Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Naked And The Prayer-5 seaside stories

       (6 κριτικές)

    pipityri

    Ένα καινούριο τεμάχιο. 5 διαφορετικές σκηνές για μια φανταστική ορχήστρα (υπνο)δωματίου+ κιθάρα.

     

    Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.


    • Like 12
    • Ευχαριστώ 1

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Γιατί seaside..?  Άσε ξέρω, ξανοίγεσαι κολυμπώντας στα βαθιά και δεν ξαναβγαίνεις, μένεις εκεί μέχρι τέλους....🤐

     

     

    Ρε μπαγάσα θέλω να μου πεις τα ακόρντα από το 2ο μέρος (σκηνή...), έτσι για να έχω κάτι πρόχειρο να σολάρω πάνω του!😎

     

    ...είσαι μουσικάρα...τέλος!!

    Επεξεργασμένο από cigaret13
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    4 ώρες πριν, cigaret13 είπε

    Ρε μπαγάσα θέλω να μου πεις τα ακόρντα από το 2ο μέρος (σκηνή...), έτσι για να έχω κάτι πρόχειρο να σολάρω πάνω του!😎

     

    DmMaj7(#11)   Eb/E   A7b9(13)   DmMaj7(#11)   

    Bbm9(#11)     Bbm9(#11)/Ab     F#7(b9 #11)

    Bm7b5(9)        G7b9(#11)/CMaj7      EmMaj7(#11)

    CMaj7#5(#11)

     

    Το μέρος που ακολουθεί-campus malfunction- βασίζεται στα ίδια ακόρντα, μέχρι το Bm7b5, ένα 7μετρο που παίζεται δύο φορές.

     

    Ευχαριστώ Φώτη για τα καλά σου λόγια.

    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εμένα σε πρώτο άκουσμα με τράβηξε όπως σχεδόν πάντα, αλλά δεν είναι από τα κομμάτια (ίσως και λόγω διάρκειας και πολυπλοκότητας) που σου φτάνουν τα λίγα ακούσματα. Ήδη στο τέταρτο ανακαλύπτω και βρίσκω πράγματα που δεν μπόρεσα στις προηγούμενες.

    Συνεπώς θα πρέπει να επανέλθω αρκετές φορές, γιατί θα το αδικήσω.

    Well done!

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    20 minutes ago, pipityri said:

     

    DmMaj7(#11)   Eb/E   A7b9(13)   DmMaj7(#11)   

    Bbm9(#11)     Bbm9(#11)/Ab     F#7(b9 #11)

    Bm7b5(9)        G7b9(#11)/CMaj7      EmMaj7(#11)

    CMaj7#5(#11)

     

     

    Lydian-apolis η χώρα καταγωγής σου?

     

    Μου άρεσε πολύ το όλον, ειδικά όμως το 2ο μέρος, που είναι πολύ Beirach-ικό με τις μινόρε/μεγάλες έβδομες, είναι το καλύτερο για τα γούστα μου.

    Το 1ο επίσης πολύ όμορφο με πολύ ωραίο θέμα και εξαιρετική αρμονία στην ορχήστρα.

     

    Για κάποιο λόγο (θέμα γούστου καθαρά) μου φαίνεται "αδύναμη" η παρουσία της κιθάρας στο τελευταίο μέρος, ίσως είναι και θέμα ήχου εδώ, που δεν είναι πολύ του γούστου μου.

     

    Λεπτομέρειες παλικάρι μου όμως είναι αυτές.

     

    Η ουσία είναι, ότι είναι άλλη μια κομματάρα που παίζει με το μυαλό και το συναίσθημα του ακροατή.

     

    Φυσικά υποκλίνομαι.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

     

    Lydian-apolis η χώρα καταγωγής σου?

     

    Μου άρεσε πολύ το όλον, ειδικά όμως το 2ο μέρος, που είναι πολύ Beirach-ικό με τις μινόρε/μεγάλες έβδομες, είναι το καλύτερο για τα γούστα μου.

    Το 1ο επίσης πολύ όμορφο με πολύ ωραίο θέμα και εξαιρετική αρμονία στην ορχήστρα.

     

    Για κάποιο λόγο (θέμα γούστου καθαρά) μου φαίνεται "αδύναμη" η παρουσία της κιθάρας στο τελευταίο μέρος, ίσως είναι και θέμα ήχου εδώ, που δεν είναι πολύ του γούστου μου.

     

    Λεπτομέρειες παλικάρι μου όμως είναι αυτές.

     

    Η ουσία είναι, ότι είναι άλλη μια κομματάρα που παίζει με το μυαλό και το συναίσθημα του ακροατή.

     

    Φυσικά υποκλίνομαι.

    Poor man's Beirach, φυσικά, αλλά ναι. Στην πραγματικότητα τα voicings έχουν την μορφή, για παράδειγμα, E/Dm   Faug/Dm ( για το DmMaj7#11)  κλπ, αλλά δεν ήθελα να τρομάξω τον Φώτη.

     Για το τελευταίο μέρος, ήθελα ένα σόλο που να μην είναι σόλο-αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Το πραγματικό σόλο στο κομμάτι είναι το θέμα στο τρίτο μέρος-πάνω στις αλλαγές που προανέφερα-το οποίο ήταν impro πάνω στα ακόρντα με το guitar synth, και που στη συνέχεια το έκανα θέμα μοιράζοντας το στα διαφορετικά όργανα.

     Ευχαριστώ φίλε μου για τα σχόλια.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     

    1 hour ago, pipityri said:

     

     Για το τελευταίο μέρος, ήθελα ένα σόλο που να μην είναι σόλο-αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

     

    Καταλαβαίνω, και φαίνεται κιόλας.

    Η "ένστασή" μου είχε να κάνει περισσότερο με τον ήχο (και ίσως και την ένταση που θα την ήθελα χαμηλότερα) , παρά με τον ρόλο της κιθάρας.

    Εμείς ευχαριστούμε Σπύρο μου που όλα αυτά τα μοιράζεσαι εδώ μαζί μας.

     

    Το G7b9(#11)/CMaj7 είναι σίγουρα polychord.

    Τα Eb/E και Bbm9(#11)/Ab είναι polychords ή απλά slash chords (τα ακκόρντα του Slash 😛 )?

     

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    7 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Το G7b9(#11)/CMaj7 είναι σίγουρα polychord.

    Τα Eb/E και Bbm9(#11)/Ab είναι polychords ή απλά slash chords (τα ακκόρντα του Slash 😛 )?

     

    Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7

    και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ.

     Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     Σπύρο εάν σου έβαζαν πιστόλι στον κρόταφο και σου έλεγαν, χαρακτήρισε με δυο (άντε με τρεις) λέξεις την μουσική σου με μια από αυτές να προσδιορίζει είδος μουσικής (τζαζ, ροκ, ποπ κ.τ.λ.), τι θα έλεγες;

     

     

    Καλή χρονιά!!!!

    Επεξεργασμένο από cigaret13
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δεν καταλαβαινω γρι απο αυτα τα μουσικα που αναλυετε αλλα μου αρεσει και χαιρομαι να τα διαβαζω.

    Και δεν κανω πλακα,μιλαω σοβαρα.

    Με κανουν να θελω να μαθω θεωρια/αρμονια κλπ.

     

     

    Υπεροχα ολα τα κομματια στα δικα μου αυτια με προεξεχον το τελευταιο μερος.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    10 hours ago, pipityri said:

     

    Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7

    και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ.

     Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.

     

    Θεωρώ ότι αυτό το post πρέπει να γίνει sticky, γιατί δίνει μέσα σε λίγες γραμμές έναν ολόκληρο τρόπο αντίληψης της αρμονίας, των συμβολισμών της, αλλά και της μελωδικής αντιμετώπισής της, από έναν φοβερό συνθέτη και μουσικό.

     

    Ευχαριστώ για την απάντηση Σπύρο, ελπίζω όλοι να την διαβάσουν, και να την εκμεταλλευτούν κατάλληλα.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 1

    Ήξεις - Αφήξεις (Τόσο Όσο)

    Καλησπέρα στην ομάδα. Άλλο ένα κομματάκι στα σκαριά.Στα της ηχογράφησης ισχύουν ότι και στα προηγούμενα που έχω ανεβάσει εδω. Οποιαδήποτε παρατήρηση εννοειται καλοδεχούμενη!   ΗΞΕΙΣ ΑΦΗΞΕΙΣ (ΤΟΣΟ - ΟΣΟ) (VERSE1) Οσο οι πράξεις πασχίζουν μη μείνουν ευχές.... Τόσο οι τάξεις γεμίζουν καρέκλες κενές.... (PRE CHORUS) Ηξείς αφήξεις για πρωινό Ώσπου να πεις δε μπορώ... Χτύπα με μα θα ξανάρχομαι εδω Χέρια δε δίνω με τον εχθρό... (CHORUS) Παρών....ήρθα να

    leon7pap
    leon7pap
    Music 3

    Με την πρώτη βροχή

    κ ένα μικρό σόλο στο τελος.

    takisdi
    takisdi
    Music
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου