Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Η Ιθάκη Γερνά

       (0 κριτικές)

    roberto30

    Η Ιθάκη Γερνά

     

    (Verse 1)
    Πως με μαύρα φτερά 
    πετάς πιο ψηλά
    στον άδειο ουρανό.

     

    Πως με άδεια ματιά
    ζητάς πιο πολλά
    για να 'σαι καλά.


    (Chorus)
    Κι είναι η κορυφή 
    μακριά για να τρέξω,
    δάκρυ ξανά το φιλί.

    Μία η καρδιά 
    και θαρρώ δεν θα αντέξω
    μέχρι να έρθεις εσύ.


    (Verse 2)
    Πως με μαύρα πανιά
    μακραίνει η χαρά
    στου Οδυσσέα τα νερά.

     

    Πιες κι άσε ανοιχτά.
    Πονεμένα κορμιά.
    Η Ιθάκη Γερνά.

     

    (Chorus)
    Κι είναι η κορυφή 
    μακριά για να τρέξω
    δάκρυ ξανά το φιλί.

     

    Μία η καρδιά 
    και θαρρώ δεν θα αντέξω
    μέχρι να έρθεις εσύ.

     

    (Verse 3)
    Ζητάς θησαυρούς στα ρηχά
    μα η λάμψη περνά,
    η σκουριά την νικά.

     

    Ξανά το ταξίδι αρχινά,
    προς τα πίσω φυσά.
    Η Ιθάκη Γερνά.


    • Like 10

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    4 minutes ago, roberto30 said:

     

    Με βοηθάνε πολύ τα σχόλια σας, γιατί δεν έχω εμπειρία και γενικά δεν ξέρω από παραγωγή και μίξη. Εδώ και ενάμιση χρόνο απέκτησα DAW και πειραματίζομαι.  Γι' αυτό ανεβάζω διαφορετικά είδη  μουσικής. Θα ανεβάσω και λαϊκά...Μη με πάρετε με τις ντομάτες μόνο 🙂

     

     

     

    Κοίτα, δεν είναι απαραίτητο.

    Βολευόμαστε κι μ αυτά.😛

    Αμα επιμένεις μπορούμε να γίνουμε και πιο αρνητικοί...🤢

    • Χαχα 4
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 minutes ago, roberto30 said:

    Γράφτηκε πρώτα το πιάνο όπως πάντα και τα υπόλοιπα προστέθηκαν στην συνέχεια. Η φωνή μπήκε γύρω στην μέση της διαδικασίας.

     

     

    Αυτό φανταζόμουν Απόστολε, ακριβώς αυτό.

    Έχεις την βάση, βάζεις την φωνή, και μετά συμπληρώνεις όργανα.

    Πώς να μην παρασυρθείς σε ατοπήματα ενορχηστρωτικά?

     

    Σε τραγούδια, προτίμησε να βάζεις πάντα την φωνή στο τέλος.

    Ή τουλάχιστον, όταν ολοκληρωθεί το κομμάτι, το ακούς χωρίς φωνή πρώτα.

    Βλέπεις αν είναι όλα εντάξει χωρίς αυτήν, έχοντας στον νου σου, ότι το βασικό μελωδικό όργανο λείπει, και ότι ακούς μέχρι τότε, θα πρέπει να φτιάχνει το καλύτερο δυνατό φόντο, για να υποστηρίξει την φωνή.

     

    Πόσο μάλλον αν δεν είναι συνηθισμένα τραγούδια, αλλά έχουν ιδιαιτερότητες, "περίεργα"/ασυνήθιστα για το είδος όργανα με ιδιαίτερους ρόλους (πχ το πνευστό σου είναι ένα είδος δεύτερης φωνής που δεν πρέπει να ανταγωνίζεται την πρώτη, αλλά να την υποστηρίζει), και πιο σύγχρονη οπτική, όπως τα δικά σου.

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Στις δικες μου παραγωγες, πρωτα γραφω τη ρυθμικη βαση. Βαζω τυμπανα, μπασο και στην πορεια το ντυνω με τα λοιπα οργανα.  Το φορτωνω σε ολα τα μερη. Μετα αρχιζω και αφαιρω (τα εχω ολα σε 4μετρες/8μετρες λουπες) ωστε να διδω δυναμικες και διδοντας τον απαραιτητο χωρο για τα σολο (την φωνη εννουσα, σορρυ 😄). Εχω γραψει και τα σολο ωστοσω. Τελευταια γραφω τη φωνη, και μετα αναθεωρω/διορθωνω την ενορχηστρωση οπου κρινεται απαραιτο.

    • Like 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    11 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Αυτό φανταζόμουν Απόστολε, ακριβώς αυτό.

    Έχεις την βάση, βάζεις την φωνή, και μετά συμπληρώνεις όργανα.

    Πώς να μην παρασυρθείς σε ατοπήματα ενορχηστρωτικά?

     

    Σε τραγούδια, προτίμησε να βάζεις πάντα την φωνή στο τέλος.

    Ή τουλάχιστον, όταν ολοκληρωθεί το κομμάτι, το ακούς χωρίς φωνή πρώτα.

    Βλέπεις αν είναι όλα εντάξει χωρίς αυτήν, έχοντας στον νου σου, ότι το βασικό μελωδικό όργανο λείπει, και ότι ακούς μέχρι τότε, θα πρέπει να φτιάχνει το καλύτερο δυνατό φόντο, για να υποστηρίξει την φωνή.

     

    Πόσο μάλλον αν δεν είναι συνηθισμένα τραγούδια, αλλά έχουν ιδιαιτερότητες, "περίεργα"/ασυνήθιστα για το είδος όργανα με ιδιαίτερους ρόλους (πχ το πνευστό σου είναι ένα είδος δεύτερης φωνής που δεν πρέπει να ανταγωνίζεται την πρώτη, αλλά να την υποστηρίζει), και πιο σύγχρονη οπτική, όπως τα δικά σου.

    Ευχαριστώ πολύ για το Tip! Θα το εφαρμόσω! 

     

    Ακολουθεί και το instrumental. Το ανεβάζω σε αρχείο MP3 γιατί το Wav ήταν μεγάλο.

    Η Ιθάκη Γερνά instr Mp3.mp3

    • Like 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, cigaret13 είπε

     Για το σημείο 2:32-2:38 δεν "άκουσα" να λες τίποτα κι ανησυχώ....! 😜

     

    Φώτη συγγνώμη μου διέφυγε 🙂 σε κάθε περίπτωση είχα απαντήσει στο σχόλιο του Dim γι' αυτή την γέφυρα. Είπα ότι ήθελε ένα καλύτερο transition. 🙂  Κατά τα λοιπά εμένα μου αρέσει αυτό το σημείο γιατί αλλάζει τελείως την λογική του κομματιού μέχρι αυτό να ξαναγυρίσει στο κυρίως θέμα. Λειτουργεί πραγματικά σαν γέφυρα. Είναι αλήθεια όμως ότι μπαίνει άγαρμπα.

    Επεξεργασμένο από roberto30
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Στην αρχή το ακκορντεόν και το πνευστό είναι λίγο out of time μεταξύ τους.

    Όταν μπαίνει ακκορντεόν (μαζί με το πιάνο) καλό θα ήταν το πιάνο να χαμηλώνει.

    Καλό θα ήταν όταν παίζουν μελωδικά ταυτόχρονα παραπάνω από ένα όργανα, να βγαίνει μπροστά το ένα μόνο (αυτό ισχύει και για την φωνή, που όταν υπάρχει, αυτή θα πρέπει να υπερισχύει μελωδικά, αν της βάλεις ανταγωνιστές άλλα όργανα, διασπάς την προσοχή του ακροατή, που δεν μπορεί να εστιαστεί στην φωνή).

     

    Σε κάποιο ρεφραίν μάλιστα (σε αυτό μετά το σόλο του πνευστού), τραγουδάς, και το πνευστό συνεχίζει και παίζει πάνω στην φωνή.

    Ξέρεις τι θα γινόταν αν ο τραγουδιστής ήταν φίρμα, και το έκανε αυτό ο φυσερός?

    Της π#%^νας.

     

    Σε γενικές γραμμές, θεωρώ ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλές μελωδίες ταυτόχρονα, για ένα τραγούδι που περιμένει να μπει και φωνή.

     

    Υπάρχει δηλαδή η λογική του ορχηστρικού κομματιού, σε ένα τραγούδι.

     

    Γι' αυτό σου έγραψα και πιο πριν .... χαλινάρι.

    • Like 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 hours ago, cigaret13 said:

     

     2:32-2:38  Γιατί; 😬

     

    Γιατί όχι?

    Από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του κομματιού.

    Λίγο πιο πολύ προσοχή ήθελε μόνο, γιατί ακούγεται λίγο ξεκάρφωτο.

    • Like 1
    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ξέρεις και γράφεις δομημένα, αυθεντικά και "σωστά" τραγούδια.

    Αρκετά "έντεχνα" για τα γούστα μου αλλά οπωσδήποτε με λόγο ύπαρξης (θρίαμβος αυτό το χαρακτηριστικό από μόνο του στην εποχή μας).

    Περιμένω τα λαϊκά 🙂

    Επεξεργασμένο από Superfunk
    • Like 3
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    12 λεπτά πριν, Panos Kostagiannis είπε

    Σε φανταζομαι παρεα με τον Κραουνακη/Μαραβέγια/Μουζουράκη νομιζω θα ταιριάζατε.

    Να τον δω παρέα με τον Κραουνάκη σε επιτροπή και ανοίγω και μια καλή μπουκάλα και ξηροκάρπια για να τους απολαύσω απ'τον καναπέ!...

    • Like 1
    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Weeks on end

    Ενα.... mainstream μετα πανκ-φανκ κομματι  😅 Hope you enjoy it!    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 16

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 13

    Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 4
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου