Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4.513


  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.155


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/04/2024 σε Track Σχόλια

  1. δυστυχώς Απόστολε, εκ του μακρόθεν δεν μπορώ να διαπιστώσω επακριβώς σε ποιο στάδιο της παραγωγικής σου αλυσίδας γίνεται το "έγκλημα" αλλά θα σου γράψω μερικά tips που ελπίζω ότι ίσως σε βοηθήσουν μελλοντικά... 1. κατά την ηχογράφηση πρέπει να αφιερώσεις αρκετή ώρα(ες) σε πειραματισμούς ώσπου να καταλήξεις στην σωστή(-ότερη) τοποθέτηση του μικροφώνου στο χώρο, την γωνία και την απόσταση του απέναντι σου, αλλά και την αναζήτηση πατεντών για την διόρθωση αδυναμιών του χώρου σου (από την τοποθέτηση μαξιλαριών περιμετρικά του μικ, μέχρι -γιατί όχι-την ηχογράφηση παρέα με την βαπόνα μπροστά ή και μέσα στην ντουλάπα με τα ρούχα σου)... μπορεί να είναι βαρετό κάτι τέτοιο και να σε κουράζει και μόνο η ιδέα, αλλά μια φορά θα κουραστείς για κάτι που θα σου γλυτώσει ανεκτίμητες ώρες επεξεργασίας αναπόφευκτα επαναλαμβανόμενες σε κάθε project αν δεν το κάνεις... 2. πρότερη πολύ καλή ενυδάτωση του οργανισμού σου για να βοηθήσεις την ελαστικότητα των χορδών αλλά όχι την ώρα της ηχογράφησης γιατί θα προσθέσεις πολλούς ενοχλητικούς θορύβους και "πλάτσα πλούτσα" που το μικρόφωνο θα τους πολλαπλασιάσει σε ένταση... για νεράκι του θεούλη μιλάμε πάντα... για καφέδες τσάγια, αλκοόλ, σοκολάτες και ειδικά γάλα δεν συζητάμε καν... 3. το πολύ καλό "ζέσταμα" ακριβώς πριν τραγουδήσεις είναι εκ των ων ουκ άνευ... 4. το reverb κατά την ηχογράφηση μπορεί να βοηθάει την ψυχολογία σου ενδεχομένως, αλλά είναι ότι χειρότερο για την επικέντρωση του εγκεφάλου στην "τεχνική" προσήλωση ευνοώντας τις τονικές αστάθειες και τα ανεξέλεγκτα sibilants... 5. το balance πρέπει ΠΑΝΤΑ να γέρνει υπέρ της συνοδευτικής αρμονίας... όταν η φωνή μας στα ακουστικά είναι υπερβολικά δυνατά σε σχέση με την ορχηστρική συνοδεία, είναι παράλληλα και η χαρά του φάλτσου όταν τραγουδάμε... 6. βάζε το eq μετά το comp στο track της φωνής (και όχι μόνο) ώστε να μπορείς να προβαίνεις σε ρυθμιστικές επεμβάσεις σε τυχόν συχνοτικά artifacts που θα προκύψουν από την χρήση του δεύτερου... 7. μην το φοβάσαι και χρησιμοποίησε αν απαιτηθεί δύο ή και τρία de-esser σε διαφορετικές συχνότητες (αλλά πάντα με φειδώ στα threshold και συχνά A/B τεστ)... 8. ένα μεγάλο λάθος που γίνεται συχνά είναι να τονίζουμε υπερβολικά τις μεσουψηλές για να "καθαρίσουμε" την φωνή μέσα στο mix ενώ τις περισσότερες φορές αρκεί ένα ελαφρύ "άδειασμα" μεσοχαμηλά (με παράλληλη ανάλογη αύξηση της έντασης αν και εφόσον χρειαστεί)... 9. τέλος (γιατί πήρα φόρα και υπερέβην σε αρκετά σημεία το θέμα που ξεκίνησα ), το λέω και το ξαναλέω για να το ακούω πρώτα οπό όλους εγώ, δεν μιξάρουμε κουρασμένοι (όση εμπιστοσύνη κι αν έχουμε στην εμπειρία και την γνώση μας)...
    3 βαθμοί
  2. @npap αυτή η απάντηση νομίζω ότι πρέπει να κσρφιτσωθεί μόνιμα στην πρώτη σελίδα του noiz. Εγώ προσωπικά θα την τυπώσω για να την έχω ως check list δίπλα στο κομπιούτερ μου. Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σου και τις συμβουλές σου!
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου