Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Samy & The Paragas: Η Κάψα

       (1 κριτική)

    Terry RoscoeBeck5

    Punks not dead λαίμαι...

    Ο αγνός, πηγαίος και άδολος καλλιτέχνης της καρδιάς μας, σε νέες πανκς περιπέτειες. 

    Μαζί του:

    Ο άνθρωπος με τη μοναδική λάμψη, Cosdr- πιάνο και σοσιαλιστική καθοδήγηση 🤩

    Βασίλης Δηβόλης- τύμπανα (και ναι, γράψαμε με τύμπανα, δεν ξανάγινε- Βασίλη σε ευχαριστώ) 😎 

    Σε ρόλο... ΣΔΙΤ εγώ και το 5χορδο Roscoebeck- η "πινελιά" του ιδιωτικού τομέα σε μια... γιάφκα κρατιστών 🤣

    Τα πάντα (άλλα) όλα- πανκς κιθάρες, πανκς στίχοι, πανκς τραγούδι, πανκς σύνθεση, ο αντισυστημικός καλλιτέχνης της καρδιάς μας, Samy Paragas 😍

    Την αγάπη μας στον Τάκη Αργυρίου στο στούντιο 111, για την υπέροχη φιλοξενία και υπέροχη συνεργασία.

    Disclaimer: Το άσ(θ)μα περιέχει απρεπή εκφορά λόγου. Παρακαλείσθε όπως απομακρύνετε τα παιδιά από τα ηχεία. Απολαύστε υπεύθυνα και με δική σας υπαιτιότητα 🧐

     

       


    • Like 9

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Έπος!!

     Περίμενα το μπάσο και το πιάνο πιο "ενεργά", αλλά όπως φαίνεται με το μαστίγιο σας είχε Τέρυ εσένα και τον Κώστα...

     Πάντως το νεανικό κοινό (15-17) τό'χετε!

     

    Edit: Πάντως με τόσα βέλη στην φαρέτρα (Στράτος, Γιώργος, Σπύρος) θα περίμενα και κάτι παραπάνω στις κιθάρες...

    Επεξεργασμένο από cigaret13
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    το άπληστοι χαρμάνες θα το έκανα άπλυτοι - χαρμάνες

     

    υ.γ. πάει τον χάλασαν και τον cos....

    σε ρολο Νικυ Χόπκινς

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εγώ το θέλω σε trap διασκευή, νομίζω θα ταίριαζε.

    Άκου εκεί να γράψεις με τύμπανα .... που ακούστηκε ...

    Μήπως διαφαίνεται ένας πρώτος συμβιβασμός του Σάμυ?

    Να μην ξανασυμβεί κύριοι.

     

    Κλασσικός Παράγκας, μπράβο σας παιδιά.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Moderator
    1 ώρα πριν, cigaret13 είπε

    Έπος!!

     Περίμενα το μπάσο και το πιάνο πιο "ενεργά", αλλά όπως φαίνεται με το μαστίγιο σας είχε Τέρυ εσένα και τον Κώστα...

     Πάντως το νεανικό κοινό (15-17) τό'χετε!

     

    Edit: Πάντως με τόσα βέλη στην φαρέτρα (Στράτος, Γιώργος, Σπύρος) θα περίμενα και κάτι παραπάνω στις κιθάρες...

    Φίλος εμείς απλοί... μισθοφόροι/εκτελεστές ήμεθα... Ότι πει ο συνθέτης, παίζουμε 😆

    Και sorry, αλλά κανείς από τους 6χορδους φίλους δεν είναι... πανκς για να παίξει αλά Παράγκα- αν και θα είχε πολύ πλάκα να το ακούσουμε κάποια στιγμή 😎

    1 ώρα πριν, dimsonic είπε

    το άπληστοι χαρμάνες θα το έκανα άπλυτοι - χαρμάνες

     

    υ.γ. πάει τον χάλασαν και τον cos....

    σε ρολο Νικυ Χόπκινς

    Και άπληστοι και άπλυτοι... όλα μέσα σε μια πανκς μπάντα

    Ο cos δεν χάλασε... Βρέθηκε στο στοιχείο του, απλά δεν το είχε εξωτερικεύσει. Τον βοηθήσαμε στο... outing 🤩 

    1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

    Άκου εκεί να γράψεις με τύμπανα .... που ακούστηκε ...

    Μήπως διαφαίνεται ένας πρώτος συμβιβασμός του Σάμυ?

    Να μην ξανασυμβεί κύριοι.

     

    Κλασσικός Παράγκας, μπράβο σας παιδιά.

    Έτσι είναι φίλος, η επανάσταση... επανάσταση, αλλά πώς να πεις όχι στη κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας; 😂

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Χριστός Ανέστη και νομίζω πως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, ακούγονται πιο ξεκάθαρα και μυρίζουν ακόμα πιο ξεκάθαρα. Πως σου μυρίζουν εσένα, στρατιώτη? χαχαχαχααχαχα🤣

     

     Είναι ένα σοσιαλιστικό anti-social κομμάτι, ένα πόνημα που καταπιάνεται με τετριμμένες για την εποχή που ζούμε καταστάσεις για να παράγει αντίστοιχα τετριμμένα νοήματα που όμως δεν είναι "άλλο ένα πόνημα". Γιατί? Μα είναι απλό.

     

    Γιατί πηγάζει από έναν καλλιτέχνη που αδιαμφισβήτητα έχει κάτι να πει, το έχει αποδείξει στο παρελθόν αρκετές φορές και το λέει όμως ιδιαίτερα όχι μόνο στην απόδοση αλλά σε όλη τη διαδικασία, από τη σύλληψη, την αρχική ιδέα και ιδιαίτερα κατά την μέθοδο που χρησιμοποιεί σε όλα τα στάδια της διάρθρωσης, αν τελικά υπάρχει μέθοδος. Μάλλον μεθοδικότητα υπάρχει, όχι μέθοδος.

     

     Αν το πούμε method acting, method performing για να βάλω και τους άλλους συντελεστές στο κάδρο της κριτικής🤣 νομίζω πως και αυτό ακούγεται και μυρίζει.

     

     Το κομμάτι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ γι αυτό που είναι🤣

     Πιο εξαιρετικό είναι όμως και σίγουρα πιο εκτιμητέο για κάποιον που το βίωσε και ως δημιουργία.

     

     Δεν μπορώ να κρύψω τον θαυμασμό μου για το ταλέντο που έχει ο Samy να φτιάχνει την ατμόσφαιρα, πρώτα ξεκινώντας με τον εαυτό του και αφού "φτιαχτεί" με τον τρόπο του, παίρνει το όργανο του και αρχίζει να το βγάζει. Αυθόρμητα και ακομπλεξάριστα, μια βάση μουσικής προόδου που επαναλαμβάνει χωρίς να την έχει σκεφτεί, χωρίς να τον νοιάζει τι παίζει και λέει στον πρώτο καλλιτέχνη που θα φέρει στον χώρο ηχογράφησης παίξε. Τι να παίξω. Δεν ξέρω. Παίξε και άντε να σου πει το πολύ πολύ καμία παρατήρηση όχι αυτό κάτι άλλο, χωρίς να σου πει το τι.

     

     Η δομή φτιάχνεται ανορθόδοξα λοιπόν σε αυτό το κομμάτι  και από τον αυτοσχεδιασμό προκύπτει και ένα στυλ στο οποίο από πάνω θα έρθουν να χτίσουν και οι άλλοι. Προφανώς οι άλλοι στην περίπτωσή μας, ο μπασίστας και ο ντράμες, όντες με υψηλή μουσική αντίληψη και εμπειρία μπορέσανε να δώσουν την απαραίτητη δομή στην αναρχία και κάποιος που μάλλον είναι ο κύριος Αργυρίου όχι μόνος του αλλά με τις παρατηρήσεις του samy έκανε την "κοπτοραπτική" της ενορχήστρωσης και την παραγωγή ......... να πω σώζοντας την κατάσταση? ΄Όχι. Δεν υπήρχε κάτι να σωθεί.

     

     Εγώ προσωπικά ήμουν ντεφορμέ αλλά και σε πλήρη φόρμα να ήμουν δεν μπορώ να αυτοσχεδιάζω σε pro επίπεδο. Θέλω τον χρόνο μου και τη μελέτη μου. Δεν είχα και την πολυτέλεια ούτε τον χρόνο αλλά ούτε και τη διάθεση την περίοδο εκείνη, αλλά και να τα είχα, θα είχα προσφέρει όπως είπα περισσότερο δίνοντας μου ένα track και να το δούλευα σπίτι. 

     

     Ο δημιουργός όμως ήθελε δια ζώσης παρουσία και πατάμε rec και πάμε ότι να ναι και ποιος είμαι εγώ για να του χαλάσω τον δημιουργικό οίστρο, τη διάθεση? Τι φίλος και συμφορουμίτης θα ήμουν. Τι πρεσβευτής του σοσιαλιστικού πνεύματος της αλληλεγγύης.

     

     Οι άλλοι συντελεστές του έδωσαν τα μέγιστα και πιστεύω πως με περισσότερο χρόνο και επιμέλεια θα ήταν ακόμα καλύτερο.

     

     Πάραυτα και τώρα αντικειμενικά στην μεγαλύτερη διάρκειά του έχει εξαιρετικές στιγμές μουσικά και δένει το τελικό όλον αρκετά καλά, εξ άλλου τώρα ελεύθερα γράφω,δεν σκέφτομαι τι γράφω ελπίζω να βγαίνει νόημα και να είμαι δίκαιος αλλά και να μην είμαι τι μας νοιάζει, ότι γουστάρουμε κάνουμε κυρίως ως ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ μιας 20 ΧΡΟΝΗΣ  ΠΑΡΕΑΣ του ΘΕΪΚΟΥ ΜΑΣ ΝΟΙΖ και την καταβρίσκουμε και να μαστε όλοι καλά.

     

     Ειλικρινά Samy, Τερρυ, Βασίλη που δεν έχουμε γνωριστεί και κύριε Τακη του στούντιο 111 χάρηκα πάρα πολύ που περιλήφθηκα στους συντελεστές, σας ακούω και σας θαυμάζω όλους, είναι τιμή μου που εγώ ένα ασήμαντο και ατάλαντο μπροστά σας σκουπίδι στάθηκα δίπλα σας και σκύβω από ντροπή και δέος το κεφάλι μου 🤣

     

     Θα μου μείνει από όλη την εμπειρία και η συγκίνηση όταν έμαθα ότι παίζω σε ένα θρυλικό στούντιο γιατί είμαι άσχετος από αυτά και στο σημείο αυτό κουωτάρο τον κ. Δημήτρη

     

     

    8 ώρες πριν, dimsonic είπε

    υ.γ. πάει τον χάλασαν και τον cos....

    σε ρολο Νικυ Χόπκινς

     

     Υπάρχουν φορές που μου αναφέρουν ή με ταυτίζουν λίγο στις μουσικές μου προσπάθειες και παραθέσεις με κάποιο καλλιτέχνη, συνήθως δεν τον ξέρω γιατί δεν έχω πολλές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και πρέπει να το ακούσω και μετά καταλαβαίνω γιατί τα ξέρω τα συγκροτήματα και έχω ακούσει τα κομμάτια, μέχρι και τα έχω παίξει στο σπίτι ή σε κανα live σε μερικά ερασιτεχνικά συγκροτηματάκια που έχω παίξει στο παρελθόν και δεν θυμάμαι ούτε τους τίτλους, μόνο η μουσική μου εντυπώνεται εύκολα και έχω καλό αυτί για να την αναλύω από μικρός γι αυτό και είμαι και συνθεταράς χαχαχαχ τελος πάντων θέλω να πω πως ήταν ωραία που έπαιζα σε ένα στούντιο που έχουν γραφτεί πολλές μεγάλες γνωστές ελληνικές παραγωγές και μάλιστα έπαιξα στο πιάνο που ηχογράφησαν για  τη  Ρόζα.

     

     Χαχαχαχαχα μίλησα και για εμένα χαχαχαχαχαχαχα  τι άλλο να πω.

     

     Μπράβο ΣΑΜΥ, πάντα τέτοια,

     Ναι είναι πανκ, είναι Αβαντ Γκαρντ, είναι ΡΟΚ!!!!!

     Δεν είναι τα τραπ, τα γκανγκστα ραπ, τα πριόνια και τα σκυλάδικα  στις ντισκοτέκ που είναι του σατανά και κάνουν πουρέ το μυαλό των νέων για να είναι σκλάβοι να τους εκμεταλλεύονται για ψίχουλα και να έχουν σκυμμένο το κεφάλι.

     Συνέχισε να το βγάζεις από μέσα σου, να το εκφράζεις, είμαστε μαζί σου και προχώρα εσύ. Είμαστε δίπλα σου.

     ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ

     Ο Πινόκιο, ο Τσίπρας και τα ψέμματα - Xanthitimes.gr - Νέα και Ειδήσεις από  την Ξάνθη

     

     χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα🤣

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, cos_dr είπε

     

     Θα μου μείνει από όλη την εμπειρία και η συγκίνηση όταν έμαθα ότι παίζω σε ένα θρυλικό στούντιο γιατί είμαι άσχετος από αυτά και στο σημείο αυτό κουωτάρο τον κ. Δημήτρη

     

     

     

     Υπάρχουν φορές που μου αναφέρουν ή με ταυτίζουν λίγο στις μουσικές μου προσπάθειες και παραθέσεις με κάποιο καλλιτέχνη, συνήθως δεν τον ξέρω γιατί δεν έχω πολλές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και πρέπει να το ακούσω και μετά καταλαβαίνω γιατί τα ξέρω τα συγκροτήματα και έχω ακούσει τα κομμάτια,

     

    λοιπον τι λες?

    δεν ήσουν λίγο Νίκυ στο κομμάτι αυτό?

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

     

    λοιπον τι λες?

    δεν ήσουν λίγο Νίκυ στο κομμάτι αυτό?

    ήμουν πολύ λίγο και πολύ λίγος είμαι γενικά σε σχέση με αυτόν τον Νικυ. 🤣

     Αλλά το angie το έπαιζα κάποτε και έπαιζα τα θέματα του πιάνου καλά θυμάμαι, μου το λέγανε.

     Άμα κάτσω και το μελετήσω κάτι το βγάζω.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 λεπτά πριν, cos_dr είπε

    ήμουν πολύ λίγο και πολύ λίγος είμαι γενικά σε σχέση με αυτόν τον Νικυ. 🤣

     Αλλά το angie το έπαιζα κάποτε και έπαιζα τα θέματα του πιάνου καλά θυμάμαι, μου το λέγανε.

     Άμα κάτσω και το μελετήσω κάτι το βγάζω.

    ε τώρα, μην πάς στο Αντζι.

    Εχει παίξει σε όλη την εγγλέζικη δισκογραφία

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    ΜΙΣΟΥΜΕ που μετατρέπουν πλέον κάθε καταστροφή που πιθανώς και να δημιουργούν σε επιχειρηματική ευκαιρία.

     

     ΘΕΛΟΥΜΕ κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη.

     

     ΌΧΙ ΑΛΛΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ SURVIVOR.

     Όχι στο ΝΕΤFLIX, το  GULAG του καπιταλισμού,

     

     Δεν θέλουμε πιο έξυπνες τηλεοράσεις. Τουλάχιστο όχι πιο έξυπνες από εμάς🤣

     1-1-4🖖

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    46 λεπτά πριν, cos_dr είπε

     1-1-4🖖

     

     

    Τι σύστημα είναι αυτό?

    Εγώ ξέρω το 4-4-2, το 3-5-2, το 4-2-3-1, το 4-3-3, το 4-1-4-1, κλπ.

    Αυτό δεν το έχω ξανακούσει.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 20

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου