Προς το περιεχόμενο
  • Mix

    Η μουσική των μελών του Noiz. Ανεβάστε τις συνθέσεις σας στo Mix. Τα δικαιώματα πρέπει να είναι δικά σας.

    • BillTrantos

      New Beginnings

      By BillTrantos, in Mix,

      Βασικά δεν ξέρω τι να πω για το κομμάτι. Το τελευταίο διάστημα είχα ελάχιστο χρόνο για να παίξω μουσική, οπότε αντί να μελετάω κλίμακες και να κάνω ασκήσεις είπα να προσπαθώ λίγο λίγο να γράψω κάτι. Ούτως ή άλλως το είχα βάλει στόχο, από το 2019 να αρχίσω να γράφω σιγά σιγά ό,τι μου 'ρχεται στο κεφάλι. Από hard rock έως post metal όπως το παρόν κομμάτι. Απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί άρτιο, πείτε το demo αν θέλετε αντί για κομμάτι, αλλά είναι το πρώτο ολοκληρωμένο, οπότε είπα να το ανεβάσω εδώ που υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι με ακούνε να γρατζουνάω από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι.
       
      Αυτά τα λίγα, κάθε σχόλιο δεκτό. Drums και μπάσο ελπίζω κάποια στιγμή να τα ξανακάνω από την αρχή με πραγματικό εξοπλισμό και όχι με τεχνάσματα και κοπτοραπτικές. 

    • Haris

      16 Strings - 'Blues Calling'

      By Haris, in Mix,

      Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι,
       
      Ένα teaser από το επερχόμενο άλμπουμ των 16 Strings, που πρόκειται να βγει στον 'αέρα΄, σε ψηφιακή κατ' αρχήν μορφή, μέσα στις επόμενες μέρες.
       
      Βαγγέλης - 'Vagtanplan' - Παπάζογλου: Φωνή
      Σπύρος - 'Jazzjoker' - Χατζηαντωνίου: Κιθάρα
      Νίκος Κουρομιχελάκης: Κιθάρα
      Στράτος Αργυρίου: Μπάσο
      Χάρης - 'ο υποφαινόμενος' - Κούνουπας: Ντραμς
       
      Στίχοι, μουσική: Σπύρος Χατζηαντωνίου 
       
      Ηχογραφημένο live στο στούντιο.
       
      Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ακρόαση.
      Θα δούμε αν θα σας ευχαριστήσουμε εκ των υστέρων για την κριτική... 😎

    • Marugen

      Komplete 12

      By Marugen, in Mix,

      Πρώτη σύνθεση και γνωριμία με το  δώρο του διαγωνισμού Komplete 12. Φανταστικά εργαλεία και βιβλιοθήκες, προσπάθησα να χρησιμοποιήσω λίγο απ όλα στο κομμάτι. Κύριο ρόλο κατέχει το Santur από την την India Discovery Series. Δεν βρήκα κάποια βιβλιοθήκη για μεγάλα ορχηστρικά τύμπανα και έτσι χρησιμοποίησα τα toms του studio drummer, τα οποία χωρίς πολύ επεξεργασία κάθισαν ωραία πιστεύω.

    • cigaret13
      Ίσως το πιο (για μένα) παρεξηγημένο μου κομμάτι και σίγουρα αυτό που έχω ασχοληθεί λιγότερο!  Το έγραψα και το άφησα.... Κάποια στιγμή πριν κάνα δύο χρόνια πήγα να ασχοληθώ πάλι με αυτό αλλά δεν.... Εχθές και σήμερα κάθισα και τού'κανα μια καινούρια μίξη, γιατί δεν είχα τι άλλο να κάνω αφού τελείωσα με όλα τ'άλλα μου κομμάτια και πάμε για καινούριο πλέον. Διόρθωσα λοιπόν μερικές ατασθαλίες του εκτός το μπάσο στο 2ο μέρος του, που το άφησα όπως ήταν παρ'όλο που σε σημεία πρασινίζει, γιατί μ'άρεσε έτσι!  Τους στίχους και την βασική του μελωδία τα έγραψα στην τρυφερή ηλικία των 17-18 χρονών (τώρα πρόσφατα...😜)  και δεν έχουν υποστεί καμία αλλαγή. Ελπίζω να ακούγεται ανεκτικά.

    • dimsonic

      Dimsonic / dcs-P6000

      By dimsonic, in Mix,

      O διαγωνισμός τελείωσε, και τώρα που καταλάγιασε η αδρεναλίνη της δημιουργίας των προηγούμενων ημερών μπορούμε ίσως να δούμε πιό ψύχραιμα τι φτιάξαμε.
      Αρχικά είχα σκοπό όπως είπα να κολλήσω τις λούπες σε κάτι παλιότερο, αλλά τελικά στο δρόμο όλα άλλαξαν.
      Μιά δυό από τις λούπες (ιδίως στα τύμπανα όσες δεν θύμιζαν ηλεκτρονική τριπ χοπ και δεν ξέρω τι άλλο) μου άρεσαν σαν βασική δομή.
      Ξεκίνησα λοιπόν και βρήκα κάποιες άλλες έτοιμες λούπες στο μπάσο που με βόλεψαν.
      Αυτές αποφάσισα να είναι η βάση μου.
       
      Το κομμάτι ξεκινάει με την κουρτίνα από τα δεδομένα που είναι περασμένη 4 φορές, με μιά μικρή διαφορά φάσης, σε reverse και hard panned και μιά φορά προς το τέλος κανονική. Η τέταρτη reverse έχει ένα echo repeat. Στην πορεία διαπίστωσα ότι η τονική αίσθηση της κουρτίνας ήταν μισό τόνο πιό πάνω από την πρώτη μου μπασο λούπα, αλλά μου άρεσε αυτό το κατέβασμα.  
      Μπαίνουν οι μαράκες, η λούπα με τα τύμπανα των δεδομένων και η πρώτη μου λούπα στο μπάσο. Η λούπα αυτή είναι muted και γύρω στο 0.22 αποφάσισα να την ανεβάσω μια οκτάβα ώστε να την ντουμπλάρω σαν muted κιθάρα πλέον (στο στυλ που ντουμπλάρει ο Becker το μπάσο πχ στο Jossie), κάτι που γίνεται hard panned δεξιά και αριστερά. Την ίδια ώρα για ατμόσφαιρα μπαίνει το B3 με leslie...και το μπάσο αλλάζει σε μιά άλλη μπασολούπα που βρήκα γύρω στο 0.30. Την λούπα αυτήν την ντουμπλάρισα με κιθάρα και με B3 (με το fishman) φτιάχνοντας το αντίστοιχο κιθαριστικό θέμα. 
      Στο 0.46 έρχεται η 3η μπασολούπα η οποία με βόλεψε για να γράψω το βασικό θέμα σε στυλ Wes (περισσότερο θα έλεγα Ritenour copying Wes) σε οκτάβες και τα σχετικά ακορντάκια πάλι με το Fishman. Στο ίδιο σημείο έχω αλλάξει τα τύμπανα των δεδομένων με κάτι πιό αεράτο από ezdrummer.
      Γύρω στο 1.00 υπάρχει ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό μέρος (όλα με την dot μέχρι στιγμής) στο ίδιο ύφος. (το Rhodes που συνοδεύει είναι η strato με το fishman)
      Στο 1.34 επαναλαμβάνεται το θέμα με προσθήκη άλλων δυο φωνών που μας οδηγεί σε μια μετατροπία με το εισαγωγικό μέρος του σόλου στο Rhodes για 8 μέτρα όπου το σόλο είναι πιό ανάλαφρο με την αλλαγή επίσης στα κρουστά. 
      Στο 2.06 γυρνάμε στην κανονική τονικότητα και συνεχίζεται το σόλο στο Rhodes (Fishman / strato) με την προσθήκη του ντεφιού για πιό 70ς ατμόσφαιρα. Κάπου ανάμεσα έχουμε μερικά ακορντάκια με την στρατο.
      Στο τέλος σε ένα τυπικό outro σβήσιμο, έχουμε δυό B3 με leslie με ένα υποτονικό γρατσούνισμα στην στρατο, σε πιό αεράτο θέμα στα τύμπανα πάλι από το ezdrummer γιατί το σφιχτό δεδομένο τέμπο δεν ταίριαζε με τίποτα.
      Στο φινάλε έχουμε πάλι την λούπα της κουρτίνας των δεδομένων σε reverse όμως αυτή τη φορά κατεβασμένη μισό τόνο ώστε να κλείσουν όλα μαζί.
      Πάνω κάτω αυτό ήταν, χρησιμοποίησα τα βασικά εργαλεία του cubase συν πρόσθετα κάποια CLA compressors σε pluggins, όπως και κάποια mastering pluggins της waves, όπως και multiband limiters.
      Κάποιοι ίσως πουν ότι το κομμάτι το πουσάρισα αρκετά σαν τελικές στάθμες, όμως αυτό έγινε για δυό λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι καθώς έρχονταν οι υποψηφιότητες στον διαγωνισμό έβλεπα καθε φορά όλο και υψηλότερες στάθμες και δεν ήθελα να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο δεύτερος ήταν ότι σαν βάση (αναφορά) για την συνολική μίξη ήταν αυτό το κομματι του Marcus Miller Cousin John, καθώς και κάποια του Lee Ritenour από το δίσκο Wesbound.
      Επίσης η διάρκεια του κομματιού έμεινε στα 3 λεπτά, διότι θεωρώ ότι όταν λέμε περίπου 3 λεπτά είναι περίπου 3 λεπτά. Ούτε 2 ούτε 5. Στην πορεία αφέθηκε περισσότερο ελεύθερος ο χρόνος, αλλά ήδη ο βασικός σκελετός είχε φτιαχτεί στα 3 και κάτι και έδωσα από ένα σημείο και πέρα βάση στην παραγωγή.
      Στο κομμάτι επένδυσα αρκετό χρόνο και θεωρώ ότι καλό θα ήταν να πάει στο mix και να μην μείνει απλώς ως ένα από τα 115 τόσα κομμάτια.
       
      Απόψεις..... Ευχαριστώ για το όποιο ενδιαφέρον! (εάν διαβάσατε ως εδώ και αν ακούσατε παράλληλα με τις σημειώσεις.)
      πιο κάτω η ηχητική αναφορά (σίγουρα πιό πουσαρισμένη ακόμα!)
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       



×

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.