Προς το περιεχόμενο

iced-pee

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    14
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή iced-pee

0

Φήμη

  1. kwstas79 πόσο cool είσαι ρε φίλε, γεμίζεις σελίδες με τα άχρηστα Post σου
  2. όλα αυτά που αναφέρεις συμβαίνουν πηγαία. Διαφωνώ με τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι την έννοια της διασκευής. Υπάρχουν κομμάτια που δεν έχουν και πολλά να πούνε και σίγουρα αυτό που θα καταλάβεις υπάρχει τεράστια πιθανότητα να μην έχει καμία σχέση με αυτό που ''θέλει να πει ο καλλιτέχνης'' και αυτό όχι γιατί το βλέπεις επιφανειακά αλλά γιατί δεν μπορείς να έχεις τα ίδιες σκέψεις και βιώματα με αυτόν. ακόμη και σε κομμάτια με στοίχους τα πράγματα περιπλέκονται και έχω σοκαριστεί(και ενίοτε ξενερώσει) με τις ερμηνείες που μπορεί να δώσει ο δημιουργός. Εγώ δηλαδή υπολογίζω τι θα πει το κομμάτι πρώτα σε μένα. Αν θεωρείς οτί πρέπει οπωσδήποτε να το κάνεις βέβαια είναι επιλογή σου μπορείς ακόμα και να πιεστείς αν νιώθεις οτι ωφείλεις. Αλλά αν ένα κομμάτι αποτελεί έναυσμα για να δημιουργήσεις κάτι τελείως διαφορετικό και όχι απλά να του αλλάξεις τα φώτα τότε για εμένα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε αν πάρεις ενα θέμα 5 δευτερολέπτων από ένα κομμάτι που κατά τα άλλα δεν λεεί τίποτα ούτε ένα snare από ένα άλλο αδιαφορώντας τελείως για την όλη σύνθεση του. Όλα αυτά αποτελούν επιλογές που δεν απαιτούν παρά μόνο φαντασία και καλό γούστο. Όλα τα άλλα (για μένα και χωρις παρεξήγηση) είναι μανιέρες
  3. όταν λες να δείξεις σεβασμό, πως το εννοείς δηλαδή? να μην το παραλλάξεις πολύ? να παίζεις το solo χωρίς λάθος? δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς..
  4. Παιδιά όλα είναι ρευστά δεν υπάρχουν κανόνες, γιατί να δείξουμε σεβασμό? μια κακή διασκευή υποβαθμίζει το αρχικό κομμάτι? Δεν ψήνεστε να στύψουμε τα μυαλά μας να βρούμε ωραίες διασκευές, remixes που ξεπερνούν ακόμα και το όραμα του αρχικού δημιουργού? προσθέτω ένα ακόμη διαμάντι του Jeff Buckley - Satisfied Mind από Johnny Cash
  5. Η τάση για συγκριση έρχεται αυτόματα αλλά στο τέλος αυτό που μένει είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι. Με ή χωρίς την συναισθηματική φόρτιση το exit όπως και πολλά κομμάτια τους δίνουν χώρο για πολύ δουλειά. Π.χ. το climbing up the walls στο οποίο οι Zero 7 έδωσαν μια ανάλαφρη και αποστειρωμένη αισθητική που γοήτευσε πολύ κόσμο(και εμένα) και δεν με ενόχλησε καθόλου που χάθηκε όλη η σκοτεινιά του. Αυτό που έρχεσαι να κρίνεις είναι δηλαδή το αποτέλεσμα και (προσωπικά πάντα) μου φάνηκε ότι το συγκεκριμένο ήταν ένα πρόχειρο εγχείρημα (όχι δηλαδή μια βέβηλη προσέγγιση, άποψη που δεν συμμερίζομαι για οτιδήποτε, ακόμη και για κομμάτια με τα οποία έχω δεθεί συναισθηματικά).
  6. Πάντως όσο αφορά το exit η προσέγγιση που έγινε δεν με εντυπωσίασε καθόλου, την βρίσκω φλύαρη και σε καμία περίπτωση ορισμός της ενδεικτικής διασκευής, στα Live τους μάλιστα οι radiohead ''διασκευάζουν'' μια χαρά τα κομμάτια τους,επίσης το να ηχογραφήσεις ένα κομμάτι με διαφορετικά όργανα και μηχανήματα είναι αρκετό για να πετύχεις ένα πανέμορφο αποτέλεσμα, εκτός και αν μιλάμε για το sweet child από την Sheryl Crow ή γενικότερα τις απανταχού cover bands (χωρίς αυτό αρχικά να είναι κακό, όλοι σε cover bands ξεκινανε) που όντως δεν έχουν τίποτα καινούριο και εμπνευσμένο να μας πουν... διασκευές που μου άρεσαν ήταν το No Quarter από Tool, some velvet morning από Primal το Hallelujah του jeff buckley και άλλα πολλά..
  7. Ένα laptop ζυγίζει το πολύ 4 με 5 κιλά, μια κάρτα ήχου μερικά γραμμάρια, ποιό είναι λοιπόν το πρόβλημα να τα κουβαλήσει όλα αυτά μαζί στο live? Τι είναι ποιό λογικό να καθίσει να μάθει πώς να σαμπλάρει, (που δεν είναι εύκολη δουλεία) μετά να πάρει και ένα sampler να φύγουν λεφτά από εδώ και από κει.. και όλα αυτά για να μην κουβαλήσει το pc με τα άπειρα vstis που υπάρχουν??? μήπως επειδή το βρίσκετε άσχημο να υπάρχει το pc στην σκηνή? τι να πω....δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο εφόσον δεν έχετε την οικονομική ευχέρεια.. :?:
  8. Καταρχήν ευχαριστούμε για τις απαντήσεις, όσο αφορά τα εφέ το ζήτημα του ηχολήπτη είναι όντως ένα μεγάλο πρόβλημα, αλλά σε πρώτη φάση θα θέλαμε πολύ απλά πράγματα ,πχ ένα reverb στο snare και ένα distorted hi-hat , όχι πχ compression, αυτή η δουλειά χρειάζεται οπωσδήποτε γνώσεις ηχολήπτη? Αν όχι τότε ίσως μπορεί να τα κάνει άτομο που γνωρίζουμε…πάντως όπως ανέφερες john θα είναι σίγουρα ένα μόνιμο άτομο. Με αυτό το θέμα έχουμε πολύ άσχημες εμπειρίες - Σε ένα μας live ο ηχολήπτης πειραματιζόταν (χωρίς να μας ρωτήσει!!!) με delay στο snare και τα χε κάνει όλα…μην πω έφευγαν ουρές από το feedback!!!. Για ηλεκτονικά τύμπανα το βλέπω δύσκολο (μόλις ολοκληρώθηκε το drumset και το ταμείο είναι μείων για νέα drums) Για τα loops τώρα τα πράγματα δεν είναι ακόμα ξεκαθαρισμένα αλλά χρησιμοποιώντας laptop θα φορτώνουμε κάποια beats πχ ένα breakbeat και διάφορα samples. Η ποιο καλή λύση μου φαίνεται είναι αυτή με τα δύο κανάλια ένα στον drummer και ένα στην κονσόλα, Εκτός από την πρόταση σου για ένα beat πχ hi-hat που θα κρατάει το τέμπο δεν υπάρχει άλλη λύση? Όπως ένα ξεχωριστό σήμα που θα κάνει trigger μόλις ενεργοποιηθεί το playback και θα πηγαίνει στο ξεχωριστό κανάλι του drummer? (υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να υποστηρίζει τέτοια λειτουργία) Όπως και να χει όλα οδηγούν σε ένα συμπέρασμα - >μείκτης σε πρώτη φάση. Με την ευκαιρία έχετε υπόψη σας μια κάρτα ήχου – μείκτης που κυκλοφορεί? Δεν θυμάμαι πως λεγόταν αλλά μου φάνηκε καλή σαν ιδέα….. Εε και μια ακόμα ερώτηση, ποιο από όλα αυτά τα πρόγραμμαta θα διευκολύνει την όλη δουλειά,(έχω δουλέψει μόνο τα reason κ fruit loops)όσο αφορά το sequencer στο live?
  9. Τον τελευταίο καιρό μας απασχολεί σαν μπάντα ένα θέμα το οποίο δεν γνωρίζουμε αλλά μας ενδιαφέρει πολύ. Πως ακριβώς γίνεται να συγχρονίσεις τα τύμπανα με λούπες από pc? Βασικά δεν ρωτάω μόνο για δουλειά στο στούντιο αλλά και ζωντανά σε ένα live. Προφανώς χρειαζόμαστε μετρονόμο για τον ντράμερ αλλά πως θα τον συγχρονίσουμε με τις λούπες (ποιο πρόγραμμα υποστηρίζει σωστά τέτοια performance?) Επίσης σκεφτόμαστε την realtime επεξεργασία των ντραμς (με διάφορα εφέ πχ distortion, delay, reverb κλπ). Αυτό λογικά γίνεται περνώντας τα μέσα από ένα δικό μας μείκτη πάνω στο stage μέσω του οποίου τα τροποποιούμε (ποιό μείκτη προτείνετε?). Φαντάζομαι ανοίξαμε μεγάλο θέμα αλλά θα μας βοηθούσε πολύ μια γνώμη ή έστω μια παραπομπή σε κάποιο προηγούμενο θέμα…
  10. Ψάχνω παρτιτούρες για keyboards αλλά δεν έχω βρει ακόμα ενα πολύ καλό site, κυρίως jazz, blues, soul κτλ. Επίσης ψάχνω αγωνιωδώς την παρτιτούρα του Ethanopium από Dengue Fever(βρισκεται στο soundtrack του broken flowers) οποίος μπορεί ας βοηθήσει...
  11. ''Ο κομμουνισμός είναι απλά ενας τρόπος οικονομικής διαχείρησης (ίσως λίγο πιο δίκαιος απο τα άλλα οικονομικά συστήματα). Αυτό που με απασχολεί είναι Που-Πότε-Πως διαβάσατε ότι όσοι είναι κομμουνιστές πρέπει να είναι είτε φτωχοί είτε πλούσιοι;'' τώρα που μάθαμε ας ξαναγυρίσουμε στα μουσικά.. ρε toneless τι το θελες το 2έρο post..
  12. Όποιος θέλει να μου κάνει ερωτήσεις καταγωγής, ηληκίας, και πατριωτισμού-εθνικισμού να απευθηνθεί στον στον inspector gadget παρακαλώ.
  13. Το γεγονός οτί δεν επισκέπτομαι το noiz παρά λίγες φορές είναι κάτι άσχετο. Συνήθως ψάχνω αυτο που θέλω(ή ρωτάω με message αν το χεις υπόψη σου) χωρίς να ποστάρω ασταμάτητα όπως κάνεις εσύ... και απάντησα επειδή αυτό που κατάλαβες είναι η ορθογραφία του οιχνηλατοι και όχι οτί το να πουλάς την προπαγάνδα σου, μέσα σε θέμα που αφορά την wikipedia gr απλά μας την δίνει. Ξεκίνησες με βολές για ανθελληνισμό από τα πρώτα σου post λες και σου ανάθεσαν την υπεράσπιση του Κ-ω-λοκοτρώνη, λοιπόν επειδή το μόνο που σ'ενδιαφέρει είναι να νικήσεις και να κάνεις το κομμάτι σου... σου λέω να κάνεις κανα κρύο ντουζ φασιστάκο μου
  14. Ρε ΙΧΝΙΛΑΤΗ, ποιές φλόγες και άλλα πατριωτικά μας πασάρεις. και όλοι οι άλλοι κάθεστε και του απαντάτε... ΖΗΤΩ το έθνος σου. Πριν κοιμηθείς άναψε και την φλόγα του ΛΑΟΣ...προφέσορα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου