Προς το περιεχόμενο

Demential

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Μπάσο
    Τύμπανα
  • Day job
    Software Developer
  • Τόπος
    Athens

Συμμετοχή Demential

0

Φήμη

  1. Από ιδέες δεν έχω παράπονο... απλώς οτι έχω σκεφτεί ως τώρα δε βγαίνει απο έναν. Ακόμα και αυτό που ξεκίνησα είναι λιγάκι φιλόδοξο, αλλά βλέποντας πως πάει ως τώρα παίρνω θάρρος. Γενικά πάντως αν θέλεις στείλε μου πμ και βλέπουμε μήπως κάνουμε κάτι
  2. Να προσθέσω επίσης οτι με τα χρόνια άρχισα να αναπτύσω και μια άλλη ικανότητα, να ξεκινάω concept τα οποία να είναι μέσα στις δυνατότητες μου. Ακόμα και αν χρειάζεται να μάθω κάποια επιπλέον πράγματα, κάτι που το επιδιώκω με τα χρόνια. Αλλά ας πούμε το να φτιάξω ένα αθλητικό παιχνίδι που θέλει τίγκα motion capture, ε, δεν είναι λιγάκι χαζό? Ή να ξεκινήσω ένα πρότζεκτ του στυλ skyrim και να περιμένω οτι μπορώ να το προχωρήσω μόνος?
  3. Όσο ασχολούμαι τόσο καλύτερος γίνομαι, αλλά μπορείς να πεις οτι είμαι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Κυρίως τους χρόνους μου βελτιώνω με τον καιρό, πράγματα που μου έπαιρναν ώρες τώρα βγαίνουν γρηγορότερα. Αλλά και το αποτέλεσμα σίγουρα...
  4. Άποψη μου είναι οτι ο προγραμματισμός θα έπρεπε σιγά σιγά στην εποχή μας να απομυθοποιείται λιγάκι. Τα πράγματα πλέον είναι 10άδες φορές πιο εύκολα και φυσικά όπως συμβαίνει με τα περισσότερα θέματα, η πληροφόρηση είναι άφθονη και προσβάσιμη. Δε θεωρώ τον εαυτό μου κανέναν σούπερ έξυπνο, οπότε θεωρώ οτι οποιοσδήποτε με πολλή όρεξη μπορεί να μάθει τα βασικά. Αν μπεις στη λογική, μετά γίνεται όλο και πιο εύκολο. Μετά από αυτή τη μακριά εισαγωγή θα απαντήσω στην ερώτηση σου. Υπάρχουν μηχανές με τις οποίες μπορείς να κάνεις αξιόλογα, εμφανίσιμα και διασκεδαστικα παιχνιδάκια, σχεδόν μόνο με κλικ. Αλλά γιατί να αφαιρέσεις απο τον εαυτό σου την ικανότητα να κάνει κάτι πραγματικά custom και innovative, αν έχεις τη φαντασία να το σκεφτείς?
  5. FPS εμπνευσμενο από το portal. Λίγο διαφορετικό ability, πάλι γρίφοι που εκμεταλλεύονται τη φυσική. Το δουλεύω στη unity με στόχο να το βγάλω για mobile (όπου και περισσότερες οι πιθανότητες να βγάλω και κανα ψιλό). Αυτές τις μέρες θα τελειώσω το prototyping και στη συνέχεια θα αρχίσω να δουλεύω στις πίστες, όταν θα είναι 80-90% έτοιμη όλη η μηχανή του παιχνιδιού. Τα script τα γράφω σε C# και παράλληλα όταν δε βαριέμαι και είμαι για πιο εικαστικά φτιάχνω και κανα μοντέλο.
  6. Εγώ είμαι μέσα για ομαδική προσπάθεια, ανεξαρτήτως είδους. Δε λέω οτι είμαι κανάς ειδήμων, αλλά οτι ξέρω το προσφέρω. Και παράλληλα δουλεύω και στο προσωπικό project το οποίο μέρα με τη μέρα προοδεύει.
  7. +1 απο μένα για τη Unity. Δουλεύω αυτή τη στιγμή πάνω σε παιχνίδι για mobile και μπορώ να πω οτι δε μου πήρε πάνω απο μια βδομάδα να τη μάθω (οκ μεγάλο μέρος της), αλλά είχα κάποια εμπειρία σε 3d programming. Δεν είναι τόσο τραγικό το 3d από άποψη μαθηματικών, κατά βάση κυρίως διανύσματα πρέπει να ξέρεις. Το θέμα είναι να φτιάξεις ένα επιτυχημένο worklflow (τι φορματ θα χρησιμοποιήσεις για το εξπορτ των μοντέλων σου για να πάρεις τις ιδιότητες που θέλεις κλπ). Η unity είναι πολύ δυνατή για prototyping και γρήγορη, οπότε φτιάχνεις τη μηχανή και το ομορφαίνεις στη συνέχεια. Τώρα για 2d δεν ξέρω αν είναι καλή, δε θα έλεγα οτι ειναι το φόρτε της γιατί και ότι 2d έχει φτιαχτεί στην ουσία είναι 3d με κίνηση στις 2 διαστάσεις. Εγώ μόνο για adventure είχα βρει αξιόλογη μηχανή 2d, το visionaire. Επίσης για χρόνια ασχολήθηκα με το dark GDK στην C++ το οποίο έχει καλούτσικη 2d μηχανή. Αυτά, καλή αρχή και αν έχεις τόση εμπειρία στον προγραμματισμό δε σε φοβάμαι, μια χαρά θα τα πας, και μην το φοβηθείς λίγο διαβασματάκι, καλό κάνει ;)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου