Προς το περιεχόμενο

high

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή high

0

Φήμη

  1. οχι δεν το χει δει...γι αυτο ρωταω για μαστορα για τετοιες κιθαρες δεν νομιζω οτι παιρνει κολληση, δεν ειναι μεταλλο χυτο, ειναι κραμα, καλα μιλαμε ειναι εντελως ψευτικο και σουπερ ελαφρυ ο λογος που εσπασε ηταν γιατι εφυγε η κιθαρα απ το σταντ και σταματησε το μπρατσο σ ενα καναπε 50 ποντους μακρια....δεν κοπανησε κατω...απλα τρανταχτηκε ελαφρως και η ταση των χορδων το εκανε φετες, οποτε τι να κολλησεις...θα ξανασπασει
  2. μα η δουλεια δεν ειναι βαλε βγαλε...καθε tail piece ειναι διαφορετικο....η κιθαρα εχει 4 τρυπες... μονο με πατεντα φανταζομαι να μπει αλλο tail piece εκτος απ της μανας του..οι τρυπες ειναι σε αλλα αημεια Η θα πρεπει να τρυπηθει η κιθαρα, η το καινουριο tail piece...η ξερω γω τι αλλο γι αυτο σκεφτομαι κανα μαστορα...εγω θα τα κανω μανταρα
  3. η μυικη δυναμη εχει να κανει με τον σωματοτυπο του καθε ντραμερ..δεν εννοουσα να πηγαινει καποιος στα γυμναστηρια.. ουτε αναφερομουν στην αντοχη...αυτα δουλευονται σε ενα βαθμο... αναφερομαι στον ηχο που βγαζει καποιος απ τα τυμπανα παρτε τον tonny williams...o φοβερος power ηχος του δεν μπορει να αντιγραφει απο κανεναν...μα ο ανθρωπος ειναι κτηνος τοσοι και τοσοι ντραμερ παιζουν τις φρασεις του...πρωτος και καλυτερος ο colauita(που και αυτος βαραει) αλλα ο ηχος του tonny ειναι σημειο αναφορας....και η τεχνικη που χρησιμοποιει εχει να κανει και με το σωματοτυπο του(γορριλας) θελω να πω οτι η τεχνικη και εν τελη ο ηχος που θα βγαλει καποιος ειναι κατι εντελως προσωπικο και μοναδικο.. μονο του το σωμα θα βρει σιγα σιγα τον καλυτερο τροπο, η επιμονη σε ενα συγκεκριμενο τροπο τεχνικης χωρις να γνωριζεις αν ειναι η καλυτερη για τους μοχλόυς του σωματος σου, καταληγει σε προβληματα. ξερω περιπτωσεις που ο μαθητης (τωρα δασκαλος)κατεληξε σε τενοντιτιδα ...και παρακολουθουσε μαθηματα στην αγγλια με φτασμενους καθηγητες (υποτιθεται) ψαξιμο ναι...και πολυ μαλιστα..οχι ομως επιμονη επειδη ετσι τυχαινει να παιζει ο αγαπημενος σου ντραμερ. Θυμηθειτε το παιδι θαυμα στις αρχες του 90 , τον dave weckl.Αφου εβγαλε βιντεοκασετες με μαθηματα και εξηγουσε την τεχνικη του...μετα απο μερικα χρονακια αλλαξε τακτικη...χαμηλωσε ολο το σετ, επιασε τη μπαγκετα πιο κοντα στο κεντρο βαρους και δουλεψε πολυ με rebound....και ο steve smith μια απ τα ιδια ... o alphonse mouzon απ την αλλη καθιερωσε τη μοδα των seventies με τα πιατα πολυ ψηλα και γερτα, χαρη σ αυτον επαιζε πολυς κοσμος ετσι...και μετα εξομολογηθηκε οτι εστηνε ετσι γιατι τα παταρια ηταν μικρα και ειχαν προβλημα χωρου Σεβασου το σωμα σου και μην εχεις παραλογες απαιτησεις απ αυτο και μην ξεχνας οτι η βαρυτητα ειναι φιλος σου...μην το ξεχνας ποτε
  4. πηγα στον τριμμη να το παραγγειλω...και μου ειπε οτι δεν ειναι διαθεσιμο ουτε σαν στοκ και οτι θα ερθει σε .....5 μηνες!! πειτε ρε παιδια κανα μαστορα να την παω να μου κανει καμια πατεντα να βαλει ενα tail piece να τελειωνω...εχω μεινει χωρις κιθαρα
  5. να πω και γω τη γνωμη μου, μετα απο 25 χρονια στο οργανο... τις πιο παλιες εποχες, ολοι ξεκινησαμε αυτοδιδακτοι...μαθηματα επαιρναν μονο οσοι ηθελαν να ασχοληθουν με κλασσικη μουσικη.. μετα ηρθαν οι δασκαλοι...μαθηματα, τα βιβλια, dvd...η αληθεια ειναι οτι παντα υπηρχαν δασκαλοι, οταν ακους τη φραση ενος drummer,η τον βλεπεις να παιζει live, παιρνεις μαθηματα. οσο αφορα την τεχνικη..ειναι πολυ προσωπικο θεμα..ο δασκαλος συνηθως θα προσπαθησει να σου δειξει τι δουλευει γι αυτον... αυτο ξερει...για σενα ομως μπορει να μη δουλευει.. Ειδικα στα τυμπανα που συμετεχει ολο το κορμι...ο σωματοτυπος παιζει μεγαλο ρολο...το βαρος...η μυικη δυναμη...το υψος,..οι αρθρωσεις... Ναι.. η μπαγκετα πρεπει να ειναι προεκταση του χεριου σου..αλλα ο καθενας το κανει με διαφορετικο τροπο, αναλογως το σωμα που διαθετει και τον ηχο που θελει να βγαλει απο το οργανο. σκεψου να εισαι σαν τον γουντι αλλεν, και να σου κανει μαθηματα ντραμς ο billy cobham...δεν θα πετυχει...οσο και καλη διαθεση να εχει ποτε δεν περασε απ τη φαση που εισαι εσυ...ειναι επομενο να χρησιμοποιει στην τεχνικη του μεγαλυτερη μυικη αναμιξη..αν πας να τον μιμηθεις πας για τενοντιτιδα τωρα αν ο δασκαλος εχει το χαρισμα να βλεπει τι μπορει να δουλεψει στον καθε μαθητη...αυτος ναι...ειναι δασκαλος
  6. καλησπερα..εχω μια ibanez af 125 custom ...δυστυχως επεσε απ το σταντ και το tailpiece εσπασε... ο τριμμης φερνει το ανταλακτικο με παραγγελια απο ιαπωνια..βρασε ρυζι θα μπορουσα να βρω αραγε απο καπου αλλου?Νομιζω οτι κανει απο οποιαδηποτε AF series
  7. καλησπεριζω το forum.. θελω να παρω ενα σκαφακι fullhollow απ την ibanez.. πηγα λοιπον στον τριμμη στη χαριλαου και δοκιμασα μερικα. βασικα επαιξα με την af125 την af105 και την pm30 με τον ενα μαγνητη. νομιζα οτι τα af125 kai 105 θα ηταν ιδια...δεν ηταν ομως...μεγαλη διαφορα.. η 125 ηταν πιο dark..η 105 μου φανηκε πολυ bright η pm30 καπου στη μεση..πιο γεματη ομως απ την 105 ολες με τις ιδιες ρυθμισεις ακριβως.. αν καποιος εχει εμπειρια με τις συγκεκριμενες κιθαρες ας πει τη γνωμη του..προσωπικα βρηκα την af105 ηχητικα ενα κλικ πιο κατω απ τις αλλες 2. προβληματιζομαι γιατι η af125 ειχε πιο χαμηλο Action...μηπως αυτο εκανε τη διαφορα και εβγαζε πιο μουντιλα προς τα εξω? οι μαγνητες στην pm και την af125 ηταν οι ιδιοι...τα ξυλα εχουν διαφορες? ευχαριστω...καλες γιορτες
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου