Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.426


  2. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5.457


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/01/2020 σε Track Σχόλια

  1. Είναι αδύνατον να απαντήσω μονολεκτικά. Σίγουρα βλέπω τα πράγματα από μια jazz οπτική, σε σχέση με την αρμονία, την κατασκευή των μελωδικών γραμμών και τον τρόπο διάδρασης των μουσικών μέσα σ΄ένα γκρουπ-στοιχεία τα οποία θεωρώ μοναδικά στο συγκεκριμένο είδος και πολύ ωφέλιμα για όποιον ασχοληθεί, άσχετα με το στυλ που παίζει. Θα μπορούσα λοιπόν να πω πως κάποια από τα πράγματα που γράφω είναι jazz inflected, ίσως στα πλαίσια ενός γενικότερου fusion πράγματος, που περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία, από Σύγχρονη Μουσική, τον ήχο της ECM, ενίοτε ψήγματα world&ethnic μέχρι και americana-όπως την έχω εισπράξει από Metheny, Frisell κλπ.... ...αλλά, πραγματικά δυσκολεύομαι να σκεφτώ με τέτοιους όρους. Στην παρούσα συγκυρία, γράφω απλά ό,τι μου έρθει.
    1 βαθμός
  2. Θεωρώ ότι αυτό το post πρέπει να γίνει sticky, γιατί δίνει μέσα σε λίγες γραμμές έναν ολόκληρο τρόπο αντίληψης της αρμονίας, των συμβολισμών της, αλλά και της μελωδικής αντιμετώπισής της, από έναν φοβερό συνθέτη και μουσικό. Ευχαριστώ για την απάντηση Σπύρο, ελπίζω όλοι να την διαβάσουν, και να την εκμεταλλευτούν κατάλληλα.
    1 βαθμός
  3. Δεν καταλαβαινω γρι απο αυτα τα μουσικα που αναλυετε αλλα μου αρεσει και χαιρομαι να τα διαβαζω. Και δεν κανω πλακα,μιλαω σοβαρα. Με κανουν να θελω να μαθω θεωρια/αρμονια κλπ. Υπεροχα ολα τα κομματια στα δικα μου αυτια με προεξεχον το τελευταιο μερος.
    1 βαθμός
  4. Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7 και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ. Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου