Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.375


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8.169


  4. leon7pap

    leon7pap

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.568


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 29/05/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Δοκίμασα την ρύθμιση bass 0, middle 10, treble 0 (να 'ναι καλά ο @ez) σε strat και σε tele. Σε les paul δεν μου πολυάρεσε, αλλά σε μονούς μαγνήτες έχει αυτόν το κρεμώδη, bluesy ήχο που μέχρι τώρα δεν μπορούσα να βγάλω από τον ενισχυτή. Μου αρέσει αρκετά και αρχίζω και βλέπω με άλλο μάτι τον OR20. Με gain και volume στο 8,5, εχουμε: vintage V52 με μαμά alnico 5 μαγνήτες -> origin20 -> sm57 -> κάρτα ήχου or20mictele0.10.0.mp3 squier vm strat με 57/62 alnico 5 μαγνήτες -> origin20 -> sm57 -> κάρτα ήχου or20micstrat0.10.0.mp3 Και άλλες δυο ηχογραφήσεις που έκανα με την prs 245, με καθαρό και crunchy ήχο. origin20clean.mp3 origin20dirty.mp3
    3 βαθμοί
  2. Απο όσο γνωρίζω το sonarworks δεν είναι για να σου φτιάξει τα ακουστικά έτσι ώστε να τα χρησιμοποιείς αντί για monitor. (κάτι που προφανώς μπορείς να κάνεις ανεξάρτητα αν έχεις προγράμματα ισοστάθμισης ή όχι). Ο σκοπός του είναι να διορθώσεις (ΟΚ με κάποιον λεπτομερή και αποτελεσματικό τουλάχιστον στα χαρτιά τρόπο) την καμπύλη απόκρισης γνωστών ακουστικών Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει ένα ακουστικό που έχει εξαιρετική απόκριση συχνότητας (και το έχεις) δεν σου χρειάζεται. Το θέμα βέβαια όταν κάνεις ακροάση και μίξη με ακουστικά ΔΕΝ είναι πάντα η εξαιρετική απόκριση συχνότητας (που σίγουρα είναι βασικό ζητούμενο) αλλά η δυνατότητα των ακουστικών να σου αναδείξουν τις λεπτομέρειες που βρίσκονται στις κρίσιμες μεσαίες και μεσουψηλές συχνότητες. Η άποψή μου απο την σχετική μικρή μου εμπειρία ως ερασιτέχνης σπιτικός παραγωγός μουσικής που μετα βίας φτάνει τα 10 χρόνια και πάνω από 40-50 ως κυνηγός της υψηλής πιστότητας είναι ότι μπορείς να κάνεις μίξη σε μεγάλο βαθμό με ακουστικά, αν και όχι μόνο με ακουστικά, καθώς θα πρέπει να συνδυάσεις ακρόαση με τουλάχιστον ένα ζεύγος near field monitors, αλλά και άλλα ηχεία συστημάτων αναπαραγωγής. Επίσης στο θέμα της αναπαραγωγής με ακουστικά και κατ επέκταση της μίξης με αυτά υπάρχει μεγάλη συζήτηση με την σχεδίασή και απόκρισή τους να έχει γίνει με βάση το λεγόμενο diffuse field και όχι το παραδοσιακό free field που σε πολύ βασική περιγραφή έχει να κάνει με απόκριση που λαμβάνει υπόψη τις αντανακλάσεις όπως συμβαίνει με ένα ηχείο σε ένα χώρο έναντι της παραδοσιακής εκπομπής ήχου από συγκεκριμένη θέση στο χώρο. (στο διαδίκτυο υπάρχει πολλή πληροφορία για όποιον ενδιαφέρεται). Με βάση τα παραπάνω και όντας φανατικός θιασώτης της AKG έχω σήμερα πέντε μοντέλα από τα πιό βασικά και vintage πλέον μοντέλα της με τα οποία παιδεύομαι στις μίξεις. Από αυτά τα δυο είναι σχεδιασμένα ως diffuse field ακουστικά (Κ1000, Κ240DF), ενώ τα άλλα είναι free field (Κ240sextett, K270studio, K340). Δυστυχώς είναι πλέον vintage και δεν συμπεριλαμβάνονται στη λίστα του sonarworks ώστε να μπορέσω να δω τι κάνουν, αν και τα έχω ζήσει τόσα χρόνια ώστε σήμερα να ξέρω σε μεγάλο βαθμό τα πολλά πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του καθενός. Καταλήγοντας το sonarworks θεωρείται πολύ αποτελεσματικό στην περίπτωση που έχεις κάποιο σύγχρονο ακουστικό που θέλεις οπωσδήποτε να το "φέρεις" σε επίπεδη καμπύλη απόκρισης. Πλην όμως, δεν νομίζω ότι αυτό είναι πάντα το ζητούμενο, ότι λειτουργεί πάντα κατα 100% ή ότι εφαρμόζοντάς το μπορείς να πετάξεις τα μονιτορ. Πχ, να πω ένα παράδειγμα. Τα AKG K1000 που προανέφερα προηγουμένως και θεωρούνταν για πολλά χρόνια και ακόμα και σήμερα ίσως το κορυφαίο ακουστικό στο χώρο έχει απόκριση τις χαμηλές έως τους 30 κύκλους, ξεκινώντας να κατεβαίνει από τους 90 και να φτάνει στους 30 στα -15db. Ε...πως να το κάνουμε, αυτό δεν διορθώνεται, ό,τι και να κάνεις με καμμία ισοστάθμιση. Γενικά με την ισοστάθμιση μπορείς να διορθώσεις πολλά, αλλά θαύματα εγγενούς σχεδίασης δεν διορθώνονται. Και τέλος, προγράμματα ισοστάθμισης έξω υπάρχουν πάρα πολλά. Αυτά που κάνει το συγκεκριμένο είναι ότι υποτίθεται έχουν ασχοληθεί με πολλά μοντέλα της αγοράς και σου προσφέρουν "έτοιμες" λύσεις. Βέβαια όλα αυτά για ανθρώπους που ασχολούνται με το hifi / hiend είναι σημαντικά, αλλά για επαγγελματίες ηχολήπτες....δεν είμαι τόσο σίγουρος. Δεν ξέρω αν βοήθησα ή σας μπέρδεψα....
    2 βαθμοί
  3. Mega Amp review (part 1) Κατά την διάρκεια της καραντίνας εξ' αιτίας του covid19, ο χρόνος περίσσευε κι έτσι είχα την ευκαιρία να πραγματοποιήσω αυτό που εδώ και μήνες σκεπτόμουν! Ενα review με όσο το δυνατόν περισσότερους ενισχυτές κιθάρας και κάποιες εικονικές κιθάρες που θ' ακούγονταν μέσω αυτών. Το 1ο μέρος είναι λοιπόν έτοιμο και παρουσιάζεται εδώ, με πρωταγωνιστή την Gibson Les Paul Standard! Η έμφαση εδώ έχει δωθεί στα καθαρά -πως αλλιώς- και όλοι οι ενισχυτές έχουν τα tone controls στο κέντρο, όπως επίσης τα volume και tone controls της κιθάρας είναι full open. Το μικρόφωνο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα SHURE sm57, τοποθετημένο off center δύο εκατοστά από την γρίλλια του ενισχυτή. Ανοίξτε ηχεία και monitors, φορέστε τα ακουστικά σας και κάνετε μια 1η ακρόαση. Φυσικά μια ακρόαση δεν φτάνει και θα παρατηρήσετε ότι σιγά σιγά ακούγοντας προσεκτικά, ο ενισχυτής είναι καθοριστικό στοιχείο του ήχου μας, τόσο όσο και η επιλογή της κιθάρας. Με χαρά περιμένω ν' ακούσω σχόλια και φυσικά θα επανέλθω με παρατηρήσεις, προτιμήσεις κλπ.
    1 βαθμός
  4. Eμενα μ άρεσε η ΑΣΠΡΗ.... (Όποια και αν ηταν τα clips της) ... Γιατι πολυ απλα αυτη θα έπαιρνα απο το rack!!!
    1 βαθμός
  5. Εγώ δεν ανήκω στη γερουσία, όποτε θα εκφέρω γνώμη με τη νεολαία το βράδυ.
    1 βαθμός
  6. Νομίζω ότι τα συγκριτικά σου τεστ, εκτός από κιθάρες, ενισχυτές, μαγνήτες, χορδές κλπ τεστάρουν και τους ακροατές
    1 βαθμός
  7. γμ τ κτδκ μ.... αντε ξανα
    1 βαθμός
  8. Η κόκκινη... τα χουμε πει!
    1 βαθμός
  9. Μια που ηχογράφησα και κάτι μη αυτοσχεδιαστικό, το αφήνω εδώ:
    1 βαθμός
  10. Δεν μου αρέσει η ηλεκτρονική μουσική, έχω αποκοιμηθεί μετο Phaedra. Το δικό σου το άκουσα ευχάριστα. Αν είχες δε βάλει άλλη ρυθμολογία στα κρουστά θα μ’ άρεσε περισσότερο.
    1 βαθμός
  11. Το μαντολίνο είναι όργανο που συναντάται σε πολλά είδη μουσικής ανα τον κόσμο (κλασσική, country, παραδοσιακή κλπ) και θα βρεις σε πολλές κατηγορίες τιμής. Ευκολα θα πετύχεις μεταχειρισμένα αλλά και οικονομικά καινούρια σε μεγάλα ιντερνετικα καταστήματα. Όντως στην Κρήτη υπάρχουν πολλοί οργανοποιοί που κατασκευάζουν, κυρίως πλακέ (flatback) όπως ο Σκουλάς με τα ιδιαίτερα σχέδια: https://www.facebook.com/ioannis.skoulas Για βόρεια Ελλάδα, γνωρίζω ότι μαντολίνα φτιάχνει και ο οργανοποιός Δημήτρης Μακρής, στη Θεσσαλονίκη: https://www.makris-instruments.gr/?service=mandolin
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου