Προς το περιεχόμενο

deusx

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    22
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή deusx

0

Φήμη

  1. Σχετικά με τις άδειες, το κτίριο αυτό είναι ημιπαράνομο από γενησημιού του, χωρίς πυρασφάλεια ή εξεαερισμούς και σε μια αρκετά τραγική κατάσταση, κάτι το οποίο γνωρίζουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς εδώ και χρόνια, αφού είχε πιάσει και φωτιά πρόσφατα. Είναι μία βρώμικη ιστορία, διότι έχει δοθεί σε ιδιώτη ενα κομμάτι του χώρου για εκμετάλλευση, και τελοσπάντων δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω για νομικούς καθαρά λόγους. Πάντως για τους λόγους που προανέφερα δεν υπάρχει θέμα τεχνικής υπηρεσίας κλπ κλπ.... Ακριβώς επείγει το όλο ζήτημα διότι υπάρχει ένα ενδεχόμενο να δοθεί κάποιο ποσό από το τμήμα για αυτή την δουλειά, αλλά είναι στην τάξη χρημάτων που προανέφερα, απ΄'οσο έχω και εγώ καταλάβει. Τώρα για το ζήτημα συχνοτήτων κλπ, και εγώ αυτό έχω προτείνει, ντεσιμπελόμετρο και φασματογράφος, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτές οι δυνατότητες επαγγελματικής ακουστικής μελέτης. Ακόμα και αν υπήρχε το χρήμα για κάτι τέτοιο, σε μία επαρχιακή πόλη στη μέση του πουθενά βρές μου εσύ acoustic engineer και εγώ σου τον πληρώνω και με το λεπτό. Εξαρχής προσωπικά μπλέχτηκα σε όλη αυτή την υπόθεση για να μην καταλήξει η όλη κατάσταση στο γνωστό σκηνικό με τις κουβέρτες της γιαγιάς και τα αυγουλάκια. Οπότε με αυτά τα δεδομένα παίζουμε
  2. Όταν λες να καθορίσουμε ποσοτικά τους στόχους μας τι εννοείς? Πόσα db θέλουμε να κόψουμε και ποιές συχνότητες και στάσιμα να μειώσουμε ? Το κτίριο ανήκει στο πανεπιστήμιο και έχουν παρθεί οι σχετικές άδειες για την διαμόρφωση του συγκεκριμένου χώρου.
  3. καταρχάς συζήτηση κάνουμε δεν τίθεται θέμα ''σπασίματος'' οπότε γράφετε ελεύθερα. Για αυτά τα οποία είπες ότι παρέβλεψα, η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν παραβλεφθεί απλά ανέβασα λίγο το ποσό επίτηδες για να μην τα αναφέρω (πχ σανίδες εχουν 2,5 αλλά τις έβαλα 3 γι αυτό τον λόγο). όσο για κλιματισμό, κάτι το πραγματικά ακριβό, δεν θα βάλουμε και ας σκάνε απλά οι μέσα :-). γιατί πιστεύεις ότι δεν θα αποφερει αποτέλεσμα? δλδ θεωρείς ότι αυτό που αναφέρω δεν θα κόψει ούτε ένα db, k δεν θα βελτιώσει καθόλου τις ενδοσυχνοτικές αποκρίσεις/διαχύσεις? εμείς απλά πηγαίνουμε σύμφωνα με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, ενδεικτικά αναφέρω : Rod Gervais Home Recording Studio Build it Like the Pros Acoustic Design for the Home Studio Gallagher Mitch 3ον ναι όντως η ''ηχομόνωση'' μεριά δεν μας ενδιαφέρει και τρελά, απλά να κόψουμε τα απ'έξω προς τα μέσα όσο γίνεται
  4. λοιπόν για να γίνω λίγο πιο σαφής και να δώσω και μια ώθηση στην συζήτηση, αυτό το οποίο σκεφτόμαστε είναι: κενό- πετροβάμβακας 50 kg - διπλή γυψοσανίδα 12mm στους τοίχους, με κόστος 3 ευρω το μετρο περιπου ο πετροβάμβακας και 2-3 η γυψοσανίδα= 400 ευρώ. Τώρα υπάρχει η σκέψη για πλωτό πάτωμα και κρεμάμενο ταβάνι αλλά δεν έχουμε καταλήξει και πάνω σ'αυτά γενικά θα θέλαμε συμβουλές. Επίσης για acoustic treatment έχουμε ρικοφον με 6ευρω το μετρο επι το μισό πες δωμάτιο = 300-400. Τώρα για bass traps επίσης δεν ξέρουμε αν χρειάζεται. Έτσι μέχρι στιγμής είμαστε στα 800 ευρώ περίπου χωρίς ταβάνι κ πάτωμα.
  5. μιλάμε καθαρά και μόνο για την μόνωση, όλα τα άλλα υπάρχουν
  6. καταρχάς μιλάμε για προσωπική δουλειά, ακριβώς επειδή είναι ''πολλά τα λεφτά''. 2ον μιλάμε για τάξη των 1000-3000 ευρώ και οχί για στουντιο ηχογράφησης αλλά για ''προβάδικο΄΄ κ ίσως πρόχειρες ηχογραφήσεις. δν μιλάμε για control room και Live room. από άδειες κλπ υπάρχουν.
  7. Ουδείς? no one? κανείς? χελόουυυυυυυυυυυυυ :-\
  8. Καλησπέρα, γράφω αυτό το πόστ εκ μέρους μουσικής ομάδας ενός πανεπιστημιακού τμήματος. Υπάρχει ένας χώρος τον οποίο θέλουμε να μετατρέψουμε σε rehearsal studio, και θέλουμε προτάσεις/ιδέες για μονώσεις, διαμόρφωση του χώρου, και ένα σχετικό κοστολόγιο. Παραθέτουμε εκτενές φωτογραφικό υλικό και το σχέδιο του χώρου. Το κτίριο είναι προκάτ.
  9. Σίγουρα ισχύει το περι ορέξεως κ συμφωνώ. Αλλά μην χαώνετε παιδιά την συζήτηση. Το κονσεπτ μου είναι αν ενα τετοιο rack είναι όντως value for money σε σχέση με πετάλια? πχ το timefactor σε 5-10 χρονια θα εχει τα μισα λεφτα used, θα εχουν βγει καλύτερα converters κ θα έχει ξεχαστεί παντελώς. Θα εξακολουθεί όμως να βγάζει τον ήχο που βγάζει κ ας μην το θυμάται κανείς. Επίσης μην ξεχνάτε το πόσο παραμετροποιήσιμο είναι ένα ρακ σε σχέση με ένα stompbox.
  10. και για να μην ξεχνιόμαστε... ΠΟΥ σαι ρε sf o λαός σου σε περιμένειιιιιιιιι........... Εντάξει όλοι οι superstars αργείτε λίγο να ανεβείτε στο σανίδι, θα το δεχτεί αυτό το κοινό σου...... αλλά πρέπει να εμφανιστείς, μέχρι και τι σέρτ σου έπλεξε το άμοιρο φαν κλαμπ σ για να σε δελεάσει.... :P :P :P
  11. και συνεχίζω τον μαραθώνιο :P 3). Συμφωνώ με σένα genious loki, ότι είναι μειονέκτημα το γεγονός ότι πολύ δύσκολα θα ακούσεις κάτι σε rack πριν το πάρεις. Ακόμα και στο youtube πολύ δύσκολα θα βρεις κατατοπιστικά reviews από τέτoιου είδους rack οπότε πρέπει πχ να ψάχνεις δίσκους που έχουν ''προταγωνιστεί'' και να πηγαίνεις τελείως στα τυφλά. Επίσης το σερβις είναι το ποιο μανίκι της όλης υπόθεσης. Πολλές φορές αλλαγη μπαταρίας -> πανε τα presets και μετά τρέχα γύρευε με τα roms και με τους midi sequencies να τα αναστήσεις! 4). Εχεις δίκιο για τα eventide, δεν τα έβαλα επουδενί στην ίδια κατηγορία, τα ehx που αναφέρου είναι reverb πετάλια και πέταξα και ένα t-rex μέσα ::) Tώρα το να βρείς φτηνό eventide rack xexexexexexexe -> good luck. ¨Εχω αρχίσει να πιστεύω ότι υπάρχουν κυνηγοί κεφαλών ειδικοί για αυτά τα ρακ. :P Σε σχέση με τα πετάλια της eventide βέβαια είναι λαβ ν hate κατάσταση διότι πολλοί το timefactor απλά το σιχαίνονται κ καταλήγει πετώντας στο ebay , άλλοι πίνουν νερό στο ονομά τ, κ της εταιρίας γενικότερα. Προσωπικά το βρίσκω υπερεκτιμημένο, έχοντας παίξει μαζί του, θα πηγαινά πιο κοντά σε pigtronix η vmsd empress, damagecontrol timeline σ αυτά τα λεφτά....... λίγο sterile μου κάνει ρε παιδί μου αυτό το σουπερ-σουκάνωκαιπρωινόστοκρεβάτι-πετάλι .....
  12. 1). γενικα ρε παιδιά δεν είναι περίεργο και ίσως λίγο αστείο το γεγονός ότι ένα μεγάλο κομμάτι του ήχου τους είναι για emulation του analog delay -> τελείως lo-fi (70-80'ιλα, γκιλμορ ο μεγαλύτερος κιθαρίστας όλων των εποχών κλπ κλπ) κατασταση. αλλά και στα chorus βλέπεις κάτι τέτοιο πχ -> tc scf,όλα τα leslie unis clones (eric johnson, sting και στλενεις sos το δε world klp klp), και μετά βλέπεις πάνω 24 bit adda converters, hi fi τεχνολογια και δεν συμμαζεύεται. Αυτό απλά ως σχόλιο. 2). Παίζει πολύ πιστεύω το θέμα τάση της μόδας γιατί βλέπεις όλη αυτή την τάση πλέον οι εταιρίες να βγάζουν μόνο stompbox και να πέφτουν όλοι με τα μούτρα.... χαρακτηριστικό -> τα νούμερα των bids που παίζουν για πετάλια στο ebay και για rack. Δλδ μία ''ευκαιρία'' για ένα πετάλι θα είναι πχ στη μισή τιμή καινούργιου και θα φτάσει τα 20 bids, ενώ για ένα rack φαίνεται να μην ενδιαφέρεται ο κόσμος κάνοντας το πολύ δελεαστικό από θέμα τιμής. Αυτό ισχύει ακόμα και για ''καινούργια'' ρακ όπως πχ tc d two, ποε είναι σχετικά νέας τεχνολογίας. Από την άλλη σε όποιο επαγγελματικό στουντιο ηχογράφησης και να πας δεν θα δείς το timefactor η το echolution αλλά φέτες του 80.... δλδ τόσο έξω έχει πέσει ο edge? Γτ δν παίζει ο τύπος με το dmm ακόμα?
  13. Λοιπόν παίδες να πως έχει η ιστορία. Ως κιθαρωδός (μεταξύ άλλων οργάνων) μπήκα και εγώ σε κάποια φάση στον χορό του τέλειου ήχου, των racks, stompboxes κλπ κλπ και τελειωμό δεν έχει. Στη αναζήτηση λοιπόν ποιοτικών εφε (delay,reverb , chorus κλπ) ετέθη το εξής ερώτημα: rack η stompbox ?...... οχι ακριβώς, αυτό είναι λίγο περί ορέξεως, φορητότητας 80ίλας, spandex κλπ κλπ. Αλλά η million dollar question είναι πιο συγκεκριμένη: ένα σύγχρονο ακριβο stompbox delay ή reverb (βλέπε timefactor, superdelay = γύρω στα 300 europouls used, ehx cathedral, holy grail,roomate 200 γιούρα) ή ένα vintage 80ίλα rack που στα ''νιάτα του'' έσπερνε????? (Roland SRV2000, SRV 330, SDE 2000-3000,TC SDD 2000,KORG, Yamaha SPX-90,Ibanez DM2000, LEXICON PCM ΚΛΠ ΚΛΠ). Συγκεκριμένα προσανατολίζομαι προς roland srv 330 για reverb και tc sdd2500 διότι τα χω βρεί σε καλές τιμές. Αλλά είναι γενικό το θέμα οπότε πείτε γνώμες! Επίσης μην ξεχνάτε ότι αυτά τα units μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως γενικά εφε σε άλλα όργανα, ενώ τα στομπς όχι τόσο άλλο ένα πχ γτ να δώσεις 100 για να πάρεις ένα μχρ 108 η ένα ge 7 και να μην δώσεις 150 για ένα παλιό 31band eq (μην πέσετε να με φάτε, ξέρω πάνω από 5-10 bands δν θα δουλεύουν) που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις κ αλλού? imho πάντα ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM!! SF LOVERS FAN CLUB
  14. τελικα μας τα φαγανε τα ηχεια απ το ebay :-[ . δεν πειραζει ομως. επειδη εν τελει σκεφτομαι να ακολουθησω τον δρομο της custom made μου ειπε ο φιλτατος παραπανω,εχω καποιες σκεψεις 1ον οι σκετες καμπινες αυτες του tube town ποιοτικα ειναι καλες (πχ καλυτερες απο το να παρω καμια φτηνη καμπινα και να αλλαξω ηχεια)? 2ον και τι γινεται με το σημειο συντονισμου q που πρεπει να το μετρησεις με βαση το ηχειο κλπ κλπ? παραθετω το thread απ οπου το διαβασα http://www.noiz.gr/index.php?topic=165949.10 και εν τελει γτ το να φτιαξεις μια cab με fane (η οπιοαδηποτε) ηχεια και καλυτερα (η τουλαχιστον της ιδιας κατηγοριας κ αν κανω λαθος διορθωστε με) μαλιστα απο αυτα που βαζουν σε αυτην εδω http://www.dv247.com/guitars/hiwatt-se2121f-guitar-extension-speaker-cabinet--43598 κοστιζει 500 ευρω (ηχεια 230 καμπινα 250 περιπου) ενω αυτη εχει 850? και δεν ισχυει μονο για την συγκεκριμενη εταιρεια απο οτι ειδα κανοντας μια απλη ερευνα αγορας. Ειναι μονο θεμα trademark των εταιρειων?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου