Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • How does it feel

       (1 κριτική)

    ex-Πάνος Χελιδόνης

    Τί ωραίες που ήτανε οι παλιές εποχές όπου, πίσω απο κάθε μουσικό κομμάτι υπήρχε και μια ιστορία, ένα βίωμα, μιά κατάσταση.. Σήμερα πατάμε το REC όταν έχουμε μια μουσική ιδέα και την καταγράφουμε, αλλά αυτή η ιδέα δεν είναι αποτέλεσμα ενός εξωτερικού ερεθίσματος, ενός βιώματος. Είναι απλώς ένας συνδυασμός απο νότες και ρυθμό που μας έρχεται λόγω της πολυετούς εμπειρίας κι ενασχόλησής μας κι οχι επειδή ήμασταν "εκεί έξω" που κάτι συνέβη κι είπαμε "θα γράψω ένα κομμάτι για αυτό". Δε ξέρω βέβαια αν αυτό ισχύει για τους νεότερους, ελπίζω να μή φτάσουνε ποτέ να λένε παρόμοια geezerιλίκια σα κι εμένα. Anyway..

     

    Το 2001 ήμουν σε μια φάση του στυλ “μισώ την ανθρωπότητα όλη” και έγραψα ένα κομμάτι με τον τίτλο “How does it kill to feel” και το κατέγραψα σε ένα εντελώς υποτυπώδες demo και το άφησα αποθηκευμένο γενικώς, να υπάρχει. 6 χρόνια αργότερα, το 2007, συμμετείχα για λίγο καιρό ως drummer σε ένα ασυνήθιστο σχήμα, μαζί με έναν μπασίστα και 2 πληκτράδες (!!) και τον ίδιο καιρό είχαμε κι επαφές με φοιτητές του Τμήματος Μουσικολογίας Αθήνας. Μέσα σε μια σουρεαλιστικά jazzy ατμόσφαιρα της συγκεκριμένης περιόδου και θέλοντας να συνεισφέρω κι εγώ στο υλικό μας, ξέθαψα το προαναφερθέν κομμάτι και το ξαναηχογράφησα ως demo με το νέο τίτλο “How does it heal to feel” για να το παρουσιάσω στη μπάντα. Το concept ήταν οτι θα το ηχογραφούσαμε κανονκά και θα συμμετείχαν το τσέλο και το φλάουτο απο τα παιδιά που ήταν στο Μουσικολογίας. Έγιναν και οι σχετικές πρόβες, αλλά η τελική ηχογράφηση ματαιώθηκε λόγω αποχώρησής μου απο το σχήμα, εξαιτίας σφοδρής παρεξήγησης με τον ένα πληκτρά. Τόσες πρόβες, τόση ενασχόληση, για να μου μείνει στο τέλος ένα ακόμα demo..

     

    Τις τελευταίες εβδομάδες ανατρέχω στο αρχείο μου και ψάχνω/ξεθάβω και ανακαλώ κομμάτια του παρελθόντος που, ακούγοντάς τα στο σήμερα με μια πιό ώριμη ματιά, κρίνω οτι κακώς τα έφαγε η λήθη τόσα χρόνια. Αυτά που αξίζουν βέβαια να τα ξαναδεί το φως είναι το ένα στα πενήντα, αλλά πραγματικά χαίρομαι μόλις “ξανασυστήνομαι” μαζί τους. Σήμερα λοιπόν ακούμε το 2ο απο τα 2 demo που διηγήθηκα παραπάνω. REC 2007, όλα παιγμένα απο εμένα, φυσικό drumset χωρίς μετρονόμο γραμμένο direct με 2 δυναμικά μικρόφωνα (ακούς Glyn?), μπάσο χωρίς ενισχυτή κατευθείαν στην κονσόλα κι όλα τα άλλα Korg Triton Le. Σημείωση: Ο κυριότερος λόγος που το μοιράζομαι εδώ, είναι για να πάρετε μιά μικρή ιδέα του πώς ακουγόμουνα ως drummer τότενες, προτού τα παρατήσω. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.



    Feedback χρήστη

    Πρόταση

    Πολυεργαλείο είσαι. Μόνο η ηλεκτρική κιθάρα δεν σου έκατσε...

     

    Το κομμάτι απλά τα σπάει. Φαίνεται ότι του λειπουν κάποια όργανα ακόμα για να αποκτήσει την πλήρη δυναμική του, αλλά δίνεις ρεσιτάλ. Φοβερά τύμπανα, μελωδίες, και οι συνεχείς αλλαγές που κάνεις δεν αφήνουν τον ακροατή να χαλαρώσει ούτε δευτερόλεπτο.

    Έχω ξανακούσει παλαιότερο κομμάτι σου, και μπορώ να πω ότι μου αρέσει να σε ακούω σε πιο ορθολογικές δομές, με τύμπανα και πλήρεις ενορχηστρώσεις.

     

     

    Παράθεση

    Σήμερα πατάμε το REC όταν έχουμε μια μουσική ιδέα και την καταγράφουμε, αλλά αυτή η ιδέα δεν είναι αποτέλεσμα ενός εξωτερικού ερεθίσματος, ενός βιώματος. Είναι απλώς ένας συνδυασμός απο νότες και ρυθμό που μας έρχεται λόγω της πολυετούς εμπειρίας κι ενασχόλησής μας κι οχι επειδή ήμασταν "εκεί έξω" που κάτι συνέβη κι είπαμε "θα γράψω ένα κομμάτι για αυτό"

     

     

    Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό. Νομίζω ότι κάθε τι που γράφουμε προκαλείται από ένα εξωτερικό ερέθισμα. Κάτι που μας συνέβη, κάτι που διαβάσαμε, κάτι που ακούσαμε. Και να μην γράψουμε άμεσα κομμάτι γι' αυτό, άρα να υπάρχει άμεση σύνδεση κομματιού-εμπειρίας, το αποθηκεύουμε στη μνήμη μας. Αυτό συμβάλλει άμεσα στην διαμόρφωση την εμπειρίας μας. Υποσυνείδητα, λοιπόν, σε μεταγενέστερο χρόνο γράφουμε κάτι που αφορά ένα συμβάν, μια εμπειρία του παρελθόντος, την οποία τώρα ανασύραμε από τον εγκέφαλό μας και πιθανόν να μην το έχουμε καν καταλάβει.

     

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Γιατί κάθεσαι και μαλώνεις βρε Πάνο;;; Κρίμα που δεν βγήκε αυτό το κομμάτι. Θα ήθελα πολύ να το ακούσω με φυσικό τσέλο και φλάουτο.

     

    Πολύ δυνατό, μπράβο!

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ μου άρεσε και η χρήση των ήχων μου άρεσε, το lead είναι αυτό το talking keys του Le, πολύ ωραίος, εκφραστικότατος και εξαιρετικός φυσικά drummer

     

     Μπράβο φίλε μου!!! Εξαιρετικός!!!!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ευχαριστώ παιδιά, ε, για τότε, για τα δεδομένα εκείνης της περιόδου, καλούλι ήτουνε. Ίσως κάποια στιγμή να το ηχογραφήσω όπως πάντα του έπρεπε, τώρα που το ανέσυρα κιόλας.. είδομεν.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Aornum - Chasm in Time (lyric video)

    Μια πρώτη απόπειρα σε ολοκληρωμένο heavy κομμάτι και παράλληλα το πρώτο basic lyric video που έχω προσπαθήσει.(Έχει ξανανέβει χωρίς το βίντεο) . Οποιοδήποτε feedback ευπρόσδεκτο 🍻    

    GMartin
    GMartin
    Music

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 2

    "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 2
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου