Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.139


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. atreu73

    atreu73

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2.002


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/08/2021 σε Track Σχόλια

  1. Πολύ καλό παιδιά, το μπάσο και η φωνή είναι top!
    1 βαθμός
  2. Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες και διέθεσες χρόνο για το κομμάτι. Οι παρεμβάσεις σου είναι πολλές και δραστικές. Έχεις φέρει μπροστά το μπάσο που ήταν χαμένο στο διάστημα. Έχεις πειράξει τις φωνές αρκετά και ακούγονται πολύ διαφορετικά από ότι πριν. Το σόλο της κιθάρας μου αρέσει πολύ! Γενικά το mix μου ακούγεται πιο καθαρό. Χαίρομαι πολύ που πέρασες όμορφα δουλεύοντας το κομμάτι. Πέρασα πολύ όμορφα ακούγοντας την δική σου version. Προσδοκώ μελλοντική συνεργασία σε καινούργιο κομμάτι! Σε ευχαριστώ πολύ!
    1 βαθμός
  3. Οι πληροφορίες κάτω από τους 50 είναι βασικά άχρηστες, βάζοντας όμως high cut σε όλο το Master κόβεις πολύ "αέρα" και πνιγείς το mix.
    1 βαθμός
  4. εγω δεν θα έδινα σημασία σε τέτοιες "συμβουλές". Προφανώς και δεν στέκει να πεις σε κάποιον ξαναγράψε τον στίχο.
    1 βαθμός
  5. η μουσική είναι συμπαθητική μα οι στίχοι, Νίκο, δε βγάζουν νόημα. Π.χ.: I’ve been walking around this world for you φαίνεται ας πούμε ότι περπατάς πάνω στον κόσμο έτσι χωρίς συγκεκριμένο σκοπό και το κάνεις γι' αυτήνα. Καλύτερα θα ήταν να έλεγες: I ve been searching all over this world for you Ύστερα λες: In a world that’s turning from me to you τι εννοείς σε ένα κόσμο που γυρνάει από εμένα προς εσένα; Δηλαδή ο κόσμος μπορεί να γυρνάει αλλά μαζί του γυρνάτε κι εσείς. Το να γυρνάει από εσένα προς εκείνη δεν θα σε φέρει πιο κοντά της. Μπορείς να πεις ξερωγω: With my dusty shoes worn and my soul anew Got my head in my hands and its singing a songGot my feet on the ground, you were there all along Εντάξει, το κεφάλι σου τραγουδά ένα τραγούδι μα έχεις τα πόδια σου στο έδαφος και ήταν κι εκείνη εκεί όλη την ώρα; Στο πόδια σου ή στο έδαφος; θα μπορούσε να έιναι Got a doll in my hand and its singing a song got my hand down my pants, you were there all along I could burn this world down to the ground I don’t care cause you are not around I will be the rain in your sky When you’re thirsty I will pour I will be the notes that you sing I will spin until your world collides Πως ξαφνικά αποφασίζεις να κάψεις τον κόσμο επειδή δεν είναι εκείνη μαζί σου αφού τόση ώρα μας λές πόσο αταλάντευτος είσαι στο να την βρεις; Και γιατί να κάψεις τον κόσμο φίλε μου; Δε σκέφτηκες ποτέ ότι ο κόσμος που θα κάψεις περιέχει κι εκείνη; Όπως και να χει το κάψιμο του κόσμου φαίνεται παιδιάστικη πράξη, από κάποιον βαριεστημένο, ίσως, γιο του Εωσφόρου. Εσύ δεν είσαι τέτοιος. Εσύ λάμπεις από έρωτα. ετούτο μ' άρεσε. I will be the rain in your sky When you’re thirsty I will pour αλλά αυτό: I will be the notes that you sing I will spin until your world collides πρέπει να το αλλάξεις. πες ξερωγω: I will be the songs that you sing I will bind your soul to my desire Kι από κει δεν γίνεται καλύτερος I’m gonna shoot all the stars around your heart Cause there’s only room for one to start I’m miles away It’s gonna be OK I’m gonna swim a sea of thorns I know I’m gonna fly as high as I can go Stars are all too black for me to stare I don’t really care cause you’ re not there Οπότε φίλε μου. Ξαναγράψε τον στίχο.
    1 βαθμός
  6. Νίκο μην με πάρεις στραβά. Ενώ είναι καλή η βάση, μου δίνει την εξής αίσθηση ... Αφήνεις ένα ποτήρι στον νεροχύτη, και ανοίγεις την βρύση να τρέχει νερό μέσα στο ποτήρι. Το νερό τρέχει, το ποτήρι γεμίζει και το νερό χύνεται απ' έξω. Και όσο τρέχει το νερό, τόσο θα χύνεται έξω απ' το ποτήρι. Τίποτα δεν αλλάζει, τίποτα που να κρατήσει το νερό (το ενδιαφέρον του ακροατή) στο ποτήρι. Όσο νερό μάζεψε στην αρχή, μάζεψε. Κατόπιν, όλο το νερό τρέχει απ' έξω.
    1 βαθμός
  7. Θετικό το ότι σου άρεσε! Αρα περάσαμε το τεστ. Δεν είναι μόνο το μπάσο, αν και ίσως αυτό φαίνεται από την αρχή, έγιναν πολλά πράγματα. Και επειδή δεν κρατάμε μυστικά και δίνουμε ιδέες ας πούμε πάνω κάτω τι έγινε. 1. Στο μπάσο μπήκε το cla bass της waves με προσομοίωση καμπίνας, compression, παραμόρφωση, καθώς και λίγο eq προηγουμένως. Στο μπάσο έγινε και edit σε μερικά κρίσιμα σημεία γιατί δεν πατούσε καλά 2. Στα τύμπανα ξεκινήσαμε με maximizer, μετα έπεσε το ART tg mastering της waves που καθάρισε λίγο την εικόνα και διεύρυνε το stereo, και μετά λίγο δυναμικό eq και high shelf. Επίσης μετακινήθηκαν μερικά χτυπήματα στο ταμπούρο στην αρχή. Επίσης high pass στα μέρη που είναι μαζί με το μπάσο. 3. Οι βασικές κιθάρες δεν πειράχτηκαν. Απλά η ρυθμική έγινε κόπια για double track, έπεσε αρκετό panning και automation σε διάφορα σημεία για να μην "πατάνε" τα φωνητικά. EQ μόνο στις ρυθμικές. 4. Το δικό μου σόλο παίχτηκε εξ αρχής double track δυο φορές στο α μέρος ενώ το β μέρος είναι ουσιαστικά διαφορετικά μέρη πάνω στην ίδια ιδέα. Φυσικά ήταν hard panned. Παίχτηκε με την deluxe στον neck, με το s-gear σε Marshall plexi με δυο καμπίνες 4Χ12, μικρόφωνα shure 57 και ribbon 160, delay και reverb 5. Στα φωνητικά στα κύρια μέρη μπήκε το Scheps Omni chanel strip της Waves σε ένα default setting που προτιμώ που έχει de esser, pre, eq, compressor, gate. Παραδόξως δεν έβαλα καθόλου reverb (σχδεδίαζα, αλλά κάποια στιγμή είπα, αρκετά ως εδώ). 6. Το βασικό ρεφρεν κοπιαρίστηκε και εγινε hard pan double track. Ενώ δεύτερες, τριτες τέταρτες φωνές πέρασαν στη μέση, αριστερά δεξιά και τέρμα άκρα. Όλα τα clips ματσαρίστηκαν αρκετά σε clip gain. 7. Τέλος στις δεύτερες τρίτες φωνές έπεσε και το σχετικό auto tune γιατί έτσι πως τραγουδήθηκαν έπρεπε να είναι καρφί, ενώ κάποιες μετακινήθηκαν κάπου και χρονικά για να σβήνουν μαζί, αν και αν ήθελε κανείς να είναι τέλειος θα μπορούσε σ αυτό μόνο να ασχοληθεί μια δυό μέρες. Ο Αποστολος έριξε πολλή δουλειά εκεί (το έχουν αυτό οι τραγουδιστές) και φρόντισε να τραγουδήσει οποιαδήποτε νότα θα μπορούσε να κολλήσει αρμονικά. Χαρακτηριστικές είναι οι καταλήξεις στις λέξεις αρχίσου-με, σβήσουμ-με, αφήσουμ-με που σίγουρα κάτι μαγείρεψε (και φυσικά δεν το πείραξα) όπου ακούγεται σαν ντουμπλάρισμα κιθάρας. Πιστεύω ότι με λίγη δουλειά ακόμα θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, εννοώντας προς το καλύτερο. Αλλά μπορεί να χειροτερέψει κι όλας. 8. Τα βασικά όργανα, κιθάρες, κύριες φωνές, δεύτερες φωνές, τρίτες φωνές, αρμονικές κλπ χωρίστηκαν σε group για να υπάρχει έλεγχος. 9. Τελος στο master έπεσε το ART TG mastering και το L3 multimaximizer της waves κάπου εκεί σταμάτησα γιατί από ένα σημείο και μετά δεν γίνεται η δουλειά αυτή εξ αποστάσεως χωρίς να είναι δίπλα σου ο δημιουργός. Μια νότα στη φωνή ή ένα τρέμουλο μπορείς να αλλάξεις και να μήν του αρέσει. Το ίδιο ισχύει για προσθήκη οργάνων ή αλλαγή αίσθησης. Σημειωτέον δεν έκανα master, αλλά ουσιαστικά remix και όπως είπα τα τύμπανα τουλάχιστον ήταν μόνο 1 track.
    0 βαθμοί
  8. Τα παρε δώσε με τον σερβιτόρο τελείωσαν και τα αρχεία έφτασαν. Καιρό είχα να ασχοληθώ με "ξένη" δουλειά και είχα αρκετή όρεξη θα έλεγα, σαν ευχάριστο διάλειμμα από τα άλλα βαρειά μου προτζεκτ που έχω φορτώσει στον κόκκορα. Με λίγα λόγια, εκτός από το σόλο της κιθάρας που είχα βάλει από χτες, διόρθωσα αρκετά πραγματάκια φανερά και μή και το έφερα αρκετά στα γούστα μου. Το ενδιαφέρον είναι ότι το κομμάτι έχει πάρα πολλά vocal tracks τα οποία συμμάζεψα αρκετά, ενώ προσπάθησα παράλληλα να ξεκαθαρίσω τα υπόλοιπα στοιχεία, διατηρώντας μια σχετική "βαρύτητα" που φαίνεται να έχει το κομμάτι. Πρέπει να δηλώσω ότι δεν το έφερα 100% στα γούστα μου διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένα κομμάτι με φωνητική κατεύθυνση και επίσης δεν ήξερα αν οι δικές μου κατευθύνσεις θα ήταν προς τα γούστα του συνθέτη, ώστε να προσθέσω όργανα, να αλλάξω όργανα ή να κάνω πιό δραματικές επεμβάσεις στην όλη ενορχήστρωση. Αλλωστε από ένα σημείο και μετά δεν μπορούσα να κάνω πολλά, καθώς είχα ένα μόνο stereo track με όλα τα τύμπανα, 3 με κιθάρες και κάπου 15 με φωνές. Και έφαγα αρκετό χρόνο να διορθώσω edits που βολτάρανε καθώς ξεκίνησα να το δουλευω στα 120 bpm ενώ μετά αναγκάστηκα να το πάω στα σωστά 125. Πέρασα ευχάριστα, ελπίζω να σας αρέσει και για περαιτέρω βελτιώσεις....το συζητάμε. roberto125.mp3
    0 βαθμοί
  9. Κάθε άλλο! Αντιθέτως, εκτιμώ το ότι αφιέρωσες τον πολύτιμο χρόνο σου να ακούσεις το track και να μοιραστείς εποικοδομητικά τις σκέψεις σου. Σε γενικές γραμμές, η φάση εδώ είναι 3 chords and the truth αλλά, οκ, ακούω και καταλαβαίνω αυτό που λέτε με τον Νέστωρα. Καμιά φορά έχουμε το βιβλίο πολύ κοντά και για αυτό το λόγο, έχει αξία το peer review. Thnx, θα το δω.
    0 βαθμοί
  10. Τίμιο. Σχεδιάζεις να γράψεις και φωνές κάποια στιγμή? (Επίσης, λίγο πιο έξω το rythm section δε θα με χάλαγε) Σχετικά με το high cut, οκ.... φαντάζομαι είναι κι αυτός ένας τρόπος, αν θες να το φέρεις σε "vintage" frequency response αλλά, ναι σίγουρα, υπάρχουν και άλλες, λιγότερο δραστικές, προσεγγίσεις.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου