Προς το περιεχόμενο

TsiouTsiou

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή TsiouTsiou

0

Φήμη

  1. ...συγγνώμη που δεν τα γράφω όλα μαζί το παραπάνω μου φαίνεται όμως πολύ δύσκολο να το πιστέψω (αν όλα είναι ίδια ...που εξ ορισμού δεν γίνεται) το μαγνητόφωνο θα έπρεπε να παίζει καλύτερα απο το κασσετόφωνο ... Παράγοντας που μπορεί να επηρέασε το αποτέλεσμα (γιατί πιστεύω ότι ακούς συγκρίσιμη διαφορά) είανι ίσως το πως "συνεργάζονται" το μαγνητόφωνο και το κασσετοφωνο με τον προενισχυτή του πικάπ σου..δεν ξέρω απλά αυτή είναι η πρώτη μου σκέψη
  2. Σίγουρα, αλλά ο λόγος μάλλον βρίσκεται στο σεταπ σου, πιθανών σε άλλες μουσικές ή άλλο σεταπ να είχες διαφορετικό συμπέρασμα και επίσης ίσως (συγχώρα με αν είμαι πολύ οφφ) υπάρχει μια δόση υγιούς προκατάληψης. Νομίζω η προτελευταία σκέψη μου αποτελεί καλή τροφή για λογική σκέψη και υγειή συμπεράσματα, αν και μπορούν να γραφτούν πολλά παραπάνω και πολύ λεπτομερέστερα.
  3. O παραπάνω τρόπος σύγκρισης είναι άτοπος. Ποια ποσοτική διαφορά δείχνει?...έχω την εντύπωση ότι κάτι θέλεις να πεις αλλά δεν το εκφράζεις καλά και ίσως για αυτό δεν μπορώ να το ακολουθήσω ως συλλόγισμό. Ισως αν πεις ποια ποσοτική διαφορά δείχνει ή νομίζεις ότι δείχνει αυτή η σύγκριση, να μπορέσω να το κατανοήσω και κατά συνέπεια να το εξηγήσω καλύτερα. Μερικές σκόρπιες σκέψεις (που δεν αφορούν τον πυρήνα του θέματος αλλά τα επιμέρους σχόλια που γίναν μετά) ...αν ριπαρεις ένα δίσκο βινυλίου σε οποιαδήποτε συχνότητα δειγματοληψίας, το πιθανότερο είναι ότι αν ακους διαφορα, θα οφείλεται στην απόδοση του convertor, η οποία μπορεί να είναι διαφορετική σε διαφορετικα sample rates. ...ο καλύτερος ήχος ενός βινυλίου (debatable) δεν οφείλεται στην απουσία 0 και 1, αλλά μάλλον στην απουσία του κακού limiting ... to 44.1 είναι "αρκετό" για να είναι χαρούμενα τα αυτιά μας, αν και στο στούντιο πολλοί προτιμούμε υψηλότερα sample rates για λόγους που αφορούν την ψηφιακή επεξεργασία (κυρίως το compression και το limiting ακούγονται καλύτερα στα 96ΚHz) (αλλά και αυτό είναι συζητήσιμο και αφορά το προσωπικό setup του καθενός), αλλά και για συμβατότητα στο μέλλον (που πολύ πιθανών το 96KHz ναι είναι το στανταρ) ...το ότι στο πείραμα του LK ακούγονται διαφορές που σε κάποιες περιπτώσεις είναι "εύηχες", μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι τα λιγότερο λεπτομερή συστήματα καταγραφής και αναπαραγωγής μπορεί απλά να κομπλιμεντάρουν την απόδοση των ηχείων μας ή και του χώρου. H ταινία και οι κεφαλές ενός μαγνητοφώνου πχ με την φυσική τους ιδιότητα να συμπιέζουν το δυναμικό εύρος (και μάλιστα με πολύ εύηχο τρόπο) αλλά και να μικραίνουν το συχνοτικό εύρος, ίσως είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται τα ηχεία μας (ή η συγκεκριμένη δουλειά) ...ποτέ μην γυρνάς την πλάτη σου στο SRC (Sample rate conversion) (και ειδικά σε αυτό που γίνεται από κακούς αλγοριθμους) γιατί θα έρθει να σε δαγκώσει και μπορέι να σε οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις. Αποστόλης
  4. Νομίζω είναι κάποιες κεφαλές που μπορούν να αναπαράγουν μεγαλύτερο συχνοτικό εύρος ...αλλά το δυναμικό εύρος αφορά την επιφάνεια του δίσκου κυρίως και όχι τα cartridges. ...βέβαια και οι κεφαλές με μεγαλύτερη ικανότητα να "διαβάσουν" υψηλές συχνότητες υπόκεινται επίσης στους περιορισμούς που τέθηκαν κατά το mastering . ισως κάνω λάθος και θα μείνω να διαβάσω γιατί έχω αρκετά κενά ομολογουμένως
  5. κάτσε να στα ξεκαθαρίσω λίγο... το δυναμικό εύρος αναφέρεται στο πόση ένταση "χωράει" σε κάποιο μέσο ... ...δλδ το CD έχει περίπου 96dB (νομίζω ότι ο πραγματικός αριθμός είναι 93.3 με εξασφαλισμένο σωστό dither) ενώ το βινύλιο κάπου 60dB. το βινύλιο δεν υπόκειται σε μετρήσεις συχνοτικού εύρους ανάλογες του οπτικού δίσκου αλλα και εκεί ενώ θεωρητικά θα μπορούσε να είναι άπειρο , δυστυχώς δεν είναι λόγω φυσικών περιορισμών (το βινύλιο καθε αυτό, η βελόνα, κτλπ)...το παραπάνω το κολλάω στο σχόλιο το οποίο επίσης δεν ισχύει. το τι ακούγεται "καλύτερα", για μένα είναι κυρίως θέμα προσωπικό τελικά (όλα ακούγονται αρκετά καλά) , καθώς παράγοντες όπως η νοσταλγία, οι συνθήκες της στιγμής και άλλα τετοια ευαίσθητα έχουν σημαντικό ρόλο, και το κάθε "αυτί" θα κρίνει για τον εαυτό του.
  6. Το δυναμικό εύρος του δίσκου βινυλίου είναι κατά τεκμήριο μικρότερο από αυτό του οπτικού δίσκου.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου