1. Φαίνεται
2. Είναι εμφανές
3. Ήμουν σχεδόν σίγουρος, ειδικά λόγω των 1. και 2.
Γιώργο είναι ακόμα νωρίς ίσως, αλλά νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να πω την γνώμη μου για το πώς χτίζεται ένα τέτοιου είδους (ροκ, ποπ, κλπ) κομμάτι, και μάλιστα instrumental.
Η δική μου άποψη λοιπόν, είναι η εξής.
Λες ότι βρήκες τις συγχορδίες, εντάξει.
Μετά σόλαρες πάνω σ' αυτές με δύο διαφορετικά όργανα.
Εμένα ξέρεις τι μου λείπει?
ΘΕΜΑ, ένα θέμα, ριφ, κάτι τέλος πάντων που να μην δίνει την εντύπωση της τυχαιότητας (σόλο), να επαναλαμβάνεται, να παραλλάσσεται, να φεύγει και να έρχεται, κλπ.
Αφού μιλήσατε για floyd, να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα.
Τι κάνει το shine on you ... να είναι πραγματικό κομμάτι?
Τέσσερεις νότες όλες κι όλες.
Αυτές από το 3:39 μέχρι το 3:42.
Υπάρχει κάτι τέτοιο στο κομμάτι σου, αλλά είναι παιγμένο με τρόπο που δεν θυμίζει θέμα, αλλά μάλλον σόλο, παρ'όλα αυτά είναι καλό.
Αυτό ισχύει και για τα δύο όργανα που χρησιμοποίησες για σόλο.
Ακούγοντας λοιπόν εσύ ο ίδιος το κομμάτι, και αντιλαμβανόμενος ότι κάτι λείπει για να το κάνει ενότητα, πραγματικό κομμάτι και όχι ακκόρντα και σόλο από πάνω, σκέφτηκες να βάλεις εισαγωγή να προετοιμάσει το κύριο μέρος, να φτιάξεις μια δομή που να κάνει την δουλειά του θέματος (κι εγώ έτσι θα λειτουργούσα), να το κάνει πραγματικό κομμάτι, και όχι ένα ωραίο σόλο πάνω από κάποια ακκόρντα.
Όλα αυτά ασυνείδητα βέβαια, όχι επίτηδες.
Δική μου πρόταση είναι η εξής.
Συνέχισε αυτό που κάνεις.
Σόλαρε πάνω στα κομμάτια σου, αλλά μετά άκουσέ τα.
Επειδή τα σόλο σου έχουν μελωδίες και μάλιστα ωραίες, είμαι σίγουρος ότι κάποια από αυτές θα βρεις μέσα στο σόλο σου να την αναδείξεις, και να την κάνεις το βασικό θέμα.
Μου αρέσει ο ήχος σου, και ο τρόπος που παίζεις, και μου αρέσει επίσης το πώς γεννάς μελωδίες (κρίνοντας από τα σόλο σου).
Όλα αυτά φυσικά είναι απλά η δική μου άποψη.
Δεν έχω γράψει σε όλα που έχεις ανεβάσει, αλλά τα ακούω όλα.
Γράφω όπου νομίζω ότι έχω κάτι να πω.