Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.811


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.990


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. Ledge

    Ledge

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/10/2019 σε Αναρτήσεις

  1. μη πας, Staytrem & dry bread.... Αλλωστε και ο ΘΕΟΣ staytrem χρησιμοποιει
    3 βαθμοί
  2. Χριστέ μου! Του γύρισαν ανάποδα όλη την κιθάρα!!!
    3 βαθμοί
  3. Διάφορα δωρεάν vst και vsti καλούδια. https://www.samplescience.ca/2019/10/oberom.html https://www.samplescience.ca/2019/09/sq8rom.html Αυτό είναι για Kontakt https://www.samplescience.ca/2019/02/the-total-composure-orchestra.html
    2 βαθμοί
  4. Στην αρχή .... τρόμαξα από αυτά που είδα. Μετά σκέφτηκα, ότι ο Joe Pass μετενσαρκώθηκε, και είδα κι άλλα. Κακώς τα είδα. Γιατί ο Antoine Boyer, έχει την ίδια απίστευτη, δολοφονική διάθεση, παίζοντας Jazz, κλασσική, και gypsy swing, και έμεινα κόκκαλο. Χάζεψα ρε παιδιά. Τι θαύμα είναι αυτό! Γεννημένος το 1996, εδώ σε live με τους Rosenbergs που ανέβηκε το 2011, δηλαδή ήταν το πολύ ... 15 χρονών!!!!!!!!!!! Φαίνεται πώς "ντρέπεται" γιατί κοιτάζει μόνιμα την κιθάρα του! Εδώ σε ένα live του στα 14! Κόβει κwλους στην κυριολεξία! Το 2012, κυκλοφόρησε το cd του Sita, ήταν 16 χρονών! Ένα teaser είναι το από κάτω.
    1 βαθμός
  5. Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια, φίλε satanas ευχαριστώ για την ερώτησή σου, για τα καλά σου λόγια και συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου. Το κόστος ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της κατασκευής (δουλειά-περιφερειακά-όλα) ήταν λίγο λιγότερο από 300 ευρώ τελική τιμή, τιμή που ανέφερα και στην απάντηση που έδωσα στον fusiongrt (…oπότε φάνηκε από την ΑΡΧΗ ότι το ΚΟΣΤΟΣ επισκευής της θα ήταν λίγο μεγαλύτερο από το να την ξαναπαίρναμε την ίδια, και στο ίδιο μήνυμα ανέφερα ότι …αν μια τέτοια κιθάρα χαμηλού κόστους 200-250 δολάρια μεταχειρισμένη)… Μάλλον έτσι πως το έγραψα δεν έγινε κατανοητό για κάποιους και συγνώμη για αυτό. Το κόστος σίγουρα είναι το πρώτο πράμα που πρέπει να συζητιέται για να δούμε που θα καταλήξει το όλο εγχείρημα, βέβαια δεν συνηθίζεται να το γράφουμε στα forums, αλλά καλός ή κακός πρέπει να λέγεται σε κάθε ενδιαφερόμενο. Τα χρήματα που ανέφερες τα θεωρώ υπερβολικά πολλά και δεν νομίζω κάποιος να δεχτεί να επισκευαστεί ένα όργανο δίνοντας τόσα χρήματα, είναι παράλογο θεωρώ. Εμείς εδώ, ποτέ δεν έχουμε επισκευάσει όργανο με τόσο υψηλό κόστος! Η λογική μας είναι να προσπαθήσουμε να πετύχουμε μια ΤΙΜΗ συμφέρουσα που να είμαστε ευχαριστημένοι και οι δύο. Γι’ αυτό σε κάθε κατασκευή/επισκευή προηγείται συζήτηση ώστε να παρθούν σωστές αποφάσεις και να γίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έτσι βγαίνουν όλοι κερδισμένοι…
    1 βαθμός
  6. Μα άλλαξα και μαγνήτες αφού Πλάκα πλάκα οι stock ήταν όντως βρώμικοι, καθάρισε ο ήχος (δυστυχώς μόνο αυτός)
    1 βαθμός
  7. κοντέψαμε.... βασικά πήγα στο workshop, αλλά ψιλοάργησε να έρθει, οπότε αρκεστήκαμε όλοι να χαζεύουμε σα χαζοί... ήμουν τόσο γκαζωμένος που αν έλεγε τίποτα "ποιός θέλει να..." θα σήκωνα χέρι...βασικά όλες τις ερωτήσεις εγώ τις έκανα... ασε...πονεμένη ιστορία. τουλάχιστον τον είδα και τον ...έπιασα.... (έκανα δυό μήνες να πλύνω χέρι)
    1 βαθμός
  8. βασικά στα 13 μου οι Rosenberg δεν είχαν πάει ακόμα ούτε στον παιδικό.... οπότε υπήρχε ένα θεματάκι...
    1 βαθμός
  9. πάντα ήθελα να παίξω με τους Ροζενμπεργκ.... ποτέ δε με κάλεσαν....
    1 βαθμός
  10. Αυτό ήθελα να αναφέρω κι εγώ,φοβερή ανεξαρτησία και ελαστικότητα.
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Δε λέει και πολλά, είναι γεννημένος μετά το 1955 Πέρα από την πλάκα, ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ παίκτης.
    1 βαθμός
  13. Ξύδι. Λευκό κατά προτίμηση αλλά αν δεν έχεις δοκίμασε με κανονικό. Βρέξε ένα χαρτί και κάνε μερικές εφαρμογές αφού έχει καθαριστεί καλά από μάκα και αποθέσεις στα τάστα. Ίσως να χρειαστεί να το ξανακάνεις για μέρες.
    1 βαθμός
  14. Κάνεις λάθος Kαι με ενα μια χαρα δουλεια γινεται αν ξερεις που....να το ...βαλεις Η front & back (με reverse phasing) ηχοληψια μιας ανοιχτης καμπινας (η ενος combo amp) ειναι απλά ακόμα μια ΤΕΧΝΙΚΗ που μπορει καποιος να εξερευνησει (προσωπικα μετα απο χρονια πειραματισμων προτιμω ΕΝΑ και καλο μικροφωνο τα πολλα μικροφωνα φερνουν και πολλά ..προβληματα...σε ΟΛΑ τα οργανα οχι μονο στις κιθαρες..)
    1 βαθμός
  15. και εγώ πρώτης γενιάς έχω, αλλά ό,τι πρόβλημα υπήρξε λύθηκε. Αλλα θέματα που επηρεάζουν την φόκους είναι το usb (ίσως θα δουλέψει καλύτερα σε 2.0 και όχι 3.0).
    1 βαθμός
  16. Δεν θα είναι. Ναι, το μικρόφωνο δε καταλαβαίνει διαστάσεις, μπορείς να βγάλεις τεράστιο ήχο σε ηχογράφηση από μικρή καμπίνα - μικρό ενισχυτή. Εκεί που θ' αλλάξει ο ήχος θα είναι στο δωμάτιο, το πως τον νιώθεις και τον ακούς. Είναι θέμα χώρου? Από τη στιγμή που την έχεις και σου αρέσει εγώ δεν θα την άλλαζα εκτός και δε χωρούσε πια. Έχω 4x12 γι' αυτό το λέω, δεν την αλλάζω με τίποτα γιατί σε θέμα όγκου δε συγκρίνεται. Αν παίζεις με high gain τον χρειάζεσαι τον όγκο. Από την εμπειρία μου με καμπίνες 1 ή 2 μεγαφώνων τις προτιμώ μεγάλες, να μην είναι δηλαδή οι διαστάσεις της ακριβώς όσο χρειάζονται τα μεγάφωνα να χωρέσουν. Είχα αυτές τις δύο, τυχαία βγήκαν με τις ίδιες διαστάσεις. Η 1x12 ακούγεται πιο μεγάλη με παρουσία και χώρο, η 2x12 πιο μικρή σαν να μην "ανέπνεε" ο ήχος. Αν πας σε 1x12 προτείνω μεγάλων διαστάσεων, όχι τύπου Bogner cube. Προσωπικά δε θα έδινα την 4x12 πριν αγοράσω νέα καμπίνα και περάσω κάποιο χρόνο μαζί της, μάλλον θα απογοητευτείς πως ακούγεται αν και όπως είπα η ηχογράφηση είναι άλλο θέμα. Προσωπικά αν ήθελα να αντικαταστήσω τη 4x12 θα πήγαινα σε vertical 2x12.
    1 βαθμός
  17. Και να που περάστηκαν και οι χορδές! λείπει το τρας ροντ καβερ! Σύντομα βίντεο με το αποτέλεσμα!
    1 βαθμός
  18. 0.75 χιλιοστα στο πρωτο ταστο ειναι ενα μεσο, νορμαλ υψος. Οπως και το 2mm στο 12 ρυθμιζονται αναλογως τα γουστα και το παιξιμο (αλλα μπορει να χρειαστει δουλεια στο nut). Tο buzz σιταρ με ανοιχτη χορδη ειναι προβλημα. Μπορει να ειναι λογω nut η λογω back bow, δηλαδη το μανικι να εχει παρει προς τα πισω, το οποιο διορθωνεις χαλαρωνοντας τη βεργα (αν ειναι ηδη τερμα χαλαρη εχεις προβλημα). Επισης μπορει να ειναι απο το βαγονακι της σελας στη γεφυρα (πολυ συνηθισμενο, εφτιαξα δυο ηλεκτρικες μου τελευταια που το ειχαν παθει αυτο με τα χρονια παιξιματος), αλλα σε αυτη την περιπτωση θα ακουγεται σε ολα τα ταστα της χορδης, ακομα και στο τελευταιο.,
    1 βαθμός
  19. Με γεια αρχικά και μην αγχώνεσαι τόσο με λεπτομέρειες. Δεν υπάρχει τίποτα το αφύσικο στα όργανα που παρέθεσες. Το .75 στο nut είναι πολύ σχετικό αν είναι ψηλό ή όχι και εξαρτάται και από άλλες γεωμετρίες. Ο μπούσουλας είναι να πατήσεις στο 3ο τάστο και να τσεκάρεις η απόσταση της χορδής από το 1ο να είναι απειροελάχιστη (και λίγο λιγότερο). Δεν μπορείς να κάνεις μέτρηση ακρίβειας με το χάρακα δυστυχώς, θέλει τουλάχιστον feeler gauge. Το action χαμηλώνει και από το nut, όταν αυτό χαράσσεται πιο χαμηλά. διόρθωση χάραξης στο nut, θέλει τεχνικό (ή το κόλπο με το διπλωμενο ντουκοχαρτο) Δεν φτιάχνεται. Δυστυχώς είναι ένα από τα (αρκετά) δύσκολα σημεία της ιδιοσυγκρασίας του οργάνου αυτού. Θα γίνει προσωρινά (θα ξαναστραβώσεις δηλ. τις δαγκάνες που πιάνουν το λεβιέ) αλλά μετά από λίγη χρήση θα ξαναχαλαρώσει. Υπάρχουν aftermarket λύσεις γι' αυτό ή πατέντες του τύπου να "αγριέψεις" την επιφάνεια του λεβιέ που βυθίζεται στην υποδοχή. Η βαφή πάνω από το nut είναι standard στα περισσότερα εργοστασιακά, ακόμη και hi-end. H κόλλα είναι πταίσμα-με ένα stanley knife φεύγει εύκολα Το knob μάλλον θέλει λίγο σήκωμα. Επίσης, όσο θυμάμαι από τις Squier τα ποτενσιόμετρα περιστρέφονται -υπέρ του δέοντος- ζόρικα. Το χρώμα είναι πάλι σχετικό. Πάντα υπήρχαν διακυμάνσεις στην ένταση των χρωμάτων. Το ανοιχτόχρωμο ίσως να μη βγηκε ποτέ από το κουτί. Αλλά μπορεί και να έφυγαν έτσι από το εργοστάσιο. Γενικά δεν βλέπω κάτι προβληματικό στα όργανα (τουλάχιστον από ό,τι περιγράφεις-και τα περιγράφεις πολύ ωραία). Για το ύψος της γέφυρας πιθανόν να χρειαστείς shim αλλά αυτό είναι κάτι που εφαρμόζεται ως πρακτική και σε US made όργανα (μιλάω πάντα για Jazzmaster/Jaguar). Πιθανόν να ακούσεις buzzes και από τη γέφυρα (βαγονάκια, ρηχή γωνία κλίσης χορδών) και από το τρέμολο (χαλαρός λεβιές, βίδες που δεν είναι countersunk και ακουμπούν στις χορδές-ειδικά η Ε μπάσα) Καλό θα ήταν να κάνεις μια εκτίμηση κατάστασης (ειδικά όσον αφορά το σεταπ και κατά πόσο είναι εφικτό το χαμήλωμα action) σε κάποιον τεχνικό της εμπιστοσύνης σου. Επίσης θα πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα, μέχρι να αποφασίσεις αν θα τις κρατήσεις, να μην υποστούν κάτι που σπάει την εγγύηση ή την επιστροφή. Οι Jazzmaster είναι εν γένει ιδιότροπα όργανα και χρειάζονται λίγη παραπάνω δουλειά (και χρήμα) για να στρώσουν και να έρθουν στα μέτρα σου. Όλα τα θέματα που ανέφερες είναι εντός των πλαισίων "κανονικότητας". ***To tremolo arm υπάρχει πιθανότητα να μην έχει "μπει" στον σφιγκτήρα της υποδοχής του και να είναι απλά στον αέρα; Δοκίμασε να το πιέσεις με περιστροφικές/παλινδρομικές κινήσεις.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου