Προς το περιεχόμενο

bpetridis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    11
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή bpetridis

0

Φήμη

  1. Bonjour, je vous confirme la prise en charge de l'annulation de votre commande 002 Cordialement / Yours sincerely /////// Γεια σας Βεβαιώνω την υποστήριξη της ακύρωσης της παραγγελίας σας 002 Φιλικά / Με εκτίμηση. τώρα περιμένω και τα φράγκα στο λογαριασμό μου. Στο ενδιάμεσο πριν πάρω την απάντηση από αυτούς είχα στείλει μήνυμα στη Paypal για το τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά επειδή έχουν περάσει 45 μέρες από την αγορά και το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι "We recommend that you continue to work with the seller to find a resolution." google translate: "εεε απλά μίλα μαζί του και προσευχήσου να πάνε όλα καλά." Οπότε προσοχή. Σε 45 μέρες αλλάζουν τα στατιστικά νίκης και έρχονται εναντίον μας. Το πάθημα - μάθημα.
  2. Ευχαριστώ πολύ για τα εναλλακτικά site. Θα προσπαθήσω να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και θα το πάρω από εκεί. Χθες όμως το βράδυ τους έστειλα ένα μήνυμα: PLEASE!!!!!!!!!!!!!! EXPLAIN TO ME: 1.WHY YOU DIDN'T YOU KEEP MY BASS UNTIL YOU HAD MY PEDAL... 2.YOU DID THE SAME THING A FEW DAYS AGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AND NOW YOU WANT ME TO WAIT UNTIL SEPTEMBER???????????? 3.DO YOU THINK I AM STUPID??????? I BOUGHT IT ON THE 30th of MARCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4.ARE YOU SERIOUS? thank you. Πιθανόν λόγο του μηνύματός μου με ανέθεσαν σε κάποιον άλλον υπεύθυνο (με καλύτερη γνώση της αγγλικής)... ιδού η απάντηση: Hello, Your pedal was shipped on may, 20th and you'll receive it promptly. As for your bass, be sure we are really sorry for the delay but we can't help passing on the evasive delivery dates from our suppliers to our customers. Thus we cannot put any product aside. Be sure you can modify your order at will. Cordialement / Yours sincerely Didjë (Hotline) Το θέμα τώρα είναι ότι μου χρέωσαν +20 ευρώ για να μου στείλουν το πεταλάκι. ενώ μου είχε πει σε άλλο μήνυμα ο πωλητής ότι θα τα στείλουν μαζί...αυτοί τελικά το είχαν ήδη στείλει από τις 20/5...ότι να 'ναι κοινώς... θα χρησιμοποιήσω τα γαλλικά του spy... ευχαριστώ btw.
  3. Sottos σε ευχαριστώ πολύ που έκαστες και έγραψες μια απάντηση για μένα στα γαλλικά Το μετέφρασα στο ίντερνετ αυτό που έγραψες και είναι ακριβώς το ίδιο με τα μηνύματα που τους έστειλα και εγώ. Να μου τα στείλουν ξεχωριστά κτλ.. Αλλά το θέμα είναι ότι τώρα δεν το έχουν το μπάσο! ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ θα το έχουν. Δεν το περίμενα αυτό από μεγάλο κατάστημα, με καλές γενικά κριτικές. Θα το στείλω πάντως το μήνυμα έτσι όπως το έγραψες. Ευχαριστώ. funky_bassman αύριο αυτό θα κάνω. Αν και έχουν μόνο ένα υπάλληλο που μιλάει αγγλικά (τρομάρα του) με τον οποίο και ανταλλάσσω τα μηνύματα. Εκτός και αν μπορούμε να γράψουμε κάτι σε στυλ απειλής στα γαλλικά...
  4. Γεια σου Σόττο. τα λεφτά τα τράβηξαν μέσω paypal. Το όλο θέμα είναι ότι θέλω το ΜΠΑΣΟ μου (που το έχω πληρώσει και αυτοί αντί να το φυλάξουν σε μια γωνιά, το ξαναπούλησαν)! περιμένω πολύ καιρό και σκέφτηκα αρκετές φορές να ζητήσω πίσω τα λεφτά μου. Σκέφτηκα στην αρχή : "εντάξει θα περιμένω κάνα μήνα αλλά θα είναι πολύ φθηνότερο από παντού"... και πίστεψέ με δεν έχω 200 ευρώ παραπάνω να δώσω για να το πάρω από αλλού. Το όλο σκεπτικό είναι ότι εφόσον περίμενα τόσο καιρό θα ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΄ΧΕΙ... σόρρυ για τα κεφαλαία αλλά είμαι απίστευτα εκνευρισμένος με την όλη ιστορία.
  5. ΝΑ ΠΡΩΣΘΕΣΩ: το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το εξής: τους είχα πει σε ένα παλιότερο μήνυμα ΝΑ μου στείλουν το μπάσο όσο το έχουν ακόμα μέχρι να τους έρθει το πεταλάκι "γιατί ποιος ξέρει μπορεί να το πουλήσουν και αυτό σε κάποιον άλλον όσο περιμένουμε για το πεταλάκι" ΟΠΩς ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ. ορίστε και το email μου: Hi, I bought 2 items. A bass and a pedal. The pedal was IN STOCK for 1,5 month while waiting for my bass to arrive to you. A few days ago YOU SOLD MY PEDAL AGAIN (!!!!) TO SOMEONE ELSE.... and now it is not in stock... The item i have bought and that you should have kept it until you had all my items ready to be shipped: you SOLD IT TWICE (????). Anyway. You said tomorrow you will have my bass at your shop. Would you please send my bass SEPARATELY tomorrow? Once you have my pedal you will send this too. is that ok? I am not going to wait for my pedal to arrive.... who knows, maybe until then YOU WILL RE-SELL MY BASS!
  6. Χαίρεται, Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Όπως έχω γράψει και εδώ http://www.noiz.gr/index.php?topic=162932.30 αγόρασα στις 30/3 ένα μπάσο από το euroguitar http://en.euroguitar.com/bass/cort/artisan/artisan-a4/123573.html έχουμε 27/5 και ακόμα δεν το έχω. Μου στείλανε διάφορα ηλεκτρονικά μηνύματα όλο αυτό το καιρό με διάφορες ημερομηνίες παραλαβής. Η τελευταία φορά που μου είπαν ότι θα το έχουν στο κατάστημά τους ήταν στις 15/5. Όντως στις 15/5 το είχανε στο κατάστημά τους. Δυστυχώς μαζί με το μπάσο είχα αγοράσει και ένα πεταλάκι το οποίο όλο αυτό τον καιρό υπήρχε σε ΣΤΟΚ στο κατάστημά τους. http://en.euroguitar.com/effect/electro-harmonix/bass-blogger/125121.html Όταν έφτασε το μπάσο στο κατάστημά τους μου είπαν ότι το πεταλάκι μου εξαντλήθηκε και περιμένουν να έρθει για να μου στείλουν την παραγγελία. Η τιμή που έχουν για το μπάσο είναι εξευτελιστική... 200 ευρώ φτηνότερο και από το thomman kai 280 euro φτηνότερο από μαγαζί στη Θεσσαλονίκη. Έτσι το μπάσο (ενώ περίμενα να έρθει το πεταλάκι και να έρθουν όλα μαζί στο σπίτι μου) εξαντλήθηκε σε λίγες μέρες (5 μέρες αν θυμάμαι καλά). Τελικά το πεταλάκι ήρθε σε αυτούς αλλα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΑΣΟ! Όταν ξανά ρώτησα (χθες) τι θα γίνει μου είπαν ότι θα έχουν το μπάσο μου ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!!!!! Απρόσωπα email όλα τους όπου απλά σε μία γραμμή μου εξηγούσαν πότε θα έρθουν τα προϊόντα που έχω ΗΔΗ αγοράσει ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!!!!! Εκτός από ένα email που τους τα έχωσα και απλά μου έγραψαν πόσο πολύ λυπούνται για την καθυστέρηση...... η ερώτηση μου είναι η εξής: ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; έτσι απλά. Μπορώ να το πάω δικαστικά; Να μιλήσω με την Γαλλική προστασία καταναλωτή; Να τους απειλήσω ότι θα μιλήσουν με τον δικηγόρο μου; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ευχαριστώ και συγνώμη αν κούρασα.
  7. Και ο Γολγοθάς δεν έχει τέλος.... Τελικά παρήγγειλα από το euroguitar ένα μπάσο Cort A4 στις 30/3. Σήμερα έχουμε 14/4 και ακόμα δεν έχει φύγει από το μαγαζί. Στη σελίδα τους έλεγε ότι θα το έχουν στις 4/4. Τελικά δεν το είχαν τότε. Μετά από ερώτησή μου, με είπαν ότι θα το έχουν στις 13/4. Σήμερα μου απάντησαν ότι δεν το έχουν ούτε τώρα και ακόμα το περιμένουν. Μάλιστα αυτή τη φορά δεν με είπαν καν, πότε υπολογίζουν να φτάσει στο κατάστημά τους. Και όλο αυτό γιατί το αγόρασα σε open cherry και όχι στο Natural.... OXI STO FASISMO TOU NATURAL COLOR! anywayz... Δεν ξέρω τι συνεννόηση έχουν κάνει με την Κορτ αλλά αυτά τα πράματα είναι απαράδεκτα. Τουλάχιστον ας με έλεγε "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ" από την αρχή. Όπως και να'χει τα λεφτά είναι πολλά...200+ διαφορά από Θωμά είναι πολλά.... υ.γ. ζήτω το όπεν τσέρυ.
  8. thanks thahgr για την απάντηση. Νομίζω ήτανε αυτό που ήθελα να ακούσω. Ξες όταν έχεις κουραστεί τόσο για να μαζέψεις τα ψωροευρό τότε το σκέφτεσαι πολύ...πάρα πολύ! Χχαχαχα έπρεπε να επισημάνω ότι θα αγοράσω μπάσο. Συγκεκριμένα αυτό. http://en.euroguitar.com/bass/cort/artisan/artisan-a4/123573.html μιλάμε για ΤΡΕΛΗ διαφορά από οπουδήποτε αλλού... ακόμα και από τον Θωμά. για αυτό άλλωστε και το προηγούμενο ποστ μου. και εγώ είχα μια γαμάτη Κορτ κιθαρούλα...αλλά μου την φάγανε μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Μπήκανε κλέψανε ότι βρήκαν ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΟΙ Γ****ΛΙΔΕς!
  9. Μαζεύω φράγκα για να ψωνίσω από το εν λόγο μαγαζί. ελπίζω να μην φάω φόλα! Τα περισσότερα προϊόντα του έχουν καλές τιμές, παρόμοιες με Θωμά. ΑΛΛΑ! Τα Κορτ έχουν απλά εξευτελιστικές τιμές...σε σημείο να σκέφτομαι πως θα μου τη κάνουν την κουτσουκέλα. Λογικά έχουν κάποια παράξενη συνεργασία με την Κορτ. Δεν είναι λογικό αλλιώς. Αν ξέρετε κάτι επ' αυτού, please enlighten me!
  10. Καλησπέρα, Είμαι καινούριος στην παρέα σας. Έχουν λυθεί αρκετές απορίες μου σχετικά με αγορές και άλλα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει στο home studio μου και δεν χρειαζόταν τόσο καιρό να γίνω μέλος. Πλέον όμως έχω μια απορία που δεν βρίσκω απάντηση. Θέλω να ασχοληθώ και με το μπάσο λοιπόν. Έχω δοκιμάσει ήδη κάποια μπάσα σε Μαυρομουστάκη και Τσέλιο (με άρεσε ιδιαίτερα το RockBass standard by Warwick) αλλά στα ξένα φόρουμ διαβάζω ότι μερικά φθηνά μπάσα της Epiphone πραγματικά αξίζουν και έχουν άριστη σχέση απόδοσης/τιμής. Ρώτησα αρκετό κόσμο και κανείς δεν ξέρει ποιος φέρνει Έπιφον στην Θεσσαλονίκη (τουλάχιστον μπάσα). Στο Μαυρομουστάκη εάν δεν κάνω λάθος είχε μόνο κιθάρες. Πραγματικά λιώνω να δοκιμάσω αυτό το μπασάκι http://www.thomann.de/gr/epiphone_eb_3_eb.htm Έχω διαβάσει τα καλύτερα, είναι πανέμορφο όπως επίσης δεν έχει φαρδιά ταστιέρα (είμαι άνθρωπος αλλά με γουρουνίσια δάχτυλα). Είμαι αρκετά τρελός για να το αγοράσω χωρίς να το δοκιμάσω... οπότε σκεφτείτε ότι ίσως με σώσετε από μια κακή αγορά. Ευχαριστώ ατέρμονα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου