Προς το περιεχόμενο

schreivox

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    734
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1 Neutral

Σχετικά με τον schreivox

  • Rank
    Artist

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Fender stratocaster, Washburn idol, Epiphone es 175, Revelation RJT60, Fender deluxe reverb
  • My Band(s)
    Alcohol, Man over Heart, Circo Cachivache, Hybridian
  • Επάγγελμα
    μουσικός, καθηγητής κιθάρας
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Αιγάλεω
  1. Γιατί; Δεν συνδέεται με 2Χ12; Γενικά, κι εγώ πιστεύω ότι η συνταγή είναι με κάποιο booster για να έχεις κι ένα πιο προσωπικό ήχο ανάλογα πως χρωματίζεις. Αλλά όπως κόβω τις προτιμήσεις σου μάλλον σου κάνει ένας πιο σφιχτός ενισχυτής χωρίς booster (και γιατί όχι eq..;)
  2. Όπως είναι τώρα η σειρά το Soldier of Fortune καλύτερα μετά το Redemption Song.
  3. schreivox

    Alcohol/ Valerie's Bones live at Death Disco

    Indie rock
  4. Εμένα η πρόταση μου είναι να πάτε μόνο σε καλύτερους ενισχυτές κιθάρας. Κι αν προκύψει κάνα μικρόφωνο ή οτιδήποτε άλλο όπως drum machine / ηλεκτρονικά τύμπανα, χρησιμοποιήστε για αρχή τα ενισχυτάκια που έχετε ήδη. Δηλαδή μην επενδύετε σε εξοπλισμό που δεν καλείστε εσείς οι ίδιοι να παίξετε κι οποίος θα είναι εξορισμού ανεπαρκής για gig (ή καλύτερα θα είναι απλά επαρκής για καμιά μάζωξη σε φοιτητικό στέκι/ μπαράκι). Το στυλ που θέλετε να παίξετε θέλει καλές κιθάρες / δεν είναι καμιά ''εντεχνολαϊκή λαϊκοπανήγυρη'' να βγαίνει με μια κονσόλα. But that's only my opinion.
  5. Επίσης, έχε υπόψη σου ότι για χορωδία θα χρειαστείτε πυκνωτικά μικρόφωνα.
  6. Πάντως το maple στην ταστιέρα με το matching headstock εμένα μου θυμίζει ... πόδι που φοράει κάλτσα :P Μπρρρρ
  7. Η κυρίως διαφορά κατ'εμέ στις δύο κιθάρες που παραθέτεις είναι η γέφυρα και το neck access . Επίσης στα 100 ευρώ διαφορά δεν καθαρίζεις εύκολα με θέμα μαγνητων. Πας σε low budget ή μεταχειρισμένα και πάλι αν.. Η charvel δικαιολογεί λίγο-λίγο τα εξτρα feature της μέχρι τα εκατό ευρώ και απ'τη στιγμή που δεν την συγκρίνουμε (από άποψη logο) με fender, αλλά με squier, υπερέχει ξεκάθαρα. Όπως υπερέχει και ως design.
  8. Μόλις την είδα μου έσκασαν στο μυαλό σχέδια που έκανα πέρυσι για συνδυασμό tele με jaguar κι έπαθα πλάκα! Πολύ ωραίο χρώμα, από τα αγαπημένα μου. Ένα αρνητικό που έβλεπα σε custom-ιές είναι το συνδυασμό του tele επιλογέα με το jaguar tremolo , πράγμα που μου φαινόταν απαράδεκτο και χαίρομαι που η fender δεν την πάτησε σε αυτό το θέμα. Παρ'ότι όμως μου αρέσει η τακτοποίηση των knobs που έκαναν, θεωρώ ότι το έχασαν σε θέμα pickguard σε εκείνη τη μεριά.
  9. Ακούγεται σαν θέμα του eq του ενισχυτή. Στη θέση σου θα έπαιζα με λιγότερο treble (όσο χαζό και να ακούγεται αυτό) ή με ένα equalizer να κόψω τη συγκεκριμένη συχνότητα. Δεν ακούγεται σαν θέμα κιθάρας εννοώ.. εκτός και αν η λύση είναι να παίξεις με καμιά les paul ;D Δεν ξέρω αν παίζει κάτι με τα ηλεκτρικά βέβαια
  10. Νομίζω ότι, αν και θα σου βγει πιο ακριβά, αυτή είναι μια safe λύση. Δεν μπορείς με μια ακρόαση να καταλάβεις ποιο προτιμάς σε σειρά. Το δεύτερο πετάλι κατ'εμέ είναι αυτό που δίνει τη χροιά. Σε περίπτωση που είναι το fuzz πχ. και θες να το σπρώχνεις με το tubedreamer θα έχεις την τελική χροιά του red muck αλλά θα αναγκάζεσαι να ρίχνεις πολύ το gain του. Αν δεν βάλεις switch αλλαγής σειράς, βάλε το tubedreamer μετα απο κάποιο distortion γιατί αυτά μπορείς να τα μπουστάρεις με το treble booster. θα μπορούσε να πάει ως εξής : treble booster- red muck- tubedreamer- rattler. Ωστε να εχεις ανοιχτες πολλές εναλλαγές σε stacking.
  11. Εγώ παρατήρησα ότι όλα τα σετ έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους εκτός από το τελευταίο, το punchy. Αυτό το κοινό που έχουν θα το χαρακτήριζα 'σώμα' και έλλειψη shrill ψηλών. το τελευταίο σετ θα μπορούσε να είναι κι ένα σετ του seymour duncan με έξτρα πρίμες όμως και output.
  12. Από τα καινούρια vox μόνο στο ac θα επένδυα. Το clean δεν μου φαίνεται να κάνει για πετάλια.
  13. Η διαδικασία που αναφέρεις ανήκει εξολοκλήρου στον παραγωγό και αυτός μπορεί να είναι και ο καλλιτέχνης (χωρίς να είναι πάντα αυτό το καλύτερο βέβαια.. χρειάζεται κι ένα τρίτο αυτί.) Τώρα πιο τεχνικά.. Αν υπάρχουν κάποιες συνταγές στη μίξη πχ. στο eq , αυτό γίνεται για να αποτυπωθούν τα tracks των οργάνων και των φωνών όσο καλύτερα γίνεται. Από κει και πέρα το που θα τοποθετηθούν όσον αφορά το left-right ή το βάθος δεν είναι απαραίτητα μονόδρομος και σίγουρα υπάρχουν και διαφορετικές προσεγγίσεις. Υποθέτω, στην ιστορία της ηχοληψίας υπάρχουν παραδείγματα καινοτομιών που μετά όμως έκαναν σχολή. Όσον αφορά το mastering κι εκεί τα πράγματα ακολουθούν ένα παρόμοιο δρόμο. Ζητούμενο, νομίζω, είναι αυτό που γράφεις να μπορεί να ακούγεται το ίδιο σωστά από διαφορετικά μέσα. Αν το δούμε λοιπόν κι αυτό σαν μία τέχνη βλέπουμε ότι ακολουθεί κάποια παράδοση και δεν υπάρχει σαφής λόγος να γίνουν όλα αντισυμβατικά. Αυτό είναι κάτι που το κρίνει η ανάγκη. Όπως κι όταν υπάρχει υπερβολή σε by the book προσεγγίσεις το αποτέλεσμα τείνει να στερείται εμπνεύσεως αλλά, από την άλλη, υπάρχει το τεχνικό κομμάτι και οι όποιοι περιορισμοί της ηχογράφησης (μέτρια takes, κακά κουρδίσματα τυμπάνων, χαμηλό budget- χρόνος) που πρέπει να λαμβάνουμε υπ'όψιν. Οπότε ο συλλογισμός σου αναλόγως της περίπτωσης μπορεί να στέκει. Αν έπεσες σε κάποιον στενόμυαλο μιξερά πχ. μπορεί να μην σε καλύπτει η πρόταση του. Υπάρχει και το ενδεχόμενο όμως να μην ξέρεις που βρίσκεσαι και αυτά που σου λέει κάποιος να είναι η πιο ρεαλιστική προσέγγιση για να συνεχίσεις την διαδικασία της ηχογράφησης, μίξης κλπ. (όχι, εσύ- παράδειγμα φέρνω)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.