Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • The Eyes of the Butterfly

       (0 κριτικές)

    cos_dr

    Προσθέτω στο mix μου μια REMASTERED έκδοση του γνωστού μου 😀κομματιού

     "Τhe Eyes of the Butterfly"

     

     Ένα πειραματικό κομμάτι βασισμένο σε μια μελωδία που μουρμούριζα μια μέρα και άρχισα να την αναπτύσσω χρησιμοποιώντας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ

    το Roland V-Synth μου.

     Όλη η επεξεργασία  των ήχων και η προσθήκη εφέ έγινε μέσω αυτού. 

     

     Δούλεψα τη μίξη με το T-Racks 5

     Ευπρόσδεκτη κάθε κριτική.

     

     


    • Like 9

    Feedback χρήστη

    Πρόταση

    Τι κριτική να σου κάνουμε ρε Κώστα,γαμεί το κομμάτι 🙂

    Αν θες την γνώμη μου μπορεί να κρατήσει και παραπάνω,ειδικά αυτό που μπαίνει στο 2:10 δεν βαριέμαι να το ακούω.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    10 λεπτά πριν, Nikos Aravanis είπε

    Τι κριτική να σου κάνουμε ρε Κώστα,γαμεί το κομμάτι 🙂

    Αν θες την γνώμη μου μπορεί να κρατήσει και παραπάνω,ειδικά αυτό που μπαίνει στο 2:10 δεν βαριέμαι να το ακούω.

    ε εντάξει , υπερβολές.

     Αυτό να το κάνω

     Να βαρέσω εκεί που μπαίνει το σολο ενα άλλο σολο 15 λεπτα χαχαχαχαχαχαχαχχαχα

     

    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Just now, Konstantinos Dritsas said:

    ε εντάξει , υπερβολές.

     Αυτό να το κάνω

     Να βαρέσω εκεί που μπαίνει το σολο ενα άλλο σολο 15 λεπτα χαχαχαχαχαχαχαχχαχα

     

    Δεν υπερβάλω,όταν ξαναμπένει αυτό το riff?>να το πω προς το τέλος ήθελα να συνεχίσει το κομμάτι.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru

    Κώστα το κομμάτι είναι υπέροχο και προσωπικά δεν θα με ξένιζε αν άκουγα ότι το είχε γράψει οποιοσδήποτε καθιερωμένος του είδους... τώρα στα της παραγωγής θα σου πρότεινα να μην το περιορίσεις στο περιβάλλον του οργάνου (καλό χρυσό αλλά έχει όρια)...

     

    στους synth ήχους επί το πλείστον είναι ok αλλά στο rythm section π.χ. ότι και να του κάνεις, ως προς τις δυναμικές και τον όγκο το "σώμα" και τον συχνοτικό πλούτο και τις αρμονικές, θα "πάσχει" αφήνοντας μια αίσθηση lo(w) fi ή καλύτερα synth demostration... βέβαια αν αυτός είναι ο στόχος σου ως άποψη πάω πάσο αν και θα ήθελα να το ακούσω και σε μια άλλη version χωρίς περιορισμούς...

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    16 ώρες πριν, npap είπε

    Κώστα το κομμάτι είναι υπέροχο και προσωπικά δεν θα με ξένιζε αν άκουγα ότι το είχε γράψει οποιοσδήποτε καθιερωμένος του είδους... τώρα στα της παραγωγής θα σου πρότεινα να μην το περιορίσεις στο περιβάλλον του οργάνου (καλό χρυσό αλλά έχει όρια)...

     

    στους synth ήχους επί το πλείστον είναι ok αλλά στο rythm section π.χ. ότι και να του κάνεις, ως προς τις δυναμικές και τον όγκο το "σώμα" και τον συχνοτικό πλούτο και τις αρμονικές, θα "πάσχει" αφήνοντας μια αίσθηση lo(w) fi ή καλύτερα synth demostration... βέβαια αν αυτός είναι ο στόχος σου ως άποψη πάω πάσο αν και θα ήθελα να το ακούσω και σε μια άλλη version χωρίς περιορισμούς...

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια αγαπητέ.

     

     Σε αυτό που αναφέρεις για το rythm section ήθελα να πω τα εξής σε σχέση με το όργανο.

     

     Τα drum samples που χρησιμοποίησα δεν είναι του οργάνου, τα πέρασα απλά στο όργανο και τα επεξεργάστηκα με τα φιλτρα και τα εφφε του.

     Γενικά αυτό το όργανο δεν έχει περιορισμούς.

     Ότι έχει μέσα του από samples (πέραν της μηχανής virtual analog) από τη μαμά του είναι τελείως ενδεικτικά.

     Η λογική του είναι να του περνάς ότι θέλεις από δείγματα, ανεξαρτήτως ποιότητας, δηλαδή μπορείς να του ρίξεις ποιοτικά ακουστικά δείγματα ή και ολόκληρα ρυθμικά από ακουστικά τύμπανα και να δουλέψεις μόνο με αυτά στην αρχική τους ποιότητα.

     Είναι λοιπόν ένας sampler με ενισχυμένο το workstation κομμάτι.

     Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα στο Rythm section είναι αποτέλεσμα προσωπικών επιλογών .

     Το συνθ δεν φταίει σε αυτό.

     Το synth αυτό δεν έχει όρια.

     Το μόνο του όριο είναι ο χρήστης του.

     (ο πορωμένος V-synthas χαχαχαχαχχα)

     

     Βέβαια συμπληρώνω και κάποιες αλήθειες.

     Για καλύτερο αποτέλεσμα σε αυτό που προτείνεις θα δούλευα εκτός του περιβάλλοντος του synth στα ρυθμικά.

     Και αυτό λόγω της αρχιτεκτονικής του.

     Μπορείς να δουλεύεις με 50mb μέγιστη sample ram διαθέσιμη σε ένα session.

     Σε αυτό δεν έκαναν τότε καλή δουλειά, έπρεπε να έχουν μεγαλύτερη ram αλλά προφανώς θα γονάτιζαν τον επεξεργαστή.

     Αυτό λύνεται με το να κάνεις πολλά project για ένα project και να έχεις πενηντάρια για καλύτερα αποτελέσματα.

     Αλλά στην εποχή μας, ακόμα και στην τότε εποχή ήταν ανωμαλία, γιατι με software μικρής αξίας στο pc του κάποιος μπορεί να δουλέψει ανετότερα και να μην κάθεται να φορτώνει και να ξαναφορτώνει.

     

     Από την άλλη τη βρίσκω να δουλεύω στο όργανο αποκλειστικά από την μέρα που το πήρα.

     

     Αν θεωρητικά δεν έκανα αυτή τη δουλειά ερασιτεχνικά και είχα στόχο επαγγελματικό αποτέλεσμα (και είχα και περισσότερες γνώσεις που θα το φρόντιζα αυτό)  είναι σίγουρο πως θα δούλευα εκτός περιβάλλοντος του οργάνου γενικά, ιδιαίτερα στην εποχή μας.

     αυτά είχα να πω σαν σκέψεις.

     

    Επεξεργασμένο από Konstantinos Dritsas
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Κώστας πάντα μοναδικος. στο είδος του.

    Τα πάντα όλα.Μπράβο φίλε και να μην εξαφανϊζεσαι πολύ. Λεϊπεις εδω στο forum.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μπράβο φίλε

    φοβερό το κομμάτι

    ηχάρα, σολάρες, ατμόσφαιρα outer space !!!

    μακάρι να γράψεις μουσική για το επόμενο mass effect

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 λεπτά πριν, sharpshooter είπε

    Μπράβο φίλε

    φοβερό το κομμάτι

    ηχάρα, σολάρες, ατμόσφαιρα outer space !!!

    μακάρι να γράψεις μουσική για το επόμενο mass effect

    θα γράψω μια μέρα μουσική μεγάλη για το επόμενο Battlefield.

     Μια μέρα θα...............................  χαχαχαχχαχαχαχαα

     ThANKS MAN!!

    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 5

    Weeks on end

    Ενα.... mainstream μετα πανκ-φανκ κομματι  😅 Hope you enjoy it!    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 16

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 13
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου