Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - Χριστουγεννιάτικος Μαίανδρος

       (2 κριτικές)

    dimsonic

    Μετά από δυο χρόνια σχεδόν ωρίμασε ο καιρός για να ολοκληρωθεί ένα αδικημένο μου κομμάτι.

    Είχε ανεβεί εδώ, σε μια βιαστική μορφή, παραμελημένο ιδιαίτερα στα τύμπανα αλλά και σε αρκετά άλλα σημεία.

     

    Για την ιστορία είναι ένα από εκείνα που ονομάζω off-line improvisation. Όπως λέει και η λέξη είναι σχεδόν αποκλειστικά αυτοσχεδιαστικό, σχεδόν μονοτονικό επάνω και γύρω από τη ρε ματζόρε. Πιο σωστά θα μπορούσε κάποιος να το περιγράψει ως σκυταλοδρομία αυτοσχδιασμού αν και πάλι δεν είναι σωστό καθώς οι δρομείς πολλές φορές τρέχουν δυο ή και τρεις μαζί παλεύοντας με τη σκυτάλη στα χέρια τους.

    Όταν το πρωτοπαρουσίασα είχα βάλει μια σχεδόν απλή λούπα στα τύμπανα που θυμιζε τον τυμπανιστή, εξ ού αργότερα και ο τίτλος και η εικόνα. Φυσικά τα τύμπανα ήταν το αδύνατο σημείο του καθώς ελάχιστα αλλάζανε μέσα στη διάρκεια των 8 λεπτών, ακόμα και στο τελευταίο μέρος που αγριεύουν οι κιθάρες.

    Ετσι εδώ και σχεδόν μια βδομάδα ασχολούμαι αποκλειστικά μετα τύμπανα για να δώσω το ύφος που χρειάζεται σε όλα τα μέρη, αλλά και να γράψω και να συμπληρώσω τα μπάσα, μια και το κομμάτι έχει δυο tracks άταστο 5άρι και ένα midi bass από το modo. (Εχω ξαναπεί εδώ παλιότερα για την αγάπη στο μπάσο, μια και η περισσότερη live απασχόληση στη μουσική ήταν με μπάσο).

     

    Εκτός από το χαλαρό σχεδόν ανύπαρκτο και επίμονο θέμα σε ρε, υπάρχει ένα ας πούμε chorus στο 4.30 και λίγο αγριεμένες κιθάρες στο 5.50. Η ηρεμία έρχεται πάλι γύρω στο 7.20 με ένα περαστικό θέμα στο συνθι και το επίσης λυρικό θέμα του φινάλε στο 7.40. Γενικά το ανύπαρκτο θέμα επανέρχεται κάθε τόσο με μικρές φράσεις που τροποιπούνται ακούγοντας τους άλλους.

     

    Μέσα στο κομμάτι αυτοσχεδιάζουν όλοι.

    Υπάρχει μια ambient κιθάρα (κόκκινη squier) που πάνω της γράφτηκε όλο το κομμάτι, δυο μπάσα με το άταστο harper, ένα μπάσο modo, τύμπανα μεγάλες αυτοσχεδιαστικές λούπες από το EZ3, με απίστευτα κουραστική επέμβαση, σχεδόν κάθε νότα αλλάχτηκε, επί σχεδόν 3 μέρες.

    Οι αγριωπές κιθάρες πρέπει να ήταν η brent mason, όλες με preset s-gear.

    Τα strings είναι από dune3, τα πνευστά ένα brass ensemble της east west, τα πρώτα συνθια το Reaktor Steam και Reaktor Photone και το τελευταίο επίσης Dune3.

     

    Επίσης τα μέτρα είναι όλα άνισα. Βασικά 3/4 αλλά αυτό καταστρατηγείται συνεχώς.

    Γενικά εκτός από 8 λεπτά είναι μάλλον δύσκολο άκουσμα.

    Γυναικόπαιδα....ανοσοκατασταλμένοι, τρίτες ηλικίες κλπ ας το αποφύγουν.

     

    (το αρχικό ακόμα υπάρχει για την ώρα στο soundcloud....αν κάποιος έχει όρεξη).

     


    • Like 11

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    16 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

    Διαφωνώ με την υπερανάλυση της παρουσίασης/ιστορικό από την άποψη ότι εσύ μπορεί να έφτυσες αίμα και να πέρασες τρεις μέρες πάνω από κάθε νότα αλλά όλα αυτά τον ακροατή δεν τον αφορούν. Και το λέω γιατί ως γνωστόν, το κοινό μπορεί να αδιαφορήσει πλήρως για ένα κομμάτι που σε γονάτισε και το οποίο, όταν ολοκληρώθηκε σε γέμισε υπερηφάνεια και να εκθειάσει κάτι που σου πήρε τρία λεπτά και το έκανες στο πόδι πριν πας στο μίνι μάρκετ για φέτα. 

     

    Η σχέση μας με τα κομμάτια μας είναι βαθιά προσωπική και δεν είναι δουλειά κανενός άλλου, θεωρώ. Τώρα αν κάποιος ενδιαφερθεί και ρωτήσει λεπτομέρειες, οκ εκεί μπορεί να του πεις και 2-3 πράγματα κατ' ιδίαν.

     

    μπήκα σε περισσότερες λεπτομέρειες καθώς τις τελευταίες μέρες βλέπω ότι υπάρχει (και γίνεται αποδεκτή) μια τάση να μπαίνουμε εξ αρχής σε λεπτομέρειες της παραγωγής.

    Κυρίως όμως ήθελα

    αφ ενός να περιγράψω τι γίνεται (γιατί κάποιοι με το δίκιο τους μπορει να νομίζουν ότι γίνεται του κουτρούλη και ότι δεν τηρείται καμία σύμβαση) και

     

    αφ ετέρου να εξηγήσω γιατί επανέρχομαι μετά από δυο χρόνια σε κάτι σχεδόν ημιτελές και να αναφερθώ σε τί ήταν αυτό που το έκανε σήμερα να είναι ολοκληρωμένο

    (δεν έγινε για να πω τι φοβερή δουλειά -αυτό δεν αφορά τους άλλους- απλά λεω ότι όπως ήταν αυτοσχεδίαζαν 5-6 όργανα επάνω σε ένα σχεδόν στατικό μπητ, που για να δοθεί κι σ αυτό ρόλος έπρεπε εκ των υστέρων να κοπεί και να ραφτεί πάνω στους υπάρχοντες αυτοσχεδιασμούς. Ανορθόδοξο αλλά έτσι έγινε και ίσως έτσι να δικαιολογούνται και οι όποιες αδυναμίες του).

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, dimsonic είπε

    όχιιιιιι!

     

    πιο δυνατά να γινόταν .....

     

    ΟΚ, εσύ είσαι ο συνθέτης.

    Να διευκρινίσω εδώ, ότι μιλάω για το 1ο δευτερόλεπτο μόνο (απότομο fade in).

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    9 ώρες πριν, fusiongtr είπε

     

    ΟΚ, εσύ είσαι ο συνθέτης.

    Να διευκρινίσω εδώ, ότι μιλάω για το 1ο δευτερόλεπτο μόνο (απότομο fade in).

    ...συνθέτης....🤭

     

    ας πούμε έτσι το φαντάστηκα και το ήθελα.

    Αλλά πιθανότατα ένα απότομο fade in με γρήγορο πανάρισμα από το ένα κανάλι στο άλλο δεν θα ήταν άσχημο.

     

    (ίσως κάποια στιγμή ανέβει και νέα έκδοση...όσο ακόμα δεν μας έκλεισε την πόρτα το yt)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    18 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Λοιπόν θα πω κάτι και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις dim.

    What are you on man?

    Επειδή ο "στόχος" της μουσικής είναι να προξενεί συναισθήματα και εικόνες, εδώ νομίζω ότι έχεις πιάσει 1000% ένα κλασσικό acid trip.

     

    painting-depicting-experience-lsd-trip-p

     

     

    Και μιλάω πολύ σοβαρά.

     

     

    Στα μουσικά τώρα ...

    Η ενορχήστρωση παραείναι ....

    Όχι απλά φορτωμένη, αλλά περισσότερο θα έλεγα "περίεργα" φορτωμένη.

    Δεν είναι δηλαδή ότι παίζουν πολλά όργανα ταυτόχρονα, αλλά το θέμα είναι ότι σολάρουν πολλά μαζί.

    Συν ότι τα υπόλοιπα όργανα εκείνη την ώρα παίζουν κάτι τελείως abstract, δίνουν την εντύπωση ότι είναι καθένα μόνο του στον κόσμο του.

     

    Το περίεργο όμως, είναι ότι όλα αυτά, αισθητικά, στην μεγάλη εικόνα, φαίνονται σαν συνιστώσες που δημιουργούν "άθελά τους", ένα χαρμάνι "χάους που έχει υπόσταση ως μη χάος".

    Σαν κάθε τι μέσα στο χάος να έχει μια τάξη, ένα νόημα στο τέλος.

     

    Αλλά αυτό είναι καθαρά αισθητηριακό.

     

    Τα τύμπανα, έτσι όπως είναι δομημένα σε όλο το κομμάτι, ενώ έχουν πολύ κόπο/ιδρώτα/αίμα, δεν με τρέλαναν.

    Συνέβαλαν όμως στην γενική "μεγάλη εικόνα" που περιέγραψα πριν.

     

    Εγώ θα πω ένα μπράβο, γιατί δεν ξέρω αν ήθελες να πετύχεις κάτι τέτοιο μεν, είναι πολύ δύσκολο δε.

     

    Συμβουλή ....

    Όταν τρως ομελέτα, να προσέχεις τι μανιτάρια βάζεις μέσα. :classic_tongue:

     

     

    EDIT: Βρε συ, μήπως εκεί που ήσουνα με τον Μακάρτνευ, σου 'δωσε τίποτα περίεργα χαρτάκια να βάλεις στο στόμα?:classic_tongue:

     

    EDIT 1: Έλα πες τώρα, σοβαρά, θα μείνει μεταξύ μας. Έφερες τίποτα καλό από την Ολλανδία?

     

    EDIT 2: Για τον δυνατό ήχο σε κάποιο όργανο που είπαν τα παιδιά, εμένα μου φάνηκε μια χαρά, και θεωρώ ότι έτσι έπρεπε να είναι.

    Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα όμως να έμπαινε με κάποιο fade in.

     

    τώρα τελευταία έχω κόψει την κοκα κόλα...

    μπορεί

     

    ότι δημιουργεί εικόνες, ναι, γενικά βλέπω πάρα πολλά όνειρα -σε αντίθεση με γνωστούς που το συζητάω- και πολλές φορές φαντάζομαι αυτά που κάνω σαν ταξίδια τέτοιου είδους, και έχω φτιάξει και κομμάτια με αντίστοιχα θέματα.

     

    Για το λόγο αυτό, και επανέρχομαι σ αυτά που ελεγε ο jj -γιατί επεξηγώ κλπ-, προσπάθησα να περιγράψω τι γίνεται. Αυτό που περιέγραψες είναι πάνω κάτω αυτό που γίνεται, δηλαδή λες το ίδιο με άλλα λόγια, ίσως μάλιστα καλύτερα απο μένα.

     

    και αυτό είναι που εννοώ με το off-line improvisation.

    Το κομμάτι ξεκίνησε με ένα σόλο κιθάρας επάνω σε ένα μπητ, μετά μπήκε το μπάσο προσπαθώντας να γεφυρώσει κενά όπου υπήρχαν στα μέρη της κιθάρας και μετά τα διάφορα άλλα όργανα δίνοντας πάσα και χτίζοντας κάτι καθώς προχωρούσε, με τα υπάρχοντα και δημιουργώντας νέες ιδέες για τα επόμενα που θα ακολουθούσαν. 

     

    edit...δεν είχα την τύχη να τον συναντήσω...αν και θα το ήθελα

    μανιτάρια....όχι αγαπημένο.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μην αλλάξεις απολύτως τίποτα. Όπως είπε ο φουσιον εκεί προς το τέλος αυτός ο αχταρμάς από σολος δημιουργεί μια ψυχεδέλεια.Ισως να μην είχες αυτό τον σκοπό αλλά έτσι βγήκε. Πολύ καλό!!

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    38 λεπτά πριν, loucas είπε

    Ειπαμε οτι ξερεις να γραφεις. Εχει μεσα του κατι απο το αναλαφρο του Miles αλλα με δικο σου τροπο. 

    😳

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Weeks on end

    Ενα.... mainstream μετα πανκ-φανκ κομματι  😅 Hope you enjoy it!    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 16

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 13

    Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 4
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου