Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Oφθαλμός Αντί Οδόντα

       (0 κριτικές)

    leon7pap

    Άλλο ένα κομματάκι που ξεκίνησα πριν λίγες μέρες....

    Είναι πράγματα να γίνουν ακόμα αλλά μέσες άκρες κάπως έτσι θα πηγαίνει....

    Οποιαδήποτε συμβουλή καλοδεχούμενη! 🙂


    • Like 8

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    16 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Δεν είναι πολύ δεσμευτικό αυτό Γιώργο;  Αναγκαστικά  πρέπει να γράψεις μελωδικές γραμμές σε προκαθορισμενα ακόρντα. 

     Φυσικά  δεν υπάρχει  χρυσή συνταγή,  όπως βολεύει τον καθένα. :) 

    Απλά ρωτάω για να δω πως το σκέφτεστε. 

     

     

    Φυσικά δεν υπάρχει χρυσή τομή.

    Και ναι, είναι (σχετικά) δεσμευτικό. Αλλά, έχει και τα ωφέλη του. Έχεις γράψει ακορντα και μετά δεν κάνεις σκέψεις να τα αλλάζεις κλπ. "Αναγκάζεσαι" να βρεις μελωδίες που να ταιριαζουν, και έτσι το κομμάτι ολοκληρώνεται χωρίς "παρατράγουδα". Είναι μια πρόκληση να τελειώσω κάτι βάσει των επιλογών που έκανα οταν ξεκινησα. Το τελειώνω και πάω σε άλλο. Μπορεί να μη βγουν οι επιλογές και να μην είναι καλό. Το επόμενο θα βγει καλύτερο.

     

    Όταν έχω δεδομένα τα ακορντα, υπάρχουν πάρα πολλές μελωδίες που θα μπορούσα να κολλήσω σε αυτά. Σκέψου να πρέπει να γινουν μεταβλητα τα ακορντα. Μεταβλητός ο ρυθμός, μεταβλητο και το τεμπο. Δεν θα τελείωνα ποτέ ένα κομμάτι. Βέβαια, για άλλους αυτος είναι ο τρόπος που τους ταιριάζει.

     

     

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    34 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Δεν είναι πολύ δεσμευτικό αυτό Γιώργο;  Αναγκαστικά  πρέπει να γράψεις μελωδικές γραμμές σε προκαθορισμενα ακόρντα. 

     Φυσικά  δεν υπάρχει  χρυσή συνταγή,  όπως βολεύει τον καθένα. :) 

    Απλά ρωτάω για να δω πως το σκέφτεστε. 

    Eχεις δίκιο σε αυτό που λες @roberto30.Όταν έρθει η ωρα να γράψω μελωδική γραμμή πράγματι γίνεται δεσμευτικό οταν έχω γράψει από πριν τα ακορντα....όμως όταν γράφω  κιθάρα προσπαθώ να το αφηνω όσο το δυνατόν πιο πολύ να έχει "Ροή".Δε θέλω να διακόπτω τη φυσική Ροή της κιθάρας όταν γράφω.Οποτε η ροή αυτή και το feel με οδηγούν στα εκάστοτε ακορντα.Αν μετά ...όταν γράφω μελωδία φωνής υπάρχει ροή πάλι τότε αυτό είναι το ιδανικό....αν όχι...τότε αρχίζουν τα ζόρια...δεν είναι λίγες οι φορές που άλλαξα όλη τη ρυθμική σε ένα ρεφραίν η verse μόνο και μόνο γιατί η μελωδία φωνής που βρήκα αργότερα έδινε περισσότερα στο κομμάτι απ' ότι η ρυθμική που προϋπήρχε...

    Δε μου είναι εύκολο να τα γράψω ταυτόχρονα...δεν το έχω προσπαθήσει βασικά καθώς θα έχω στο μυαλό η το ένα η το άλλο....

    οποίο από τα δύο κι αν έχω πάνω σε αυτό χτίζω το άλλο...

    Δυστυχώς εγώ κάνω άλλο λάθος ακόμα μεγαλύτερο...δεν κάθομαι να τελειώσω πρώτα ένα κομμάτι και μετά να πάω στο επόμενο....αλλά τι να κάνω που μου έρχονται συνεχώς riffs στο μυαλό... 

    έχω καταλήξει να έχω γύρω στα 30 τραγούδια εκ των οποίων τα 6-7 να είναι τελειωμένα και στα υπόλοιπα 23 να εκκρεμούν μελωδίες φωνής και στίχοι...

    Απο την άλλη τα κομμάτια μου τα σέβομαι...δε θέλω απλά να τελειώσω ένα κομμάτι μόνο και μόνο για να πω ότι το τελείωσα.Θελω πάντα στο τέλος να μπορώ να πω...

    "Μιχάλη ...έκανες ότι μπορούσες...δεν μπορούσες να κάνεις κάτι καλύτερο...μέχρι εκεί παει"

    Οπότε τα αφήνω τα ακούω τα ξανακουω...και δοκιμάζω διάφορα για μελωδικές φωνές... κάποια φάση στο άσχετο θα έρθει και θα κουμπώσει η σωστή...μπορεί να έρθει σε μια μέρα...σε ένα χρόνο... ποτέ....

    Κάπως έτσι λειτουργώ...

     

    Επεξεργασμένο από leon7pap
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μιχαλη, καλά κάνεις και δεν σταματάς τη ροή. Έτσι κανείς αυτό που έκανες παραπάνω. Ριφ, αλλαγή, άλλο ριφ κλπ. Ωραία πράγματα. Εάν το πολυβαβαλίζεις, που λέμε και στα μέρη μου, δεν είναι πάντα για καλό.

    • Like 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 λεπτό πριν, gkourmoul1 είπε

    Μιχαλη, καλά κάνεις και δεν σταματάς τη ροή. Έτσι κανείς αυτό που έκανες παραπάνω. Ριφ, αλλαγή, άλλο ριφ κλπ. Ωραία πράγματα. Εάν το πολυβαβαλίζεις, που λέμε και στα μέρη μου, δεν είναι πάντα για καλό.

    R U sure ότι κάνει καλά; Ένα τραγούδι βρε παιδιά δεν είναι μόνο ριφς...

    Ακόμα και instrumental να το κάνει χρειάζεται κάτι παραπάνω από 2-3 ωραία ριφς. Ένα όργανο που θα είναι "μπροστά" και θα δίνει την ταυτότητα του κομματιού. Αλλιώς μετά από 5-6 ακούσματα θα έχει ξεχαστεί και δεν θα σου έχει αφήσει τίποτα σαν ακροατή.

     

     Σόρυ Μιχάλη για τα off topic..

     

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Έχεις τα δίκια σου. Αλλά ο Μιχάλης έκανε συγκεκριμένες επιλογές, στο κομμάτι αυτό, και θα είναι πρόκληση γιαυτον να το ολοκληρώσει επιτυχώς. Δε χρειάζεται πάντα να ακολουθούμε τον ασφαλή δρόμο. Για την πάρτη μας τα φτιάχνουμε.

     

    Το επόμενο, ας το κάνει με 2 ριφ max, έτσι για αλλαγή. Και αυτη μεγάλη πρόκληση.

    • Like 2
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Μιχαλη, καλά κάνεις και δεν σταματάς τη ροή. Έτσι κανείς αυτό που έκανες παραπάνω. Ριφ, αλλαγή, άλλο ριφ κλπ. Ωραία πράγματα. Εάν το πολυβαβαλίζεις, που λέμε και στα μέρη μου, δεν είναι πάντα για καλό.

    Έτσι είναι.Αφηνω το κομμάτι να μου δείξει αυτό που θέλει να πάει...όσο πάει....παρεμβαίνω μόνο όταν αυτό κολλήσει..."χαθεί".Θα μου ήταν πολύ ευκολότερο να είχα τη μελωδία φωνής και να γράψω πάνω σε αυτή το υπόλοιπο κομμάτι αλλά δεν μου συμβαίνει αυτό πολύ απλά γιατί και εγώ ασυναίσθητα δεν το επιδιώκω...όταν έχω όρεξη να γράψω κάτι...πιάνω την κιθάρα και λέω "οκ...ας γράψω ένα riff as heavy η as catchy as possible...δεν λέω ποτέ να κάτσω να γράψω μια μελωδία φωνής...

    Καταλαβαίνω όμως τον τρόπο που το λέει ο @roberto30 γιατί πράγματι δεν είναι μια και δυο οι φορές που έχω δεσμευτεί να ψάχνω να βρω μελωδία φωνής πάνω στα ήδη γραμμένα ακορντα...

    Αυτό το εμπόδιο προσπαθώ να το ξεπεράσω βλέποντας λίγο το big picture....δηλαδή βάζω παραμέτρους πριν ξεκινήσω να γράφω τη μελωδία για να μη ψάχνω στο άπειρο...πχ λέω...εδώ θέλω κάτι κοφτό...με full band συμμετοχή....η εδώ θέλω μια δυνατή λέξη επαναλαμβανόμενη....δοκιμάζω πάνω σε modes δηλαδή....αλλιώς χάνεσαι στο άπειρο....

     

    6 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

    R U sure ότι κάνει καλά; Ένα τραγούδι βρε παιδιά δεν είναι μόνο ριφς...

    Ακόμα και instrumental να το κάνει χρειάζεται κάτι παραπάνω από 2-3 ωραία ριφς. Ένα όργανο που θα είναι "μπροστά" και θα δίνει την ταυτότητα του κομματιού. Αλλιώς μετά από 5-6 ακούσματα θα έχει ξεχαστεί και δεν θα σου έχει αφήσει τίποτα σαν ακροατή.

     

     Σόρυ Μιχάλη για τα off topic..

     

    Συμφωνώ εξ αρχής ότι οι μελωδίες φωνής είναι ο αρχηγός και όχι τα ριφφς.Απλα μου είναι πιο εύκολο για μένα να σου γράψω 3-4 καλά ριφφς παρά μια μελωδία φωνής...δεν ξέρω γιατί...

    Ίσως πρέπει να δουλέψω περισσότερο πάνω σε αυτό.....υπάρχει πχ μέθοδος-μπουσουλας για το πώς να γραφτεί μια μελωδία πάνω από τη μουσική με την οποία δεν έχω ασχοληθεί όσο θα έπρεπε...

    • Like 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    Σαν backing track, στέκει.

    Σαν σύνθεση, δεν στέκει αφού δεν υπάρχει μελωδία.

    Απο την άλλη, αφου σου αρέσει να φτιάχνεις original backing tracks μήπως να κοιτάξεις την διανομή τους;

     

    ΥΓ Κανονικά και εφ' όσον είναι σε παραγωγική εξέλιξη, ανήκει στα Clips.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σημερα βρηκα χρνο και ασχοληθηκα λιγο....εδω ειναι μια πρωτη ιδεα για vocal lines και ενα μικρο σολακι ετσι για να υπρχει και ενα sprit κιθαρων σε καποιο σημειο στο κομματι....βεβαια κατα τη διαδικασια κουμπωματος στιχων πανω στη μελωδια φωνης ενδεχεται να αλλαξουν πραγματακια....

     

    https://drive.google.com/file/d/1C_jkTTqpHAAyfKcbMtPRPhrTz7jdOjZm/view?usp=sharing

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 20

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου