Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Η Ιθάκη Γερνά

       (0 κριτικές)

    roberto30

    Η Ιθάκη Γερνά

     

    (Verse 1)
    Πως με μαύρα φτερά 
    πετάς πιο ψηλά
    στον άδειο ουρανό.

     

    Πως με άδεια ματιά
    ζητάς πιο πολλά
    για να 'σαι καλά.


    (Chorus)
    Κι είναι η κορυφή 
    μακριά για να τρέξω,
    δάκρυ ξανά το φιλί.

    Μία η καρδιά 
    και θαρρώ δεν θα αντέξω
    μέχρι να έρθεις εσύ.


    (Verse 2)
    Πως με μαύρα πανιά
    μακραίνει η χαρά
    στου Οδυσσέα τα νερά.

     

    Πιες κι άσε ανοιχτά.
    Πονεμένα κορμιά.
    Η Ιθάκη Γερνά.

     

    (Chorus)
    Κι είναι η κορυφή 
    μακριά για να τρέξω
    δάκρυ ξανά το φιλί.

     

    Μία η καρδιά 
    και θαρρώ δεν θα αντέξω
    μέχρι να έρθεις εσύ.

     

    (Verse 3)
    Ζητάς θησαυρούς στα ρηχά
    μα η λάμψη περνά,
    η σκουριά την νικά.

     

    Ξανά το ταξίδι αρχινά,
    προς τα πίσω φυσά.
    Η Ιθάκη Γερνά.


    • Like 10

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Για άλλη μια φορά ωραίοι στίχοι, ενδιαφέρουσα ενορχήστρωση, αλλιώτικη, πιο θαρραλέα και με άποψη, απ αυτές που δεν ακούμε συνήθως, μουσική. 

    Αν υπήρχαν ακόμα οι μουσικοί αγώνες θα έπρεπε να τρέξεις.

    Ενστάσεις?

    Το κόρνο είναι ψηλά γενικά. Επίσης κάποιες νότες του δεν μου άρεσαν στα κλεισίματα των θεμάτων του. Θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο. Επίσης το κοντραμπάσο ακούγεται πιό πολύ απ όσο πρέπει και είναι αρκετά πριμαριστό και ....φλύαρο (?) Αντί να τονίζει όλα τα τέταρτα ας αφηνε κανένα με παύση. Επίσης στο 2.30 στο κρεσέντο ίσως θέλει περισσότερη προσοχή.

    Γενικά οι ισορροπίες των οργάνων θα ήθελαν κατ εμέ λίγη δουλειά ακόμα. Το ακκορντεόν για δικούς μου λόγους με άγγιξε. Ωραίο το φινάλε.

     

     

    εδιτ προσθεσα ένα δεν

    Επεξεργασμένο από dimsonic
    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Ενστάσεις?

    Το κόρνο είναι ψηλά γενικά. Επίσης κάποιες νότες του δεν μου άρεσαν στα κλεισίματα των θεμάτων του. Θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο. Επίσης το κοντραμπάσο ακούγεται πιό πολύ απ όσο πρέπει και είναι αρκετά πριμαριστό και ....φλύαρο (?) Αντί να τονίζει όλα τα τέταρτα ας αφηνε κανένα με παύση. Επίσης στο 2.30 στο κρεσέντο ίσως θέλει περισσότερη προσοχή.

    Γενικά οι ισορροπίες των οργάνων θα ήθελαν κατ εμέ λίγη δουλειά ακόμα. Το ακκορντεόν για δικούς μου λόγους με άγγιξε. Ωραίο το φινάλε.

     

     

    Dim είναι πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις - ενστάσεις σου. Στο μπάσο προβληματίστηκα πολύ και έκανα διάφορες δοκιμές και αλλαγές. Κατέληξε όμως να είναι αρκετά φλύαρο και αρκετά μπροστά στο mix. Το θέμα που είχα με το μπάσο ήταν ότι όταν αφαιρούσα νότες το κομμάτι έμοιαζε να κρεμάει. Τα τέταρτα ένοιωθα ότι του δίναν μια καλύτερη ροή γι αυτό αποφάσισα να το αφήσω.

    Το κρεσέντο ήθελε καλύτερο - ομαλότερο  transition γιατί έρχεται πολύ ξαφνικά, έχεις απόλυτο δίκιο.

    Σε ευχαριστώ πολύ ! 🙂

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     Απόστολε άλλα όργανα δεν είχες να βάλεις κάτω απ'τα chorus...?  Γίνετε ένας μικρός χαμός...Δεν μου άρεσε και η στερεοφωνία...

     2:32-2:38  Γιατί; 😬

     

    Έχεις φωνάρα, είσαι ποιητής, είσαι παιχτούρα, είσαι συνθεταράς....!   Τα πιο πάνω τα έγραψα από ζήλια.... εντάξει κάπου βέβαια έχω ένα κάποιο μικρό δίκιο...

    Το κομμάτι είναι αισθαντικό και πολύ όμορφο!

     

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    18 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

     Απόστολε άλλα όργανα δεν είχες να βάλεις κάτω απ'τα chorus...?  Γίνετε ένας μικρός χαμός...Δεν μου άρεσε και η στερεοφωνία...

     2:32-2:38  Γιατί; 😬

     

    Έχεις φωνάρα, είσαι ποιητής, είσαι παιχτούρα, είσαι συνθεταράς....!   Τα πιο πάνω τα έγραψα από ζήλια.... εντάξει κάπου βέβαια έχω ένα κάποιο μικρό δίκιο...

    Το κομμάτι είναι αισθαντικό και πολύ όμορφο!

     

    Φώτη σε ευχαριστώ πολύ 🙂 ! Ξέρω όμως ότι υπερβάλεις και ότι δεν είμαι τίποτα από τα παραπάνω 🙂 .  Εσύ είσαι υπερπαίχτης και συνθετάρα!

     

    Πω πω τι αυτί έχεις... όντως παίζουνε διάφορα από πίσω που θα έπρεπε να τα αφαιρέσω. Στο ρεφρέν παίζουν η κόρνα χαμηλωμένη, τούμπα,  μπάσο, πιάνο, ακορντεόν και βιολιά. Τουλάχιστον τρία από αυτά έπρεπε να αφαιρεθούν ή να τακτοποιηθούν καλύτερα. Δεν τα άκουγα και σωστά   Ή τα ακουστικά μου είναι χάλια ή είμαι κουφός τελείως (μπορεί και τα δύο μαζί)!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    27 λεπτά πριν, roberto30 είπε

     Πω πω τι αυτί έχεις... όντως παίζουνε διάφορα από πίσω που θα έπρεπε να τα αφαιρέσω. Στο ρεφρέν παίζουν η κόρνα χαμηλωμένη, τούμπα,  μπάσο, πιάνο, ακορντεόν και βιολιά. Τουλάχιστον τρία από αυτά έπρεπε να αφαιρεθούν ή να τακτοποιηθούν καλύτερα. Δεν τα άκουγα και σωστά   Ή τα ακουστικά μου είναι χάλια ή είμαι κουφός τελείως (μπορεί και τα δύο μαζί)!

     Για το σημείο 2:32-2:38 δεν "άκουσα" να λες τίποτα κι ανησυχώ....! 😜

    Κάποια στιγμή βέβαια θα μπει ο fusiongtr και θα πει ότι είναι το καλύτερο μέρος του κομματιού.....🤭

    • Χαχα 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    30 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Φώτη σε ευχαριστώ πολύ 🙂 ! Ξέρω όμως ότι υπερβάλεις και ότι δεν είμαι τίποτα από τα παραπάνω 🙂 .  Εσύ είσαι υπερπαίχτης και συνθετάρα!

    Αποστόλη δεν υπερβάλω.

     Όσο για μένα, χα χα χα....🤣

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ φιλόδοξη προσπάθεια και μπράβο σου.

    Αξιόλογο σίγουρα.

    Χτίζεις κάτι "έντεχνο", αλλά με μοντέρνες "αβαντγκάρντ" πινελιές, που μου αρέσουν, και αναφορές σε άλλα καλλιτεχνικά είδη που επίσης μου αρέσουν.

     

    Θα έλεγα όμως ότι κάποια πράγματα χρίζουν .... χαλιναριού.

    Κάποιες φορές τα όργανα δίνουν την εντύπωση ότι μαζεύτηκαν κάποιοι μουσικοί που δεν γνωρίζονται καθόλου μεταξύ τους, και παίζουν μαζί πρώτη φορά ο καθένας το μέρος του, χωρίς να πολυακούει τους υπόλοιπους.

    Δεν υπάρχει δέσιμο δηλαδή.

    Δεν υπάρχει επίσης ηχητικό δέσιμο ανάμεσα στους ήχους (όχι τα όργανα, τους ήχους από το κάθε όργανο) που επέλεξες, και σε αυτό φταίει και η ενορχήστρωση..

    Τα ηχοχρώματά τους συχνοτικά, είτε είναι υπερβολικά κοντά, είτε πάρα πολύ μακριά μεταξύ τους, και αυτό έχει να κάνει με το πώς τα αντιμετώπισες, και ποιούς ήχους από κάθε όργανο επέλεξες.

     

    Θα ήθελα να μάθω πώς έγραψες το κομμάτι.

    Με τι σειρά δηλαδή, τι έγραψες πρώτο, τι δεύτερο, κλπ, κι αυτό για να δω πώς το άκουγες όσο εξελισσόταν.

    Επίσης πότε γράφτηκε η φωνή.

    Κάπου ανάμεσα στην εγγραφή των οργάνων, ή στο τέλος?

    Θα ήθελα επίσης (αν είναι δυνατόν) να ανεβάσεις το κομμάτι χωρίς την φωνή, μόνο σαν ορχηστρικό.

    Εκεί θα φανεί αν όντως τα όργανα δημιουργούσαν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για την φωνή (πριν αυτή μπει στο πλάνο), ή όχι.

     

    Όλα αυτά μπορεί φυσικά να είναι λάθος, απλά εγώ έτσι το άκουσα.

     

    Σαν προσπάθεια βέβαια, είναι πολύ καλή.

     

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    4 minutes ago, fusiongtr said:

    Δεν υπάρχει επίσης ηχητικό δέσιμο ανάμεσα στους ήχους

     

    Απο το κινητο ακουγεται χαρμα, παντως. Ειδικα, εν μεσω ηχηρης συμπλοκης νηπιων😀

    • Χαχα 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    6 minutes ago, gkourmoul1 said:

     

    Απο το κινητο ακουγεται χαρμα, παντως.

     

    Εντάξει δεν είπα ότι ακούγεται άσχημα.

    Απλά μου ακούγεται σαν ασύνδετο.

    Ίσως φταίνε και οι χρόνοι στους οποίους παίζουν τα όργανα, για αυτή μου την εντύπωση, που πολλές φορές δεν συμπίπτουν, αλλά ούτε και κινούνται συμπληρωματικά.

    Σαν να παίζει κάθε όργανο λίιιιιιγο πιο εκεί από το άλλο, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω.

     

    Και φυσικά, μπορεί να είμαι λάθος, εννοείται αυτό.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Weeks on end

    Ενα.... mainstream μετα πανκ-φανκ κομματι  😅 Hope you enjoy it!    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 16

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 13

    Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 4
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου