Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic / dcs-P6000

       (1 κριτική)

    dimsonic

    O διαγωνισμός τελείωσε, και τώρα που καταλάγιασε η αδρεναλίνη της δημιουργίας των προηγούμενων ημερών μπορούμε ίσως να δούμε πιό ψύχραιμα τι φτιάξαμε.

    Αρχικά είχα σκοπό όπως είπα να κολλήσω τις λούπες σε κάτι παλιότερο, αλλά τελικά στο δρόμο όλα άλλαξαν.

    Μιά δυό από τις λούπες (ιδίως στα τύμπανα όσες δεν θύμιζαν ηλεκτρονική τριπ χοπ και δεν ξέρω τι άλλο) μου άρεσαν σαν βασική δομή.

    Ξεκίνησα λοιπόν και βρήκα κάποιες άλλες έτοιμες λούπες στο μπάσο που με βόλεψαν.

    Αυτές αποφάσισα να είναι η βάση μου.

     

    Το κομμάτι ξεκινάει με την κουρτίνα από τα δεδομένα που είναι περασμένη 4 φορές, με μιά μικρή διαφορά φάσης, σε reverse και hard panned και μιά φορά προς το τέλος κανονική. Η τέταρτη reverse έχει ένα echo repeat. Στην πορεία διαπίστωσα ότι η τονική αίσθηση της κουρτίνας ήταν μισό τόνο πιό πάνω από την πρώτη μου μπασο λούπα, αλλά μου άρεσε αυτό το κατέβασμα.  

    Μπαίνουν οι μαράκες, η λούπα με τα τύμπανα των δεδομένων και η πρώτη μου λούπα στο μπάσο. Η λούπα αυτή είναι muted και γύρω στο 0.22 αποφάσισα να την ανεβάσω μια οκτάβα ώστε να την ντουμπλάρω σαν muted κιθάρα πλέον (στο στυλ που ντουμπλάρει ο Becker το μπάσο πχ στο Jossie), κάτι που γίνεται hard panned δεξιά και αριστερά. Την ίδια ώρα για ατμόσφαιρα μπαίνει το B3 με leslie...και το μπάσο αλλάζει σε μιά άλλη μπασολούπα που βρήκα γύρω στο 0.30. Την λούπα αυτήν την ντουμπλάρισα με κιθάρα και με B3 (με το fishman) φτιάχνοντας το αντίστοιχο κιθαριστικό θέμα. 

    Στο 0.46 έρχεται η 3η μπασολούπα η οποία με βόλεψε για να γράψω το βασικό θέμα σε στυλ Wes (περισσότερο θα έλεγα Ritenour copying Wes) σε οκτάβες και τα σχετικά ακορντάκια πάλι με το Fishman. Στο ίδιο σημείο έχω αλλάξει τα τύμπανα των δεδομένων με κάτι πιό αεράτο από ezdrummer.

    Γύρω στο 1.00 υπάρχει ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό μέρος (όλα με την dot μέχρι στιγμής) στο ίδιο ύφος. (το Rhodes που συνοδεύει είναι η strato με το fishman)

    Στο 1.34 επαναλαμβάνεται το θέμα με προσθήκη άλλων δυο φωνών που μας οδηγεί σε μια μετατροπία με το εισαγωγικό μέρος του σόλου στο Rhodes για 8 μέτρα όπου το σόλο είναι πιό ανάλαφρο με την αλλαγή επίσης στα κρουστά. 

    Στο 2.06 γυρνάμε στην κανονική τονικότητα και συνεχίζεται το σόλο στο Rhodes (Fishman / strato) με την προσθήκη του ντεφιού για πιό 70ς ατμόσφαιρα. Κάπου ανάμεσα έχουμε μερικά ακορντάκια με την στρατο.

    Στο τέλος σε ένα τυπικό outro σβήσιμο, έχουμε δυό B3 με leslie με ένα υποτονικό γρατσούνισμα στην στρατο, σε πιό αεράτο θέμα στα τύμπανα πάλι από το ezdrummer γιατί το σφιχτό δεδομένο τέμπο δεν ταίριαζε με τίποτα.

    Στο φινάλε έχουμε πάλι την λούπα της κουρτίνας των δεδομένων σε reverse όμως αυτή τη φορά κατεβασμένη μισό τόνο ώστε να κλείσουν όλα μαζί.

    Πάνω κάτω αυτό ήταν, χρησιμοποίησα τα βασικά εργαλεία του cubase συν πρόσθετα κάποια CLA compressors σε pluggins, όπως και κάποια mastering pluggins της waves, όπως και multiband limiters.

    Κάποιοι ίσως πουν ότι το κομμάτι το πουσάρισα αρκετά σαν τελικές στάθμες, όμως αυτό έγινε για δυό λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι καθώς έρχονταν οι υποψηφιότητες στον διαγωνισμό έβλεπα καθε φορά όλο και υψηλότερες στάθμες και δεν ήθελα να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο δεύτερος ήταν ότι σαν βάση (αναφορά) για την συνολική μίξη ήταν αυτό το κομματι του Marcus Miller Cousin John, καθώς και κάποια του Lee Ritenour από το δίσκο Wesbound.

    Επίσης η διάρκεια του κομματιού έμεινε στα 3 λεπτά, διότι θεωρώ ότι όταν λέμε περίπου 3 λεπτά είναι περίπου 3 λεπτά. Ούτε 2 ούτε 5. Στην πορεία αφέθηκε περισσότερο ελεύθερος ο χρόνος, αλλά ήδη ο βασικός σκελετός είχε φτιαχτεί στα 3 και κάτι και έδωσα από ένα σημείο και πέρα βάση στην παραγωγή.

    Στο κομμάτι επένδυσα αρκετό χρόνο και θεωρώ ότι καλό θα ήταν να πάει στο mix και να μην μείνει απλώς ως ένα από τα 115 τόσα κομμάτια.

     

    Απόψεις....:classic_smile:. Ευχαριστώ για το όποιο ενδιαφέρον! (εάν διαβάσατε ως εδώ και αν ακούσατε παράλληλα με τις σημειώσεις.)

    πιο κάτω η ηχητική αναφορά (σίγουρα πιό πουσαρισμένη ακόμα!)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    • Like 8

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    1 hour ago, dimsonic said:

     

    προσωπικά τα δυό προηγούμενα τα θεωρώ πολύ πιό ολοκληρωμένες και αντιπροσωπευτικές δουλειές. (αν και βάσει δικών σας σχολίων είναι σε αναθεώρηση - τουλάχιστον παραγωγής)

    Αυτό ήταν άσκηση.

     

    Δε διαφωνουμε καπου.

    Συμβαινει συχνα-και προσωπικα μιλωντας-η γνωμη αυτου που γραφει ενα κομματι να διαφερει απο αυτη του ακροατη.

    Αλλιως το ακους ο ιδιος κι αλλιως το εκλαμβανουν αυτοι στους οποιους το εκθετεις.

    Για αυτο εξαλλου γινεται,για να ακουσει κανεις και αποψεις περαν της δικης του.

    Μπορει να το εκανες ως ασκηση,στα δικα μου αυτια παντως μια χαρα ολοκληρωμενο ακουγεται και χωρις κατι να του λειπει.

    Η ουσια,ειναι πολυ ωραιο.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 minute ago, gvour said:

    Δε διαφωνουμε καπου.

    Συμβαινει συχνα-και προσωπικα μιλωντας-η γνωμη αυτου που γραφει ενα κομματι να διαφερει απο αυτη του ακροατη.

    Αλλιως το ακους ο ιδιος κι αλλιως το εκλαμβανουν αυτοι στους οποιους το εκθετεις.

    Για αυτο εξαλλου γινεται,για να ακουσει κανεις και αποψεις περαν της δικης του.

    Μπορει να το εκανες ως ασκηση,στα δικα μου αυτια παντως μια χαρα ολοκληρωμενο ακουγεται και χωρις κατι να του λειπει.

    Η ουσια,ειναι πολυ ωραιο.

    απο άποψης παραγωγής θα συμφωνήσω.

    Τα άλλα όμως είναι πιό σοβαρές συνθέσεις, που έχω ψάξει ας πούμε την διαδοχή στις συγχορδίες και το θέμα. Μπήκαν εξ αρχής σε βάσεις.

    Αυτό ήταν:

    τι έχουμε?

    μια δυό ντραμολούπες, μια κουρτίνα (αυτά διάλεξα) ας βρούμε 2-3 μπασολούπες και ας τις ντύσουμε με κάτι σωστό.

    Για τον λόγο αυτό δεν με πείραξε και πολύ που δεν διακρίθηκε το κομμάτι. Ήταν κάτι σαν lego (μην πω mecano μια και είμαι παλιότερος)

    Χαίρομαι φυσικά ιδιαίτερα που άρεσε στον κόσμο του νοιζ:classic_love:

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δεν καταλαβαινω τι σημαινει "σοβαρη" συνθεση και τι οχι αλλα δεκτο,εσυ εισαι ο δημιουργος και ξερεις καλυτερα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    σοβαρή σημαίνει ότι παιδεύεις κάτι.

    Το δοκιμάζεις μέρες αλλάζεις κάτι. Μετά από εβδομάδες βρίσκεις αυτό που σου λείπει, δεν σου αρέσει το αφήνεις να ωριμάσει. 

    Τα κομμάτια που λεω

     

    ίσως αδικήθηκαν πάνω στην "βιασύνη" να τα βγάλω προς τα έξω, ή με τις τότε αδυναμίες μου στον τομέα της παραγωγής. Ίσως εκεί να ήταν οι ενστάσεις σου (σας).

    Στο κομμάτι του διαγωνισμού πως να το πω, δεν παίδεψα καθόλου το "θέμα" του. Είπα βάλε κάτι εδώ, και σε μισό λεπτό μετά ήταν εκεί. Δεν τρελλάθηκα, αλλά είπα αυτό θα βάλω. (ΟΚ κάποιες φορές ...πετυχαίνει κι όλας...)

    Επεξεργασμένο από dimsonic
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Τα θυμομουν τα κομματια-μεσες ακρες βεβαια.

     

    Ξερεις τι πιστευω,το οτι δουλεψες με διαφορετικο τροπο-πιο επιδερμικο ισως για εσενα(λουπες κλπ) αλλα κατα βαση διαφορετικο-το τρακ σε σχεση με αλλα,το εκανε να ακουστει αλλιως.

    Φευγουμε απο τα στεγανα που εχουμε στο μυαλο μας κι αυτο μονο κακο δεν ειναι.

    Μην υποτιμας το αποτελεσμα.

    Καποιες φορες η υπεραναλυση οδηγει στο αντιθετο.

    Δε μιλαω για τον ηχο αλλα για τη συνθεση.

    Το λεω για να το ακουω και ο ιδιος βεβαιως.

    Και μονο και μονο ομως γι'αυτο που ειπες

     

    "θα έλεγα ότι επί μια εβδομάδα χάρη στο διαγωνισμό έμαθα πάρα πολλά που δεν ήξερα και εφάρμοσα επίσης πράγματα και τεχνικές για πρώτη φορά (πχ το Abbey Roads TG mastering chain που είχα εδώ και κανά τρίμηνο και δεν είχα ασχοληθεί παρά ελάχιστα μαζί του).

    Τελικά ...μάλλον κάτι κέρδισα!"

     

    αξιζε νομιζω.

    Οσο για το αποτελεσμα,ο καθεις μπορει να λεει τα δικα του και να μιλαμε μεχρι αυριο.:classic_smile:

     

    Επεξεργασμένο από gvour
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    10 minutes ago, gvour said:

    ο καθεις μπορει να λεει τα δικα του και να μιλαμε μεχρι αυριο.:classic_smile:

     

     

    ε...

    άμα δε θέλετε να μιλάμε....ΟΚ:classic_biggrin:

    (πάντως η ζωή μας γύρω από κιθάρες τσουλάει...οπότε...για τί να μιλήσουμε)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    βέβαια (no offence προς κανένα)

    όσα ξέρει ο νοικοκύρης....

    τα κομμάτια μετα την (όποια) ολοκλήρωση για τον συνθέτη δημιουργό είναι στο πετσί του.

    Εκείνος ξέρει τι και που πόνεσε και σκόνταψε.

    Οι άλλοι με ένα δυό ακούσματα...σχηματίζουν απλώς μια Α άποψη.

     

    Το θέμα βέβαια είναι πως αυτή η Α άποψη είναι του έξω ακροατή, οπότε ...πρέπει στην τελική να λαμβάνεται υπόψη άσχετα με το τι μας υπαγορεύει το μυαλό μας ως δημιουργοί.

    Συνεπώς δεν λεω ότι έχετε άδικο, μπορεί το τελευταίο να βγαίνει έξω ως καλύτερο, εγώ όμως συμπαθώ άλλα. :classic_love:

    Συμβαίνει σίγουρα σε όλους.:classic_mellow:

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Just now, dimsonic said:

     

    ε...

    άμα δε θέλετε να μιλάμε....ΟΚ:classic_biggrin:

     

    Τουναντιον,αυτο κανουμε.

     

    Αλλα ξερεις πως ειναι ειδικα για ανθρωπους μεγαλυτερης ηλικιας οπως εμεις.

    Θα βλεπουμε τη φανελα του Μπαοκ και θα κοιταζει ο ενας την ασπρη κι ο αλλος τη μαυρη ριγα.😄

    Η ιδια φανελα παντως θα ειναι.

    Just now, dimsonic said:

    βέβαια (no offence προς κανένα)

    όσα ξέρει ο νοικοκύρης....

    τα κομμάτια μετα την (όποια) ολοκλήρωση για τον συνθέτη δημιουργό είναι στο πετσί του.

    Εκείνος ξέρει τι και που πόνεσε και σκόνταψε.

    Οι άλλοι με ένα δυό ακούσματα...σχηματίζουν απλώς μια Α άποψη.

     

    Το θέμα βέβαια είναι πως αυτή η Α άποψη είναι του έξω ακροατή, οπότε ...πρέπει στην τελική να λαμβάνεται υπόψη άσχετα με το τι μας υπαγορεύει το μυαλό μας ως δημιουργοί.

    Συνεπώς δεν λεω ότι έχετε άδικο, μπορεί το τελευταίο να βγαίνει έξω ως καλύτερο, εγώ όμως συμπαθώ άλλα. :classic_love:

    Συμβαίνει σίγουρα σε όλους.:classic_mellow:

     

    Γινεται κι αλλιως?

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    10 minutes ago, Spyros Delta said:

    Πολυ καλο.

    Το 2χ3 που ακουσα στο τελος, ειναι οτι καλυτερο ομως. Και ο τονος της κιθαρας γ....αει.

     

    σε ευχαριστώ Σπύρο. Ξέρεις ότι η κουβέντα σου μετράει!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 20

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου