα τόνο μικρόφωνα αν έχεις δει κάνα 5άωρο οδηγούς στο youtube και θες μικρόφωνα παντού... Γενικά πάντως αν ξέρεις αγγλικά μπορείς να βρεις όλες τις διαδεδομένες και μη τεχνικές για να κάνεις το οτιδήποτε. Υπάρχει κι άλλος ένας τρόπος που δεν τον λένε πολλοί. Είναι ο δικός σου. Να χρησιμοποιήσεις ό,τι έχεις, ακριβό ή φθηνό, μέχρι να σου ακουστεί καλά. Αν δεν σου ακούγεται καλά μια epiphone ενώ μία gibson σαφέστατα ξεχωρίζει, τότε έχεις τρελό αυτί άρα θα κάνει διαφορά "το καλό το πράμα". Έτσι όταν είσαι άσσος στο κάθε τι που χρησιμοποιείς ψάξε και βρες αυτό που κάνει τον ήχο που θες. Σίγουρα η επιλογή εξοπλισμού είναι μια επίπονη διαδικασία και οικονομικά "καταστρεπτική"! Απλά φρόντισε να κάνεις επένδυση σε αυτά που επιλέγεις, είτε με κριτήριο τιμή / απόδοση, είτε με βλέμμα στο τι θα χρειαστείς στο μέλλον και να δώσεις κάτι παραπάνω, είτε αγοράζεις μια κιθάρα για να την παρατάς όταν τρέχεις να φροντίσεις το παιδί κι αν πέσει να μη σε νοιάζει γιατί δεν είναι η καλή σου. (Σοβαρά, την Ibanez μου την πούλησε ένας Νίκος που την αγόρασε για να την ακουμπάει όπου βρει όταν γίνεται πανικός με το μωρό. Την είχε σε ένα δωμάτιο με ένα τοίχο κιθάρες των 1000 έκαστη minimum και είχε τις ζελατίνες πάνω ακόμα - ευτυχώς ακόμα δεν του είχε πέσει και από ό,τι παίζει, έλεγε αλήθεια!) Αυτά τα λίγα tips, θυμήσου πολυκάναλη εγγραφή στην κάρτα ήχου, μικρόφωνο πυκνωτικό σε ευρύ φάσμα συχνοτήτων κατά το δυνατό (από όσο πιο λίγα Hz σε όσο πιο πολλά για να χάνεις λίγα - ειδικά αν έχεις ένα μικρόφωνο το θες all around), καλής ποιότητας καλώδια, και στη χειρότερη παπλώματα ή αυγοθήκες στο χώρο. Ξέρω ότι η τρέλα να αγοράσεις το καινούριο πολυεφέ ή τη μικροφωνάρα δε συγκρίνεται με το να αγοράσεις 500 € αφρολέξ, αλλά πίστεψέ με, δώσε λεφτά για ακουστικά πάνελ - προφανώς οι αυγοθήκες είναι αστείο αλλά εξίσου σοβαρό. Τώρα επειδή κούρασα εγώ, αφήνω τους γνώστες να σε παραπέμψουν ειδικότερα σε ό,τι άλλο χρειαστείς!
  2. Όχι, όχι, μη στενοχωριέσαι!! Όλα καλά θα πάνε! /SpoilerAlert: Στο τέλος τα φτιάχνουν! :P Κλείνοντας, και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, χαίρομαι πολύ που έιμαι μέλος αυτής της κοινότητας, και άλλη τόση χαρά που υπάρχει!
  3. Φίλε Μάνο έχω να πω μονάχα αυτό: Άγριο sex! Έχω να προσθέσω χρόνια καινούριο plugin, γιατί με τη γκάμα που κυκλοφορεί είναι πολύ εύκολο να χάσεις τη μπάλα και το χρόνο σου στα ατελείωτα patches, οπότε και είχα αποφασίσει "λίγα και καλά". Το συγκεκριμένο όμως με κατέπληξε, μπαίνει στη βιβλιοθήκη μου εύκολα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! (Μοναδικό μείον ότι δεν το εμφανίζει στο bitwig -ίσως λόγω παλαιότητας- αλλά μικρό το κακό.. Αυτό που προσπαθώ να κάνω γίνεται και στο Cubase πανεύκολα!) Και πάλι ευχαριστώ!
  4. Δε διευκρίνησα ότι δουλεύω με vst οπότε αυτό σημαίνει ότι μετά την απάντηση θα ψάξω για αντίστοιχο patch (πιο πολύ με το sylenth που με έχει βολέψει). Έχω βρει patch από organ (οδηγό δημιουργίας του από το μηδέν ακολούθησα για να είμαι ακριβής, διότι τώρα μαθαίνω σύνθεση). Δεν ακούγεται όμως η "βρωμιά" και το accent. Θα μπορούσες μήπως να μου εξηγήσεις τι είναι το rotary εφφέ; Στο google τα αποτελέσματα είναι χαοτικά! Φαντάζομαι ότι δεν εννοείς το modulation δίπλα στο pitch... Στο δεύτερο δε φαίνεται καθαρά, λόγω παλαιότητας και ποιότητας, ούτε το synth ούτε αν είναι ο Γαρδέλης!!! :P
  5. Χαιρετώ τους πληκτράδες της παρέας! Απευθύνομαι σε εσάς για τη λύση ενός προβλήματος που αντιμετωπιζω. Προσπαθώ να αναπαράξω έναν ήχο, μάλλον hammond - δουλεύω με plugins. Είναι συγκεκριμένος, ιδιαίτερος, και ακούγεται στο κομμάτι "Εδώ μωρή θα λέγεσαι Μαρία" των Ενδελέχεια, αλλά πολύ γνώριμος και από άλλα ακούσματα. Θυμίζει μουσική υπόκρουση cult ελληνικής ταινίας, και όπως και το συγκεκριμένο τραγούδι περιγράφει θα μπορούσε να ακούγεται σε σκηνή γυρισμένη σε σκυλάδικο εθνικής οδού. Γνωρίζετε μήπως αν ανήκει σε συγκεκριμένο synth, ή αν είναι προϊόν επεξεργασίας με εφφέ; Δηλαδή αν είναι patch από κάποιο KORG ή κάποιας άλλης μάρκας synth ή πώς μπορώ να δημιουργήσω το αντίστοιχο με effects. Βγάζει μια ιδιαίτερη "βρωμιά", κι επειδή είναι χαρακτηριστικός θεώρησα ότι ίσως βρίσκεται σε ήδη υπάρχον preset κάποιου synth. Επίσης, επειδή είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποιος θα έχει απάντηση στο πρώτο μου σκέλος (πάντα έβρισκα απαντήσεις από τα φιλαράκια στο noiz!) θέλω και το flute του "Με λένε Αλέξη, σε λένε Σοφία"! -Πείτε με καμμένο, αλλά τους γουστάρω πολύ αυτούς τους δύο ήχους :/ Παραθέτω link για τα δύο τραγούδια: - - Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
  6. AlSom

    Hip Hop beat......Angel (demo)

    Nice work! Για να ξεφύγεις από τη "μονοτονία" και επειδή το κομμάτι είναι Hip hop, μπορείς να βάλεις ένα αρπέζ από πιάνο σε κάποια σημεία (κάτι που θα το γεμίσει κιόλας, ειδικά αν το αρπέζ αλλάζει στην πορεία του κομματιού). Επίσης μπορείς να χώσεις ένα ρυθμό από μπάσο (πολύ καλή η μπότα που χρησιμοποίησες και ίσως "δείξει" περισσότερο με το μπάσο - το κομμάτι σημειωτέον το ακούω σε logitec ηχεία και όχι στα monitor οπότε μπορεί να κάνω και λάθος). Τέλος (αν θυμάμαι καλά είσαι από επαρχία) μπορείς να βάλεις ένα φιλαράκι σου να σκρατσάρει κιόλας προς το τέλος ;) Αυτά από μένα! Keep it real bro! Peace
  7. Thanks mate! Επίσημα απαντημένο θέμα λοιπόν!
  8. Κατ' αρχήν να ευχαριστήσω όσους απάντησαν στο θέμα αυτό. Θεωρείται απαντημένο, αφού αγόρασα balanced καλώδια και το φύσημα εξαφανίστηκε. Οπότε αν θέλει κάποιος Mod ας το μεταφέρει. Θα κάνω άλλη μία ερώτηση για να μην ανοίξω θέμα πάλι. Πλέον έχω τα Bx8a με Balanced καλώδιο πάνω στην Mix120 της Tapco (Mackie) και την M-audio 2496. Αυτό που θέλω να μάθω είναι: Ποιο είναι το ιδανικό level για να τα χρησιμοποιώ; Άλλοι λένε τέρμα τα ηχεία και να δουλεύω στην κονσόλα για ένταση. Άλλοι λένε ηχεία στο unity level (στη μέση) και κονσόλα στη μέση. Επίσης να σημειώσω ότι όταν τσιτώνω τον ήχο ενώ τα σπάει και δεν μπουκώνει ούτε για πλάκα, παρατηρώ έντονη κίνηση της μεμβράνης. Κινδυνεύει έτσι το ηχείο, σωστά; Άσχετα αν μπουκώνει ή όχι... Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  9. BitCollector: Αυτό ήθελα να ξεκαθαρίσω. Το ότι το σήμα δε βρωμίζει μεταξύ υπολογιστή και κονσόλας. Άρα πάω για balanced. Loki: Το έχω πάνω απλά και μόνο επειδή δεν έχω καλώδια, και ήταν ο μόνος τρόπος σύνδεσης. Θα το κρατήσω μαζί με τα ηχειάκια (4.1) σαν δεύτερο σύστημα για να έχω επιλογή να ακούσω τη μείξη και από άλλο ηχητικό σύστημα, πέρα από το εκάστοτε μαγαζί που θα παίξω. Korakios: Δε θα γίνει κάτι τέτοιο. Θα τοποθετηθούν σε πλάτη γραφείου για περισσότερη οργάνωση. Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις!
  10. Άρα δεν παίζει ρόλο που η κονσόλα με τον υπολογιστή "επικοινωνούν" με RCA καλώδια; (Το μήκος θα είναι 2-3 μέτρα just for the record)
  11. Καλησπέρα από εμένα! Αφού διάβασα όλο το post με τα κατατοπιστικότατα τεχνικά κομμάτια, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής λόγω ανικανότητάς μου να εννοήσω τους ποιητές (οξύμωρο, αλλά αυτό συμβαίνει). Τι καλώδια να πάρω; Χεχχεχεχε. Εξηγούμαι. Στήνω ένα home studio για να κάνω τα πάντα εκεί. Αγοράζω λίγο λίγο τον εξοπλισμό μου. Όταν έχω το πλήρες πακέτο, ίσως αλλαχτούν κάποια πράγματα με καλύτερα και πιο επαγγελματικά (αν υπάρχει κάτι που δε με καλύπτει στο μέλλον). Έχω λοιπόν μια κάρτα ήχου M-Audio 24/96 με είσοδο και έξοδο RCA. Μία Tapco Mix 120 by Mackie. Monitors M-Audio BX8a. Αυτά αφορούν το ΄πρόβλημά' μου. Η σύνδεση με την κάρτα ήχου και την κονσόλα είναι η εξής: Στο Main Out της κονστόλας έχω καλώδιο jack που καταλήγει σε rca στην κάρτα ήχου (in). Στο Tape In της κονσόλας καλώδιο rca που πάει στην κάρτα ήχου (out). Στο control room τα monitors με πατέντα (καλώδια σε woofer της creative). To λογικό είναι ότι έχω θόρυβο = αγορά καλωδίων για τα monitors και κατάργηση του woofer μέχρι να αγοραστεί studiακό woofer. Τα καλώδια τελικά για τα monitors να είναι balanced ή δεν έχει νόημα εφ'όσον θα μπουν σε rca; Δηλαδή να πάρω xlr σε jack ή jack σε jack; Και επίσης (άκυρο αλλά για να μην κάνω 'πατάτα') μονοφωνικό φαντάζομαι, ε; Ευχαριστώ προκαταβολικά. Y.Γ. Αν έχετε να προτείνετε διαφορετική συνδεσμολογία please, feel free to do it αν νομίζετε ότι έχω κάνει κάποιο λάθος...
  12. Κάνει μπαμ ότι μου αρέσει ο stab ήχος, ε; Χεχε.. Ευχαριστώ για την απάντηση!
  13. Πολύ χρήσιμος ο πίνακας! Να ρωτήσω κάτι σχετικά με αυτό: Βλέπω πχ ότι το ταμπούρο μπορεί να ξεκινάει από τα 100 Hz και φτάνει μέχρι τα 10ΚHz. Αν λοιπόν στο κανάλι του ταμπούρου 'κόψω' το περίσευμα, πετυχαίνω ουσιαστηκά την ελευθερία του χώρου για άλλα όργανα που χρησιμοποιούν τις συχνότητες που δεν αντιστοιχούν στο ταμπούρο; Κατανοώ βέβαια ότι το sample που έχω στη μίξη μου δεν είναι απαραίτητα σε αυτό αυστηρά το φάσμα αλλά μπορεί να κυμαίνεται.
  14. www.myspace.com/alexisigma Το έβαλα και σε δικό μου thread, αλλά μιας και εδώ είναι συγκεντρωμένα... Πλάκα πλάκα, έχει σώσει κόσμο το Myspace... Καλή η πατέντα με το artist page... (Και ναι... μου αρέσουν τα αποσιωποιητικά...!!!)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.