Προς το περιεχόμενο

vspandagos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή vspandagos

0

Φήμη

  1. Θα ανεβάσω σύντομα βιντεάκι που θα δείχνει την επίδραση στον ήχο του Bias καθώς και μερικά απλά εφέ που μπορεί κάποιος να παράξει όπως tape delay ή σύνθετες καμπύλες μη γραμμικής απόκρισης (δεν εννοώ μόνο tape saturation) , που κάνουν θαύματα στα κρουστά και το ηλεκτρικό μπάσο, λίγη υπομονή γιατί τώρα επισκευάζω ένα δεύτερο οκτακάναλο που βρήκα παρατημένο στην αποθήκη studio που το γύρισε στο digital.
  2. Απέκτησα τελευταία ένα οκτακάναλο JH110C μετά από πολύ κόπο κατάφερα να το κάνω να λειτουργήσει και ο ήχος του είναι φανταστικός. Υπάρχει κάποιος-οι που χρησιμοποιούν αυτά τα παλαιολιθικά τέρατα να ανταλλάξουμε απόψεις-εμπειρίες-γνώσεις?
  3. Δοκιμασέ το αλλά ο ήχος χωρίς τις κόρνες νομίζω θα είναι φτωχός στις πρίμες ειδικά στα συριστικά. Αν δεν έχεις τρόπο να επισκευάσεις τα crossover υπάρχει η λύση του bi-amping λίγο ακριβή αλλά με πολύ καλά αποτελέσματα.
  4. Δεν υπάρχει θέμα. Αν όμως στήλεις το σήμα στις κόρνες χωρίς crossover τα μπάσα θα τις καταστρέψουν.
  5. Έιναι τραβηγμένο αλλά να ξεκαθαρίσω ότι ο προενισχυτής του bobby δεν προσφέρει αυτά του manley (passive optic compression, deesser, pultec style eq) είναι ένας απλός προενισχυτής. Το θέμα είναι ότι ως απλός προενισχυτής προσφέρει στην φωνή περισσότερα από ότι η προενίσχυση του manley και αυτό γιατί δεν έχει output μετασχηματιστή και έτσι όπως λέει ο ίδιος παίρνεις όλη την ψυχή της λάμπας. Άμα θες μπορώ να σου πω και άλλες λεμπομέριες σχετικά. Tώρα έχει βγει στην σύνταξη αλλά τα μποξάκια του χρησιμοποιούνται σε πολλά στούντιο στην Ελλάδα αλλά δεν παίζει να βρεις κάποιον να τα πουλάει καθώς είναι περιζήτητα. Δυστυχώς ο Bobby δεν είχε την ευκαιρία του καθώς το περιβάλλων δεν βοήθησε και ο ίδιος δεν είχε την φιλοδοξία να αναπτύξει μία εταιρία καθώς ασχολιόταν και με άλλα πράγματα. Σε μιά άλλη χώρα θα μπορούσε να ήταν κάτι σαν τον Neve τον Toft τον Oram ή τον Manley. Όσο για την χαμηλή τιμή το μποξάκι που πήρα ήταν το τελευταίο που είχε καθώς και δύο λαμπάτα DI 75 ευρώ το ένα. Από τότε τον "ψήνω" να μου κατασκευάσει ένα οκτακάναλο στιλ tubefire της ART αλλά δεν το βλέπω. Ίσως το παράκανα στις αναφορές στον Bobby αλλά πραγματικά πιστεύω ότι αυτοί οι άνθρωποι αξίζουν περισσότερης προσοχής και γιαυτό επαναλαμβάνω ότι αν ξέρεις τέτοιες περιπτώσεις Ελλήνων κατασκευαστών θα ήθελα πολύ να μάθω τα ονωματά τους.
  6. Ναι το συνέκρινα και ήταν καλύτερος ο ελληνικός, αν ήξερες ποιός είναι ο Bobby δεν θα σου φαινόταν τόσο αδύνατο. Όταν λέω να αγοράζουμε ελληνικά προιόντα εννοώ γιατί είναι ελληνικά ας είναι και λίγο πιό ακριβά η λίγο χειρότερα ποιοτικά, αυτό λέγεται υποστήριξη. Κάποτε που υπήρχαν δασμοί αυτό γινόταν μόνο του με ένα τρόπο όχι πολύ υγιή, τώρα ο μόνος τρόπος είναι να το κάνουμε εμείς. Φυσικά υπάρχουν Έλληνες επαγγελματίες αλλά όπως ανέφερα πριν σε ένα σωρό προιόντα δεν υπάρχουν ή είναι τόσο μικροί που εγώ δεν τους ξέρω. Αν θες μπορείς να αναφέρεις κάποιους που έχεις υπόψιν σου, με ενδιαφέρει πολύ το θέμα. Αυτό θα μπορούσε να είναι καλό επόμενο Topic.
  7. Tο να αγοράζεις από την Ελλάδα ένα προϊόν ξένης προέλευσης δεν έχει πολύ νόημα. Πόσο καλύτερα θα ήταν αν αγοράζαμε πχ ελληνικούς λαμπάτους προενισχυτές? (το ξέρω OFF TOPIC) Πριν ένα χρόνο σύγκρινα έναν προενισχυτή κατασκευής Boby (Έλληνας Ηλεκτρονικός και πολλά άλλα, τον αγόρασα από τον ίδιο 175 ευρώ), με ένα VoxΒox του Μanley κατασκευασμένο στην Καλιφόρνια αγορασμένο μεταχειρισμένο 2000 ευρώ. Ποιος λέτε να ήταν καλύτερος? Αν αυτό το ελληνικό προϊόν πουλιόταν σε διάφορες μορφές πχ οκτακάναλο, με οπτικό compression όπως και το VoxBox δεν βλέπω γιατί να μην το αγοράσω έτσι ώστε η υπεραξία να παραμείνει στην Ελλάδα και να δημιουργηθούν και καινούργιες θέσεις εργασίας που να έχουν σχέση με την παραγωγή και όχι μόνο με το εμπορικό κομμάτι. Έτσι θα μπορούσα και εγώ που δεν θέλω να δουλέψω πωλητής να βρω κάτι στα ενδιαφεροντά μου μέσα στην Ελλάδα που έτυχε να γενηθώ. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με τους ενισχυτές κιθάρας. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει στην Ελλάδα μία μικρή εταιρία που να βγάζει ποιοτικούς ενισχυτές κιθάρας σε λογικές τιμές? Γιατί τα τύμπανα του Γαβρήλου δεν έχουν επικρατήσει στην ελληνική αγορά? Προφανώς το υπάρχον κλίμα στην χώρα δεν επιτρέπει σε ένα κατασκευαστή να διευρύνει την παραγωγή του με φτηνά ανταγωνιστικά προϊόντα και έτσι δεν γίνεται το άλμα από την βιοτεχνία στην βιομηχανία. Γιατί δεν κατασκευάζουμε στην Ελλάδα κύμβαλα. Στην Τουρκία κατασκευάζονται ένα σορό κύμβαλα (έχετε δει πως κάνουν τα Turkish ? αλλά τι λέω οι Τούρκοι κατασκευάζουν αυτοκίνητα για όλη την Ευρώπη, κύμβαλα δεν θα φτιάξουν?). Στην Κίνα παράγουν χρόνια τώρα ribbon μικρόφωνα. Στην Αμερική υπάρχουν άνθρωποι που επαγγελματικά τα τροποποιούν και τα μεταπουλάνε με βελτιωμένα χαρακτηριστικά, τελευταία ανακάλυψα και έναν στην Λευκορωσία που τα παράγει μόνος του εκτός του μετασχηματιστή. Στην χώρα μας υπάρχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή οργάνων η οποία τελειώνει εκεί που αρχίζει ο ηλεκτρισμός στον ήχο. Σωστό το αίτημα να αγοράζουμε από Ελλάδα αλλά παραθέτω και το αίτημα να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα και όπου αυτά δεν υπάρχουν να βρούμε σιγά σιγά τρόπο να τα κάνουμε. OFF TOPIC αλλά δεν κρατήθηκα συγνώμη!!!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου