Προς το περιεχόμενο

Stavros_F

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    416
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1 Neutral

Σχετικά με τον Stavros_F

  • Rank
    Musician

Bio

  • Gear List
    Ως επί το πλείστον παίζω με Axe Fx Ultra/II. Διάφορες κιθάρες, ανάλογα την όρεξη και τις ανάγκες.
  • Τόπος
    Κομοτηνή
  1. Savatage λέμε και κλαίμε... Καλόπαιχτη φίλε μου! Είναι κούκλα!
  2. Χθεσινοβραδινό "νούντλινγκ" καθώς σέταρα routings/ήχους στο gmajor2
  3. Είναι serial, άρα το ίδιο πράγμα με αυτό που έχω τώρα στην ουσία
  4. Γμτ έχεις δίκαιο, δεν ξέρω κατά πόσο αξιόλογο είναι το εν λόγω μηχάνημα, αλλά φανταζόμουν ότι δεν είναι και κάτι τρομερό. Οπότε πάμε σε λύση άλλη, αφήνω την Alto στην άκρη.. και ψάχνομαι με κανά κανονικό mixer που να μου κάνει τη δουλειά μου.
  5. Χαιρετώ και γλήγορα γλήγορα μοιράζομαι τις σκέψεις και τις ερωτήσεις μου Έχω ένα rack το οποίο ο βασικός κορμός του αποτελείται από το Engl 530 preamp, το Tc Electronic Gmajor2 και τον Engl 540 50/50 stereo τελικό. Μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε το σύστημα τρέχει σε serial συνδεσμολογία (preamp->gmajor2->poweramp). Σκέφτομαι αλλάξω τη συνδεσμολογία σε παράλληλη, αλλά για να το πετύχω αυτό χρειάζομαi ένα mixer, στο οποίο θα μπορώ να στέλνω ξεχωριστά το dry ξεχωριστά το wet σήμα και να κάνω το mix εκεί πριν φύγει στον τελικό. Η επιλογές μου είναι είτε να αγοράσω το xotic xblender stereo, που κάνει αυτή τη δουλειά, μάλιστα έχει 3 loops που τρέχουν παράλληλα, ή κάποιο rack line mixer (Rane, CAE, MLC) που ξεφεύγουν σε τιμές και φυσικά μου πέφτουν too much από τη στιγμή που στην ουσία θα τρέξω ένα μόλις unit. Όλα καινούργια αυτά παίζουν κοντά στα 400-500 ευρώ... Από ένα φίλο είχe φτάσει στα χέρια μου κάποια στιγμή ένα Alto AMX 140 mixer σε επιτραπεζιο (;!;!;!;!) format, σαν κονσολα δλδ. Το θέμα είναι, εφόσον το έχω, γιατί να μην χρησιμοποιήσω αυτό για το paraller routing. Σκέφτομαι να το κάνω ως εξής. Instrument out από το preamp στο channel1 του mixer. Line out από το preamp στο Gmajor2 input, και από το Gmajor2 out stereo στα κανάλια 2 και 3 του mixer. Στο Gmajor2 θα ενεργοποιήσω το killdry. Το ερώτημα είναι, από εκεί και πέρα τι κάνω; Εννοώ, πειράζω τα pan ή δεν χρειάζεται, πώς καθορίζω την αναλογία μεταξύ Dry/wet σήματος που θα στείλω στον τελικό; Από το gmajor2 ή από το mixer; Στέκει αυτό που πάω να κάνω σαν συνδεσμολογία; Να μην το επιχειρήσω καθόλου και να την ψάξω για το X Blender Stereo; (το οποίο μόνο μεταχειρισμένο και αν). Αυτο που θέλω είναι να μπορώ να ρυθμίσω μέσω του mixer την αναλογία wet/dry το οποίο θα φεύγει stereo στον τελικό, με το dry μου να μην περνάει από το gmajor2. Θα μου πεις τι σε έπιασε και ξύνεσαι με τούτα τα διαόλια; Ε δεν υπάρχει λογική απάντηση.. Όποιος μπορεί να βοηθήσει ευπρόσδεκτος !!
  6. Θα σου πρότεινα εκ πείρας να κινηθείς στην Fender Stratocaster Dave Murray, η οποία σε superstrat κατηγορία under 1000 καινούργια είναι πάντα η πρόταση. https://www.thomann.de/gb/fender_dave_murray_strat_2tsb.htm?ref=search_prv_2 Έχει πολύ καλούς μαγνήτες, original floyd rose, και αν δεν σε χαλάει το πιο "παραδοσιακό" strat look είσαι αρχηγός.
  7. Θα έβαζα τον compressor πρώτο. Το eq θα το έβαζα πριν το delay (αν παίζεις με fx loop θα το έβαζα πρώτο στη σειρά του fx loop). Τα υπόλοιπα όπως είναι.
  8. Ευθύνεται το νίτρο για τέτοια πράγματα;; >:D
  9. Καλά ο ενισχυτής είναι για τα live, το άλλο το έχω για θερμαντικό σώμα τώρα στα κρύα!
  10. Well αυτό είναι το τελευταίο setup (και μάλλον final). Ναι ξέρω έχω μείνει στα 80's, δεν έχει καμία πρακτικότητα όσον αφορά μεταφορά κτλ, υπάρχουν άλλα units που κάνουν τα ίδια και καλύτερα... Αλλά what the f@ck! Κελαηδάει η καρδιά μου (και όχι τόσο τα δάχτυλά μου) κάθε φορά που κουμπώνω. Η κιθάρα είναι μία Fender Dave Murray Mexico sig.
  11. Σε χριστουγεννιάτικο mood είπα αντί για δέντρο να στολίσω ένα rack φέτος! Λοιπόν ένα rack για το studio το οποίο οργανώνω εδώ και αρκετό καιρό, είναι σχεδόν έτοιμο, το ετοιμάζει ο φίλος μου Θοδωρής Δαμουράκης (Audiotrace Repairs) ο οποίος είναι και τρομερός παίχτης btw (τον ακούτε στο κλιπ). Πάρτε ένα γρήγορο tease από το τρίτο κανάλι του CAE +3 SE preamp σε w/d. Καλή χρονιά να έχουμε!
  12. +1, το καλύτερο clip tuner που έχω χρησιμοποιήσει.
  13. Φίλε Panorios σε ευχαριστώ πολύ, από τα βίντεο σου κατάφερα εν τέλη να βρω αυτό που έψαχνα ακριβώς για το cubase (μέσω recomented videos). Τα βάζω εδώ σε περίπτωση που κάποιος ψάξει στο μέλλον κάτι αντίστοιχο.
  14. Guys καλησπέρα, ήθελα μια βοήθεια από όσους χρησιμοποιούν Cubase (άσχετα της έκδοσης νομίζω η λογική της ερώτησης είναι ίδια σε όλες). Το λοιπόν το θέμα είναι το εξής. Το interface μου είναι στημένο γύρω από τα εξής μηχανήματα PC, Maudio 2626, Cubase 8.5 και Behringer Powerplay Pro 8 (προενισχυτής ακουστικών). Τα οποία είναι συνδεδεμένα ως εξής: Τα όργανα/μικρόφωνα κτλ στα inputs της Profire, και τα Outs1,2,3,4 φεύγουν στα δύο monitor και sub του χώρου. Απλά πράγματα. Όχι όμως δεν μου φτάνει δεν μπορώ να ηρεμήσω, κάτι με τρώει, θέλω να μπορώ να χρησιμοποιεί ο καθένας από εμάς ή κάποιοι από εμάς (drummer και τραγουδιστής συνήθως) την λύση των ακουστικών όταν προβάρουμε με δική τους μίξη ο καθένας. Εδώ λοιπόν έρχεται ο προενισχυτής ακουστικών και το cubase και βεβαίως και η άγνοια μου στο Setup τους. Με 8 outputs η profire μου δίνει επιλογή τώρα όπως έχω το setup μου ακόμα 4 outputs, οπότε σκέφτομαι να ακυρώσω τα 2outs για το sub και έτσι να έχω 6 outs available τα οποία θα στέλνω από ένα σε 6 κανάλια του προενισχυτή ακουστικών μου, ώστε να μπορώ να κάνω διαφορετικό mix στο κάθε output πριν πάει στον προενισχυτή ακουστικών και από εκεί στον εκάστοτε από εμάς. Θα μου πεις, τούτα είναι του διαόλου πράγματα, άστα καλοκαιριάτικα μπελά ανοίγεις και τέτοια, και έχετε δίκαιο. Όμως πρέπει να μπορώ να έχω την δυνατότητα αυτή, καθώς πάντα έχουμε παράπονα του στιλ, "δεν με ακούω" (τραγουδιστής), "δεν σας ακούω" (drummer), δεν ακούω γενικά (αυτό είναι δικό μου θέμα, κάτι έχουν τα αφτιά μου μάλλον) και ούτω καθ'εξής. Οπότε θα μπορούσε να μου πεις κάποιος πώς από το cubase πρέπει να σετάρω τα outs μου για να το πετύχω αυτό; Ξαναλέω ότι θέλω να μπορώ από το cubase να στέλνω 6 διαφορετικά μιξαρισμένα outputs από τα outs 3-4-5-6-7-8 της κάρτας στον προενισχυτή ακουστικών, την ώρα που προβάρουμε δλδ on the fly, για monitoring. Δεν θα έχει το κάθε bus plugins κτλ πάνω απλά θα έχει διαφορετικό mix ανάλογα τι θέλει να ακούει ο καθένας. Δεν θέλω δλδ να στείλω απλά ένα stereo out στον προενισχυτή ακουστικών και απλά 6 άτομα να ακούμε το ίδιο mix. The 1.000.000 pounds question.... How am i suppose to do that??? Please my lovely gentlemen, help me.
  15. Στο Γέρακα αν σου κάνει, Θοδωρής Δαμουράκης. https://www.facebook.com/Audiotrace/?fref=ts Στέλνω τα μηχανήματα από Κομοτηνή σε αυτόν για να τα τσεκάρει όταν χρειάζεται. Drop him a message.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.