Προς το περιεχόμενο

Tamtam

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2.498
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    18

Tamtam ήταν Μέλος της ημέρας 16 Απριλίου

Tamtam είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1.232 Excellent

7 Followers

Σχετικά με τον Tamtam

  • Rank
    Μιχάλης

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    World
  • Gear List
    .
  • Day job
    .
  • Τόπος
    .

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

14.488 προβολές προφίλ
  1. Split τους μαγνητες της PRS και χέσε την τέλε!
  2. Έρχονται άγιες μέρες

    93670689_3011565055567825_7614428569959137280_n.jpg

  3. Περιλαμβάνει τους καλούς μουσικούς ανεξαρτήτως κατηγορίας από τους κλασικής παιδείας μέχρι τους αυτοδίδακτους. Χαίρομαι που κατανοείς ότι ήταν άτοπο να επικεντρώσεις σε μια συγκεκριμένη κατηγορία όπως οι σεσιονάδες. Τα λούπερς βασίζονται στον μετρονομικό χρόνο. Αυτό ρωτάει εξαρχής ο original poster και το chord progression που ανάρτησε είναι ρυθμικό. Η συζήτηση λοιπόν, περιστρέφεται στη ρυθμική (ή μη) χρήση του λούπερ σε live και κάpοιοι όπως εγώ ανάφεραν ότι ναι, το έχουν χρησιμοποιήσει live αλλά όχι με ρυθμικό τρόπο. Κάποιοι άλλοι ότι ναι, αλλά με ρυθμικό τρόπο. Χαί
  4. Όχι, δεν είναι μόνο οι sessionάδες ¨καλοί μουσικοί", λάθος κατάλαβες! Επίσης μάλλον θα έχουμε και διαφωνία στο τι είναι ένας καλός μουσικός... Γιατί αυτά που αγαπάμε και λατρεύουμε να ακούμε και εγώ και στοιχηματίζω ότι κι εσύ και όλοι, έχουν να κάνουν με το groove και όχι με τον μετρονόμο. Κι αυτό διότι για όλους αυτούς τους σπουδαίους που γουστάρουμε να ακούμε όσα χρόνια κι αν περάσουν, "σωστό timing" δεν σημαίνε να είναι κανείς ικανός να παίξει τα πάντα ακριβώς πάνω στο beat του μετρονόμου, αλλά να νιώθει τον χρόνο/timing ενός κομματιού.
  5. Ας αφήσω και αυτό εδώ, από το σημείο 16.55 (νομίζω ότι αυτή η συζήτηση έχει ξαναγίνει εδώ στο Noiz)
  6. Εξαρτάται από το τι παίζεις. Στο δικό μου γκρουπ μόνο ο ντράμερ (και ορθά) παιζει με μετρονόμο στα live. Είναι φορές όμως που με χαλάει. Γιατί κομμάτια που είναι πχ. στα 125 bpm, τα μετράει εκείνος και δίνει τον χρόνο, ενώ οι συνθήκες του live, η ατμόσφαιρα ή η διάθεσή όλων εκείνη τη στιγμή είναι να το παίξουμε λίγο πιο αργά και groovάτα και όχι με την ταxύτητα της studio version. Και δεν μιλάω για κάτι δραματικό, αλλά για 2-3 bpm πιο κάτω. Τώρα αν μιλάς για επαγγελματικές φάσεις ή για αμιγώς ηλεκτρονική μουσική βασισμένη σε sequenced loops, ποιος θα διαφωνούσε; Θα πρέπει οι άνθρωποι στη σκ
  7. Γραμμόφωνο VS πικάπ 33 στροφών (ο Λάκης θα το εκτιμήσει :D )
  8. "Εμποροι" είναι η κατηγορία "Pros""? Δεν μου φαίνονται για έμπορικες αγγελίες αυτές παιδιά... Είναι γεμάτες ορθογραφικά, κεφαλαία γράμματα και κάτι hotmail που χρησιμοποιούσε ο Γεωργιος Καραϊσκάκης. Επίσης, δεν τίθεται ζήτημα καινουριών αντικειμένων ή μη, γιατί νομίζω ότι τα περισσότερα , τα 9 στα 10 δηλαδή που πωλούνται και στα "Pros"είναι μεταχειρισμένα
  9. χα χαχ Για την ιστορία, επειδή είναι κομματάρα, ας το βάλουμε σε κανονική εκτέλεση!
  10. Tamtam

    Red Pony - John Fahey cover

    Εξαιρετικό Odis, ευχαριστούμε! Με πιάνεις και μαλάκα τώρα γιατί πρώτη φορά ακούω και για τον John Fahey και για την Αmerican Primitive σχολή που ανάφερες και έπεσα με τα μούτρα στο Google! (διπλό ευχαριστώ λοιπόν) Και ένα σχόλιο για τα αγαπημένα μου 70s τα οποία τα θεωρώ κορυφαία από μουσική άποψη , πιο πολύ κι από τα 60s. και σε όλα τα είδη της μουσικής: ο Fahey που τώρα πρωτακούω κομμάτια του, μου θυμίζει έναν άλλο σπουδαίο και παραγνωρισμένο ακουστικό κιθαρίστα της ίδιας πάνω κάτω εποχής, στην Αγγλία, τον John Renbourn. Όταν τον είχα ανακαλύψει στο Λονδίνο και σήκω
  11. Γιώργο, όλα τα είχα αποθηκευμένα στο looper, μέχρι και την ανθρώπινη φωνή στο #7. Είχα 7 λούπες για ισάριθμα κομμάτια. Κάποιες πολύ μικρές (όπως π.χ. το Strange Guitar που ήταν 15'' τα οποία τα άφηνα να επαναλαμβάνονται ) και κάποιες σε διάρκεια κανονικού κομματιού όπως το "Fairy Nightmare" που μιλάνε άνθρωποι, ήταν το τέλος της performance)
  12. Ναι αυτό εννοεί νομίζω. Και εγώ κάτι αντίστοιχο έκανα, αλλά όχι ρυθμικά. Εκανα hχητικά εφέ με delay , πάνω στα οποία έπαιξα live τα ριφ/εισαγωγές μου. Δεν ξέρω ποιο looper έχεις, αλλά στο Jamman ΧΤ εχω μεταφέρει από τον υπολογιστή στο πεταλάκι, ό,τι λουπα μπορείς να φανταστείς για "καταστασιακές" performances: από ήχους φυσικούς (βροχές, βροντή, αέρα κλπ), μέχρι μουσικά κουτιά, κύμβαλα, συριγμούς από φλάουτα και βιολιά κλπ) Δεν ακούγονται πάντα hi-fi από τον ενισχυτή της κιθάρας, αλλα αν θες μπορείς να συνδέσεις το looper απευθείας στο PA και να το χρησιμοποιήσεις αυτόνομα σαν εφέ, εκτός τ
  13. Το έχω χρησιμοποιήσει σε δυο φάσεις μόνο με επιτυχία: α) Για να ντουμπλάρω σημεία από ένα σόλο -που όμως ήταν αρκετά free σε χρόνους, σα να λέμε δηλαδή ότι και να έπεφτε λίγο πριν ή λίγο μετά το sustain δεν θα ακουγόταν άσχημα β) για να εισάγω προηχογραφημένο εφέ πίσω από τη σόλο κιθάρα που έπαιζα στην εισαγωγή του κομματιού (το Jamman XT σου δίνει την δυνατότητα να ηχογραφήσεις έως και 99 λούπες, διάρκεια 5-10 λεπτών η καθεμία). Ετσι, το χρησιμοποιησα σε μια εισαγωγή κομματιού, ενώ έπαιζα από πάνω το ριφ/αρπέτζιο. ΔΕΝ ηχογραφουσα αυτό που έπαιζα, χρησιμοποίησα το λούπερ μόνο για να αναπαρ
  14. Ελα μωρεεεε λίγη στοργή ήθελε η κιθαρούλα! (Είτε με κρέμα είτε με σάλιο εχμ)
  15. Προσωπικά, μου αρέσουν τα modulated delays με σκοτεινές επαναλήψεις και δυνατότητα drone, αλλά όχι τα chorus modulated όπως το Deluxe Memory Man (είναι και μεγάλο πανάθεμά το για κάποιον που παίζει live με έξι πεταλάκια). Έχω δοκιμάσει πολλά, που δεν τα έχω κρατήσει, και ανάμεσα σε αυτά, θα ξεχώριζα το Malekko 616, το Catalinbread Montavillan Echo (ένα αριστούργημα και ευκολο να κατασκευαστεί DIY με verified schematic από κάποιον που κατέχει από ηλεκτρονικά - not me) και το επίσης αεξαιρετικό αλλά πιο βαρύ κι από το δημόσιο χρέος Line 6 Εcho Park. Η ΤC είναι (ήταν) αγαπημένη μου εταιρία,
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.